Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en av konsekvensene som gjerne rammer en når en får barn med hvem og hva som helst.  Syns egentlig ikke synd på deg, men litt likevel. For et ROT. Betal noen for å være barnevakt. Og har du ikke penger til det heller så vil jeg virkelig ikke si hva jeg tenker..... jeg håper så inderlig at det ordner seg for deg! Anonymous poster hash: b529f...55d

For noe tull! Hva er fremgangsmåten for å finne en mann som 100% sikkert ikke vil svikte da? Har du en magisk formel?
For eksemppel så har jeg valgt å være sammen med og bli så godt kjent med som det lar seg gjøre, med partneren min, før barn i det heletatt var aktuelt. Kanskje det er en magisk formel, siden vi fortsatt er sammen, lykkeligere enn noen gan, 11 år senere, med 2 flotte barn, som både han og jeg forguder. Og skulle vårt forholdn noengang gå istykker så -vet- jeg at han aldri, ALDRI hadde forlatt barna sine! -DET vet jeg.Kalde føtter er kanskje noe av det dummeste jeg hører, når det kommer til barn. Og om det finnes, så kanskje i et minutt eller to fordi det ikke var planlagt. En MANN forsvinner ikke bare fra et slikt ansvar. Og hadde HI kjent denne fyren like godt som jeg og andre har kjent sin før barn ble påtenkt, så hadde ikke dette skjedd. Det kan du like eller ikke like men det er sannheten.Og at ting ikke var planlagt kanskje, er iallefall ingen unnskyldning. Man passer da på og være sikker frem til det er aktuelt. Og da skal du vel dra opp alle som blir gravid på pilla? For denne diskusjonen skal vel ingen ende ta?-Dette er min mening. Og som jeg sa, jeg håper det ordner seg for henne. For selvom jeg har mine tanker om dette, så betyr ikke det at dette ikke er en kjip situasjon når hun først er havnet der, helt uavhengig av hvordan hun havnet i denne smørja. kan du akseptere dette svaret?  Anonymous poster hash: b529f...55d

Jeg kan akseptere at du tror dette er sannheten, og at denne sannheten du tror på er universell, i dine øyne.

Tror det heller er et spørsmål om krav til seg selv her. Man kan alltids løpe rundt å ta dårlige valg, men da får man la være å klage også. Skulle kanskje tro man visste bedre TREDJE gang.

Så må du gjerne ynse og mene akkurat hva du vil, men dette her får meg iallefall til å forstå bedre hvorfor det er så mange på dette forumet som er alene og eller har en mann som fikk "kalde føtter" og stakk av.

Det skader ikke å innrømme at man fint kunne brukt litt mer tid på å finne ut hvem man faktisk skaper et liv med! Det er faktisk mine forventninger til voksne mennesker. HVa er dere? 16 år eller 40 uten iq?

punktum

Anonymous poster hash: b529f...55d

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Dette er en av konsekvensene som gjerne rammer en når en får barn med hvem og hva som helst.  Syns egentlig ikke synd på deg, men litt likevel. For et ROT. Betal noen for å være barnevakt. Og har du ikke penger til det heller så vil jeg virkelig ikke si hva jeg tenker..... jeg håper så inderlig at det ordner seg for deg! Anonymous poster hash: b529f...55d

For noe tull! Hva er fremgangsmåten for å finne en mann som 100% sikkert ikke vil svikte da? Har du en magisk formel?
For eksemppel så har jeg valgt å være sammen med og bli så godt kjent med som det lar seg gjøre, med partneren min, før barn i det heletatt var aktuelt. Kanskje det er en magisk formel, siden vi fortsatt er sammen, lykkeligere enn noen gan, 11 år senere, med 2 flotte barn, som både han og jeg forguder. Og skulle vårt forholdn noengang gå istykker så -vet- jeg at han aldri, ALDRI hadde forlatt barna sine! -DET vet jeg.Kalde føtter er kanskje noe av det dummeste jeg hører, når det kommer til barn. Og om det finnes, så kanskje i et minutt eller to fordi det ikke var planlagt. En MANN forsvinner ikke bare fra et slikt ansvar. Og hadde HI kjent denne fyren like godt som jeg og andre har kjent sin før barn ble påtenkt, så hadde ikke dette skjedd. Det kan du like eller ikke like men det er sannheten.Og at ting ikke var planlagt kanskje, er iallefall ingen unnskyldning. Man passer da på og være sikker frem til det er aktuelt. Og da skal du vel dra opp alle som blir gravid på pilla? For denne diskusjonen skal vel ingen ende ta?-Dette er min mening. Og som jeg sa, jeg håper det ordner seg for henne. For selvom jeg har mine tanker om dette, så betyr ikke det at dette ikke er en kjip situasjon når hun først er havnet der, helt uavhengig av hvordan hun havnet i denne smørja. kan du akseptere dette svaret?  Anonymous poster hash: b529f...55d
Jeg kan akseptere at du tror dette er sannheten, og at denne sannheten du tror på er universell, i dine øyne.

Tror det heller er et spørsmål om krav til seg selv her. Man kan alltids løpe rundt å ta dårlige valg, men da får man la være å klage også. Skulle kanskje tro man visste bedre TREDJE gang. Så må du gjerne ynse og mene akkurat hva du vil, men dette her får meg iallefall til å forstå bedre hvorfor det er så mange på dette forumet som er alene og eller har en mann som fikk "kalde føtter" og stakk av.Det skader ikke å innrømme at man fint kunne brukt litt mer tid på å finne ut hvem man faktisk skaper et liv med! Det er faktisk mine forventninger til voksne mennesker. HVa er dere? 16 år eller 40 uten iq?  punktum  Anonymous poster hash: b529f...55d

For alt du vet så er HI 43 år gammel, med to barn fra et tidligere ekteskap som varte i 15 år, og venter nå barn med en mann hun har kjent i 20 år, for eksempel. Eller noe helt annet, hva vet jeg? Det er nettopp poenget, du vet ingenting om HI, hennes mann, hennes evner til å ta gode valg og så videre. Du vet en bitteliten brøkdel av HIs historie og liv, og benytter anledningen til å lange ut med fordømmelser og formaninger i rene ekstremist-stil. Først forkledd som bekymringer, så som "jeg er en av få som vet SANNHETEN og ingenting vondt kan hende meg så lenge jeg følger dens regler".

Det er DIN mening, og den skal du selvfølgelig få lov til å ha. Men det betyr ikke at jeg ikke kan si meg uenig.

Og pass på, fallet kan bli høyt.

Skrevet

Tror det heller er et spørsmål om krav til seg selv her. Man kan alltids løpe rundt å ta dårlige valg, men da får man la være å klage også. Skulle kanskje tro man visste bedre TREDJE gang. Så må du gjerne ynse og mene akkurat hva du vil, men dette her får meg iallefall til å forstå bedre hvorfor det er så mange på dette forumet som er alene og eller har en mann som fikk "kalde føtter" og stakk av.Det skader ikke å innrømme at man fint kunne brukt litt mer tid på å finne ut hvem man faktisk skaper et liv med! Det er faktisk mine forventninger til voksne mennesker. HVa er dere? 16 år eller 40 uten iq?  punktum  Anonymous poster hash: b529f...55d

For alt du vet så er HI 43 år gammel, med to barn fra et tidligere ekteskap som varte i 15 år, og venter nå barn med en mann hun har kjent i 20 år, for eksempel. Eller noe helt annet, hva vet jeg? Det er nettopp poenget, du vet ingenting om HI, hennes mann, hennes evner til å ta gode valg og så videre. Du vet en bitteliten brøkdel av HIs historie og liv, og benytter anledningen til å lange ut med fordømmelser og formaninger i rene ekstremist-stil. Først forkledd som bekymringer, så som "jeg er en av få som vet SANNHETEN og ingenting vondt kan hende meg så lenge jeg følger dens regler".

Det er DIN mening, og den skal du selvfølgelig få lov til å ha. Men det betyr ikke at jeg ikke kan si meg uenig.

Og pass på, fallet kan bli høyt.

Scenarioet ditt om at hun har kjent denne nye barnefaren i over 20 år, også får barn med ham, når han åpenbart ikke er helt ok som person (utfra at han har stikki av) understreker bare det jeg prøver og forklare enda bedre.

Og advarselen din om at fallet kan bli høyt. det er så og si umulig her, da vi har fått de barna vi skal ha, og ikke kan få fler, noen av oss. Og skulle vi gå hvert til vårt så vet vi, med handa på hjertet at ingen av oss hadde svikta barna våre. Men takk for omtanken. Den satt sikkert langt inne.

Jeg aksepterer at du er uenig, og det er helt ok. Det var du som angrep mine meninger, imens jeg svarte.

God natt på deg nå :)

Anonymous poster hash: b529f...55d

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

For alt du vet så er HI 43 år gammel, med to barn fra et tidligere ekteskap som varte i 15 år, og venter nå barn med en mann hun har kjent i 20 år, for eksempel. Eller noe helt annet, hva vet jeg? Det er nettopp poenget, du vet ingenting om HI, hennes mann, hennes evner til å ta gode valg og så videre. Du vet en bitteliten brøkdel av HIs historie og liv, og benytter anledningen til å lange ut med fordømmelser og formaninger i rene ekstremist-stil. Først forkledd som bekymringer, så som "jeg er en av få som vet SANNHETEN og ingenting vondt kan hende meg så lenge jeg følger dens regler".Det er DIN mening, og den skal du selvfølgelig få lov til å ha. Men det betyr ikke at jeg ikke kan si meg uenig.Og pass på, fallet kan bli høyt.

Scenarioet ditt om at hun har kjent denne nye barnefaren i over 20 år, også får barn med ham, når han åpenbart ikke er helt ok som person (utfra at han har stikki av) understreker bare det jeg prøver og forklare enda bedre. Og advarselen din om at fallet kan bli høyt. det er så og si umulig her, da vi har fått de barna vi skal ha, og ikke kan få fler, noen av oss. Og skulle vi gå hvert til vårt så vet vi, med handa på hjertet at ingen av oss hadde svikta barna våre. Men takk for omtanken. Den satt sikkert langt inne. Jeg aksepterer at du er uenig, og det er helt ok. Det var du som angrep mine meninger, imens jeg svarte. God natt på deg nå :)Anonymous poster hash: b529f...55d

Omtanken min satt slett ikke langt inne. Jeg er bare uenig med deg.

God natt til deg også :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja det var litt av en suppe.

Straks tre barn og null nettverk, og en far du ikke vet hvor du har.

Høres ut som oppskrift på snarlig disaster. Lykke til, det trenger du virkelig.

Anonymous poster hash: dad4f...b86

Jøss, her var det mange sarkastiske og direkte skadefro kvinnfolk!

Nå skal du, 18:53 få lære en ting først i alle fall: å ha 3 barn er ingenlunde noen "disaster", heller ikke om fedrene deres viser seg å være noen fjols. Så lenge man selv ikke er et fjols bør det gå heeeelt fint. Folk har gjort det før.

Og til alle de som syns det er "heldig" at hun får keisersnitt; hva pokker er "hell" for dere? Er det heldig å ha en kropp som ikke kan føde vanlig?

HI; be faren beholde barna til etter den aktuelle datoen. Hvis han bor langt unna er det sikkert ikke så ofte de ser ham. Du kan endre billetter basert på legeerklæringen din (at du ikke er frisk nok til å ta imot dem den 11.juni). Slår han seg vrang får du be ham ta tørn, det er til det beste for hans egne barn. De skal vel ikke være aleine hjemme?

Du er ingen primadonna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...