Gå til innhold

Hvordan fjerne rompelukt hos voksne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg var til brasiliansk voksing i dag. 

 

Dusjet på morgenen og vasket meg godt med intimsåpe både foran og bak der nede. 

Så dro jeg på jobben, og hadde time på salongen kl. 11.30. Tok meg 15 minutter å gå dit. 

 

Før voksingen startet, var jeg innpå rommet der og vasket meg godt med våtservietter både foran og bak. 

 

Helt på slutten vokset hun meg bak. Jeg lå på magen og sprika med rompeballene. Hun gjorde sitt, og da jeg var ferdig snudde jeg meg rundt. Da hang det en slags rompelukt i lufta. Ikke sur rompelukt, men det luktet kjønn. 

 

Ble temmelig flau.... Finnes det noen måte å fjerne den rompelukta helt for en stakket stund? Sånn som man f.eks. skal til intimvoksing eller ha sex med mannen??

 

*huske anonymknappen*



Anonymous poster hash: 10036...e42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hang en rompelukt i lufta...

Hohoho, dagens :D

 

Har ingen tips til deg, kanskje noen andre har!

 

Anonymous poster hash: 601bb...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den lukten er på en måte "god" da.. Tror vel mannen syns det også. Det skal lukte litt kjønn. Ellers så er det vel bare å ha sex når man er helt nydusjet. Syns det er rart om det skal lukte helt sterilt der nede…?



Anonymous poster hash: f668d...ba4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg hadde sex her, etter vi var ferdig lå han bare over meg å duppet den og vi koste. Plutselig kom det en sånn skikkelig sjømatlukt, ordentlig reker lukta det! Skjønte ikke hvor lukta kom fra, han lukta på dåsa mi, og jeg på tissefanten og vi rundt om i rommet. Viste seg at hunden vår hadde funnet en tørrfiskbit å lagt seg utenfor døra å åt på den.. Så det trenger ikke nødvendigvis være rumpa di som lukta!

 

Anonymous poster hash: 14b83...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten hår blir det vel litt svett der uansett så det er vel ikke til å unngå? Papir mellom skinkene kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg hadde sex her, etter vi var ferdig lå han bare over meg å duppet den og vi koste. Plutselig kom det en sånn skikkelig sjømatlukt, ordentlig reker lukta det! Skjønte ikke hvor lukta kom fra, han lukta på dåsa mi, og jeg på tissefanten og vi rundt om i rommet. Viste seg at hunden vår hadde funnet en tørrfiskbit å lagt seg utenfor døra å åt på den.. Så det trenger ikke nødvendigvis være rumpa di som lukta!

 

Anonymous poster hash: 14b83...235

Say what?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mannen og jeg hadde sex her, etter vi var ferdig lå han bare over meg å duppet den og vi koste. Plutselig kom det en sånn skikkelig sjømatlukt, ordentlig reker lukta det! Skjønte ikke hvor lukta kom fra, han lukta på dåsa mi, og jeg på tissefanten og vi rundt om i rommet. Viste seg at hunden vår hadde funnet en tørrfiskbit å lagt seg utenfor døra å åt på den.. Så det trenger ikke nødvendigvis være rumpa di som lukta!

 

Anonymous poster hash: 14b83...235

Say what?? :o

 

Tror du panikken tredde seg over hodet på meg? TENK om dåsa plutselig lukta reker.

 

Anonymous poster hash: 14b83...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på.Dusjer hver eneste dag .Men ofte lukter rumpa helt jævlig .Æshjj.



Anonymous poster hash: 57e27...09e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åherreminskaper, jeg ler så jeg griner her :D

 

Akutt rekelukt i rommet - hva kan det være???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette lurer jeg også på.Dusjer hver eneste dag .Men ofte lukter rumpa helt jævlig .Æshjj.

 

Anonymous poster hash: 57e27...09e

Helt på alvor innimellom fnisebygene, svaret er bidetta. Vask deg ordentlig ved hvert dobesøk..:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh Lord, dere er ikke gode!

Ler meg ihjel!

 

Men, for å delta, løsningen kan være babyolje.

Natusan sin lilla.

Bruker det både foran og bak (i små mengder!) etter barbering og dusj, lukter ikke rumpe her i hvertfall :D

 

Anonymous poster hash: 50ea8...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæi, går fint.

Klasker på litt mens jeg fortsatt er våt, før jeg tørker meg.

Hjelper mot inngrodde hår og sånn ifølge hudpleier.

 

Anonymous poster hash: 50ea8...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooog da er neste spørsmål.. inngrodde hår i ræva? 0_o

 

Får man det av voksing altså? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei men foran da.

Og har fått en rutine på at jeg smører både foran og bak, blir fort tørr på skinkene :)

Men ja, jeg fikk fortalt at det kan bli irritasjon og inngrodde hår både foran og bak.

Gjelder kanskje helst ved barbering.

 

Merkeligste samtale i dag... :)

 

Anonymous poster hash: 50ea8...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, dette var dagens morsomste innlegg.. Gjorde godt med en latter for en stresset sjel ;)



Anonymous poster hash: 5a32d...0ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden jeg er så glad for å bo alene som når jeg leser enkelte tråder her!! Ler høyt, godt og lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg hadde sex her, etter vi var ferdig lå han bare over meg å duppet den og vi koste. Plutselig kom det en sånn skikkelig sjømatlukt, ordentlig reker lukta det! Skjønte ikke hvor lukta kom fra, han lukta på dåsa mi, og jeg på tissefanten og vi rundt om i rommet. Viste seg at hunden vår hadde funnet en tørrfiskbit å lagt seg utenfor døra å åt på den.. Så det trenger ikke nødvendigvis være rumpa di som lukta!

 

Anonymous poster hash: 14b83...235

hahahahahahahahahahhahaahahahahahahahahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...