Gå til innhold

Hva tenker dere om kroppen min? Bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fasong, hvor mange kilo dere tror jeg veier, hva dere tenker...

Anonymous poster hash: 1ffb5...536

post-42-733887_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger ved flere bilder, klarer ikke gjøre det i hovedinnlegg

post-42-743485_thumb.jpg

Skrevet

post-42-231328_thumb.jpg

Skrevet

Jeg tenker at du ikke bør bruke hvite tights :) Du skriver ikke hvor høy du er, men utfra bildet tipper jeg 95-100 kg. Noen kg for mye, men du har fine former!

Anonymous poster hash: fe425...6d8

Skrevet

For meg ser du helt normal ut, med noen kilo ekstra.. kilo... vanskelig... Hvor høy er du da? 

Anonymous poster hash: 7cc02...8db
Skrevet

Er 169 cm høy... Syns dere jeg har svær rumpe? Jeg synes selv at det er den største rumpa jeg har sett! :(

Skrevet

da tipper jeg 90 kg .. og det er ikke den største rumpa jeg har sett.. JEG har større :P

Skrevet

108 kg tipper jeg.

Anonymous poster hash: 12114...192

Skrevet

110-115 kg?

Å nei, du har ikke den største rompa jeg har sett 😉

Anonymous poster hash: 4fc93...cab

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

100-105.. Ikke bruk hvite tights.. Ingen kler det;)

Skrevet

Du er på størrelse med meg i bredden. Og jeg veier 75 men er 159 høy. Så tipper du er mellom 83 og 87

Anonymous poster hash: a0d5d...2f3

Skrevet

For meg ser du helt normal ut, med noen kilo ekstra.. kilo... vanskelig... Hvor høy er du da? 

Ikke for å være stygg mot hi...det er ikke min intensjon. Men hun har ikke "noen" kg for mye, hun er overvektig og har minst 15 kg for mye, 20 til og med.

Det er ikke dermed sagt at jeg syntes du er stygg eller fæl hi, men overvektig er du og for din egen helse så burde du forsøke å gå ned ved hjelp av trening feks

Anonymous poster hash: 59323...d06

Skrevet

Tenker du burde trene og gå ned 20 kilo.

Anonymous poster hash: 42695...0a4

Skrevet

Tipper du veier rundt 85 kg. Jeg har større rumpe enn deg, og jeg har langt fra den største som finnes! ;)

Skrevet

Hvor mye veier du da?

Skrevet

80 kilo kanskje? Syns du hadde fine former :)

Anonymous poster hash: bcdf3...0bb
Skrevet

Jeg tenker at du ser skikkelig typisk norsk ut på kroppsformen og vekten. Du skiller deg ikke mye ut i mengden ;-) jeg foretrekker noen kilo for mye enn for lite, men du haddr sikkert blitt smoking hot om du gikk ned noen kilo :) ser et stort potensiale :)

Anonymous poster hash: 26c91...63f

Skrevet

Unnskyld meg dere, men.. Dette ER ikke fint, hun er KRAFTIG overvektig og det er LOV å si det.

Anonymous poster hash: 043a5...671

Skrevet

Ikke for å være stygg mot hi...det er ikke min intensjon. Men hun har ikke "noen" kg for mye, hun er overvektig og har minst 15 kg for mye, 20 til og med.

Det er ikke dermed sagt at jeg syntes du er stygg eller fæl hi, men overvektig er du og for din egen helse så burde du forsøke å gå ned ved hjelp av trening feks

Anonymous poster hash: 59323...d06

Denne signerer jeg.

Skrevet

Du er kraftig overvektig. Tipper du veier rundt 120 kilo.

Anonymous poster hash: 1e787...fab

Skrevet

30 kg for mye, og slenger meg på de andre og sier a du ikke må bruke hvite tights. Eller tights som bukse..

Anonymous poster hash: 094ad...ffd
Skrevet

minst 30 skulle det stå. Tipper du veier ca 110 kg

Anonymous poster hash: 094ad...ffd
Skrevet

Jeg tipper du veier 110 kg.

Anonymous poster hash: a0533...56b

Skrevet

Rundt 110kg kanskje, og minst 30 kg for mye

Anonymous poster hash: 8e47f...0e9

Skrevet

Det første jeg tenker når jeg ser bildet er faktisk at du har helt feil bh og at du absolutt ikke bør bruke hvit tights.

Hadde du fått på den en bh som gjorde noe riktig med bysten din istedenfor å klemme den flat og fått av deg den grusomme tightsen hadde jeg ikke tenkt noe særlig over kroppen din i det hele tatt. Det er overvektige mennesker overalt og du skiller deg ikke på noen måte ut der. Jeg ville ikke snudd meg etter deg på gata og tenkt at du var bælfeit, jeg ville bare reagert på tightsen ;)

Men når du vil ha kommentarer på kroppen din tipper jeg du er rundt 30 kg overvektig.

Anonymous poster hash: 46be5...580

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...