Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #26 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Enig! Komplett idioti å fyllekjøre, men dette er en tragedie for de involverte. Han må leve resten av livet at han skadet en annen person, han må trolig i fengsel, han risikerer karrieren sin, alt blir smurt utover i media. Prestasjonen hans på andre områder blir ikke noe mindre av at han nå har tatt en katastrofal beslutning og forårsaket det han har. Dette er en tragedie for de involverte, da skal man ikke godte seg slik mange gjør her. Anonymous poster hash: 687d9...55e Heldigvis skadet han ingen person, det var kun hans egen bil det gikk utover. Heldigvis. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Han skadet passasjeren. Anonymous poster hash: 73f4d...f07 Som valgte å sette seg inn i en bil med en ruset person bak rattet. Er det noe som helst bedre? Spør du meg er da et lite brudd velfortjent! Anonymous poster hash: e2de6...6bf
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #27 Skrevet 4. mai 2014 Jeg tror dette er vendepunktet hans og at han nå gjør opp status på livet. Jeg tror han finner tilbake til hva som gjorde han til verdens beste skiløper og at han begynner å fokusere på det igjen. Jeg tror ikke dette er slutten på hans karriere, men snarere det som gjør at han kan redde sin skikarriere. Når det er sagt så er det ingen tvil om at han har tatt feil valg som kunne blitt betraktelig mer tragisk enn hva det er nå, og fyllekjøring er virkelig ikke bra. Anonymous poster hash: dc9d9...156
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #28 Skrevet 4. mai 2014 For en forbanna DRITTUNGE han (og alle andre som fyllekjører) er! Han skal liksom være et forbilde for mange unge... Nei æsj for et møkkamenneske! Anonymous poster hash: 98a5c...3ba
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #29 Skrevet 4. mai 2014 Nå blir han nok fri for alt av sponsorer, venner og familie er nok dypt skuffet og karrieren hans henger nok i en tynn tråd etter noe så dumt og idiotisk! Heldigvis ble ingen drept! Måtte inn å snike på svenske aviser og de har virkelig laget sak ut av dette. Anonymous poster hash: 6f195...018
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #30 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Feiler deg da kjerring? Hvem har sagt at jeg triumferer da? Var en diskusjon er tidligere, om hva folk mente, og jeg sier bare at vi fikk rett! Gå og legg deg du!Anonymous poster hash: caa87...1a0 Det feiler meg aldeles ingenting. Står det verre til med deg kanskje? som ikke klarer motstå trangen til å spre ekkelheter her på forumet? klart du triumferer når du skriver "var det jeg visste! har halen mellom bena nå ja!"Fysj. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 da er tydeligvis hele gjengen her på denne tråden idioter og ræva personer, for de er jo tydeligvis enige,noe mer engasjerte i jordbrukere enn andre,deriblant meg.hvis ikke du tåler mine meninger,så lar du heller fint være og kommentere dem! Anonymous poster hash: caa87...1a0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #31 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Feiler deg da kjerring? Hvem har sagt at jeg triumferer da? Var en diskusjon er tidligere, om hva folk mente, og jeg sier bare at vi fikk rett! Gå og legg deg du!Anonymous poster hash: caa87...1a0 Det feiler meg aldeles ingenting. Står det verre til med deg kanskje? som ikke klarer motstå trangen til å spre ekkelheter her på forumet? klart du triumferer når du skriver "var det jeg visste! har halen mellom bena nå ja!"Fysj. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 da er tydeligvis hele gjengen her på denne tråden idioter og ræva personer, for de er jo tydeligvis enige,noe mer engasjerte i jordbrukere enn andre,deriblant meg.hvis ikke du tåler mine meninger,så lar du heller fint være og kommentere dem!Anonymous poster hash: caa87...1a0 faderens autocorect,men dere skjønner poenget!!! Anonymous poster hash: caa87...1a0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #32 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Feiler deg da kjerring? Hvem har sagt at jeg triumferer da? Var en diskusjon er tidligere, om hva folk mente, og jeg sier bare at vi fikk rett! Gå og legg deg du!Anonymous poster hash: caa87...1a0 Det feiler meg aldeles ingenting. Står det verre til med deg kanskje? som ikke klarer motstå trangen til å spre ekkelheter her på forumet? klart du triumferer når du skriver "var det jeg visste! har halen mellom bena nå ja!"Fysj. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 da er tydeligvis hele gjengen her på denne tråden idioter og ræva personer, for de er jo tydeligvis enige,noe mer engasjerte i jordbrukere enn andre,deriblant meg.hvis ikke du tåler mine meninger,så lar du heller fint være og kommentere dem! Anonymous poster hash: caa87...1a0 Nei, ikke alle er enig med deg. Alle er enig i at det han gjorde var komplett idioti men ikke alle er så ufyselige at de gleder seg over å henge ut fyren ytterligere på nett. Anonymous poster hash: 98b9f...c63
3 i april Skrevet 4. mai 2014 #33 Skrevet 4. mai 2014 Tenkte meg egentlig at han var involvert, siden verken han selv eller teamet hans gikk ut i media for og avkrefte at han noe med dette å gjøre... Men uansett så er dette en trist sak, både for han selv og idretts Norge.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #34 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Feiler deg da kjerring? Hvem har sagt at jeg triumferer da? Var en diskusjon er tidligere, om hva folk mente, og jeg sier bare at vi fikk rett! Gå og legg deg du!Anonymous poster hash: caa87...1a0 Det feiler meg aldeles ingenting. Står det verre til med deg kanskje? som ikke klarer motstå trangen til å spre ekkelheter her på forumet? klart du triumferer når du skriver "var det jeg visste! har halen mellom bena nå ja!"Fysj. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 da er tydeligvis hele gjengen her på denne tråden idioter og ræva personer, for de er jo tydeligvis enige,noe mer engasjerte i jordbrukere enn andre,deriblant meg.hvis ikke du tåler mine meninger,så lar du heller fint være og kommentere dem!Anonymous poster hash: caa87...1a0 Nei, ikke alle er enig med deg. Alle er enig i at det han gjorde var komplett idioti men ikke alle er så ufyselige at de gleder seg over å henge ut fyren ytterligere på nett. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Du bidrar jo bare med og svare,Hahaha,looser!selv om at jeg sa "jeg visste det" så vil ikke det si at jeg godter meg over situasjonen. som der er nevnt tidligere,så var det en tråd om hva folket mente,skyldig eller ikke!at jeg skriver at jeg visste det,sier ingenting hvorvidt jeg godter meg over det!og ja,han kan godt krype med halen mellom bena,da det fortsatt er horribelt det han ha gjort! for meg er det helt ok hvis du syntes at jeg er en ræva person,det er meg likegyldig da jeg selv vet hva som er formålet med tråden i utgangspunktet Anonymous poster hash: caa87...1a0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #35 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Feiler deg da kjerring? Hvem har sagt at jeg triumferer da? Var en diskusjon er tidligere, om hva folk mente, og jeg sier bare at vi fikk rett! Gå og legg deg du!Anonymous poster hash: caa87...1a0 Det feiler meg aldeles ingenting. Står det verre til med deg kanskje? som ikke klarer motstå trangen til å spre ekkelheter her på forumet? klart du triumferer når du skriver "var det jeg visste! har halen mellom bena nå ja!"Fysj. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 da er tydeligvis hele gjengen her på denne tråden idioter og ræva personer, for de er jo tydeligvis enige,noe mer engasjerte i jordbrukere enn andre,deriblant meg.hvis ikke du tåler mine meninger,så lar du heller fint være og kommentere dem!Anonymous poster hash: caa87...1a0 Nei, ikke alle er enig med deg. Alle er enig i at det han gjorde var komplett idioti men ikke alle er så ufyselige at de gleder seg over å henge ut fyren ytterligere på nett. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Du bidrar jo bare med og svare,Hahaha,looser!selv om at jeg sa "jeg visste det" så vil ikke det si at jeg godter meg over situasjonen. som der er nevnt tidligere,så var det en tråd om hva folket mente,skyldig eller ikke!at jeg skriver at jeg visste det,sier ingenting hvorvidt jeg godter meg over det!og ja,han kan godt krype med halen mellom bena,da det fortsatt er horribelt det han ha gjort! for meg er det helt ok hvis du syntes at jeg er en ræva person,det er meg likegyldig da jeg selv vet hva som er formålet med tråden i utgangspunktet Anonymous poster hash: caa87...1a0 Horribelt og kjøre i fylla? Da har du ikke vært borti mye horribelt vet jeg. Anonymous poster hash: 96ac4...7ee
*Miss Marple* Skrevet 4. mai 2014 #37 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Feiler deg da kjerring? Hvem har sagt at jeg triumferer da? Var en diskusjon er tidligere, om hva folk mente, og jeg sier bare at vi fikk rett! Gå og legg deg du!Anonymous poster hash: caa87...1a0 Det feiler meg aldeles ingenting. Står det verre til med deg kanskje? som ikke klarer motstå trangen til å spre ekkelheter her på forumet? klart du triumferer når du skriver "var det jeg visste! har halen mellom bena nå ja!"Fysj. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 da er tydeligvis hele gjengen her på denne tråden idioter og ræva personer, for de er jo tydeligvis enige,noe mer engasjerte i jordbrukere enn andre,deriblant meg.hvis ikke du tåler mine meninger,så lar du heller fint være og kommentere dem!Anonymous poster hash: caa87...1a0 Nei, ikke alle er enig med deg. Alle er enig i at det han gjorde var komplett idioti men ikke alle er så ufyselige at de gleder seg over å henge ut fyren ytterligere på nett. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Du bidrar jo bare med og svare,Hahaha,looser!selv om at jeg sa "jeg visste det" så vil ikke det si at jeg godter meg over situasjonen. som der er nevnt tidligere,så var det en tråd om hva folket mente,skyldig eller ikke!at jeg skriver at jeg visste det,sier ingenting hvorvidt jeg godter meg over det!og ja,han kan godt krype med halen mellom bena,da det fortsatt er horribelt det han ha gjort! for meg er det helt ok hvis du syntes at jeg er en ræva person,det er meg likegyldig da jeg selv vet hva som er formålet med tråden i utgangspunktet Anonymous poster hash: caa87...1a0 Horribelt og kjøre i fylla? Da har du ikke vært borti mye horribelt vet jeg. Anonymous poster hash: 96ac4...7ee Selvsagt er det horribelt å fyllekjøre! Jeg kommer ikke på noe som fortjener den betegnelsen mer enn en simpel fyllekjører. Å med vilje sette andres liv i fare ved å råkjøre med promille er horribelt, absolutt!
førskolelæreren Skrevet 4. mai 2014 #38 Skrevet 4. mai 2014 Er glad han ble tatt jeg Kunne fint ha drept en familie og seg selv!
Gjest ronja røverdatter Skrevet 4. mai 2014 #39 Skrevet 4. mai 2014 Takk og pris for at det gikk bra, at det bare var noen småskader på passasjeren og ellers materielle skader. Fyllekjøring er horribelt og jeg blir skikkelig sint, kjenner jeg. Men nå som ting heldigvis har gått bra, tross alt, får jeg bare håpe at Petter klarer å bruke dette til å gjøre noe med livet sitt og finne tilbake til det gode i seg selv.
Gjest Løvemusene Skrevet 4. mai 2014 #40 Skrevet 4. mai 2014 Å nei! Stakkars Coop Extra! Hva slags laime reklamer skal de plage oss med NÅ da??? 🙀
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #41 Skrevet 5. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Enig! Komplett idioti å fyllekjøre, men dette er en tragedie for de involverte. Han må leve resten av livet at han skadet en annen person, han må trolig i fengsel, han risikerer karrieren sin, alt blir smurt utover i media. Prestasjonen hans på andre områder blir ikke noe mindre av at han nå har tatt en katastrofal beslutning og forårsaket det han har. Dette er en tragedie for de involverte, da skal man ikke godte seg slik mange gjør her. Anonymous poster hash: 687d9...55e Han fyllekjørte i stor fart i et boligområde med fartsgrense 40 km/t (eller var det 50?) Northug skal takke alt som er hellig at han ikke drepte barn eller andre uskyldige da han bestemte seg for å opptre som en jævla idiot. DET hadde vært en tragedie. At han slipper unna med fengsel, dårlig samvittighet og en ødelagt karriere skal han prise seg lykkelig for!!! Jeg driter i det om folk velger å utsette seg selv for risiko, men INGEN har lov til å utsette andre for det samme! Fyllekjørere er SØPPEL! Anonymous poster hash: 62166...e74 Helt enig i det du skriver, men barn ute midt på natta...? Anonymous poster hash: a44a6...8cf
klg,2 boys now:) Skrevet 5. mai 2014 #42 Skrevet 5. mai 2014 Verste synes jeg faktisk var at han forlot en skadet passasjer for og gå hjem og gjemme seg.det i seg selv bør få kraftige konsekvenser
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #43 Skrevet 5. mai 2014 Verste synes jeg faktisk var at han forlot en skadet passasjer for og gå hjem og gjemme seg.det i seg selv bør få kraftige konsekvenserFikk panikken vettu, sikkert mange tanker som svevde i huet på han, da han innså hva som hadde skjeddblir spennende og se hvilke konsekvenser dette får for han! Anonymous poster hash: caa87...1a0
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #44 Skrevet 5. mai 2014 Skjerp dere! Han har gjort en feil, la rettssystemet dømme han og ikke dere! Mange som har gjort samme feilen som han. Han drepte ingen så det gikk helt fint. Hvis dere selv har gjort en feil her i livet så gi faan i og dømme andre som gjør en feil. Gribber og møkkafolk er dere! Anonymous poster hash: 96ac4...7ee
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #45 Skrevet 5. mai 2014 Jeg synes det helt jævlig at folk synes så lett på det. Folk skryter av han. Er virkelig bekjymret for samfunnet Anonymous poster hash: f1ee2...0d0
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #46 Skrevet 5. mai 2014 Og så lett var det å kaste karrieren som han har slitt så lenge for i søpla! Fyllekjøring er aldri greit, men jeg lurer på hva han tenkte på når han tok dette valget. Alt som stod på spill! Nå må han bare ta straffen sin som en mann og håpe at han en vakker dag får tilbake karrieren sin. Anonymous poster hash: 5407b...397
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #47 Skrevet 5. mai 2014 Ååh, stakkar Petter som får tyn, det er så slemt!! Hadde det vært en "navnløs" fremmed som gjorde det samme ville han:hun fått dritt slengt etter seg i hopetall, men huff og fy hvis man ytrer hardt og brutalt at Petter oppførte seg som en dust. Ble like oppgitt over alle fansene til Justin Bieber gikk i protesttog da han ble tatt for å kjøre i påvirket tilstand. Uansett hvor poppis du er, så fortjener du tyn når du gjør noe så totalt hjernedødt og farlig!! Anonymous poster hash: 9b33b...d0f
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 5. mai 2014 #48 Skrevet 5. mai 2014 Verste synes jeg faktisk var at han forlot en skadet passasjer for og gå hjem og gjemme seg.det i seg selv bør få kraftige konsekvenserFikk panikken vettu, sikkert mange tanker som svevde i huet på han, da han innså hva som hadde skjeddblir spennende og se hvilke konsekvenser dette får for han! Anonymous poster hash: caa87...1a0 Ja, selvfølgelig, når man i Norge er stor idrettsstjerne så skal man beskyttes og forstås i hue og ræva. Har nulltoleranse for fyllekjøring, særlig når man er idrettsutøver som mange ungdommer ser opp til. Han kunne ha drept noen eller kvestet noen for livet. At han ødelegger karrieren sin er jo også veldig dumt, hvem i all verden skal ta ham seriøs nå etter det som har skjedd? Har forresten ingen forståelse for at en skal beskyttes for sine elendige valg bare fordi man er kjendis. Det blir på samme måte som den politihunden som skambeit et barn og får lov å bo vegg i vegg med barnet den beit, samtidig som alle andre hunder som gjør det samme blir automatisk avlivet.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #49 Skrevet 5. mai 2014 Skjerp dere! Han har gjort en feil, la rettssystemet dømme han og ikke dere! Mange som har gjort samme feilen som han. Han drepte ingen så det gikk helt fint. Hvis dere selv har gjort en feil her i livet så gi faan i og dømme andre som gjør en feil. Gribber og møkkafolk er dere! Anonymous poster hash: 96ac4...7ee Ja jeg har gjort feil her i livet, jeg har fyllt bensin på diesel bilen, valgt feil utdanning, ligget med noe typer jeg ikke burde ++, men det er da langt unna VALGET om å sette seg inn i en bil under påvirkning av alkohol. Helt merkelig at fyllekjøring blir sammenlignet med vanlige menneskelige feiltak, jeg synes det er en ganske stor forskjell på å ta et valg (dog påvirket) som kan sette andre menneskers liv i fare enn å feile genrelt som er en del av mennesketlivet.... Anonymous poster hash: 71948...788
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #50 Skrevet 5. mai 2014 Det er gudskjelov veldig mange som støtter han, så karrieren hans er nok inne ødelagt. Dere er bare patetiske og ute etter skandaler. Petter kommer til å reise seg igjen og han kommer tilbake, sterkere enn noen gang. Så kan dere sitte der og dømme så mye dere vil. Søppelmennesker er det dere er. Anonymous poster hash: 96ac4...7ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå