iskaffe ♂ ♀ Skrevet 27. mai 2014 #76 Skrevet 27. mai 2014 liker heller ikke at det banker på... mye bedre om de ringer på.. aner ikke hvorfor. og sirener/alarmer... kjenner tårene presser og hjerte banker...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #77 Skrevet 27. mai 2014 Folk som slafser og smatter Kluter, mine vaskes minst annenhver dag på 90 grader. Får fnatt av alle de ekle klutene folk har Slurping, folk som snakker med mat i munn. Høy pusting. Vann som ikke er iskaldt når jeg pusser tenner. Nesten så jeg spyr. Se eller høre folk som pusser tenner Raping, en gang og jeg spiser ikke en bit mer på flere timer... Æsj! Folk som klår i diverse kroppsåpninger, inkludert munn. Slutt å rens munnen med fingrene mens andre spiser. Annenhver dag er jo ekkelt 😮 Her byttes det kluter 2-3 ganger om dagen. (De jeg bruker til å tørke av kjøkkenbenken etc med) De barna bruker til ansiktet blir slengt til vask etter en gangs bruk. Anonymous poster hash: a3c80...91c
Hippomama Skrevet 27. mai 2014 #78 Skrevet 27. mai 2014 Å se folk kysse(enten på film eller i virkeligheten), og når de slutter så henger det en sånn sikkeltråd mellom munnene *pjuk* Snusing. Uansett om det er løs eller hamsterbleier...Men løs er verst! Svart/brun gugge som renner nedover tennene *spy* Folk som trekker snørr ned fra nesen ned i munnen og svelger det i offentlighet(trekker luft inn igjennom nesen så snørra blir med ned i munnen). Andre sine fiser. Takler min egen og mannen sin, men om venner osv slipper en så brekker jeg meg. Tenker bare på hvor det kommer fra osv.
mamma_bergen Skrevet 27. mai 2014 #79 Skrevet 27. mai 2014 Av en eller annen merkelig grunn prøvde jeg å tygge på tørkepapiret nå i sted, og ueehh!! Ekkelt! Frysninger og ubehag over alt.. Og jeg følte meg litt dum der jeg plutselig satt og tygget på papir Alt man lærer på dib
Katteskinnet Skrevet 27. mai 2014 #80 Skrevet 27. mai 2014 Av en eller annen merkelig grunn prøvde jeg å tygge på tørkepapiret nå i sted, og ueehh!! Ekkelt! Frysninger og ubehag over alt.. Og jeg følte meg litt dum der jeg plutselig satt og tygget på papir Alt man lærer på dib Haha Søt!
Salvador Skrevet 27. mai 2014 #81 Skrevet 27. mai 2014 Slim, sliter litt når jeg må tørke snørret til sønnen. Men har det verre når jeg ser/hører folk som harker opp slim fra langt nede i halsen og så spytter det ut i en lang seig streng Gelé, assosierer det kun med slim, altså konsistensen. Synes det smaker godt, men klarer ikke konsistensen. Ta på fleece-plagg, får klaustrofobi følelse. Høre andre spise banan sånn at tennene klamprer sammen samtidig som den slafse lyden er det. Hjelper ikke at de har munnen lukket... (liker ikke høre andre spise generelt, og av og til ikke meg selv heller... )
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #82 Skrevet 27. mai 2014 -Folk som peller seg i øret -løper unna hvis noen ukjente hoster, harker og nyser på butikken....skulle jeg hatt en vare som ligger ved den personen så dropper jeg glatt den varen, hehe, fokuserer på å komme meg fort unna snørr-virvelvinden de sender ut. -å spise mat uten å havasket hendene først (når man feks har vært på butikken etc) - skinkepålegg som er skåret i runde skiver, må ha virkantet :-p - å lukte svetten til andre.... ukjente folk i kassa på kiwi som oser svettelukt. Fydda. - Pølser. At folk frivillig spiser fett og brusk som er finkverna og stappet inni en tarm -det forundrer meg. Smaker fryktelig vondt. Anonymous poster hash: 8539c...4d4
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #83 Skrevet 27. mai 2014 Klining: både å gjøre det selv og se andre gjør det. Må skifte kanal hvis noen kliner i en serie Har en vennine som stadig legger ut klinebilder på instagram Gud så vemmelige Anonymous poster hash: 9fd36...230
❤lille stjerne❤ Skrevet 27. mai 2014 #84 Skrevet 27. mai 2014 Når jeg eller noen andre av uhell skjærer i tallerken, den lyden får jekslene mine til å nesten falle ut. Har også store problemer med å se på hjerteoperasjoner på tv.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #85 Skrevet 27. mai 2014 Av en eller annen merkelig grunn prøvde jeg å tygge på tørkepapiret nå i sted, og ueehh!! Ekkelt! Frysninger og ubehag over alt.. Og jeg følte meg litt dum der jeg plutselig satt og tygget på papir Alt man lærer på dib Og jeg må tygge på bomull om dagen Jeg skrev tidlig i tråden at jeg følte meg veldig normal etter å ha lest en del av denne tråden. Det var før jeg måtte tygge på bomull for en lege-test.Grøss!!! Og etter å ha gjort det et par ganger en dag, så hadde de glemt å fortelle meg at prøvene måtte merkes med tidspunkt, så da måtte jeg gjøre alt på nytt igjen. En gang til i kveld så er jeg ferdig. Fytti rakkern så ekkelt det er å ha bomull i munnen og tygge på! (og ja, vet en eller to vet hvem jeg er nå ) Anonymous poster hash: a80ab...be6
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #86 Skrevet 27. mai 2014 Det hvite, voksaktige laget på brien. Jeg er alltid nøye på å plukke av alt før jeg spiser den. Jeg elsker det hvite, som ikke er voks, men nedklappede "hår" fra muggen. Anonymous poster hash: 4ec72...a92
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #87 Skrevet 27. mai 2014 De første skivene på gulosten Tuting med bil, sånn flere ganger etter hverandre. Får nesten nærvesammenbrudd av det Gneldring, altså bjeffing fra små hunder, skjærer skikkelig i øra. Får nærvesammenbrudd, begynner nesten å grine av det... Folk som ikke kan å spise eple, (er nesten ingen som kan det da) da mener jeg å skrelle eple å spise uten skall eller å "legge igjen" halve eple, som man jo ofte gjør med eple skrotten..... Jeg spiser hele, alt. Lyden av folk som spyr, jeg brekker meg Doruller som henger "feil" vei, altså med papiret inn mot veggen, det skal henge ut fra veggen... De hvite "flekkene" i kokt skinke.... Spesielt mye av det i Gilde kokt skinke... Kjøper det aldri.... Samboern fikser ikke å pusse tenner hvis han ikke har tilgang til rennende vann... Vannet må renne når han pusser tenner. "Lyden av folk som spyr, jeg brekker meg" Da lager du jo samme lyden selv? Anonymous poster hash: fa569...1d9
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #88 Skrevet 27. mai 2014 Takler ikke spytt, ikke engang mine barn sitt. Vet ikke, det er en fobia jeg har :-( Anonymous poster hash: 72d0b...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå