Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #76 Skrevet 3. juni 2014 Joda kan fint ha former på 51 kilo. Er 170 og veier 54 og har kvinnelige former . Former er ikke det samme som bilringer og fett nødvendigvis altså . Men med halve norge overvektige så skjønner jeg de store driver å forteller seg selv de er formfulle og frodige. Nei altså dere er ikke mer formfulle enn timeglassbabe på 58 kilo selv om dere er tykkere polstra med daufett... Fingern i jorda pls. Er dere happy som fete ja så er det jo flott, alle må ikke være tynne, slanke eller supertrente men er dere feite så kall det det og ikke oh så formfulle. 3 bilringer er ikke formfull, ingen inn og ut form der . Anonymous poster hash: 42695...0a4
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #77 Skrevet 3. juni 2014 Joda kan fint ha former på 51 kilo. Er 170 og veier 54 og har kvinnelige former . Former er ikke det samme som bilringer og fett nødvendigvis altså . Men med halve norge overvektige så skjønner jeg de store driver å forteller seg selv de er formfulle og frodige. Nei altså dere er ikke mer formfulle enn timeglassbabe på 58 kilo selv om dere er tykkere polstra med daufett... Fingern i jorda pls. Er dere happy som fete ja så er det jo flott, alle må ikke være tynne, slanke eller supertrente men er dere feite så kall det det og ikke oh så formfulle. 3 bilringer er ikke formfull, ingen inn og ut form der . Anonymous poster hash: 42695...0a4 Jeg er 169 høy og veier 59 kilo, bruker str 34 og 36 som er xs og s. Veide 49 kilo før jeg fikk barn, og mannfolk så ikke på meg en gang. Da hadde jeg ikke pupper, helt flat rompe hadde jeg og ingen former. Etter at jeg gikk opp til 59 kilo så har jeg fått mye mer oppmerksomhet fra menn. Tyder vel på at menn ikke er helt glad i pipestilker? Anonymous poster hash: 652fb...c01
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #78 Skrevet 3. juni 2014 Vel da jeg veide både 50 og 52 fikk jeg de mennene jeg ville ha hadde såklart mindre pupper enn nå på 54 og bittelitt mindre rompe men jeg har sprettrumpe så den har aldri vært flat ! Pipestilk har jeg ikke vært siden jeg var 15 år ... Anonymous poster hash: 42695...0a4
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #79 Skrevet 3. juni 2014 Fine former? Noen kg for mye? Hva skjer med ærlighet når til dags? Spørr man så fortjener man ærlige svar, ikke søte nusselige svar bakt inn i sukkerspinn!Anonymous poster hash: 25735...2c6 Alt er relativt, kanskje de som svarte veide mye mer og sammenlignet henne med seg selv? Du veier for mye, du veier dobbelt så mye som meg og jeg er innenfor "normalvektig"! Håper du tar tak i problemet og slanker deg... Anonymous poster hash: 1db64...fde
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #80 Skrevet 3. juni 2014 Mener fortsatt du har fin figur til at du veier såpass mye. Sjokkert over hva enkelte her inne klarer å lire av seg. Mange som får litt ekstra kilo med årene, pga. mange fødsler, sykdom og annet. Og den hvite tightsen har HI sikkert tatt på for anledningen, siden svart skjuler mye på bilder. Du veier 20 kg mer enn meg, men du har likevel flottere figur. Stå på! Anonymous poster hash: 57944...c92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå