Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #26 Skrevet 10. juni 2014 Mitt stebarn bor her annenhver uke. Vi har to små barn sammen. Stort sett er det far sol tar kjøring til trening osv, men det er hovedsakelig fordi han er trener. Jeg bringer/henter som oftest alle tre i bhg og skole. Mannen min reiser mye i jobb, og med mindre han er borte hele uka bytter vi ikke. Gutten har i hovedsak samvær med far, men også med søskena sine/familien her. Når det kommer til ultrakjipe ting som omgangssyke, hygiene-opplæring, negleklipping, foreldre-møter sier jeg stopp. Det syns jeg mor og far kan ta seg av ! Anonymous poster hash: 51a82...f8e
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #27 Skrevet 10. juni 2014 Når i hadde samvær så gjorde jeg ikke det nei!!!! Nå har vi gudskjelov kuttet ut samvær så nå har vi bare våre barn. <3 Deilig å slippe å forholde oss til de andre barn hans. Han har skrevet fra seg ansvaret og vil ikke ha kontakt med de lengre. Anonymous poster hash: 18c19...306 å det er bra med en far som ikke vil ha kontakt med barna sine??Egoistiske drittkjerring!Anonymous poster hash: 4b5c4...f52 Han har kontakt med de barna vi har, og det holder i massevis. Når exen hans valgte å være et ludder å knulle rundt, så valgt hun at far ikke lenger er der for sine barn. Han har nå ny familie og nye barn. De andre barna er hennes problem.Anonymous poster hash: 18c19...306 Så mannen din er ikke ett ludder altså siden han har knallet rundt og fått flere barn enn med eksen sin?Anonymous poster hash: b0fd2...49d Skjønner du virkelig ikke at hun bare troller?Anonymous poster hash: 0dd86...259 Troller gudskjelov ikke nei. Godt å være kvitt de barna og moren dems. Elsker livet med kun vår familie. Anonymous poster hash: 18c19...306 Du troller! Hvis du ikke gjør det er svaret mitt; Så din prins av en mann dropper barna fordi mor er ubrukelig? Burde det ikke være motsatt, nemlig at far tok ekstra ansvar for sine barn når mor ikke gjør det? Hjelpe meg, trodde ikke det fantes slike idioter av noen tragiske håpløse mannfolk igjen i Norge. Det gjør tydeligvis det og de finner seg like tragiske og håpløse partnere. Anonymous poster hash: ab31a...ce7
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #28 Skrevet 10. juni 2014 Når i hadde samvær så gjorde jeg ikke det nei!!!! Nå har vi gudskjelov kuttet ut samvær så nå har vi bare våre barn. <3 Deilig å slippe å forholde oss til de andre barn hans. Han har skrevet fra seg ansvaret og vil ikke ha kontakt med de lengre. Anonymous poster hash: 18c19...306 å det er bra med en far som ikke vil ha kontakt med barna sine??Egoistiske drittkjerring! Anonymous poster hash: 4b5c4...f52 Han har kontakt med de barna vi har, og det holder i massevis. Når exen hans valgte å være et ludder å knulle rundt, så valgt hun at far ikke lenger er der for sine barn. Han har nå ny familie og nye barn. De andre barna er hennes problem. Anonymous poster hash: 18c19...306 Så mannen din er ikke ett ludder altså siden han har knallet rundt og fått flere barn enn med eksen sin? Anonymous poster hash: b0fd2...49d Skjønner du virkelig ikke at hun bare troller? Anonymous poster hash: 0dd86...259 Troller gudskjelov ikke nei. Godt å være kvitt de barna og moren dems. Elsker livet med kun vår familie. Anonymous poster hash: 18c19...306 Det finnes INGEN grunn i verden til at noen skal droppe kontakten med sine mindreårige barn. INGEN grunn er god nok grunn. Mannen din er ett hjerteløst svin, og du er ekkel. Anonymous poster hash: b63c8...aa9
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #29 Skrevet 10. juni 2014 Jeg er stemor til ei jente på 12. Ikke snakk om at jeg henter/bringer hun til/fra samvær. Jeg gidder heller ikke å involvere meg i andre ting som har med hun å gjøre. Om ikke far kan hente, og mor ikke kan kjøre henne hit, så får hu blir hjemme!! Jeg er egentlig glad til. Hu er her annenhver helg. Jeg blir ikke akuratt lei meg om hu ikke kommer... Anonymous poster hash: 60585...dab
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #30 Skrevet 10. juni 2014 Hvor mye ansvar tar du for stebarn? Passer du stebarna når far er på foretningsreiser osv?? Hjelper med lekser? Kjører bringer når far ikke orker?? Anonymous poster hash: 7d850...783 Gjør dere dette selv om dere ikke bor sammen enda?? Anonymous poster hash: 7d850...783 Vi bor ikke sammen enda. Dermed har far bare samvær når han kan (ikke om han er på forretningsreise feks. Jeg har iblant hentet i bursdag og kjørt til aktiviteter, fordi det har vært det letteste med tanke på logistikken. Jeg liker veldig godt å involvere og engasjere meg, men det må være på alles premisser, så alle syns det er ok og det må ikke være at jeg overtar ansvar fordi faren ikke gidder (det skjer ikke her uansett). Når vi flytter sammen så ser jeg for meg at jeg kjører og henter steder nesten like mye som ham. Hvis han feks vil lage middag den dagen, så kan jeg hente et sted etc. Jeg vil jo at hverdagen skal fungere og gå opp, som en familie og enhet. Anonymous poster hash: 92152...df2
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #31 Skrevet 10. juni 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor mange av fedrene skal grine/mase seg til mest mulig % ved fordeling av barna når de overlater alt ansvar til nye dama. Latterlig!! Det er da ikke til barnas beste og ha mest mulig med stemor å gjøre. Må da være bedre å være med sin egen mamma når pappan uansett ikke kan. Anonymous poster hash: 10113...cc2 Du sier noe... Eksen min er av disse som skulle ha mest mulig samvær. Da jeg spurte ham om hvordan han hadde tenkt til å ha samvær når han uansett ikke var hjemme (han jobber turnus), så fikk jeg til svar at det var ikke noe problem, for da kunne samboeren hans ha barna... Fikk rimelig raskt inn i avtalen at dersom en av foreldrene ikke kan ha barna i samsvar med samværsavtalen, så skal alltid den andre forelderen spørres først om han/hun kan ha barna. Plutselig ble det mest samvær hos meg likevel gitt... Anonymous poster hash: 9ea1c...a7e
Sint naken biltyv Skrevet 10. juni 2014 #32 Skrevet 10. juni 2014 (endret) Når i hadde samvær så gjorde jeg ikke det nei!!!! Nå har vi gudskjelov kuttet ut samvær så nå har vi bare våre barn. <3 Deilig å slippe å forholde oss til de andre barn hans. Han har skrevet fra seg ansvaret og vil ikke ha kontakt med de lengre. Anonymous poster hash: 18c19...306 Hohoho, skjønner det er deilig da! Hvem vil ikke ha en mann, eller rettere sagt en drittunge som ikke tar ansvar for barna sine;-) Endret 10. juni 2014 av Sint naken biltyv
Tough Shit Skrevet 10. juni 2014 #33 Skrevet 10. juni 2014 Når i hadde samvær så gjorde jeg ikke det nei!!!! Nå har vi gudskjelov kuttet ut samvær så nå har vi bare våre barn. <3 Deilig å slippe å forholde oss til de andre barn hans. Han har skrevet fra seg ansvaret og vil ikke ha kontakt med de lengre. Anonymous poster hash: 18c19...306 å det er bra med en far som ikke vil ha kontakt med barna sine??Egoistiske drittkjerring! Anonymous poster hash: 4b5c4...f52 Han har kontakt med de barna vi har, og det holder i massevis. Når exen hans valgte å være et ludder å knulle rundt, så valgt hun at far ikke lenger er der for sine barn. Han har nå ny familie og nye barn. De andre barna er hennes problem. Anonymous poster hash: 18c19...306 Så mannen din er ikke ett ludder altså siden han har knallet rundt og fått flere barn enn med eksen sin? Anonymous poster hash: b0fd2...49d Skjønner du virkelig ikke at hun bare troller? Anonymous poster hash: 0dd86...259 Troller gudskjelov ikke nei. Godt å være kvitt de barna og moren dems. Elsker livet med kun vår familie. Anonymous poster hash: 18c19...306 Dette er det sykeste.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #34 Skrevet 10. juni 2014 Jeg er stemor til ei jente på 12. Ikke snakk om at jeg henter/bringer hun til/fra samvær. Jeg gidder heller ikke å involvere meg i andre ting som har med hun å gjøre. Om ikke far kan hente, og mor ikke kan kjøre henne hit, så får hu blir hjemme!! Jeg er egentlig glad til. Hu er her annenhver helg. Jeg blir ikke akuratt lei meg om hu ikke kommer... Anonymous poster hash: 60585...dab Blir ikke stemor så lenge da... Anonymous poster hash: 71c20...aaa
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #35 Skrevet 10. juni 2014 Jeg tar selvfølgelig ansvar for min stesønn. Hjelper til med lekser, ser på fotballkamper o.l. Det betyr ikke at far ikke stiller opp, men vi er en familie og fungerer som en familie. Gutten synes det er topp og ønsker at jeg er med på skoleavslutninger og juletrefester. Vi behandler barna i familien likt enten de er mine, dine eller våre. Anonymous poster hash: 85d75...64b
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #36 Skrevet 10. juni 2014 Jeg er stemor til ei jente på 12. Ikke snakk om at jeg henter/bringer hun til/fra samvær. Jeg gidder heller ikke å involvere meg i andre ting som har med hun å gjøre. Om ikke far kan hente, og mor ikke kan kjøre henne hit, så får hu blir hjemme!! Jeg er egentlig glad til. Hu er her annenhver helg. Jeg blir ikke akuratt lei meg om hu ikke kommer... Anonymous poster hash: 60585...dab Blir ikke stemor så lenge da... Anonymous poster hash: 71c20...aaa Har vært det i 5 år Samboeren min vet ikke at jeg ikke liker at hu er her. så lar det bare gå i sitt stille sinn når hu er her, og håper helga går fort så hu kan dra igjen. Hu er heldigvis så stor nå, så hu sikkert ikke gidder å komme hit annehver helg lenger Anonymous poster hash: 60585...dab
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #37 Skrevet 10. juni 2014 Jeg er stemor til ei jente på 12. Ikke snakk om at jeg henter/bringer hun til/fra samvær. Jeg gidder heller ikke å involvere meg i andre ting som har med hun å gjøre. Om ikke far kan hente, og mor ikke kan kjøre henne hit, så får hu blir hjemme!! Jeg er egentlig glad til. Hu er her annenhver helg. Jeg blir ikke akuratt lei meg om hu ikke kommer... Anonymous poster hash: 60585...dab Blir ikke stemor så lenge da... Anonymous poster hash: 71c20...aaa Har vært det i 5 år Samboeren min vet ikke at jeg ikke liker at hu er her. så lar det bare gå i sitt stille sinn når hu er her, og håper helga går fort så hu kan dra igjen. Hu er heldigvis så stor nå, så hu sikkert ikke gidder å komme hit annehver helg lenger Anonymous poster hash: 60585...dab Tror du ikke stedatteren din merker at du ikke liker henne? Anonymous poster hash: db572...242
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #38 Skrevet 10. juni 2014 Slemme folk Tenk hvis det var omvendt - ditt barn??!! Anonymous poster hash: 7d850...783
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #39 Skrevet 10. juni 2014 Jeg er stemor til ei jente på 12. Ikke snakk om at jeg henter/bringer hun til/fra samvær. Jeg gidder heller ikke å involvere meg i andre ting som har med hun å gjøre. Om ikke far kan hente, og mor ikke kan kjøre henne hit, så får hu blir hjemme!! Jeg er egentlig glad til. Hu er her annenhver helg. Jeg blir ikke akuratt lei meg om hu ikke kommer... Anonymous poster hash: 60585...dab Blir ikke stemor så lenge da... Anonymous poster hash: 71c20...aaa Har vært det i 5 år Samboeren min vet ikke at jeg ikke liker at hu er her. så lar det bare gå i sitt stille sinn når hu er her, og håper helga går fort så hu kan dra igjen. Hu er heldigvis så stor nå, så hu sikkert ikke gidder å komme hit annehver helg lenger Anonymous poster hash: 60585...dab Tror du ikke stedatteren din merker at du ikke liker henne? Anonymous poster hash: db572...242 Mulig det. Kan ikke si vi snakker så mye sammen lenger. Menmen det gir jeg egentlig blanke i... Anonymous poster hash: 60585...dab
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #40 Skrevet 10. juni 2014 Jeg er stemor til ei jente på 12. Ikke snakk om at jeg henter/bringer hun til/fra samvær. Jeg gidder heller ikke å involvere meg i andre ting som har med hun å gjøre. Om ikke far kan hente, og mor ikke kan kjøre henne hit, så får hu blir hjemme!! Jeg er egentlig glad til. Hu er her annenhver helg. Jeg blir ikke akuratt lei meg om hu ikke kommer... Anonymous poster hash: 60585...dab Blir ikke stemor så lenge da... Anonymous poster hash: 71c20...aaa Har vært det i 5 år Samboeren min vet ikke at jeg ikke liker at hu er her. så lar det bare gå i sitt stille sinn når hu er her, og håper helga går fort så hu kan dra igjen. Hu er heldigvis så stor nå, så hu sikkert ikke gidder å komme hit annehver helg lenger Anonymous poster hash: 60585...dab Tror du ikke stedatteren din merker at du ikke liker henne? Anonymous poster hash: db572...242 Mulig det.Kan ikke si vi snakker så mye sammen lenger. Menmen det gir jeg egentlig blanke i... Anonymous poster hash: 60585...dab Hvis det var ditt barn som stemor mislikte, hvordan hadde det føltes? Anonymous poster hash: db572...242
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #41 Skrevet 10. juni 2014 Jeg er stemor til ei jente på 12. Ikke snakk om at jeg henter/bringer hun til/fra samvær. Jeg gidder heller ikke å involvere meg i andre ting som har med hun å gjøre. Om ikke far kan hente, og mor ikke kan kjøre henne hit, så får hu blir hjemme!! Jeg er egentlig glad til. Hu er her annenhver helg. Jeg blir ikke akuratt lei meg om hu ikke kommer... Anonymous poster hash: 60585...dab Blir ikke stemor så lenge da... Anonymous poster hash: 71c20...aaa Har vært det i 5 år Samboeren min vet ikke at jeg ikke liker at hu er her. så lar det bare gå i sitt stille sinn når hu er her, og håper helga går fort så hu kan dra igjen. Hu er heldigvis så stor nå, så hu sikkert ikke gidder å komme hit annehver helg lenger Anonymous poster hash: 60585...dab Tror du ikke stedatteren din merker at du ikke liker henne? Anonymous poster hash: db572...242 Mulig det.Kan ikke si vi snakker så mye sammen lenger. Menmen det gir jeg egentlig blanke i... Anonymous poster hash: 60585...dab Hvis det var ditt barn som stemor mislikte, hvordan hadde det føltes? Anonymous poster hash: db572...242 Da hadde jeg ikke sendt han dit Anonymous poster hash: 60585...dab
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #42 Skrevet 10. juni 2014 Jeg er stemor til ei jente på 12. Ikke snakk om at jeg henter/bringer hun til/fra samvær. Jeg gidder heller ikke å involvere meg i andre ting som har med hun å gjøre. Om ikke far kan hente, og mor ikke kan kjøre henne hit, så får hu blir hjemme!! Jeg er egentlig glad til. Hu er her annenhver helg. Jeg blir ikke akuratt lei meg om hu ikke kommer... Anonymous poster hash: 60585...dab Blir ikke stemor så lenge da... Anonymous poster hash: 71c20...aaa Har vært det i 5 år Samboeren min vet ikke at jeg ikke liker at hu er her. så lar det bare gå i sitt stille sinn når hu er her, og håper helga går fort så hu kan dra igjen. Hu er heldigvis så stor nå, så hu sikkert ikke gidder å komme hit annehver helg lenger Anonymous poster hash: 60585...dab Tror du ikke stedatteren din merker at du ikke liker henne? Anonymous poster hash: db572...242 Mulig det.Kan ikke si vi snakker så mye sammen lenger. Menmen det gir jeg egentlig blanke i... Anonymous poster hash: 60585...dab Hvis det var ditt barn som stemor mislikte, hvordan hadde det føltes? Anonymous poster hash: db572...242 Da hadde jeg ikke sendt han dit Anonymous poster hash: 60585...dab Du virker bare slem og provoserer veldig. Hvis det du sier er sant, så stakkars jente. Håper far finner ut hvordan du virkelig er. Virkelig ikke likt meg å sitte på et forum og uttale meg sånn som nå, men det skjærer i morshjertet. Tenk på hva du gjør mot et uskyldig barn. Dette forblir hennes minner fra barndommen, for hun merker deg garantert. Hvor er samvittigheten din? Anonymous poster hash: db572...242
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #43 Skrevet 10. juni 2014 Jeg er stemor til ei jente på 12.Ikke snakk om at jeg henter/bringer hun til/fra samvær. Jeg gidder heller ikke å involvere meg i andre ting som har med hun å gjøre. Om ikke far kan hente, og mor ikke kan kjøre henne hit, så får hu blir hjemme!! Jeg er egentlig glad til. Hu er her annenhver helg. Jeg blir ikke akuratt lei meg om hu ikke kommer...Anonymous poster hash: 60585...dab Blir ikke stemor så lenge da...Anonymous poster hash: 71c20...aaa Har vært det i 5 år ;)Samboeren min vet ikke at jeg ikke liker at hu er her. så lar det bare gå i sitt stille sinn når hu er her, og håper helga går fort så hu kan dra igjen. Hu er heldigvis så stor nå, så hu sikkert ikke gidder å komme hit annehver helg lenger Anonymous poster hash: 60585...dab Tror du ikke stedatteren din merker at du ikke liker henne?Anonymous poster hash: db572...242 Mulig det.Kan ikke si vi snakker så mye sammen lenger. Menmen det gir jeg egentlig blanke i...Anonymous poster hash: 60585...dab Hvis det var ditt barn som stemor mislikte, hvordan hadde det føltes?Anonymous poster hash: db572...242 Da hadde jeg ikke sendt han dit Anonymous poster hash: 60585...dab Hvorfor liker du henne ikke? (Er det fordi hun er bedre i norsk enn deg?) Anonymous poster hash: 9a788...bfe
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #44 Skrevet 10. juni 2014 Syns det er helt jævlig å se hvordan "voksne" mennesker kan uttale seg om barn!! Er ikke rart det er elendighet her i verden! Tenk at dere bidrar til at barna får en vond start på livet! De er uskyldige oppi det hele. Ingen barn velger at foreldrene skal gå fra hverandre, ei heller at mor/far involverer seg i nye partnere. Det er faen meg mange egoistiske foreldre og steforeldre rundtom.. Blir så utrolig provosert av mange svar her inne, men det er vel det som er meningen. Anonymous poster hash: 22464...010
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. juni 2014 #45 Skrevet 10. juni 2014 Jeg er stemor til ei jente på 12.Ikke snakk om at jeg henter/bringer hun til/fra samvær. Jeg gidder heller ikke å involvere meg i andre ting som har med hun å gjøre. Om ikke far kan hente, og mor ikke kan kjøre henne hit, så får hu blir hjemme!! Jeg er egentlig glad til. Hu er her annenhver helg. Jeg blir ikke akuratt lei meg om hu ikke kommer... Anonymous poster hash: 60585...dab Er du klar over at du kan skade henne resten av livet med oppførselen din? Bli voksen din forbanna møkkakjærring!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #46 Skrevet 10. juni 2014 Jeg er stemor til ei jente på 12.Ikke snakk om at jeg henter/bringer hun til/fra samvær. Jeg gidder heller ikke å involvere meg i andre ting som har med hun å gjøre. Om ikke far kan hente, og mor ikke kan kjøre henne hit, så får hu blir hjemme!! Jeg er egentlig glad til. Hu er her annenhver helg. Jeg blir ikke akuratt lei meg om hu ikke kommer... Anonymous poster hash: 60585...dab Er du klar over at du kan skade henne resten av livet med oppførselen din? Bli voksen din forbanna møkkakjærring! Ååååå så sinna! Anonymous poster hash: 35d4d...67c
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #47 Skrevet 11. juni 2014 Er jo far som feiler i de tilfellene stemor og stebarn ikke kommer overens. Det er fars jobb å sørge for at hans barn har det bra,ikke stemors jobb. Misforstå meg rett altså,det er ikke greit å vre slik mot et barn som noen her beskriver,men det er far som må ta ansvaret. Jeg likte overhodet ikke mine stebarn. Jeg pratet ikke med de det siste halvåret de var på besøk. Men det var jeg som valgte å flytte. Hadde en evt stefar oppført seg likt mot mine barn,hadde jeg kastet han ut, og det forundrer meg stort i mitt tilfelle at far til mine stebarn ikke kastet ut meg. Det er mange fedre som godtar mye dritt ift barna sine,og det er de som dermed ødelegger barna sine. Anonymous poster hash: 823af...02c
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #48 Skrevet 11. juni 2014 Er jo far som feiler i de tilfellene stemor og stebarn ikke kommer overens. Det er fars jobb å sørge for at hans barn har det bra,ikke stemors jobb. Misforstå meg rett altså,det er ikke greit å vre slik mot et barn som noen her beskriver,men det er far som må ta ansvaret. Jeg likte overhodet ikke mine stebarn. Jeg pratet ikke med de det siste halvåret de var på besøk. Men det var jeg som valgte å flytte. Hadde en evt stefar oppført seg likt mot mine barn,hadde jeg kastet han ut, og det forundrer meg stort i mitt tilfelle at far til mine stebarn ikke kastet ut meg. Det er mange fedre som godtar mye dritt ift barna sine,og det er de som dermed ødelegger barna sine. Anonymous poster hash: 823af...02c Jeg har vært stemor selv. Og ja, det var fars skyld at jeg og stedatter ikke gikk overens. Jentungen fikk lov å sove i ektesengen vår da hun var TRETTEN år gammel, bare fordi hun ville forsikre seg at vi ikke kysset eller hadde sex etter at vi la oss. Hun fikk viljen sin hele tiden, far fikk ikke lov å være med meg på sykehuset etter at vår felles var født, fordi hun skulle til far og være med på friidrett de to dagene jeg lå på sykehuset. Far valgte å kjøre henne på trening og være med henne hele dagen i stedet for å være med sin nyfødte baby på sykehuset (det var ikke en gang hans samværshelg). Jentungen spredte rykter om meg på bygda om at jeg jobbet som prostituert og drakk masse alkohol, slik at jeg nesten fikk problemer med barnevernet på grunn av dette. Far gjorde absolutt ingenting, hver minste vink fra datteren endte med at vi gjorde om på alle planer og begynte å gjøre det HUN hadde lyst til å gjøre. Det verste eksemplet var at vi måtte avlyse nøye planlagt utenlandstur fordi hun ikke hadde lyst til å være med og heller dra på fjellet. Noe hun sa to dager før vi skulle reise, selv om hun visste om turen 1.5 måned i forveien. Jeg og hennes far er skilt for mange år siden, og hun har ikke vist noe interesse for hennes lillesøster overhode. De har ikke sett hverandre på 8 år og hun ønsker ingen kontakt. Selv om hun nå er voksen og burde bruke hodet. Anonymous poster hash: eee7b...019
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. juni 2014 #49 Skrevet 11. juni 2014 Er jo far som feiler i de tilfellene stemor og stebarn ikke kommer overens. Det er fars jobb å sørge for at hans barn har det bra,ikke stemors jobb. Misforstå meg rett altså,det er ikke greit å vre slik mot et barn som noen her beskriver,men det er far som må ta ansvaret. Jeg likte overhodet ikke mine stebarn. Jeg pratet ikke med de det siste halvåret de var på besøk. Men det var jeg som valgte å flytte. Hadde en evt stefar oppført seg likt mot mine barn,hadde jeg kastet han ut, og det forundrer meg stort i mitt tilfelle at far til mine stebarn ikke kastet ut meg. Det er mange fedre som godtar mye dritt ift barna sine,og det er de som dermed ødelegger barna sine.Anonymous poster hash: 823af...02c Så du mener at du ikke har et ansvar for å oppføre deg som en voksen? Du snakket ikke til de på et halvt år? Hvor gammel er du? 12 år?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #50 Skrevet 11. juni 2014 Er jo far som feiler i de tilfellene stemor og stebarn ikke kommer overens. Det er fars jobb å sørge for at hans barn har det bra,ikke stemors jobb. Misforstå meg rett altså,det er ikke greit å vre slik mot et barn som noen her beskriver,men det er far som må ta ansvaret. Jeg likte overhodet ikke mine stebarn. Jeg pratet ikke med de det siste halvåret de var på besøk. Men det var jeg som valgte å flytte. Hadde en evt stefar oppført seg likt mot mine barn,hadde jeg kastet han ut, og det forundrer meg stort i mitt tilfelle at far til mine stebarn ikke kastet ut meg. Det er mange fedre som godtar mye dritt ift barna sine,og det er de som dermed ødelegger barna sine.Anonymous poster hash: 823af...02c Så du mener at du ikke har et ansvar for å oppføre deg som en voksen? Du snakket ikke til de på et halvt år? Hvor gammel er du? 12 år? Du vet ikke en brøkdel av historien her og hvorfor ting ble som de ble, ergo kan du heller ikke forstå min situasjon. Og det var jeg heller ikke ute etter. Anonymous poster hash: 823af...02c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå