Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 8. mai 2014 #51 Skrevet 8. mai 2014 Heia Humler!! Jeg har blomster til dere
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #52 Skrevet 8. mai 2014 Jeg er kjemperedd edderkopper, så skjønner at noen ikke klarer humler, men å ønske dem utdødd? Det er å dra det litt langt. Edderkopper gjør nytte for seg de og, jeg får enkelt og greit mannen til å bære dem ut hvis jeg kommer over en og er ferdig med hylingen min. Går an å ha to tanker i hodet på samme tid. Anonymous poster hash: ee9de...096
Blomstogbier Skrevet 8. mai 2014 #53 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har faktisk sådd riddersporer uvitende om at humlene liker dem
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #54 Skrevet 8. mai 2014 Her er samleside med masse info om humler: http://moseplassen.com/humler/ Der ligger også linker til oversikt med humlevennlige blomster. Husk å plante til hele sesongen! Humla våkner veldig tidlig om våren! Anonymous poster hash: eeedd...652
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #55 Skrevet 8. mai 2014 Absolutt en stafett å delta i. Og om du ser på lista under her er mange av de aller vakreste og villigste staudene særs humlevennlige også: http://moseplassen.com/2014/05/herdige-stauder-humler/ Så utrolig vakre mange av disse staudene er! Gartnergenet rørte alvorlig på seg nå! Jeg leier en leilighet og minimale muligheter til noe. Minnes med glede min bestemors 2,5 mål store hage med bærbusker, fruktrær og masse, masse blomster og alt stelte hun alene frem til hun døde! Åh, nå fikk jeg lyst på stooor hage! Anonymous poster hash: 9bfef...4e9
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #56 Skrevet 8. mai 2014 Er med : ) Anonymous poster hash: 794e4...cc8
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #57 Skrevet 9. mai 2014 Jeg planter IKKE humle vennlige planter i hagen! Livredd humler og bier så det er helt fint at de dør ut. Oppfordrer folk til å la være å plante. Engasjer dere heller i å bevare ulven her i Norge. <3 Anonymous poster hash: 6d5ad...278 Samma her,vil ikke ende med hjerteinfarkt pga redsel. Da jeg kjøpte et gammelt hus med hagen full av humlevennlige busker, så skjærte jeg alt ned til roten. Anonymous poster hash: 3f25e...c8e Så trist at det finnes så mange dumme mennesker her i verden... Anonymous poster hash: 86539...3e2 Regner med at du snakker for deg selv Anonymous poster hash: 3f25e...c8e Nei, gjør nok ikke det. Anonymous poster hash: 86539...3e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå