Hjertefru Skrevet 18. juni 2014 #26 Skrevet 18. juni 2014 Litt avsporing, men jeg skjønner ikke at noen kan si at det lukter røyk av klærne sine og håret sitt etter at de har vært på besøk hos noen som røyker ute...? Det må da vel være innbilning, eller er det sånn at de sitter og gnir seg inntil dere etter å ha vært ute for å røyke? Og ja, hi, du går for langt her.Anonymous poster hash: 5e1ff...976 Ikke fan av røyking, men enig her. Aldri opplevd at det har luktet røyk av hverken meg selv eller barna etter besøk hos røykere(som røyker ute).
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #27 Skrevet 18. juni 2014 jøss noe så dumt… Stinker røyk når folk røyker ute? Ja, røyking inne med barn hører ikke hjemme noen steder, men kjære tid så fisefine man skal være her da.. Du bürde putte ungene dine inn i en boks så de ikke får basselusker på seg og hjelpe meg om det skulle komme en lukt som ikke er god... Svaret er NEI, man stenger ikke ute besteforeldre fordi de røyker ute… herlighet! Anonymous poster hash: 39902...f04
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #28 Skrevet 18. juni 2014 Da har dere her inne rett og slett for lite forstårelse. til og med bv har sagt at svigermor ikke er bra for barnet mitt. Ja selv om de røyker ute nå, så stinker det av møblene. røykt inne siden 2005 til 2013, altså det stinker. de begynte og gå ut høsten 2013. men trenger ikke høre på folk som ikke kjenner hele saken. og gjør det som er best for min familie og barnets beste Anonymous poster hash: f36e8...8e8
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #29 Skrevet 18. juni 2014 Da har dere her inne rett og slett for lite forstårelse. til og med bv har sagt at svigermor ikke er bra for barnet mitt. Ja selv om de røyker ute nå, så stinker det av møblene. røykt inne siden 2005 til 2013, altså det stinker. de begynte og gå ut høsten 2013. men trenger ikke høre på folk som ikke kjenner hele saken. og gjør det som er best for min familie og barnets beste Anonymous poster hash: f36e8...8e8 Men herregud da, hvorfor spør du om ting du allerede har svaret på? Enig i at du sauser sammen alt mulig rart her. Hvis barnevernet har sagt at svigermoren din ikke er bra for barnet ditt, hva det nå enn betyr, så hvorfor blande inn røyking? Anonymous poster hash: f90cf...6a0
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #30 Skrevet 18. juni 2014 Å hjelpes, her var det mange hysteriske mennesker. Her røyker vi inne og i bilen. Det gjør også hele familien vår og alle vennene våre. Å ja, de fleste har små barn. De tar ikke skade av det. Ja det kan være skadelig, men lite sannsynlig. Alle jeg kjenner er vokst opp i familier der det har blitt røyket inne og ingen har tatt skade av det. Anonymous poster hash: 969f5...e40
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #31 Skrevet 18. juni 2014 Å hjelpes, her var det mange hysteriske mennesker. Her røyker vi inne og i bilen. Det gjør også hele familien vår og alle vennene våre. Å ja, de fleste har små barn. De tar ikke skade av det. Ja det kan være skadelig, men lite sannsynlig. Alle jeg kjenner er vokst opp i familier der det har blitt røyket inne og ingen har tatt skade av det. Anonymous poster hash: 969f5...e40 Hei, troll. Hadet, troll. Anonymous poster hash: f90cf...6a0
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #32 Skrevet 18. juni 2014 Å hjelpes, her var det mange hysteriske mennesker. Her røyker vi inne og i bilen. Det gjør også hele familien vår og alle vennene våre. Å ja, de fleste har små barn. De tar ikke skade av det. Ja det kan være skadelig, men lite sannsynlig. Alle jeg kjenner er vokst opp i familier der det har blitt røyket inne og ingen har tatt skade av det. Anonymous poster hash: 969f5...e40 Hei, troll. Hadet, troll. Anonymous poster hash: f90cf...6a0 Om du vil tro at jeg er et troll så må du jo bare tro det. Jeg sier bare meningen min og hva vi gjør. Anonymous poster hash: 969f5...e40
♥Nemi♥ Skrevet 19. juni 2014 #33 Skrevet 19. juni 2014 Da har dere her inne rett og slett for lite forstårelse. til og med bv har sagt at svigermor ikke er bra for barnet mitt. Ja selv om de røyker ute nå, så stinker det av møblene. røykt inne siden 2005 til 2013, altså det stinker. de begynte og gå ut høsten 2013. men trenger ikke høre på folk som ikke kjenner hele saken. og gjør det som er best for min familie og barnets beste Anonymous poster hash: f36e8...8e8 Da synes jeg faktisk det blir for dumt å lage et innlegg på det her inne, når du legger til mer og mer informasjon etterhvert for å konstruere svarene du egentlig vil ha. Ingen av oss vet jo at de har røkt inne all denne tiden før. Det skriver du ikke om før du får svar du ikke liker. Enig med de som sier at man ikke kan nekte noen å røyke ute. Min datter lukter ikke røyk, selv om faren røyker ute.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #34 Skrevet 19. juni 2014 Hvorfor spørre på et forum om du ikke tåler svar? Du ser at så godt som alle synes du går for langt, og da drar du inn helt andre ting. Jeg er heller ikke så glad for at svigers røyker, men kan da ikke nekte dem å røyke ute. Og kan virkelig ikke nekte barna kontakt med besteforeldre fordi jeg er kranglete. Nei, du straffer feil person for feil ting. Anonymous poster hash: e6a79...5bb
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #35 Skrevet 19. juni 2014 Å hjelpes, her var det mange hysteriske mennesker. Her røyker vi inne og i bilen. Det gjør også hele familien vår og alle vennene våre. Å ja, de fleste har små barn. De tar ikke skade av det. Ja det kan være skadelig, men lite sannsynlig. Alle jeg kjenner er vokst opp i familier der det har blitt røyket inne og ingen har tatt skade av det. Anonymous poster hash: 969f5...e40 Hei, troll. Hadet, troll. Anonymous poster hash: f90cf...6a0 Om du vil tro at jeg er et troll så må du jo bare tro det. Jeg sier bare meningen min og hva vi gjør. Anonymous poster hash: 969f5...e40 Jøss. Finnes det så dumme folk? Jaja, røykere er jo ikke glupe akkurat. Anonymous poster hash: 74aeb...036
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #36 Skrevet 19. juni 2014 Jeg var også ekstrem når barna var små, men etter hvert ser jeg jo at jeg forlangte vel mye. Tror ikke dette er noe problem om noen år. Barna mine er 7og 9 år og om barna vil sitte på fanget el. til noen som røyker så tenker jeg ikke på det. Alt blir verre når barna er babyer og da oppfører vi oss ofte litt overbekyttende. Anonymous poster hash: ae7ed...41d
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #37 Skrevet 19. juni 2014 Da har dere her inne rett og slett for lite forstårelse. til og med bv har sagt at svigermor ikke er bra for barnet mitt. Ja selv om de røyker ute nå, så stinker det av møblene. røykt inne siden 2005 til 2013, altså det stinker. de begynte og gå ut høsten 2013. men trenger ikke høre på folk som ikke kjenner hele saken. og gjør det som er best for min familie og barnets beste Anonymous poster hash: f36e8...8e8 Hvorfor spør du hvis du ikke er interessert i å høre svar som ikke er enig med deg??? Anonymous poster hash: e0118...fd9
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #38 Skrevet 19. juni 2014 Har uansett mitt på det rene. røyk er skadelig. hørte med legen min,helsesøsteren min, hjertelegen min og legen til sønnen min,ALLE var enig at jeg gjorde det riktige.så tar heller råd fra dem,enn dere her inne som vil utsette barn for røyk. Anonymous poster hash: f36e8...8e8
Gjest MMJ Skrevet 19. juni 2014 #39 Skrevet 19. juni 2014 Jeg har bedt min svigermor,svoger og svigermors samboer om og ikke røyke nærheten av mitt barn, hjemme hos oss har jeg bedt de om og la røyken ligge så lenge de er her, og vi kommer ikke til dem,for der lukter det veldig røyk,selvom de røyker ute,sitter det i møblene og klærne deres,stinker av lille hver gang. er usikker på om jeg går for langt her,men føler de ikke tar meg på alvor og røyk er ikke sunt for barn. Anonymous poster hash: f36e8...8e8 Her får de røyke ute, men de røyker aldri inne her, og de røyker aldri inne når de har små på besøk. Sier seg selv det. Ikke urimenlig synes jeg da
☆☆☆ Skrevet 19. juni 2014 #40 Skrevet 19. juni 2014 Kjenner på lysta til å kjøre samme linje når eg kjem heim med røykstinkande ungar frå foreldra mine (som visstnok aaaldri røykar inne lenger), men verdien av å ha eit godt forhold til besteforeldre er større enn ulempa røyklukta utgjer.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #41 Skrevet 19. juni 2014 Ikke enig der Stjerna. mitt barn skal ikke bli skadet av røyk,kun for og få et godt forhold til farmor .. Han har bra kontakt med Farfar,Bestefar og Bestemor.. Holder det,så lenge Farmor ikke respektere meg i mitt egen hjem. Anonymous poster hash: f36e8...8e8
lykkeliiten Skrevet 19. juni 2014 #42 Skrevet 19. juni 2014 Ja, du drar det for langt! Nekter du biler å kjøre på veien også? For eksos er like skadelig som røyk. Anonymous poster hash: aaa8c...9bb Zzzzz.... Noe usaklig igrunn.. Eksos får man alltid, røyk er ikke en nødvendighet. Er helt enig med trådstarter
☆☆☆ Skrevet 19. juni 2014 #43 Skrevet 19. juni 2014 Ikke enig der Stjerna. mitt barn skal ikke bli skadet av røyk,kun for og få et godt forhold til farmor .. Han har bra kontakt med Farfar,Bestefar og Bestemor.. Holder det,så lenge Farmor ikke respektere meg i mitt egen hjem. Anonymous poster hash: f36e8...8e8 Spørsmålet er jo kor skadelig det er å opphalde seg nokre timar i eit hus det det innimellom blir røykt ein og anna sigarett. Det blir ikkje røyka inne på daglig basis, men påstanden om at dei no alltid går ut må dei lenger ut på landet med. Eg trur ikkje dei tek skade, det er berre ufyselig lukt.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #44 Skrevet 19. juni 2014 Det kan sikkert stemme. Men sist jeg var hos legen med barnet,fryket legen astma pga passiv røyking, tror de røyker inne ellers,men sier bare at de går ut , og de går ut når vi kommer. Anonymous poster hash: f36e8...8e8
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #45 Skrevet 19. juni 2014 Ja, du drar det for langt! Nekter du biler å kjøre på veien også? For eksos er like skadelig som røyk. Anonymous poster hash: aaa8c...9bb Zzzzz.... Noe usaklig igrunn.. Eksos får man alltid, røyk er ikke en nødvendighet. Er helt enig med trådstarter Takk Anonymous poster hash: f36e8...8e8
lykkeliiten Skrevet 19. juni 2014 #46 Skrevet 19. juni 2014 Å hjelpes, her var det mange hysteriske mennesker. Her røyker vi inne og i bilen. Det gjør også hele familien vår og alle vennene våre. Å ja, de fleste har små barn. De tar ikke skade av det. Ja det kan være skadelig, men lite sannsynlig. Alle jeg kjenner er vokst opp i familier der det har blitt røyket inne og ingen har tatt skade av det. Anonymous poster hash: 969f5...e40 såklart kan de ta skade av det. Det er også mye større sjanse for at barnet selv blir avhengig av den dritt nikotinen i eldre alder. Skjønner ikke folk som liker å stinke røyk både av seg selv og av hele huset deres, det er motbydelig å komme inn en plass hvor man røyker.
lykkeliiten Skrevet 19. juni 2014 #47 Skrevet 19. juni 2014 Hos oss røyker vi ikke inne, min mann å alle andre som absolutt må røyke kan fint å ta seg en giftpinne ute, de får stønne og akke seg så mye de vil for at de må gå ut på vinteren, det kunne ikke brydd meg mindre. Vi har hatt mange som blir sinte for at de ikke får røyke inne hos oss på div sammenkomster, men det får de bare bli. Jeg har slim i lungene å tåler ikke røyk, da hovner øynene mine opp. Selvfølgelig besøker vi mine besteforeldre og svigerforeldre som røyker inne, men da er vi kanskje ikke så lenge enkelte ganger, kun pga røyken. Det er såklart kjedelig, men sånn blir det. Det er jo bevist at om foreldre og familie røyker inne under barndommen , så er sjansen større for at barnet selv vil begynne med nikotin når det blir eldre. Blir veldig glad når de man besøker kan ta hensyn med å lufte etc, selvom jeg ikke krever det, det er trossalt deres hjem så man kan ikke komme å kreve ting Men mitt hjem er å blir røykfritt . De som absolutt må røyke får jo bare sjeldnere og kortere besøk, så det får de se selv .
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #48 Skrevet 19. juni 2014 Det kan sikkert stemme. Men sist jeg var hos legen med barnet,fryket legen astma pga passiv røyking, tror de røyker inne ellers,men sier bare at de går ut , og de går ut når vi kommer. Anonymous poster hash: f36e8...8e8 Fryktet astma pga passiv røyking? Høres ikke ut som om du har utsatt barnet ditt for mye røyk, og legen kan virkelig ikke si at det er pga røyk at barnet har astma. Enten har man astma, eller så har man det ikke! Anonymous poster hash: 8f1a9...79b
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #49 Skrevet 19. juni 2014 Det kan sikkert stemme. Men sist jeg var hos legen med barnet,fryket legen astma pga passiv røyking, tror de røyker inne ellers,men sier bare at de går ut , og de går ut når vi kommer. Anonymous poster hash: f36e8...8e8 Fryktet astma pga passiv røyking? Høres ikke ut som om du har utsatt barnet ditt for mye røyk, og legen kan virkelig ikke si at det er pga røyk at barnet har astma. Enten har man astma, eller så har man det ikke! Anonymous poster hash: 8f1a9...79b Han sa det,stoler mer på han,enn deg,du er ikke lege Anonymous poster hash: f36e8...8e8
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #50 Skrevet 19. juni 2014 Jeg synes du gjør det rette, hi. Hvis mine barns besteforeldre ikke hadde respektert mitt krav om røykfri oppvekst for barna hadde jeg faktisk aldri besøkt dem. Passiv røyking er skadelig, det handler ikke kun om vond lukt! Anonymous poster hash: 13ed8...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå