Gå til innhold

Hvordan fjerne rompelukt hos voksne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Du går naken rundt i huset og holder skinkene fra hverandre? ai, for et vondt bilde å ha i hodet.

Herregud for en Lættis tråd😂😂😂😂

 

Anonymous poster hash: c9780...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Helt kongetråd.

Takk til deg som linka :danse:

 

Anonymous poster hash: b6f28...fb4

Værsågod! Hihi! 😀

 

 

Anonymous poster hash: ef8ce...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg var til brasiliansk voksing i dag. 

 

Dusjet på morgenen og vasket meg godt med intimsåpe både foran og bak der nede. 

Så dro jeg på jobben, og hadde time på salongen kl. 11.30. Tok meg 15 minutter å gå dit. 

 

Før voksingen startet, var jeg innpå rommet der og vasket meg godt med våtservietter både foran og bak. 

 

Helt på slutten vokset hun meg bak. Jeg lå på magen og sprika med rompeballene. Hun gjorde sitt, og da jeg var ferdig snudde jeg meg rundt. Da hang det en slags rompelukt i lufta. Ikke sur rompelukt, men det luktet kjønn. 

 

Ble temmelig flau.... Finnes det noen måte å fjerne den rompelukta helt for en stakket stund? Sånn som man f.eks. skal til intimvoksing eller ha sex med mannen??

 

*huske anonymknappen*

 

Anonymous poster hash: 10036...e42

 

 

Ufff da. Dette må da være forferdelig ubehagelig.

Det finnes bare en måte å få fikset dette på. Det er en del land fra Asia og store deler fra Afrika som bruker denne metoden. Dette er eneste utveien tenker jeg. Jeg gjør det selv og er utrolig fornøyd med det, har ingen lukt til vanlig og har aldri hørt at jeg lukter noe der nede. Jeg tar Brasiliansk laser en gang hver måned, det både foran og bak og etter å ha lest innlegget ditt så begynner jeg å skjønne hvorfor sykepleieren aldri bruker hansker eller ansiktbind når hun behandler meg der nede, selv om jeg ser dem på siden hver gang. Det kan ta tid før du blir vant til metoden, men tro meg du kommer fort til å bli vant til det og kanskje gjøre det uten å tenke så mye over det selv. Det nemlig å vaske seg under hver gang du er på do. kjøp deg en vannkanne og sett det på doen din. Da vil du ikke trenge Intimsåpe i hele dag, men bruk det en gang i blant. OPS: det er lurt å tørke med papir etter å ha vasket seg, så du ikke går rundt med våt truse. Vask hendene med såpe etter det, og vips så går du rundt med nyvasket rumpe i hele dag :) Håper det var til hjelp :) kjenner faktisk en del som gjør det også, på grunn av kjærester som har bedt dem gjøre det :) tar med vannflaske inn på doen hver gang vi er på jobb, hjemme har vi vannkanne. 

Lykke til!!!

 

Anonymous poster hash: 84cc4...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ufff da. Dette må da være forferdelig ubehagelig.

Det finnes bare en måte å få fikset dette på. Det er en del land fra Asia og store deler fra Afrika som bruker denne metoden. Dette er eneste utveien tenker jeg. Jeg gjør det selv og er utrolig fornøyd med det, har ingen lukt til vanlig og har aldri hørt at jeg lukter noe der nede. Jeg tar Brasiliansk laser en gang hver måned, det både foran og bak og etter å ha lest innlegget ditt så begynner jeg å skjønne hvorfor sykepleieren aldri bruker hansker eller ansiktbind når hun behandler meg der nede, selv om jeg ser dem på siden hver gang. Det kan ta tid før du blir vant til metoden, men tro meg du kommer fort til å bli vant til det og kanskje gjøre det uten å tenke så mye over det selv. Det nemlig å vaske seg under hver gang du er på do. kjøp deg en vannkanne og sett det på doen din. Da vil du ikke trenge Intimsåpe i hele dag, men bruk det en gang i blant. OPS: det er lurt å tørke med papir etter å ha vasket seg, så du ikke går rundt med våt truse. Vask hendene med såpe etter det, og vips så går du rundt med nyvasket rumpe i hele dag :) Håper det var til hjelp :) kjenner faktisk en del som gjør det også, på grunn av kjærester som har bedt dem gjøre det :) tar med vannflaske inn på doen hver gang vi er på jobb, hjemme har vi vannkanne. 

Lykke til!!!

 

Anonymous poster hash: 84cc4...559

 

Hehe, vannkanne, hvor stor do har du.................eller hvor liten vannkanne :legrine:

 

Anonymous poster hash: 9ccd7...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ufff da. Dette må da være forferdelig ubehagelig.

Det finnes bare en måte å få fikset dette på. Det er en del land fra Asia og store deler fra Afrika som bruker denne metoden. Dette er eneste utveien tenker jeg. Jeg gjør det selv og er utrolig fornøyd med det, har ingen lukt til vanlig og har aldri hørt at jeg lukter noe der nede. Jeg tar Brasiliansk laser en gang hver måned, det både foran og bak og etter å ha lest innlegget ditt så begynner jeg å skjønne hvorfor sykepleieren aldri bruker hansker eller ansiktbind når hun behandler meg der nede, selv om jeg ser dem på siden hver gang. Det kan ta tid før du blir vant til metoden, men tro meg du kommer fort til å bli vant til det og kanskje gjøre det uten å tenke så mye over det selv. Det nemlig å vaske seg under hver gang du er på do. kjøp deg en vannkanne og sett det på doen din. Da vil du ikke trenge Intimsåpe i hele dag, men bruk det en gang i blant. OPS: det er lurt å tørke med papir etter å ha vasket seg, så du ikke går rundt med våt truse. Vask hendene med såpe etter det, og vips så går du rundt med nyvasket rumpe i hele dag :) Håper det var til hjelp :) kjenner faktisk en del som gjør det også, på grunn av kjærester som har bedt dem gjøre det :) tar med vannflaske inn på doen hver gang vi er på jobb, hjemme har vi vannkanne. 

Lykke til!!!

 

Anonymous poster hash: 84cc4...559

 

Denne forsto jeg ikke helt.

Hvorfor må du ha en vannkanne stående på do? Har dere ikke innlagt vann?

Eller er det kanskje høytrykksspyler du mener  :ler: 

 

 

Anonymous poster hash: b6f28...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Denne forsto jeg ikke helt.

Hvorfor må du ha en vannkanne stående på do? Har dere ikke innlagt vann?

Eller er det kanskje høytrykksspyler du mener  :ler:

 

 

Anonymous poster hash: b6f28...fb4

 

Brannslangen burde jo være praktisk på jobb :legrine:

 

Anonymous poster hash: 9ccd7...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
På 18.4.2016 den 21.15, Anonym bruker skrev:

Denne forsto jeg ikke helt.

Hvorfor må du ha en vannkanne stående på do? Har dere ikke innlagt vann?

Eller er det kanskje høytrykksspyler du mener  :ler: 

 

 

Anonymous poster hash: b6f28...fb4

Sandblåsing, høytrykksspyler og så lufttørking med løvblåseren. Det funker for meg.

Anonymkode: cdaaf...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nå den tråden det var linket til og bet meg veldig i at mange gjør feil! Kanskje du hi gjør det samme og det er her problemet ligger? Leste der at mange / nesten alle brukte intimsåpe i rumpa. Intimsåpe skall brukes der pH er sur. Det vil si i tissen. Rumpa skall vaskes med "vanlig" såpe da intimsåpe absolutt ikke gjør samme nytten og i tillegg tilfører en "sur " pH.

Skriver den her og da den nok er mer aktuel er enn i den andre tråden:)

Anonymkode: ead39...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

På ‎05‎.‎05‎.‎2014 den 22.53, PRobert skrev:

Eh, risikerer man ikke en enorm friksjon ved bruk av olje mellom skinka? 

Tenk om du selvantenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 18.4.2016 den 21.04, Anonym bruker skrev:

 

Ufff da. Dette må da være forferdelig ubehagelig.

Det finnes bare en måte å få fikset dette på. Det er en del land fra Asia og store deler fra Afrika som bruker denne metoden. Dette er eneste utveien tenker jeg. Jeg gjør det selv og er utrolig fornøyd med det, har ingen lukt til vanlig og har aldri hørt at jeg lukter noe der nede. Jeg tar Brasiliansk laser en gang hver måned, det både foran og bak og etter å ha lest innlegget ditt så begynner jeg å skjønne hvorfor sykepleieren aldri bruker hansker eller ansiktbind når hun behandler meg der nede, selv om jeg ser dem på siden hver gang. Det kan ta tid før du blir vant til metoden, men tro meg du kommer fort til å bli vant til det og kanskje gjøre det uten å tenke så mye over det selv. Det nemlig å vaske seg under hver gang du er på do. kjøp deg en vannkanne og sett det på doen din. Da vil du ikke trenge Intimsåpe i hele dag, men bruk det en gang i blant. OPS: det er lurt å tørke med papir etter å ha vasket seg, så du ikke går rundt med våt truse. Vask hendene med såpe etter det, og vips så går du rundt med nyvasket rumpe i hele dag :) Håper det var til hjelp :) kjenner faktisk en del som gjør det også, på grunn av kjærester som har bedt dem gjøre det :) tar med vannflaske inn på doen hver gang vi er på jobb, hjemme har vi vannkanne. 

Lykke til!!!

 

Anonymous poster hash: 84cc4...559

Jeg har nå prøvd å forestille meg hva man gjør med vannkanna. Hvordan heller man vann fra kanne bak egen rygg og ned i egen rass? Er dette en øvelse som har et eget yoga-navn, "dryppende flodsvin", for eksempel? Jeg har en stor grønn hagekanne, den har jo sprederhode i enden og er sånn sett både mindre treffsikker og mindre aggressiv i tuten enn den andre, som er rosa fra Ikea og har ideligen skarpe kanter og ikke skal i nærheten av noe rompehull man har lyst til å beholde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sug lut skrev:

Jeg har nå prøvd å forestille meg hva man gjør med vannkanna. Hvordan heller man vann fra kanne bak egen rygg og ned i egen rass? Er dette en øvelse som har et eget yoga-navn, "dryppende flodsvin", for eksempel? Jeg har en stor grønn hagekanne, den har jo sprederhode i enden og er sånn sett både mindre treffsikker og mindre aggressiv i tuten enn den andre, som er rosa fra Ikea og har ideligen skarpe kanter og ikke skal i nærheten av noe rompehull man har lyst til å beholde.

Hahahahahhahahaha 😂😂😂 #lerhøytpåtbanen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, sug lut skrev:

Jeg har nå prøvd å forestille meg hva man gjør med vannkanna. Hvordan heller man vann fra kanne bak egen rygg og ned i egen rass? Er dette en øvelse som har et eget yoga-navn, "dryppende flodsvin", for eksempel? Jeg har en stor grønn hagekanne, den har jo sprederhode i enden og er sånn sett både mindre treffsikker og mindre aggressiv i tuten enn den andre, som er rosa fra Ikea og har ideligen skarpe kanter og ikke skal i nærheten av noe rompehull man har lyst til å beholde.

Haha, nå fikk jeg virkelig noen artige bilder i hodet :legrine:

Anonymkode: 92c97...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, sug lut skrev:

Jeg har nå prøvd å forestille meg hva man gjør med vannkanna. Hvordan heller man vann fra kanne bak egen rygg og ned i egen rass? Er dette en øvelse som har et eget yoga-navn, "dryppende flodsvin", for eksempel? Jeg har en stor grønn hagekanne, den har jo sprederhode i enden og er sånn sett både mindre treffsikker og mindre aggressiv i tuten enn den andre, som er rosa fra Ikea og har ideligen skarpe kanter og ikke skal i nærheten av noe rompehull man har lyst til å beholde.

Jeg aner ikke hvordan de får det til sånn rent praktisk, men det er seriøst helt vanlig for kvinner fra (enkelte land i?) Afrika. 

På skolen der jeg jobber ble det et stort problem da de lot vannflaskene stå igjen, pluss vannsøl, så der ble løsningen sånne fancy do med dusj og føn. 

Anonymkode: 54309...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2014 den 13.13, sug lut skrev:

Kanskje det er bedre å henge en Wunderbaum i stjerten.

Leeeer så jeg griiiiiiiner😂😂😂😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2014 den 17.03, Gidder ikke! skrev:

Hahaha, herlig tråd!

Er det bare jeg som synes at rumpelukt lukter litt som prim? Litt sur prim...?

😂😂😂😂😂😂 prim?! Fantastisk!! Jeg døøøøør!!! 🤦🏼‍♀️😆😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Engeln skrev:

😂😂😂😂😂😂 prim?! Fantastisk!! Jeg døøøøør!!! 🤦🏼‍♀️😆😂😂😂😂

Ohhnoo, nå kommer jeg til å tenke på dette hver gang jeg smører primskiver på jobb :legrine::ph34r::overrasket::sjokk::legrine:

Anonymkode: 92c97...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ohhnoo, nå kommer jeg til å tenke på dette hver gang jeg smører primskiver på jobb :legrine::ph34r::overrasket::sjokk::legrine:

Anonymkode: 92c97...5bc

Ja. Og så begynner ungene å spørre hvorfor du ler når du smører på maten dems... og så kommer du: nei vet du lille Ida, det er noen som mener at prim lukter som rassen var gjør bak gjør...☺️  mens du forsetter å smøre godt på med det som i neste øyeblikk skal ned andre veien på lille Ida 😊

ler så jeg griiiner🤦🏼‍♀️😂

 

 

Endret av Engeln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...