Gå til innhold

Rare ting man ikke takler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare klarer ikke å sitte på ett varmt dosete. Det er grusomt ekkelt syns jeg.

Anonymous poster hash: 4a071...608

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen rare ting du ikke takler?

Skrevet

Klarer ikke å ta ting inn og ut av fryseren. Noe av det verste som finnes. Klarer ikke den lyden!!!! Da reiser alle hårene på kroppen seg.

Isopor går helt fint, vet det er mange som sliter med det.

Og er enig i varmt dosete! Synes det er ekkelt med varm stol generelt.

Anonymous poster hash: 806a2...0d0

Skrevet

Klarer ikke å ta ting inn og ut av fryseren. Noe av det verste som finnes. Klarer ikke den lyden!!!! Da reiser alle hårene på kroppen seg.

Isopor går helt fint, vet det er mange som sliter med det.

Og er enig i varmt dosete! Synes det er ekkelt med varm stol generelt.

Anonymous poster hash: 806a2...0d0

Er enig i det, liker ikke å sitte i en stol som er oppvarmet av en annen person

Hi

Skrevet

Klarer ikke høre på andre pusse tenner *grøss*

Skrevet

Slafsing med tyggis. Jeg klikker av det!

Anonymous poster hash: 0d6e4...2b7
Skrevet

Lyden av spising både trygging og smatting.

På tråkket snegler

Folk som slikker yoghurten av lokket

Sånn blank gele aktig greie som bl.a er i bogskinke boksen

Anonymous poster hash: 9fd36...230

Skrevet

Jeg klarer ikke tanken på å tygge på ispinner.

Eller tanken på å tygge på en serviett (jepp, helt normal tanke ;-) )

Eller tanken på å holde kritt. Jeg klarer å holde kritt (er lærer), men ikke å tenke på det.

Anonymous poster hash: 142b7...be8

Skrevet

Klarer ikke tanke på øyne. Usj..gremmes bare av tanken. Hadde aldri overlevd laseroperasjon eller lignende.

Og ser jeg bilder av vidåpne øyner osv i "røde øyne"-reklamer osv, da scroller jeg kjapt videre.

Sliter skikkelig når barna trenger øyesalve eller øyedråper og det er som regel mannen som må ta seg av slikt.

Takler heller ikke å se bilder av Christoffer, han gutten som ingen så og som sakte men sikkert ble torturert til døde av sin stefar. Kanskje ikke så rart at jeg ikke takler det, men jeg føler meg så totalt hjelpeløs på alle måter at jeg bare må klikke bildene vekk :(

Det er i sånne saker jeg skulle ønske jeg kunne rive opp skjorta og frem kom superwomandrakten min og tilhørende superkrefter slik at jeg kunne hjelpe hjelpeløse unger som ikke er trygg i sitt eget hjem engang:(

Anonymous poster hash: 4aab0...8cc
Skrevet

Å se andre pusse tenner på film klarer jeg ikke, jeg spoler eller skrur av. For alltid så går de rundt med tannbørsten i munnen, mens de gjerne snakker, og jeg tenker på alt der inne som må spyttes ut. Spytt ut!

Jeg tar heller aldri på bomullsdotter, sånn har jeg hatt det siden jeg var barn. Synes bomull i "ren" form er utrolig ekkelt.

Jeg vasker heller aldri opp noe som helst, alt går i maskinen eller i min manns hender :)

I tillegg er jeg veldig lite glad i hunder, og vil ikke ta på dem hvis jeg ikke må.

(Noen sammenblander dette med å mislike dyr eller ønske hunder noe vondt, men sånn er det ikke. Jeg liker dyr, og jeg synes noen hunder er flotte, men jeg er mer et kattemenneske.)

Skrevet

Tanken på å kutte meg på ark.

I den første Jackassfilmen kutter de seg med ark mellom fingrene (grøss!), mellom tærne (dobbeltgrøss) og i munnvikene (fyttihællvette). Syyyke folk.

Skrevet

Klarer ikke å tygge på is. Men isbiter går.

Klarer ikke å få hår/ hybelkaniner som fester seg til hendene når man vasker med vaskebøtte.

Klarer ikke at barna leker ved/på toalettet uansett hvor rent det skal være.

Klarer ikke knissing med tennene.

Anonymous poster hash: 30d5a...cf0

Skrevet

Hvis jeg tenker på lyden av tørkepapir,serviett eller dopapir, får jeg vondt i tennene og ståpels.

Kan ta i det, men ikke høre andre ta eller, gudforby,bite (ahhh!!) i papiret.

Kalde ,kokte poteter med skall ,er ikke aktuelt å ta i.

Bruker en plastpose på hånda...

Første avskjæret på ny ost, det er farlig det. Ikke spiselig, overhodet.

Skrevet

Jeg takler dårlig å ligge inntil mannen hvis det er høyere temperatur i rommet enn 18 grader. Jeg blir for varm og får faktisk panikk.

Den skringende lyden av kniv som skjærer i fat takler jeg også uvanlig dårlig. 

Ikke så veldig rart da, men..

Skrevet

Regelmessige gjentatte lyder..
Slik som trykking på kulepenn. Dunking som aaaldri stopper og hvertfall når jeg ikke vet hva det kommer av og hvor. TYGGIS. Bare hater det når jeg ser gamle damer i hvertfall 50 åra på bussen som ikke kan lukke munnen sin og smatter så himla høyt som om de skulle tro at det er så deilig for andre å høre på.
Biting av neiler, "leker" med hendene-> gjentatte håndbevegelser, HATER DET. Piller seg i neglene sine.

Anonymous poster hash: d3922...009
Skrevet

Den lyden når ungen tar smokken og gnir mellom tennene... jeg har aldri vært sensitiv til lyder, men jeg får vondt i hodet bare jeg tenker på den lyden.. *grøss*

Skrevet

Og ælte deig uden handsker. -ekkelt!

Skrevet

Jeg takler ikke:
Å ta i kritt.

Klappe hunder (har hund, dette kom etter jeg fikk barn. Uansett hvor godt hunden er vasket, får jeg liksom "seige og skitne" hender etterpå... Og det takler jeg ikke).

Å ta på katter (av andre grunner enn hund, jeg har aldri likt å ta på katter).

Høre noen pusse tennene (særilg ekkelt på film).

Vaske andres drittspor i doen.

Ta i mat (type matrester fra tallerknen, mat som ligger i vasken etter skylte tallerkener eller skrelte poteter).

Tanngnissing.

Jord under neglene, bare tanken holder, så det funker ikke med hansker heller.

Smatting med tyggis. Min far gjør det hele tiden, og han klagde på at vi barn gjorde det og at det var både ekkelt og uhøflig, men han gjør det selv - hver gang han er hos oss. 

Fis. Fiser noen, ser jeg bare for meg gassen som virvles rundt i lufta, forpester oss... Høres fisen virkelig ekkel ut, hender det jeg brekker meg, selv om det ikke lukter noe som helst. 

Anonymous poster hash: 86b3d...baf
Skrevet

Jeg takler ikke:Å ta i kritt.Klappe hunder (har hund, dette kom etter jeg fikk barn. Uansett hvor godt hunden er vasket, får jeg liksom "seige og skitne" hender etterpå... Og det takler jeg ikke).Å ta på katter (av andre grunner enn hund, jeg har aldri likt å ta på katter).Høre noen pusse tennene (særilg ekkelt på film).Vaske andres drittspor i doen.Ta i mat (type matrester fra tallerknen, mat som ligger i vasken etter skylte tallerkener eller skrelte poteter).Tanngnissing.Jord under neglene, bare tanken holder, så det funker ikke med hansker heller.Smatting med tyggis. Min far gjør det hele tiden, og han klagde på at vi barn gjorde det og at det var både ekkelt og uhøflig, men han gjør det selv - hver gang han er hos oss. Fis. Fiser noen, ser jeg bare for meg gassen som virvles rundt i lufta, forpester oss... Høres fisen virkelig ekkel ut, hender det jeg brekker meg, selv om det ikke lukter noe som helst.   Anonymous poster hash: 86b3d...baf

Hva med dine egne fiser? Eller kanskje du er en luftløs type?

Anonymous poster hash: f5e8a...ff8

Skrevet

Jeg takler ikke:Å ta i kritt.Klappe hunder (har hund, dette kom etter jeg fikk barn. Uansett hvor godt hunden er vasket, får jeg liksom "seige og skitne" hender etterpå... Og det takler jeg ikke).Å ta på katter (av andre grunner enn hund, jeg har aldri likt å ta på katter).Høre noen pusse tennene (særilg ekkelt på film).Vaske andres drittspor i doen.Ta i mat (type matrester fra tallerknen, mat som ligger i vasken etter skylte tallerkener eller skrelte poteter).Tanngnissing.Jord under neglene, bare tanken holder, så det funker ikke med hansker heller.Smatting med tyggis. Min far gjør det hele tiden, og han klagde på at vi barn gjorde det og at det var både ekkelt og uhøflig, men han gjør det selv - hver gang han er hos oss. Fis. Fiser noen, ser jeg bare for meg gassen som virvles rundt i lufta, forpester oss... Høres fisen virkelig ekkel ut, hender det jeg brekker meg, selv om det ikke lukter noe som helst.   Anonymous poster hash: 86b3d...baf

Hva med dine egne fiser? Eller kanskje du er en luftløs type?

Anonymous poster hash: f5e8a...ff8

Jeg er faktisk lite luftig. Kommer fra en familie som er like luftige som gassballonger, er nok derfor jeg har fått avsmak... Jeg håndterer også mine egne fiser bedre, men jeg går veldig ofte på do for å slippe ut luft, og så forflytter jeg meg raskt bort. 

Anonymous poster hash: 86b3d...baf

Skrevet

Folk som spytter overalt. Hva fader er det som feiler dem?? Spytt på gata osv..... EKKELT!!!! Brekker meg nesten, er så ufattelig motbydelig!!!!!

Anonymous poster hash: 9aa80...c60
Skrevet

Folk som slafser og smatter

Kluter, mine vaskes minst annenhver dag på 90 grader. Får fnatt av alle de ekle klutene folk har

Slurping, folk som snakker med mat i munn. Høy pusting.

Vann som ikke er iskaldt når jeg pusser tenner. Nesten så jeg spyr.

Se eller høre folk som pusser tenner

Raping, en gang og jeg spiser ikke en bit mer på flere timer... Æsj!

Folk som klår i diverse kroppsåpninger, inkludert munn. Slutt å rens munnen med fingrene mens andre spiser.

Skrevet

Jeg tar aldri i rått kjøtt, må bruke hansker. Og jeg fikser ikke å ha en eneste våt prikk på fingrene når jeg skal ta meg i håret, de må være helt tørre :)

Og tung pusting og slafsing med matbordet er helt ute i mitt hode:p

Skrevet

Klumper.., synes det er grusomt å se baksiden av en Crispo-sjokoladeplate f.eks, men elsker smaken da!:)

Anonymous poster hash: 1b2f9...d9d

Skrevet

Takler ikke dverger. Livredd slike! Liker heller ikke tenner eller øyne.

Anonymous poster hash: afd6c...a60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...