Gå til innhold

Dere kan si hva dere vil...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...men jeg føler ordentlig med Petter, og håper at han kommer seg gjennom dette.

 

Jeg er én av dem som støtter han!

 

Og, jada, jeg tar avstand fra selve handlingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig.

 

Anonymous poster hash: 0531c...301

Skrevet

...men jeg føler ordentlig med Petter, og håper at han kommer seg gjennom dette.

 

Jeg er én av dem som støtter han!

 

Og, jada, jeg tar avstand fra selve handlingen.

Støtter ham? I hva?

 

Anonymous poster hash: 79824...693

Skrevet

Hele fyren er en blære!

Håper karrieren hans er over nå, et forbilde som han er burde miste alt av sponsoravtaler nå!

For en idiot han er!!

 

Anonymous poster hash: 777e3...a38

Skrevet

...men jeg føler ordentlig med Petter, og håper at han kommer seg gjennom dette.

 

Jeg er én av dem som støtter han!

 

Og, jada, jeg tar avstand fra selve handlingen.

Helt enig.

Like han fortsatt og håper han kommer seg til sesongen.

 

Anonymous poster hash: 3101f...1cd

Skrevet

Helt enig!

 

Anonymous poster hash: e4195...20f

Skrevet

 

...men jeg føler ordentlig med Petter, og håper at han kommer seg gjennom dette.

 

Jeg er én av dem som støtter han!

 

Og, jada, jeg tar avstand fra selve handlingen.

Støtter ham? I hva?

 

Anonymous poster hash: 79824...693

Støtter ham i form av å håpe at dette ikke knekker ham.

 

Har skjønt at man nå enten er med ham eller mot ham, også som person. Jeg er med ham.

Skrevet

Jeg er også med ham!

Jeg synes han er en artig og fargerik skrue som er fin å ha i idretten.

Tar selvsagt avstand fra handlingen, men tenker at han var kjempeheldig som ikke alvorlig skadet eller drepte noen.

Tror absolutt han lærer av det.

 

Anonymous poster hash: 586db...22f

Skrevet

Jeg har aldri fulgt med på sport og jeg har ikke synes noe særlig om han, og det er helt idiotisk å kjøre i fylla, men denne heksejakten syns jeg er helt på tryne. 

Skrevet

Kjørte bare for å kjøre, uten noe mål. Det gjør saken bare enda verre!

 

Anonymous poster hash: 050fa...9f1

Skrevet

Du støtter vel ham her og da, som meide ned og drepte en 13 år gammel gutt? http://www.tv2.no/a/4160537

 

Eller hva med han her, som kjørte i fylla og dermed drepte en 12-åring og en baby? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/user/635877-stasia-wozniak/

 

Du er sikkert full av sympati for han her, som drepte en mor og hennes to døtre fordi han valgte å kjøre i fylla? http://www.tv2.no/a/3843322

 

Og stakkars han som promillekjørte og drepte denne unge jenta http://www.vg.no/nyheter/innenriks/therese-18-drept-av-notorisk-fyllekjoerer/a/4141/

Sånn uflaks!

 

Northug skal være så jævlig glad for at han ikke skadet eller drepte noen da han valgte å utsette andre for GEDIGEN risiko! Det var IKKE hans valg eller handlinger som førte til at ingen ble hardt skadd eller mister livet. Det var ren, skjær flax!

 

 

 

Anonymous poster hash: 79824...693

Skrevet

Jeg elsker Petter, synest han er kjempe kul og har heia på han gjennom tykt og tynt! En stor idrettsmann som tørr utfordre janteloven og står på :)

 

Nå sitter jeg med et hull i hjerte, han har gjort noe jeg ser på som totalt respektløst!

Man kjører ikke i fylla. Det er bare noe man ikke gjør.

 

 

Så er todelt, respekten jeg hadde har fått en kraftig smell :(

Er faktisk trist, som noen nær meg hadde såret meg.

 

Huff, Petter, om du tilfeldigvis googler deg selv og leser dette. Hva F}#%* tenkte du med??

Hvordan kunne du? Du har såret dine fans :(

Men jeg håper du røyster deg, du er en vinnerskalle, du må klare deg tilbake til toppen der du hører hjemme. (Vise de haterne)

 

 

 

Anonymous poster hash: e20c4...ad6

Skrevet

Du støtter vel ham her og da, som meide ned og drepte en 13 år gammel gutt? http://www.tv2.no/a/4160537

 

Eller hva med han her, som kjørte i fylla og dermed drepte en 12-åring og en baby? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/user/635877-stasia-wozniak/

 

Du er sikkert full av sympati for han her, som drepte en mor og hennes to døtre fordi han valgte å kjøre i fylla? http://www.tv2.no/a/3843322

 

Og stakkars han som promillekjørte og drepte denne unge jenta http://www.vg.no/nyheter/innenriks/therese-18-drept-av-notorisk-fyllekjoerer/a/4141/

Sånn uflaks!

 

Northug skal være så jævlig glad for at han ikke skadet eller drepte noen da han valgte å utsette andre for GEDIGEN risiko! Det var IKKE hans valg eller handlinger som førte til at ingen ble hardt skadd eller mister livet. Det var ren, skjær flax!

 

 

 

Anonymous poster hash: 79824...693

Nå gikk det heldigvis bra, og med utgangspunkt i det, så støtter jeg ham, ja.

Skrevet

Du støtter vel ham her og da, som meide ned og drepte en 13 år gammel gutt? http://www.tv2.no/a/4160537

 

Eller hva med han her, som kjørte i fylla og dermed drepte en 12-åring og en baby? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/user/635877-stasia-wozniak/

 

Du er sikkert full av sympati for han her, som drepte en mor og hennes to døtre fordi han valgte å kjøre i fylla? http://www.tv2.no/a/3843322

 

Og stakkars han som promillekjørte og drepte denne unge jenta http://www.vg.no/nyheter/innenriks/therese-18-drept-av-notorisk-fyllekjoerer/a/4141/

Sånn uflaks!

 

Northug skal være så jævlig glad for at han ikke skadet eller drepte noen da han valgte å utsette andre for GEDIGEN risiko! Det var IKKE hans valg eller handlinger som førte til at ingen ble hardt skadd eller mister livet. Det var ren, skjær flax!

 

 

 

Anonymous poster hash: 79824...693

Nå er det heldigvis ikke så mange barn ute og rusler i gatene klokken fem på natta i snøvær, de valgte nå et tidspunkt å kjører på som de nok var ganske alene på veien....

 

Men er uansett enig da, fordømmer handlingen jeg også, finnes ikke noe formildende med fyllekjøring.

 

Anonymous poster hash: 4eb4a...437

Skrevet

Føler med han jeg også. Digger han og det gjør jeg fortsatt. Håper han reiser seg og kommer tilbake så fort som mulig. Utrolig kjip situasjon..har vært veldig lei meg i dag pga det.. :-(



Anonymous poster hash: 3e417...7b6
Skrevet

Jeg føler ikke med ham på grunn av fyllekjøringen. Det er utilgivelig, i mine øyne. Men jeg føler veldig med ham når det gjelder alt mediakjøret dette har ført med seg. Han tar dette som en mann, og innrømmer at det han gjorde var veldig feil. Han godtar at han nå blir straffet, og legger seg flat. Det står det respekt av. Dette er vel første gang PN faktisk legger seg helt flat. 

Jeg skiller mellom hendelse og person. Akkurat nå fortjener Petter ro! 

Skrevet

Du støtter vel ham her og da, som meide ned og drepte en 13 år gammel gutt? http://www.tv2.no/a/4160537

 

Eller hva med han her, som kjørte i fylla og dermed drepte en 12-åring og en baby? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/user/635877-stasia-wozniak/

 

Du er sikkert full av sympati for han her, som drepte en mor og hennes to døtre fordi han valgte å kjøre i fylla? http://www.tv2.no/a/3843322

 

Og stakkars han som promillekjørte og drepte denne unge jenta http://www.vg.no/nyheter/innenriks/therese-18-drept-av-notorisk-fyllekjoerer/a/4141/

Sånn uflaks!

 

Northug skal være så jævlig glad for at han ikke skadet eller drepte noen da han valgte å utsette andre for GEDIGEN risiko! Det var IKKE hans valg eller handlinger som førte til at ingen ble hardt skadd eller mister livet. Det var ren, skjær flax!

 

 

 

Anonymous poster hash: 79824...693

Du klarer å se at det er en forskjell her, sant? _Heldigvis_ gikk ingen liv tapt!

 

Ja, han dreit seg ut big time, men jeg syns det blir altfor mye press på han nå.

Skrevet

Denne netthetsen og kritikken den stakkars, angrende Northug liksom er utsatt for, hvor er den egentlig? Synes 99 % av det jeg har lest om siden nyheten sprakk er sympatierklæringer, at vi må huske at det er menneskelig å feile, han er bare en mann og fortjener en ny sjanse og bla bla bla...

 

La oss si Northug IKKE hadde kræsjet bilen. Han hadde fått den hjem og gått og lagt seg for å sove av seg rusen. Tror dere han hadde vært en angrende synder da? Tror dere han hadde gått i seg selv og virkelig tenkt gjennom hva han hadde gjort? Eller tror dere han hadde tenkt "å faen, kjørte visst i fylla i går, jaggu flaks jeg ikke ble tatt!" ?

 

Dette med å utvise sympati for mennesker som har begått alvorlige kriminelle handlinger - hvor setter dere grensen?

En russegutt som drikker seg altfor full og voldtar en sovende jente - fortjener han sympati? Han var jo så full, gi nå gutten en ny sjanse? En utslitt og deprimert alenemor som i desperasjon slår til ungen sin - fortjener hun en ny sjanse? Det er jo menneskelig å feile?

 

Eller er det faktisk slik at kjente personer lettere får sympati enn en eller annen ukjent døgenikt på gata? Hadde JEG blitt møtt med samme overbærenhet om det var jeg som kræsja i fylla og satte uskyldige menneskers liv og helse på spill?

 

Jeg er virkelig bekymret for hvilke signaler man gir når Northug nå blir overrøst med støtteerklæringer. 



Anonymous poster hash: 79824...693
Skrevet

Jeg føler ikke med ham på grunn av fyllekjøringen. Det er utilgivelig, i mine øyne. Men jeg føler veldig med ham når det gjelder alt mediakjøret dette har ført med seg. Han tar dette som en mann, og innrømmer at det han gjorde var veldig feil. Han godtar at han nå blir straffet, og legger seg flat. Det står det respekt av. Dette er vel første gang PN faktisk legger seg helt flat. 

 

Jeg skiller mellom hendelse og person. Akkurat nå fortjener Petter ro! 

PR-rådgivning.no!

 

Anonymous poster hash: 79824...693

Skrevet

Det er faen ikke synd i en fyllekjører!!! Fortjener all kjefta og tynne han kan få som enhver jævla fyllekjører.

Voksen mann bør vite bedre og fylla er ingen unnskyldning.

Skrevet

Å nei, han fortjener aldeles overhode ikke ro! At det ikke gikk liv er i hverfall ikke hans fortjeneste, men flaks!

Skrevet

Det er faen ikke synd i en fyllekjører!!! Fortjener all kjefta og tynne han kan få som enhver jævla fyllekjører.

Voksen mann bør vite bedre og fylla er ingen unnskyldning.

Enig. Ikke synd på noen som fyllekjører.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Alle barna kjørte bil untatt Petter, han måtte ta bussen heretter.

Skrevet

Han gjorde en grov feil, en feil som kunne tatt liv, men jeg håper han tar denne hendelsen godt til seg, og nå kommer seg på rett bane igjen, han er en god idrettsutøver, ville være synd om han må gi det opp, men han bør få en straff som svir han litt, så han aldri glemmer, og det er best for hans egen del at han forventer å få straff på lik linje som andre som blir tatt for fyllekjøring, og tar straffen som en mann, om det skal komme noe form for klaging fra han over straffen han ender opp med for dette, så mister jeg nok troa på han helt.. Men enn så lenge tror jeg han kan bli en god idrettsutøver igjen.

Skrevet

Handlingen hans er helt på trynet galt, men Petter er menneske og det er faktisk menneskelig og feile Big time, han har lært noe av alt dette og han fortjener nå og få være i fred for media og alle andre som bare er ute etter og hetse og plage.

 

Hadde det være en vanlig mann i gata så hadde det kommet en liten notis i lokal avisa og det hadde vært det, så hvorfor skal det drives heksejakt på Petter, han vet hva han har gjort ( det gikk heldigvis bra) og han tar straffen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...