Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #51 Skrevet 11. juni 2014 Er jo far som feiler i de tilfellene stemor og stebarn ikke kommer overens. Det er fars jobb å sørge for at hans barn har det bra,ikke stemors jobb. Misforstå meg rett altså,det er ikke greit å vre slik mot et barn som noen her beskriver,men det er far som må ta ansvaret. Jeg likte overhodet ikke mine stebarn. Jeg pratet ikke med de det siste halvåret de var på besøk. Men det var jeg som valgte å flytte. Hadde en evt stefar oppført seg likt mot mine barn,hadde jeg kastet han ut, og det forundrer meg stort i mitt tilfelle at far til mine stebarn ikke kastet ut meg. Det er mange fedre som godtar mye dritt ift barna sine,og det er de som dermed ødelegger barna sine.Anonymous poster hash: 823af...02c Så du mener at du ikke har et ansvar for å oppføre deg som en voksen? Du snakket ikke til de på et halvt år? Hvor gammel er du? 12 år? Du vet ikke en brøkdel av historien her og hvorfor ting ble som de ble, ergo kan du heller ikke forstå min situasjon. Og det var jeg heller ikke ute etter. Anonymous poster hash: 823af...02c Det kan umulig finnes gode nok grunner til at du valgte å behandle barna hans på den måten. Du er kald og ekkel. Anonymous poster hash: 9a788...bfe
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #52 Skrevet 11. juni 2014 Er jo far som feiler i de tilfellene stemor og stebarn ikke kommer overens. Det er fars jobb å sørge for at hans barn har det bra,ikke stemors jobb. Misforstå meg rett altså,det er ikke greit å vre slik mot et barn som noen her beskriver,men det er far som må ta ansvaret. Jeg likte overhodet ikke mine stebarn. Jeg pratet ikke med de det siste halvåret de var på besøk. Men det var jeg som valgte å flytte. Hadde en evt stefar oppført seg likt mot mine barn,hadde jeg kastet han ut, og det forundrer meg stort i mitt tilfelle at far til mine stebarn ikke kastet ut meg. Det er mange fedre som godtar mye dritt ift barna sine,og det er de som dermed ødelegger barna sine.Anonymous poster hash: 823af...02c Så du mener at du ikke har et ansvar for å oppføre deg som en voksen? Du snakket ikke til de på et halvt år? Hvor gammel er du? 12 år? Du vet ikke en brøkdel av historien her og hvorfor ting ble som de ble, ergo kan du heller ikke forstå min situasjon. Og det var jeg heller ikke ute etter. Anonymous poster hash: 823af...02c Det kan umulig finnes gode nok grunner til at du valgte å behandle barna hans på den måten. Du er kald og ekkel. Anonymous poster hash: 9a788...bfe Jeg behandlet til slutt mitt stebarn med taushet jeg også. Hilsen meg med stedatter som sov med oss for å hindre sex og kos, og spredte rykter om at jeg jobbet som hore og drakk meg full hver helg. Anonymous poster hash: eee7b...019
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. juni 2014 #53 Skrevet 11. juni 2014 Jeg er stemor til ei jente på 12.Ikke snakk om at jeg henter/bringer hun til/fra samvær. Jeg gidder heller ikke å involvere meg i andre ting som har med hun å gjøre. Om ikke far kan hente, og mor ikke kan kjøre henne hit, så får hu blir hjemme!! Jeg er egentlig glad til. Hu er her annenhver helg. Jeg blir ikke akuratt lei meg om hu ikke kommer... Anonymous poster hash: 60585...dab Er du klar over at du kan skade henne resten av livet med oppførselen din?Bli voksen din forbanna møkkakjærring! Ååååå så sinna! Anonymous poster hash: 35d4d...67c Ja, det blir jeg fordi det dere driver med er psykisk mishandling og det er like skadelig som om dere skulle ha slått.. Barnemishandling er det og det feigt,slemt og forkastelig! Dere burde skamme dere!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #54 Skrevet 11. juni 2014 Er jo far som feiler i de tilfellene stemor og stebarn ikke kommer overens. Det er fars jobb å sørge for at hans barn har det bra,ikke stemors jobb. Misforstå meg rett altså,det er ikke greit å vre slik mot et barn som noen her beskriver,men det er far som må ta ansvaret. Jeg likte overhodet ikke mine stebarn. Jeg pratet ikke med de det siste halvåret de var på besøk. Men det var jeg som valgte å flytte. Hadde en evt stefar oppført seg likt mot mine barn,hadde jeg kastet han ut, og det forundrer meg stort i mitt tilfelle at far til mine stebarn ikke kastet ut meg. Det er mange fedre som godtar mye dritt ift barna sine,og det er de som dermed ødelegger barna sine.Anonymous poster hash: 823af...02c Så du mener at du ikke har et ansvar for å oppføre deg som en voksen? Du snakket ikke til de på et halvt år? Hvor gammel er du? 12 år?Du vet ikke en brøkdel av historien her og hvorfor ting ble som de ble, ergo kan du heller ikke forstå min situasjon. Og det var jeg heller ikke ute etter. Anonymous poster hash: 823af...02c Det kan umulig finnes gode nok grunner til at du valgte å behandle barna hans på den måten. Du er kald og ekkel. Anonymous poster hash: 9a788...bfe Det vet du faktisk ingenting om. Anonymous poster hash: 823af...02c
Gemini77 Skrevet 11. juni 2014 #55 Skrevet 11. juni 2014 Når i hadde samvær så gjorde jeg ikke det nei!!!! Nå har vi gudskjelov kuttet ut samvær så nå har vi bare våre barn. <3 Deilig å slippe å forholde oss til de andre barn hans. Han har skrevet fra seg ansvaret og vil ikke ha kontakt med de lengre. Anonymous poster hash: 18c19...306 For en drømmemann du har som ikke bryr seg om alle barna sine. Du må ha skutt gullfuglen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå