Gå til innhold

Hvordan fjerne rompelukt hos voksne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Er dette med lukt og farge på rumper og rumpehull in for tida? Fikk spørsmål fra seksåringen idag om "hvilken farge har rumpehullet?"

Hva skal jeg svare, noen som vet? :huh:

 

Anonymous poster hash: 26039...1dc

Tror det er rosa når man blir født, også blir det brunt når man blir eldre? Eller tar jeg feil her nå?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 10036...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, hahah!

Og dette kommer jeg hjem til etter jobb!

Ler meg ihjel, fantastisk!!

 

Lurer på hva mann og unger hadde sagt om jeg spredte skinkene og luftet stjerna i stua :D hahah

 

Heldigvis er ikke rompelukt noe jeg går å funderer på, sikkert varierende grad av rompelukt ute og går ;)

Endret av skinnfilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ler så tårene spretter her ;D.

 

Men jeg har løsningen for deg HI...

Ved å dyppe rumpa i klorin så slår du to fluer i en smekk; du fjerner rumpelukt og bleker analhullet samtidig ;).

Haha. Det er jo genialt. Jeg holdt faktisk på å bestille meg analblekemiddel da jeg kom over en tråd om analbleking her inne for en liten stund tilbake. ;-)

 

HI

 

Anonymous poster hash: 10036...e42

Ha ha, ok ;). Det var egentlig en spøk fra min side inspirert av en annen morsom tidligere tråd her inne.... men hvis du noensinne har tenkt å prøve noe slikt, så prøv for guds skyld noe annet enn klorin.... :)

Hehe. Skjønte det altså. Hadde aldri satt meg i klorin. Lurer på hva slags problemer jeg hadde fått da. Sikkert mye mer enn litt god gammeldags rompelukt. ;-)

 

HI

 

Anonymous poster hash: 10036...e42

 

 

Puh;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er dette med lukt og farge på rumper og rumpehull in for tida? Fikk spørsmål fra seksåringen idag om "hvilken farge har rumpehullet?"

Hva skal jeg svare, noen som vet? :huh:

 

Anonymous poster hash: 26039...1dc

Tror det er rosa når man blir født, også blir det brunt når man blir eldre? Eller tar jeg feil her nå?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 10036...e42

 

Fy faen æssssssj! rompehullet er ikke brunt!  :spy:

 

Anonymous poster hash: 83516...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heretter vil Wundertrærne sprette ut av trusene.

Hvis man har seriøse problemer, er det bare å ta litt parfyme på selve rumpa, eller på magen.

 

Ikke anbefalt å spraye direkte på underlivet, selvsagt. I dag så jeg forresten en video om en som sagde av nedre delen av utedoen, og satte seg til med ei sprayflaske med Tabasco og venta på sitt offer. Tabascostunt het det.

 

Jeg tror det er en lysebrun ring fra naturens side, rundt analåpningen. Ganske flaut selvsagt, men det går ikke an å skrubbe den vekk. Må bare leve med den... Eller bruke tvilsomme midler for å bleke den vekk.



Anonymous poster hash: baffd...933
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig tråd.

 

Jeg ville forklart 6 åringen at rumpehullet er hudfarget, men litt mørkere enn ens egen hudfarge.

 

Anonymous poster hash: 893bf...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Heretter vil Wundertrærne sprette ut av trusene.

Hvis man har seriøse problemer, er det bare å ta litt parfyme på selve rumpa, eller på magen.

 

Ikke anbefalt å spraye direkte på underlivet, selvsagt. I dag så jeg forresten en video om en som sagde av nedre delen av utedoen, og satte seg til med ei sprayflaske med Tabasco og venta på sitt offer. Tabascostunt het det.

 

Jeg tror det er en lysebrun ring fra naturens side, rundt analåpningen. Ganske flaut selvsagt, men det går ikke an å skrubbe den vekk. Må bare leve med den... Eller bruke tvilsomme midler for å bleke den vekk.

 

Anonymous poster hash: baffd...933

Lysebrun ring???

 

Anonymous poster hash: 960e8...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Mannen og jeg hadde sex her, etter vi var ferdig lå han bare over meg å duppet den og vi koste. Plutselig kom det en sånn skikkelig sjømatlukt, ordentlig reker lukta det! Skjønte ikke hvor lukta kom fra, han lukta på dåsa mi, og jeg på tissefanten og vi rundt om i rommet. Viste seg at hunden vår hadde funnet en tørrfiskbit å lagt seg utenfor døra å åt på den.. Så det trenger ikke nødvendigvis være rumpa di som lukta!

 

Anonymous poster hash: 14b83...235

Hahaha er det ingen andre som har lagt merke til at mannen lå over henne og "duppet den"? Jeg ler meg ihjæl. Hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mannen og jeg hadde sex her, etter vi var ferdig lå han bare over meg å duppet den og vi koste. Plutselig kom det en sånn skikkelig sjømatlukt, ordentlig reker lukta det! Skjønte ikke hvor lukta kom fra, han lukta på dåsa mi, og jeg på tissefanten og vi rundt om i rommet. Viste seg at hunden vår hadde funnet en tørrfiskbit å lagt seg utenfor døra å åt på den.. Så det trenger ikke nødvendigvis være rumpa di som lukta!

 

Anonymous poster hash: 14b83...235

Hahaha er det ingen andre som har lagt merke til at mannen lå over henne og "duppet den"? Jeg ler meg ihjæl. Hahaha!

Haha😭😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest pressende spørsmålet her er om du la deg med hodet der rumpa di hadde vært??



Anonymous poster hash: c1013...62f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Syns jeg leste i en annen tråd at du skulle inn til ny voksing i dag HI. Hvordan gikk det med rompelukta denne gangen?

 

*venter i spenning*

 

Anonymous poster hash: bf884...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh hjelpes, man går glipp av mye når man er borte :D 

 

Det var dagens trim, latter og grinings i ett. Og nå er jeg sent ute til henting i barnehagen. Fantastisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns jeg leste i en annen tråd at du skulle inn til ny voksing i dag HI. Hvordan gikk det med rompelukta denne gangen?

 

*venter i spenning*

 

Anonymous poster hash: bf884...b34

Stemmer! Godt observert! :-)

 

Jeg var der i dag. Hadde time i ettermiddag. Siden jeg hadde fri fra jobb i dag dusjet jeg rett før jeg dro hjemmefra. Sto i dusjen lett fremoverbøyd og vasket meg skikkelig godt med både intimvask og såpe! Mens jeg sto og tenkte på rådene fra dere her inne. :-)

 

Da jeg gikk inni vokserommet sto det en enorm vifte og blåste luft siden det var så varmt.

 

Viften sto slik at eventuell rompelukt ville slå mot ansiktet mitt og virvles utover hele det lille rommet. Så jeg var meget spent da jeg la meg ned. Og enda mer spent da hun var ferdig å vokse meg foran, jeg skulle legge meg på magen og spre rompeballene!!!

 

Jeg måtte ligge og spre rompeballene lenge fordi hun smurte på voksen og begynte å ordne andre ting imens voksen stivnet.

 

Så jeg tenkte bare "ånei, god tid til at rompelukten skal sive rundt i rommet".

 

Snudde hodet bakover og fikk luften fra viften i ansiktet, og da hadde luften passert rompa. Og jippi!!!!! Ingen rompelukt denne gangen!!! :-) :-)

 

Aner ikke hva som skjedde sist gang. Men det var uansett flaut!!

 

HI

 

Anonymous poster hash: 10036...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den detaljerte beskrivelsen din HI. :)

 

Har aldri blitt vokset på den måten, men kan se det for meg, siden du gir et levende bilde av situasjonen!

 

Anonymous poster hash: bf884...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen andre tvangstanker, HI? Det er nokså spesielt i mine øyne å være såpass opptatt av egen rumpelukt, et begrep jeg selv aldri hadde tenkt over før du introduserte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen andre tvangstanker, HI? Det er nokså spesielt i mine øyne å være såpass opptatt av egen rumpelukt, et begrep jeg selv aldri hadde tenkt over før du introduserte det.

Hehe. Har aldri vært særlig opptatt av det før jeg opplevde den lukten forrige gang jeg var til voksing. Da ble det lissom en "greie". Men absolutt ikke noe jeg tenker på til daglig altså. Bare sånn spesielt når jeg skal vokses hver 4. uke.

 

Kan ikke komme på andre tvangstanker jeg har, nei...

 

Jeg er egentlig en helt normal jente altså.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 10036...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men hvordan lukter det?

 

Anonymous poster hash: c1013...62f

Har du mann? Be han kle av seg og sniff han i rompa. Da får du svaret. Også kan du prøve å forklare lukten her inne etterpå... ;-)

 

Hehehe...

 

HI

 

Anonymous poster hash: 10036...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen andre tvangstanker, HI? Det er nokså spesielt i mine øyne å være såpass opptatt av egen rumpelukt, et begrep jeg selv aldri hadde tenkt over før du introduserte det.

Jeg vil jo friste meg til å si at det er nokså merkelig å ikke ha hørt om rumpelukt? Nesten enda mer merkelig enn å være redd for å lukte.

 

Anonymous poster hash: 0c1bb...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har du noen andre tvangstanker, HI? Det er nokså spesielt i mine øyne å være såpass opptatt av egen rumpelukt, et begrep jeg selv aldri hadde tenkt over før du introduserte det.

Jeg vil jo friste meg til å si at det er nokså merkelig å ikke ha hørt om rumpelukt? Nesten enda mer merkelig enn å være redd for å lukte. Anonymous poster hash: 0c1bb...acf

Kanskje. Jeg er selvfølgelig innforstått med at det kan lukte av rumper og kjønnsorganer som ikke vaskes, men har altså ikke tenkt at det er en egen rumpelukt som ikke er knyttet til bæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hahaha fantastisk :)

Har ikke oppdaget slik lukt hos neg, men nå begynner jeg å lure :o

 

Anonymous poster hash: 8f1b8...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...