Gå til innhold

Hva tenker dere om kroppen min? Bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er like høy som meg å jeg veier 81kg.

Jeg tipper du veier rundt 115 ish ca?

Hvor tung er du da?

Anonymous poster hash: cb40e...d6b

post-42-69237_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, hva veier du da??

Anonymous poster hash: 20318...5a1
Skrevet

Veier nok ufattelige 107.5 kg :( men kommentarene deres gav meg motivasjon, var det jeg var ute etter... Sunnere liv, here I come!

Takk :)

Anonymous poster hash: 1ffb5...536

Skrevet

Veier nok ufattelige 107.5 kg :( men kommentarene deres gav meg motivasjon, var det jeg var ute etter... Sunnere liv, here I come!

Såpass, ja da er du noe større enn meg. Jeg veier 83 kilo og er like lang

Anonymous poster hash: 755a0...968

Skrevet

Fine former? Noen kg for mye? Hva skjer med ærlighet når til dags? Spørr man så fortjener man ærlige svar, ikke søte nusselige svar bakt inn i sukkerspinn!

Anonymous poster hash: 25735...2c6

Skrevet

Fine former? Noen kg for mye? Hva skjer med ærlighet når til dags? Spørr man så fortjener man ærlige svar, ikke søte nusselige svar bakt inn i sukkerspinn!

Ærlig talt. Sitter du på svaret hva andre synes om kropp?

Må da være lov for folk å synes at HI er flott?

Du må altså være en av hurpene som dømmer folk kun etter vekt her inne. For et stusslig liv du må leve.

Anonymous poster hash: c94dd...2d9

Skrevet

jeg synes hi er flott :)

og om hu går ned i vekt så får hun finere former også :)

Alle har forskjellige meninger, smaken er som baken delt i to ;)

Av og til tenker jeg det er like greit ;)

Anonymous poster hash: cb40e...d6b

Skrevet

Jeg så svaret ditt HI, men før det så tenkte jeg at du veier ca 115 kg. Du ser ca ut sånn som meg, bare jeg er litt større og bredere, og jeg veier 120 kg. Desverre, så er det harde sannhet at både du og jeg trenger å gå kraftig ned i vekt. Jeg er ca like høy som du også. 

Min trivselsvekt er mellom 60 og 70 kg, det er vel også der du burde ligge. 

Anonymous poster hash: 0f7f4...b83
Skrevet

Jeg tippet rundt 100 kg ut fra bildene (før jeg leste svaret ditt, HI). Med 107,5 så er du kraftig overvektig med over 37 som bmi. Så for helsen din del bør du absolutt gå ned i vekt. Selvfølelsen kommer på kjøpet ;)

Ikke fokuser så mye på baken din, den er som den er i øyeblikket (og den er absolutt ikke den største jeg har sett!). Når du går ned så vil den også minske.

Jeg holder med de andre - ikke bruke hvit thights, det vil optisk forstørre det området du selv føler mest på. Hvis du må bruke den, så bruk i hvert fall topper som dekker baken og ikke er helt tettsittende. Mange fine tunikaer eller sommerkjoler nå som kan brukes over :)

Og så må du absolutt få hjelp til å finne riktig bh-størrelse - det vil gjør masse for selvfølelsen når du ser deg i speilet! :)  En bh som ikke sitter som den skal gir hengebryst, mens en som passer din byste og din kropp vil gi deg en helt annen profil. Dette vil gjøre at magen ser mindre ut. Du får rett og slett bedre proporsjoner når du bruker riktig bh :)

Om du går ned til noenlunde normalvekt tror jeg at du kommer til å se utrolig bra ut! Noen kicket på at flere har sagt at du har fine former - men du har det. Ja, du har overvekt nå som skjuler formene dine godt, men vi som vet hva vi skal se etter ser at de finnes der. Så ta vare på bildene du la ut i dag og så oppdaterer du oss om et år eller to så vi får se forskjellen :)

Du greier å gå ned, bare hold fokus! Legg om kostholdet ditt (står for minst 80 % av vektnedgang) og kom i gang med trening. Gå turer, lek med barna, gå eller sykle til butikken, gå lange turer i helgene, gå alltid raskt i bakker, alltid velg trapp foran heis, begynn etter hvert å jogge litt, tren stabilitetstrening.

Når du får trent litt mer stabilitet og styrke på armer og rygg, så vil også holdningen din bli bedre slik at du føler deg mer vel mens du går ned. You can do it! :)

Lykke til - i dag starter du! :D

Anonymous poster hash: 23b1c...659
Skrevet

Bra for det! Håper du klarer det....... Du må vel klare det..

Anonymous poster hash: a0533...56b

Skrevet

Kjære deg, du må ned i vekt!!! Jeg er litt høyere enn deg og veier 51 kg, og jeg er absolutt ikke syltynn, men slank med fine former. Det må være forferdelig tungt å bære så mye vekt. Og jeg syns ikke det ser noe som helst pent ut!! Skjerpings!

Anonymous poster hash: fa47e...550

Skrevet

Kjære deg, du må ned i vekt!!! Jeg er litt høyere enn deg og veier 51 kg, og jeg er absolutt ikke syltynn, men slank med fine former. Det må være forferdelig tungt å bære så mye vekt. Og jeg syns ikke det ser noe som helst pent ut!! Skjerpings! Anonymous poster hash: fa47e...550

Jeg er 169 cm og ca 72 kg. Hadde jeg veid 51( noe jeg ikke har gjort siden jeg var 11kanskje), hadde jeg kunnet gå rett inn som statist i neste film fra kz- leirene i siste krig. Men folk er forskjellige. Enig i at det må være lov å si at hi er overvektig, på samme vis som jeg er lett overvektig og du har lav bMI .

Anonymous poster hash: 6f074...4ad

Skrevet

Kjære deg, du må ned i vekt!!! Jeg er litt høyere enn deg og veier 51 kg, og jeg er absolutt ikke syltynn, men slank med fine former. Det må være forferdelig tungt å bære så mye vekt. Og jeg syns ikke det ser noe som helst pent ut!! Skjerpings!

hvis du er litt høyere,er du over 1.69, da tror jeg du er ganske så tynn med dine 51 kilo...

Skrevet

93?

Anonymous poster hash: 9a062...e5b

Skrevet

Etter hva jeg ser så vil jeg si du har en veldig usunn livsstil. Mye flesk ( bruker ikke uttrykket for å være stygg). Muskler veier en del det også og det tror jeg ikke det er så mye av under der...

Det er ikke mye som skal til. Start med å løp noen få minutter for så gå en lang tur (løping for og få opp pulsen og få hjerte til å pumpe litt). Gørr kjedelig men start i det små sånn at du kan få en god start. Kutt ut brus og røyk. Så bytter du ut alle husholdningsproduktene eller maten dere kjøper til ett sunnere alternativ. Kyllingkjøttdeig eller svin. Fullkorn produkter. Ikke sjokoladepålegg. Ekstra lettmelk. Spis fisk MINST to ganger i uka. Masse grønnsaker.

Lag deg noen sånne "regler" så skal du se det detter av.. Sakte men garantert sikkert. Drikker du te? dropp sukkeret. Kutt ut alle sånne små ekstra goder. En liten sjokolade her eller en stor kaffe mocca på cafe. Tenk magert eller næringsrikt.

;-)

Anonymous poster hash: 5fcfe...981
Skrevet

Da kan du ikke ha former?

Du ser ganske lik ut som meg HI, og jeg veier sikkert 100 kilo. Har veid myyye mindre før. Jeg sliter med å gå ned i vekt, er veldig aktiv og spiser sunt. Har nå begynt å logge ALT jeg spiser og trene hardere 1-2 ganger om dagen. Det begynner å hjelpe for min del ;)

Anonymous poster hash: 0bfca...0fe

Skrevet

Du er feit, enkelt og greit. Du bør slanke deg minst 30 kg for å få en sunn kropp som fungerer bra.

Anonymous poster hash: f0b7e...943
Skrevet

At du så tjukk og utrent ut. 90-100kg kanskje.

Anonymous poster hash: 27bae...fcf
Skrevet

Tipper du veier over 100 kilo.

For din egen del burde du å gå ned flere kilo.

Skrevet

Du er stor og burde slanke deg. Og rydd i det minste litt på badet før du tar bildet.

Anonymous poster hash: 6d134...818

Skrevet

Tenker at du har en flott kropp til at du veier 107 kg!

Bilringene er jo der, men overraskende stramme armer og lår. Pass på å trene mens du går ned i vekt, så ikke alt begynner å henge.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 57944...c92
Skrevet

Du må være undervektig... da er det ikke rart at du ikke synes 107 kg ser bra ut. Skjelettet må vel stikke ut for at du ville vært fornøyd!

Anonymous poster hash: 03098...0e8

Skrevet

Hvite tights!!!?? Det styggeste som finnes, hvis ikke mennesket som bærer den er perfekt..og ung..

Cellulitter som tyter? Du bør ikke gå i svart tight heller, sorry. Ser du klumpen på låret? 

Ellers ok kropp til å være over 100 kg :)

Anonymous poster hash: ac8b1...873
Skrevet

hvis du er litt høyere,er du over 1.69, da tror jeg du er ganske så tynn med dine 51 kilo...

Hun er ikke bare tynn, men undervektig, selv med samme høyde som HI. Uansett hva slags kroppsbygning/type (noen "tåler" flere/færre kilo og ser bra ut), klarer jeg ikke se at "slank men med former" kan stemme. Skremmende med slikt syn på kropp hos en voksen person...

Anonymous poster hash: ff18a...c05

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Ærlig talt. Sitter du på svaret hva andre synes om kropp?

Må da være lov for folk å synes at HI er flott?

Du må altså være en av hurpene som dømmer folk kun etter vekt her inne. For et stusslig liv du må leve.

Anonymous poster hash: c94dd...2d9

Hi spurte nettopp etter vekt, hvorfor er man hurpe hvis man gjetter vekten riktig, altså at hun er kraftig overvektig? Er glad for at jeg ikke har sånne venninner som er sukkersøte mens jeg hører på, og baksnakker meg når jeg er borte. Man får ikke motivasjon av å høre på løgn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...