Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Hvor mye ansvar tar du for stebarn? Passer du stebarna når far er på foretningsreiser osv?? Hjelper med lekser? Kjører bringer når far ikke orker?? Anonymous poster hash: 7d850...783
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Tar like mya ansvar som far. Jeg "passer" ikke barna. Dette er dereshjem også og vil de være her når far er bortreist er de hjertlig velkommen til det. Jeg hjelper med lekser og vi deler på kjøring. Jeg er også god venn med barnas mor. Anonymous poster hash: 0dd86...259
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Alt det der ja. Velger man en mann med barn, så velger man barna også. Anonymous poster hash: 4810a...6ee
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Ja, ja, ja og ja. Vil ikke si jeg passer henne. Hun bor hos pappaen sin OG meg. Er en selvfølge at jeg deltar like mye som far. Anonymous poster hash: 02d7f...e0a
Major HotLips Houlihan Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Ja, alt det der + alt det andre som følger med når man har barn. Hjelper de, heier på de på fotballkamp, sørger for at de kommer inn tidsnok, spør hvordan dagen deres har vært osv osv... Mine stebarn er store og selvhjulpne på det meste, men jeg hjelper til der de trenger det
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Gjør dere dette selv om dere ikke bor sammen enda?? Anonymous poster hash: 7d850...783
PrinsesseHengepupp Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Selvsagt. + en god del mer. Men vil ikke kalle det "å passe". Like lite som mannen "passer" min. Våre unger - vårt ansvar.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 mye ansvar, tar med på turer kun jeg og barnet, tar vare på og er det i det aller meste. Hjelper med lekser og er den som henter og bringer til og fra skolen. Anonymous poster hash: 77b95...eeb
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Når i hadde samvær så gjorde jeg ikke det nei!!!! Nå har vi gudskjelov kuttet ut samvær så nå har vi bare våre barn. <3 Deilig å slippe å forholde oss til de andre barn hans. Han har skrevet fra seg ansvaret og vil ikke ha kontakt med de lengre. Anonymous poster hash: 18c19...306
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Når i hadde samvær så gjorde jeg ikke det nei!!!! Nå har vi gudskjelov kuttet ut samvær så nå har vi bare våre barn. <3 Deilig å slippe å forholde oss til de andre barn hans. Han har skrevet fra seg ansvaret og vil ikke ha kontakt med de lengre. Anonymous poster hash: 18c19...306 å det er bra med en far som ikke vil ha kontakt med barna sine?? Egoistiske drittkjerring! Anonymous poster hash: 4b5c4...f52
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #11 Skrevet 9. juni 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor mange av fedrene skal grine/mase seg til mest mulig % ved fordeling av barna når de overlater alt ansvar til nye dama. Latterlig!! Det er da ikke til barnas beste og ha mest mulig med stemor å gjøre. Må da være bedre å være med sin egen mamma når pappan uansett ikke kan. Anonymous poster hash: 10113...cc2
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Hvor mye ansvar tar du for stebarn? Passer du stebarna når far er på foretningsreiser osv?? Hjelper med lekser? Kjører bringer når far ikke orker?? Anonymous poster hash: 7d850...783 Jeg synes vel i utgangspunktet at det er far som skal ta ansvar for sine barn. Barna kommer vel ikke til far for å være mest mulig sammen med stemor! Far må rett og slett prioritere barna sine! Rart det stilles så få krav til fedrene. Har de en jobb med mye reisevirksomhet bør de kanskje bare ha helgebesøk av barna sine. Anonymous poster hash: 10113...cc2
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #13 Skrevet 9. juni 2014 Eh......når far ikke ORKER?? Greit at du er stemor og behandler hans barn som dine, men hva fan er det slags far som ikke ORKER å ta seg av sitt barn???? Hærlig mann du har:p Anonymous poster hash: f2f3e...aa1
HeltAnonym Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Hvor mye ansvar tar du for stebarn? Passer du stebarna når far er på foretningsreiser osv?? Hjelper med lekser? Kjører bringer når far ikke orker?? Anonymous poster hash: 7d850...783 Tar så mye ansvar som skal til, far tar seg av det meste da han ønsker det. Skal han reise bort når de skal være her prøver han først og bytte helg siden han helst vil være sammen med dem når de er her, men jeg er selvfølgelig her om han må bort.. En av min manns gode egenskaper er hvor mye han bryr seg om sine barn, både de han har fra før og de vi har sammen :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #15 Skrevet 9. juni 2014 Når i hadde samvær så gjorde jeg ikke det nei!!!! Nå har vi gudskjelov kuttet ut samvær så nå har vi bare våre barn. <3 Deilig å slippe å forholde oss til de andre barn hans. Han har skrevet fra seg ansvaret og vil ikke ha kontakt med de lengre. Anonymous poster hash: 18c19...306 Må si dere virker som veldig hyggelig personer. Det sier mye om han som far at han ikke vil ha kontakt lenger. Stakkars deres barn tenker jeg og hans andre barn må ha det fantastisk å ikke ha noen så egoistiske og ekle folk i livene deres Anonymous poster hash: b0fd2...49d
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #16 Skrevet 9. juni 2014 HI, hva synes du selv da? Og personen over her med mann som har kuttet kontakten med barna er nok bare et troll. Anonymous poster hash: 9a788...bfe
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #17 Skrevet 9. juni 2014 Når i hadde samvær så gjorde jeg ikke det nei!!!! Nå har vi gudskjelov kuttet ut samvær så nå har vi bare våre barn. <3 Deilig å slippe å forholde oss til de andre barn hans. Han har skrevet fra seg ansvaret og vil ikke ha kontakt med de lengre. Anonymous poster hash: 18c19...306 å det er bra med en far som ikke vil ha kontakt med barna sine??Egoistiske drittkjerring! Anonymous poster hash: 4b5c4...f52 Han har kontakt med de barna vi har, og det holder i massevis. Når exen hans valgte å være et ludder å knulle rundt, så valgt hun at far ikke lenger er der for sine barn. Han har nå ny familie og nye barn. De andre barna er hennes problem. Anonymous poster hash: 18c19...306
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #18 Skrevet 9. juni 2014 Når i hadde samvær så gjorde jeg ikke det nei!!!! Nå har vi gudskjelov kuttet ut samvær så nå har vi bare våre barn. <3 Deilig å slippe å forholde oss til de andre barn hans. Han har skrevet fra seg ansvaret og vil ikke ha kontakt med de lengre. Anonymous poster hash: 18c19...306 å det er bra med en far som ikke vil ha kontakt med barna sine??Egoistiske drittkjerring! Anonymous poster hash: 4b5c4...f52 Han har kontakt med de barna vi har, og det holder i massevis. Når exen hans valgte å være et ludder å knulle rundt, så valgt hun at far ikke lenger er der for sine barn. Han har nå ny familie og nye barn. De andre barna er hennes problem. Anonymous poster hash: 18c19...306 HAHA! Nice one, trollemor Anonymous poster hash: 0dd86...259
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #19 Skrevet 9. juni 2014 Når i hadde samvær så gjorde jeg ikke det nei!!!! Nå har vi gudskjelov kuttet ut samvær så nå har vi bare våre barn. <3 Deilig å slippe å forholde oss til de andre barn hans. Han har skrevet fra seg ansvaret og vil ikke ha kontakt med de lengre. Anonymous poster hash: 18c19...306 å det er bra med en far som ikke vil ha kontakt med barna sine??Egoistiske drittkjerring! Anonymous poster hash: 4b5c4...f52 Han har kontakt med de barna vi har, og det holder i massevis. Når exen hans valgte å være et ludder å knulle rundt, så valgt hun at far ikke lenger er der for sine barn. Han har nå ny familie og nye barn. De andre barna er hennes problem. Anonymous poster hash: 18c19...306 Så mannen din er ikke ett ludder altså siden han har knallet rundt og fått flere barn enn med eksen sin? Anonymous poster hash: b0fd2...49d
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #20 Skrevet 9. juni 2014 Når i hadde samvær så gjorde jeg ikke det nei!!!! Nå har vi gudskjelov kuttet ut samvær så nå har vi bare våre barn. <3 Deilig å slippe å forholde oss til de andre barn hans. Han har skrevet fra seg ansvaret og vil ikke ha kontakt med de lengre. Anonymous poster hash: 18c19...306 å det er bra med en far som ikke vil ha kontakt med barna sine??Egoistiske drittkjerring! Anonymous poster hash: 4b5c4...f52 Han har kontakt med de barna vi har, og det holder i massevis. Når exen hans valgte å være et ludder å knulle rundt, så valgt hun at far ikke lenger er der for sine barn. Han har nå ny familie og nye barn. De andre barna er hennes problem. Anonymous poster hash: 18c19...306 Selv om barnefaren sier at hun knuller rundt med alle,så kan det lett være noe han bare sier fordi han er forbanna på hun. Barnefaren sier mye drit om meg til sine nye kjærester som ikke stemmer. Anonymous poster hash: 4b5c4...f52
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #21 Skrevet 9. juni 2014 Når i hadde samvær så gjorde jeg ikke det nei!!!! Nå har vi gudskjelov kuttet ut samvær så nå har vi bare våre barn. <3 Deilig å slippe å forholde oss til de andre barn hans. Han har skrevet fra seg ansvaret og vil ikke ha kontakt med de lengre. Anonymous poster hash: 18c19...306 å det er bra med en far som ikke vil ha kontakt med barna sine??Egoistiske drittkjerring! Anonymous poster hash: 4b5c4...f52 Han har kontakt med de barna vi har, og det holder i massevis. Når exen hans valgte å være et ludder å knulle rundt, så valgt hun at far ikke lenger er der for sine barn. Han har nå ny familie og nye barn. De andre barna er hennes problem. Anonymous poster hash: 18c19...306 Så mannen din er ikke ett ludder altså siden han har knallet rundt og fått flere barn enn med eksen sin? Anonymous poster hash: b0fd2...49d Skjønner du virkelig ikke at hun bare troller? Anonymous poster hash: 0dd86...259
Appelsinpiken Skrevet 9. juni 2014 #22 Skrevet 9. juni 2014 Selv om det ikke er mine barn, så er barna her en og samme søskenflokk, så både jeg og far tar like mye ansvar for alle barna som er her
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #23 Skrevet 9. juni 2014 Hjelpe meg for en drittkjerring du er Anonymous poster hash: 7d850...783
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #24 Skrevet 9. juni 2014 Jeg tar desidert mest ansvar for mine og samboern for sine barn. Klart jeg passer dem om han skal bort og vica verca, men vi legger hver våre barn, leser for hver våre osv. Jeg gjør nok litt mer med hans enn han med mine, de kommer oftest til meg når de vil ha noe, ha hjelp til et eller annet, når de er sultne..ol. Og det er helt ok. Fungere her, men håper vi kan se alle barna som et felles ansvar etterhvert. Vi har bare bodd sammen 1 år. Anonymous poster hash: 62866...dd1
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #25 Skrevet 9. juni 2014 Når i hadde samvær så gjorde jeg ikke det nei!!!! Nå har vi gudskjelov kuttet ut samvær så nå har vi bare våre barn. <3 Deilig å slippe å forholde oss til de andre barn hans. Han har skrevet fra seg ansvaret og vil ikke ha kontakt med de lengre. Anonymous poster hash: 18c19...306 å det er bra med en far som ikke vil ha kontakt med barna sine??Egoistiske drittkjerring! Anonymous poster hash: 4b5c4...f52 Han har kontakt med de barna vi har, og det holder i massevis. Når exen hans valgte å være et ludder å knulle rundt, så valgt hun at far ikke lenger er der for sine barn. Han har nå ny familie og nye barn. De andre barna er hennes problem. Anonymous poster hash: 18c19...306 Så mannen din er ikke ett ludder altså siden han har knallet rundt og fått flere barn enn med eksen sin? Anonymous poster hash: b0fd2...49d Skjønner du virkelig ikke at hun bare troller? Anonymous poster hash: 0dd86...259 Troller gudskjelov ikke nei. Godt å være kvitt de barna og moren dems. Elsker livet med kun vår familie. Anonymous poster hash: 18c19...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå