overlord Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Litt slemt, men hvilke fordommer har du når det gjelder preferansene til de som ikke er de skarpeste knivene i skuffa? Jeg tror de liker bilder ala dette:
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Litt slemt, men hvilke fordommer har du når det gjelder preferansene til de som ikke er de skarpeste knivene i skuffa? Jeg tror de liker bilder ala dette: ulv.jpg Jeg fatter ikke hvor lite enkelte har å gjøre med tiden sin. Man lever en gang, og dette er slik du kaster bort tiden på? Tror heller dette er et bilde du har tatt fra mappen din, for dette er et typisk innlegg de mindre intelligente legger ut. Anonymous poster hash: d279e...0e6
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Jeg tror de bruker spåtjenester og tar opp dyre forbrukslån. Anonymous poster hash: 8fa8a...d2f
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Ja, det var jo en positiv tråd...... Anonymous poster hash: 0613a...81d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Må innrømme at jeg lo selv om jeg nesten syns det var litt slemt... Så kom jeg på at jeg har slik fordommer selv så da er jeg like slem. Mine fordommer går på at jeg tror de liker/gjør følgende, avhengig av alder: - Listepop eller danseband - Fantasyspill og bøker ala WOW - Ikke har kontroll på økonomien - Leser blogger, se og hør el. og tror det er avisen/vitenskap de leser - Fri oppdragelse av barna Anonymous poster hash: 882de...500
overlord Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2014 Litt slemt, men hvilke fordommer har du når det gjelder preferansene til de som ikke er de skarpeste knivene i skuffa? Jeg tror de liker bilder ala dette: ulv.jpg Jeg fatter ikke hvor lite enkelte har å gjøre med tiden sin.Man lever en gang, og dette er slik du kaster bort tiden på? Tror heller dette er et bilde du har tatt fra mappen din, for dette er et typisk innlegg de mindre intelligente legger ut. Anonymous poster hash: d279e...0e6 Du skal ikke være så bekymret over tidsbruken min. Jeg svarer i det minste ikke på innlegg som ikke interesserer meg
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #7 Skrevet 21. mai 2014 Litt slemt, men hvilke fordommer har du når det gjelder preferansene til de som ikke er de skarpeste knivene i skuffa? Jeg tror de liker bilder ala dette: ulv.jpg Hahaha! 😂😂😂Sånne bilder har alle narkomane som profilbilde på Facebook 😂😂😂 Anonymous poster hash: fea7f...8f4
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #8 Skrevet 21. mai 2014 De drømmer om å reise til Ullared. Også har de campingvogn. Kan forveksles med Asbjørn Brekke. Og spytter i glasshus. Anonymous poster hash: 58797...23f
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #9 Skrevet 21. mai 2014 De drømmer om å reise til Ullared. Også har de campingvogn. Kan forveksles med Asbjørn Brekke. Og spytter i glasshus. Anonymous poster hash: 58797...23f Spytter i glasshus? Anonymous poster hash: b44d6...b80
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #10 Skrevet 21. mai 2014 Hva er det med dette "spytte i glasshus" som plutselig dukker opp overalt på dib?? Ufattelig irriterende! SPYTTE i glasshus?! *river meg i håret* Ellers trodde jeg "lite bagasje" skulle dreie seg om folk som har levd et veldig beskyttet og lett liv, de har nemlig påfallende like preferanser de òg. Anonymous poster hash: 4d522...497
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #11 Skrevet 21. mai 2014 Jeg tror heller det er mennesker med MYE bagasje som preferer slike bilder... Anonymous poster hash: e8f2a...2dc
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #12 Skrevet 21. mai 2014 Mennesker med lite bagasje kommer i to grupper: liker å reise på Business Class eller Ryanair, de har bare håndbagasje og sjekker ikke inn bagasjen sin, enten for å spare tid eller penger. De har toalettsaker i reisestørrelser og er flinke til å pakke smart, har en velmatchet garderobe der alt passer sammen. Anonymous poster hash: 7512a...312
overlord Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #13 Skrevet 21. mai 2014 Jeg tenkte på lite bagasje som i liten hjernekapasitet, men du har et poeng der :-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #14 Skrevet 21. mai 2014 Jeg må være ekstremt beskyttet, selv med all bagasjen min, for jeg skjønner ikke en dritt av denne tråden. Anonymous poster hash: e5db5...0ee
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #16 Skrevet 21. mai 2014 Jeg tenkte på lite bagasje som i liten hjernekapasitet, men du har et poeng der :-) Jeg har såpass med bagasje at jeg faktisk skjønte det :-) Anonymous poster hash: 7512a...312
MammantilNurket Skrevet 21. mai 2014 #17 Skrevet 21. mai 2014 Mennesker med lite bagasje liker små kofferter
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #18 Skrevet 21. mai 2014 De leser serieromaner av typen Isfolket, og synes Toro-mat og Grandiosa er godt. De kjøper møbler på A-møbler og synes sikring av barn i bil er hysteri. Anonymous poster hash: 7512a...312
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #19 Skrevet 21. mai 2014 Uff, ja, dette er slemt. Når du sier lite bagasje tenker jeg automatisk at de har levd et beskyttet liv, men jeg forstår hvor du vil. Og jeg er enig. Slike bilder, "visdomsordbilder", jeans med blekede lår og gjerne snøring foran, sånne drage/sverd/hodeskalle-figurer - gjerne med en lysende kule... Alle som har vært på senteret i Charlottenberg skjønner hva jeg mener. Butikken rett ovenfor matbutikken der har alt dette og mere til i samme sjanger. (Unntatt de blekede jeansene, men det regner jeg med de ansatte står for.) Anonymous poster hash: f3de0...a80
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #20 Skrevet 21. mai 2014 Man merker det bare fort når man snakker med dem, samme hvordan de ellers viser seg i første omgang.... Og de kan være ulike som dag og natt, men ser litt det du snakker om, selv om tankene mine er litt annerledes etterpå. Jeg tenker forøvrig ikke noe slemt om dem, annet enn at de ikke har vært like heldige som meg når det kommer til fødselsgaver.... Og husk det at den narkisen du ser i byen kan ha en IQ langt over din(ikke siktet til HI her, eller noen annen spesiell i tråden), og at livet har delt ut noen kort til dette mennesket på andre plan, som ble for tøffe. Tro ikke at alle narkomane er dumme, for da er man faktisk meget dum selv Men å føle seg slem fordi man merker at andre er enklere i tankegangen enn seg selv, er ganske vanlig. Selv med det som kalles gjennomsnittlig IQ, som da er 100. Og den slemhetsfølelsen bunner kanskje i at man vet det er teit å tenke slik? Anonymous poster hash: 17b87...0f7
Gustav Klitt Skrevet 21. mai 2014 #21 Skrevet 21. mai 2014 De leser serieromaner av typen Isfolket, og synes Toro-mat og Grandiosa er godt. De kjøper møbler på A-møbler og synes sikring av barn i bil er hysteri. Anonymous poster hash: 7512a...312 Ja takk til både grændis og A-møbler!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. mai 2014 #22 Skrevet 21. mai 2014 *Ler* De deler dessuten samtlige "visdomsord" på nettet, fra såkalt "oppbyggende" og "positive" sider. Helst hver dag, til alle de har på vennelista si spyr hver gang de ser en oppdatering.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #23 Skrevet 21. mai 2014 Uff. Jeg kan ikke for det, men jeg tenker med en gang på min svigermor. Hun er litt kort. - Sikring av barn i bil er viktig, men fremover og bakover er det samme, og setet kan mer enn gjerne være kjøpt inn til et eldre søskenbarnet i 1993 - Hvis man skal ha kyllingfilet til middag må man ha bearnaisesaus fra pose. Om man ikke har det må det enten skaffes eller så må man ha noe annet til middag (dette er ikke fordi hun digger det så veldig, men fordi det bare finnes én måte å tilberede kyllingfilet på) - Anekdotiske fortellinger om mer eller mindre perifere bekjente skaper gyldige lover for hvordan ting blir for andre (Ex: kjenner ei som hadde en setefødsel på midten av syttitallet, dette var en veldig vond førstegangsfødsel, derfor må jeg skrike meg til keisersnitt om babyen ligger i sete, noe annet er galskap. Ex. en venninne hadde problemer med synet. Svigermor kjenner noen med MS, der symptomene blant annet var synet - ergo, min venninne må ha MS). - Induksjonskoketopper er helt ufattelig kompliserte og et tullete kjøp fordi man knapt kan bruke dem, de bare skrur seg av eller finner på noe annet tøys - Alt som står i Se og Hør er sant og bør diskuteres ofte og nøye -Skal ikke begynne å fortelle om hvor sprø alle innvandrere er, så mye rart de finner på i matveien, klesveien, familiestrukturen og i arbeidslivet - dessuten noe én innvandrer gjør representativt for absolutt alle som kommer fra sør for Middelhavet. (Karma is a bitch: Tror du ikke svigermor ringte når jeg skrev dette innlegget??) Anonymous poster hash: c47e3...1f6
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #24 Skrevet 21. mai 2014 HI: Sånne bilder var superpopulære tidlig på 90-tallet!! Anonymous poster hash: c4424...e92
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #25 Skrevet 21. mai 2014 'Å ha lite bagasje' er vel en betegnelse på mennesker som er psykisk utviklete, såvidt meg bekjent. Tror det du referer til er mennesker med lavere sosioøkonomisk status/mennesker fra lavere sosiale lag/er ressurssvake. Anonymous poster hash: b52dd...938
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå