Gå til innhold

Rare ting man ikke takler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snorking, tung pusting ( seff ok ved sex ) og sånn pipelyd som kommer gjennom nesa på noen som puster med munn igjen og med evt snørr i nesa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melk på hendene/klær/hår osv. Tørker heller spy enn melk.

Skrevet

Hår! Grøss! Jeg har langt og tykt hår, og jeg elsker håret mitt. Men, jeg røyter som et helvete...!
Fra det øyeblikket håret forlater hodet, får jeg grøssningen. Drar jeg hånden gjennom håret er det garantert hår på hånden etterpå, og da friker jeg ut. Legger det seg på gulvet er det helt OK, men jeg går fort over med støvsugeren. Går rundt med klesrull hele tiden, for å ta vekk alle hår på klærne mine. Iiik!

Det absolutt verste er hår i sluket, og hårballene som dannes i vaskemaskinen. Jeg brekker meg bare jeg SER det. 

Nå har jeg ikke nevnt så mye om andres hår, for det vil jeg helst ikke tenke på. Hår i maten hos venner eller på restaurant betyr fort at jeg ikke spiser på minst et halvt døgn. 

Anonymous poster hash: a0365...b17
Skrevet

Å tørke våte kjøkkenredskap i tre får jeg helt angst av. Får frysninger bare ved tanken nå...

Anonymous poster hash: 0bc59...cab

Skrevet

... Og bare føtter. Svigers går ofte barfot hjemme hos seg. Får helt spunk! Klarer knapt å tenke på noe annet enn de bare tærne!

Anonymous poster hash: 0bc59...cab

Skrevet

To ting til!! Å tråkke i noe vått på gulvet når jeg har strømpebukse på! Sokker også forsåvidt, med strømpebukse er verst. Det klikker nesten for meg.

Og så matlukt i klær, spesielt hvis de er nyvasket. I går stekte vi fisk uten å sette ut sengeklærne som hang til tørk i stuen. Jeg luktet på klesvasken etter middagen og brølte høyt: "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHRRRRRRRRRRR, FAEN!" Altså, jeg kan ikke være frisk? Bare jeg må kjapt innom en bensinstasjon holder jeg på å brekke meg av lukten i klærne og håret mitt etterpå. Den matlukten har jeg nesten fobi mot. Jeg blir ikke bare kvalm, jeg blir også litt dritsur. 

Skrevet

Jeg klarer ikke tanken på å tygge på ispinner.

Eller tanken på å tygge på en serviett (jepp, helt normal tanke ;-) )

Eller tanken på å holde kritt. Jeg klarer å holde kritt (er lærer), men ikke å tenke på det.

Anonymous poster hash: 142b7...be8

Jeg har det på samme måte, men jeg greier heller ikke få ispinnen på tunga, jeg brekker meg.

En annen ting; alle taggene på gaffelen må være rette, jeg klarer ikke spise av den om én er skjev...

Anonymous poster hash: f1ada...b51

Skrevet (endret)

pilling på hud/negler. F.eks hard hud. Jeg får nesten panikk!

Å klø noen andre. Hender barn eller (eks)mann har bedt om å bli klødd på ryggen. Det er helt uaktuelt!

Tørke våte treredskaper er forferdelig ekkelt faktisk ja ;)

Ispinne i munnen brekker jeg meg også av. Før tygde jeg den bestandig i biter før jeg kastet den, nå brekker jeg meg når den er tom for is.

Endret av den perfekte mor
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Rått kjøtt, rå fisk, rå kylling! Jeg tar ikke i det med hendene.. Bacon går til nød, men helst ikke! Helt greit etter det har blitt stekt!

Våt mat, altså rester i nummen etter man har skylt tallerken f.eks, grøss. Står heller en time og mikker med skje for å få det opp enn å ta det med hendene!

Gjentagende lyder/lys over lenger tid. Blinking, klokketikking, drypping fra kran osv..helt forferdelig!

Vått, løst hår på offentlige badesteder.. Får jeg det på meg brekker jeg meg, spesielt hvis det havner mellom fingrene!

Gå barbeint på vått gulv, grøss!!

Skrevet

Folk som nyser og hoster i hånda! Hvor mange går og vasker den rett etterpå? ÆSJ! -host og nys i albuen!

Anonymous poster hash: b3d4c...a01

Skrevet

Uttrykket å "gro deg noen baller", "ha baller nok" -er virkelig ikke kvinner tøffe nok?......

Anonymous poster hash: b3d4c...a01

Skrevet

Jeg må ha iskaldt rennede vann når jeg pusser tenna, og hvis jeg får litt vann på høyre hånd (som jeg holder tannbørsten i) må jeg ha eksakt samme mengde vann på akkurat samme sted på venstre hånda. Det MÅ være likt. Så jeg ender alltid opp med å skylle begge henda uansett.

Hvis jeg får bein, brusk eller eggeskal i maten. Da takker jeg for meg.

Skumgummi. Motbydelig!!!

Pipeneser

Folk som ikke klarer å drikke av flasker. De som legger hele munnen over åpningen, slik at halvparten renner tilbake i flaska. Grøss!

Folk som går uten sokker i joggesko.

Hvis man sitter flere i en sofa og personen ved siden av deg tar opp beina, slik at du får føttene dems inntil beina dine.

Kaner som drypper

Høye gomle lyder fra folk som spiser.

Skrevet

Hår! Grøss! Jeg har langt og tykt hår, og jeg elsker håret mitt. Men, jeg røyter som et helvete...!

Fra det øyeblikket håret forlater hodet, får jeg grøssningen. Drar jeg hånden gjennom håret er det garantert hår på hånden etterpå, og da friker jeg ut. Legger det seg på gulvet er det helt OK, men jeg går fort over med støvsugeren. Går rundt med klesrull hele tiden, for å ta vekk alle hår på klærne mine. Iiik!

Det absolutt verste er hår i sluket, og hårballene som dannes i vaskemaskinen. Jeg brekker meg bare jeg SER det. 

Nå har jeg ikke nevnt så mye om andres hår, for det vil jeg helst ikke tenke på. Hår i maten hos venner eller på restaurant betyr fort at jeg ikke spiser på minst et halvt døgn. 

Haha, da skulle du vært mor til min sønn. Han eeeelsker hår! Napper hår fra hårbørsten min og koser med dem mens han suger på tommelen. Får et hårstrå av meg om kvelden når han skal sove, da koser hans seg skikkelig! En gang fant han et hår i maten, og da måtte han ta en pause i spisingen og kose seg litt!  :nigo:

Skrevet

Jeg får fnatt av folk som tygger tyggis, og tygger aldri tyggis selv. Sa det til en venninne en gang da hun spurte om jeg ville ha en tyggis, og hun skjønte ingenting. "Jeg har tyggis nå, og jeg er sikker på at ingen merker at jeg har den en gang", sa hun. Hun satt og smattet, dro den ut med fingrene etc. etc. Æsj, æsj æsj!  :balltre:

Takler ikke å gå barbent i f.eks. svømmehall eller fellesdusj på trening. Får frysninger under føttene bare ved tanken, og kjenner nesten at smitten fra andres fotvorter fester seg på meg...  :sprettoy:

Skrevet

Folk som tygger med åpen munn og prater med mat i munnen.

Det er utrolig mange som IKKE klarer holde munnen igjen når det er mat i den.

Mamma irriterer meg ekstremt for hun har munndiare og prater konstant. Mat i munnen eller ikke. Sagt det hundrevis av ganger men hun er som en unge. Glemmer seg hele tiden.

Et under at jeg har klart å lære meg bordmanerer.

Anonymous poster hash: 90882...27d

Skrevet

Haha, da skulle du vært mor til min sønn. Han eeeelsker hår! Napper hår fra hårbørsten min og koser med dem mens han suger på tommelen. Får et hårstrå av meg om kvelden når han skal sove, da koser hans seg skikkelig! En gang fant han et hår i maten, og da måtte han ta en pause i spisingen og kose seg litt!  :nigo:

say...whaaaat?? :o:O  hehe du river ut et hår på kveldstid så sønnen kan sove?hehe nå lo jeg litt

Anonymous poster hash: 5978c...be3

Skrevet (endret)

Liker virkelig ikke å dele melkeprodukter... Det være seg iskaffe, milkshake, softis, melk , kuleis, osv... Føler at det blir så slimete og at spyttet til den andre blander seg med melkeslim!! ÆÆÆÆsssj... Samboeren min blir super oppgitt når jeg ikke vil dele milkshake fra Mcdonalds;) He he...

Alt annet kan han gjerne få en bit eller slurk av  :P

Ja også hater jeg sykehus.... Noe av grunnen til at jeg gruer meg til å føde er fordi jeg skal på sykehus. Føler det bare er pest og fordervelse. Føler at jeg kan lukte sykdom og basselusker.(heeeelt ulogisk da vi ikke lever på 1800 tallet lenger).. Så er irrasjonell til 1000 akkurat der;)

Endret av Chl85
Skrevet

I tillegg til eggeskall i maten, som Tjofsen sa, så makter jeg ikke folk som absolutt skal ut på kanten av bratte stup og fjellskrenter. Det spiller ingen rolle om det er i virkeligheten eller på film, for selv om jeg vet at det er filmtriks, så får jeg vondt i beina og må se bort.

Skrevet

Om noen ringer på døren, eller banker på. Banking på vinduer er enda verre. Får hjertebank og det snører seg i brystet.

Vått hår, spesielt kjønnshår. Ser jeg et vått kjønnshår så brekker jeg meg.

Isopor, avispapir og veldig tørre ting, som mel eller peanøttsmør. Peanøttsmør lager en knirkelyd om man er uheldig. Iiiik!

Øyebuser på katter. Har tørket opp kattegulp, urin, avføring og sikkel, men akkurat katteøyebuser freaker meg helt ut. Er ikke redd for menneskeøyebuser heller, kun katter.

Mennesker med slappe håndtrykk! Spesielt om de er veldig kalde, veldig varme eller verst av alt: Våte! ANGST!

Tygging på servietter som andre har nevnt... Eller enda verre; Aluminiumsfolie!! Skikkelig hard og tørr marengs, siden det gir meg assosiasjoner til kull.

Mat i sluk, og ting som har blitt sølt i kjøleskap, eller skitne toaletter.

Skrevet

Jeg klarer ikke klistremerker, teip, plaster og generelt alt som er "sticky" ..... Brekker meg av det og tåler ikke lyden av at noen drar av en teipbit eller klistremerke. Plaster på gulvet i svømmehallen er direkte hæslig!!!

Anonymous poster hash: 1dbdb...1f7
Skrevet (endret)

Å gå (eller se andre gå) på kumlokk eller sånne plater eller enda verre sånn "glassbyggesten" på fortauet (ofte i byer, inn mot bygårder, er vel noe kjeller- eller rørsystemnedgang eller noe) - helt sikker på at de kommer til å falle ned.

Høyhalsete gensere eller "trange" (i mitt hode) halser gir meg kvelningsfornemmelser og brekninger.

Brekker meg også av hår i munnen.

Endret av sug lut
Skrevet

Det hvite, voksaktige laget på brien. Jeg er alltid nøye på å plukke av alt før jeg spiser den. 

Skrevet

De første skivene på gulosten.

Åpene skapdører, eller alle slags dører utenom veranda døren.

Folk som putter smøret tilbake i boksen om de tok for mye på kniven (her i huset er det strengt forbudt!) :P

kattedoer, vi har to katter, som heldigvis gjør i fra seg ute.

melk eller andre meieriprodukter som har gått ut på dato.

mat/hår i sluk.

tanken på hva EGG egentlig er!

bæsjelukt av andres barn.

vrengte møkkete sokker (mann og barn er ekstreme til å vrenge sokkene når dem tar dem av, så må jeg vrenge de tilbake før vask, ellers føler jeg de ikke blir skikkelig rene) grøøøøøsss!!

synes også overvektige menn i bar overkropp er ekkelt.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...