Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Han har jeg allerede tygget opp og spyttet ut. Nå kjenner jeg et definitivt behov for å ta hevn på henne. Det viser seg at hun jaktet på han, virkelig gikk inn for å få han selv om hun visste at han var gift med barn. De er ikke sammen nå, han dumpet henne raskt. Noen som har en god ide til en passende hevn? Noen som har hevnet seg med suksess her? Anonymous poster hash: 637a1...889
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Er det ikke hevn nok at han dumpet henne raskt? i så fall er den beste hevnen at du klarer å heve deg over dette. Anonymous poster hash: 8529a...49a
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Nei nei, vil ikke ha slike moralistiske svar. Jeg vil ha hevn, deilig svoveldryppende hevn! Anonymous poster hash: 637a1...889
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Det var ei her inne som var i din situasjon.. Hun tok hevn med å gjøre det samme mot elskerinna da hun ble i et forhold. Var mye delte meninger om det, men elskerinna fikk hvertfall smake sin egen medisin der hun sto forelska og klar for å giftes.. Anonymous poster hash: 41c4a...b2b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Hun er ikke i et forhold enda, så det funker ikke. Men en dag, når hun har møtt noen, da kan jeg jo gjøre det. Men hva med akkurat nå? Noen forslag? Anonymous poster hash: 637a1...889
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Herregud. Hev deg over det. Du er bedre enn det. Anonymous poster hash: adba1...78e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Herregud. Hev deg over det. Du er bedre enn det. Anonymous poster hash: adba1...78e Nei, jeg er ikke bedre enn det. Og nei, jeg vil ikke heve meg over det. Jeg vil ha hevn! Jeg drømmer om det om natten og lengter etter det om dagen! Anonymous poster hash: 637a1...889
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 Det var ei her inne som var i din situasjon.. Hun tok hevn med å gjøre det samme mot elskerinna da hun ble i et forhold. Var mye delte meninger om det, men elskerinna fikk hvertfall smake sin egen medisin der hun sto forelska og klar for å giftes.. Anonymous poster hash: 41c4a...b2b Fikk vi egentlig vite hvordan det gikk med planen hennes?? Anonymous poster hash: 382f9...fd6
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #9 Skrevet 3. juni 2014 Hvordan hevn vil du ha da? Hvis hun ikke har mann kan du jo ikke gjøre det samme. Du kan jo koke kjæledyret. Er det ikke en gammel film hvor det skjedde Anonymous poster hash: aedac...3fa
LittLykkelig Skrevet 3. juni 2014 #10 Skrevet 3. juni 2014 Beste hevnen er å vise at du har det bra og driter i hele kjerringa.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #11 Skrevet 3. juni 2014 Altså, da må det være kunstgjødsel:) Men noe dritt må det være uansett å få Anonymous poster hash: 660eb...894
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #12 Skrevet 3. juni 2014 Det var ei her inne som var i din situasjon.. Hun tok hevn med å gjøre det samme mot elskerinna da hun ble i et forhold. Var mye delte meninger om det, men elskerinna fikk hvertfall smake sin egen medisin der hun sto forelska og klar for å giftes.. Anonymous poster hash: 41c4a...b2b Fikk vi egentlig vite hvordan det gikk med planen hennes?? Anonymous poster hash: 382f9...fd6 Hun gjennomførte planen.. Forførte typen hennes på fest og lå med han. Sa der var deilig og at hun skulle gjøre det igjen. Anonymous poster hash: 41c4a...b2b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #13 Skrevet 3. juni 2014 Er det ikke veldig vanskelig å bestille varer på nett til andre? du må jo ha kortinfo og alt det der. Men det du kan gjøre er å bestille en 20-30-40 store pizzaer fra Dolly med alt av ekstra tilbehør og be de levere det til henne. Hvis det fortsatt går an å betale på døren Anonymous poster hash: d612c...748
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #14 Skrevet 3. juni 2014 Og hva er Backfish..? Anonymous poster hash: 660eb...894
MammantilNurket Skrevet 3. juni 2014 #15 Skrevet 3. juni 2014 Og hva er Backfish..? Anonymous poster hash: 660eb...894 http://no.fag.spraak.diverse.narkive.com/imlseMwh/backfish-forsvunnet-ord
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #16 Skrevet 3. juni 2014 hahaha!! jeg ler som bare det nå. det med å late som at du ringer fra legekontoret kan være noe ja, hun blir ihvertfall skikkelig skremt Anonymous poster hash: 43fd4...ff4
MammantilNurket Skrevet 3. juni 2014 #17 Skrevet 3. juni 2014 Kom på en til: Snik deg inn i hagen hennes om natten og så lupinfrø overalt. I løpet av noen sesonger vil de ta fullstendig over hagen hennes
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #18 Skrevet 3. juni 2014 Noe mer langtekkelig: Ål deg inn i vennegjengen hennes, spre rykter om henne, enda de er gode venner av henne, kan det settes tvil, for det er nok flere av de so vet hun var ei elskerinne.. Få de til å venne henne ryggen, om hun kommer til deg for å be deg stoppe, eller noe. Så sier du bare at du ønsker å gi henne samme følelse som du hadde, og siden hun ikke sitter med et mannfolk du kan gå etter, så er jo vennene like bra. Anonymous poster hash: 68304...fdd
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #19 Skrevet 3. juni 2014 Er det ikke veldig vanskelig å bestille varer på nett til andre? du må jo ha kortinfo og alt det der. Men det du kan gjøre er å bestille en 20-30-40 store pizzaer fra Dolly med alt av ekstra tilbehør og be de levere det til henne. Hvis det fortsatt går an å betale på døren Anonymous poster hash: d612c...748 Noen leverer fortsatt med oppkrav. Kontaktlinser feks. ;-) Anonymous poster hash: 9e819...fe9
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #20 Skrevet 3. juni 2014 Om hun er flink med hagestell: Snik deg inn i hagen hennes på natta og hell MYE klor i blomsterbedene hennes, blomstene vil dø ut, og jorda må skiftes for å få det til å gro igjen. Anonymous poster hash: 68304...fdd
Gjest Ingen skal få! Skrevet 3. juni 2014 #21 Skrevet 3. juni 2014 Beste hevnen er å vise at du har det bra og driter i hele kjerringa. Tull og tøys. Ingen blir såra av slikt!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #22 Skrevet 3. juni 2014 Han har jeg allerede tygget opp og spyttet ut. Nå kjenner jeg et definitivt behov for å ta hevn på henne. Det viser seg at hun jaktet på han, virkelig gikk inn for å få han selv om hun visste at han var gift med barn. De er ikke sammen nå, han dumpet henne raskt. Noen som har en god ide til en passende hevn? Noen som har hevnet seg med suksess her? Anonymous poster hash: 637a1...889 Og at dette stemmer er du så skråsikker på fordi...? La meg gjette. Fordi han fortalte det, og han naturligvis er slik en sannferdig kjernekar, og du så fantastisk at det naturligvis måtte være en slik forklaring på utroskapen. Mannen din er den som har sviktet deg her. Skjønner at det er vondt å bli sveket av en man elsker, og enklere å klandre den du ikke kjenner, men "hevn" er bare primitivt. Hennes følelser for din mann vet du heller nada om, de kan naturligvis ha vært sterke. Og min tanke er at du ærlig talt ikke høres helt god ut... Anonymous poster hash: db0b5...60e
Virginia. Skrevet 3. juni 2014 #23 Skrevet 3. juni 2014 (endret) Han har jeg allerede tygget opp og spyttet ut. Nå kjenner jeg et definitivt behov for å ta hevn på henne. Det viser seg at hun jaktet på han, virkelig gikk inn for å få han selv om hun visste at han var gift med barn. De er ikke sammen nå, han dumpet henne raskt. Noen som har en god ide til en passende hevn? Noen som har hevnet seg med suksess her? Anonymous poster hash: 637a1...889 Og at dette stemmer er du så skråsikker på fordi...? La meg gjette. Fordi han fortalte det, og han naturligvis er slik en sannferdig kjernekar, og du så fantastisk at det naturligvis måtte være en slik forklaring på utroskapen. Mannen din er den som har sviktet deg her. Skjønner at det er vondt å bli sveket av en man elsker, og enklere å klandre den du ikke kjenner, men "hevn" er bare primitivt. Hennes følelser for din mann vet du heller nada om, de kan naturligvis ha vært sterke. Og min tanke er at du ærlig talt ikke høres helt god ut... Anonymous poster hash: db0b5...60e Skulle ikke være anonym over her. Å leve et fantastisk liv i tråd med egne ønsker og verdier vil alltid være den beste hevn. Endret 3. juni 2014 av Ibsenfrue
*Miss Marple* Skrevet 3. juni 2014 #24 Skrevet 3. juni 2014 Kom på en til: Snik deg inn i hagen hennes om natten og så lupinfrø overalt. I løpet av noen sesonger vil de ta fullstendig over hagen hennes Jeg er skikkelig imponert (og litt skremt) over kreativiteten din og minner meg selv på å aldri få deg som fiende
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #25 Skrevet 3. juni 2014 Skjønner at det svir å ikke klare å holde på mannen sin, men om du går for hevn gir du henne bare enda mer overtaket, for hva er mer patetisk enn det, liksom? Anonymous poster hash: 382f9...fd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå