Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Northugen! Var det jeg visste! Har halen mellom bena nå ja! Anonymous poster hash: caa87...1a0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Uff, for en situasjon for ham. Veldig, veldig dumt gjort av ham, men enda godt det ikke gikk ut over annet enn hans egen bil. Anonymous poster hash: 05ee9...8cb
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Helt tragisk! Skjønner ikke at folk sitter seg bak rattet med promille, enten de heter Northug eller Hansen altså!! Mistet det siste som var igjen av respekten ja.. Anonymous poster hash: dcd47...87b
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person. Anonymous poster hash: 98b9f...c63
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Haha, for en TAPER !! Har aldri likt den fyren der spesielt uansett... Håper han får straffa si ja... Anonymous poster hash: e2de6...6bf
Isola&Lille+julegave Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Herregud for et selvsentrert fjotthue!!!
Gjest cd0da Skrevet 4. mai 2014 #9 Skrevet 4. mai 2014 (endret) Og da var karrieren hans over ... Dessverre Endret 4. mai 2014 av Plysh
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #10 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Feiler deg da kjerring? Hvem har sagt at jeg triumferer da? Var en diskusjon er tidligere, om hva folk mente, og jeg sier bare at vi fikk rett! Gå og legg deg du! Anonymous poster hash: caa87...1a0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #11 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Enig! Komplett idioti å fyllekjøre, men dette er en tragedie for de involverte. Han må leve resten av livet at han skadet en annen person, han må trolig i fengsel, han risikerer karrieren sin, alt blir smurt utover i media. Prestasjonen hans på andre områder blir ikke noe mindre av at han nå har tatt en katastrofal beslutning og forårsaket det han har. Dette er en tragedie for de involverte, da skal man ikke godte seg slik mange gjør her. Anonymous poster hash: 687d9...55e
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #12 Skrevet 4. mai 2014 Ja, det er en tragedie, men i dette tilfelle en tragedie som kunne vært unngått hvis PN hadde brukt hjernen sin litt. Etter min mening har han et større ansvar enn mannen i gata nettopp fordi han er et forbilde for veldig mange unge! Og med det i bakhodet synes jeg det er på sin plass med både fengsel og karriereslutt. Anonymous poster hash: 5f433...aac
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #13 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person.Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Enig! Komplett idioti å fyllekjøre, men dette er en tragedie for de involverte. Han må leve resten av livet at han skadet en annen person, han må trolig i fengsel, han risikerer karrieren sin, alt blir smurt utover i media. Prestasjonen hans på andre områder blir ikke noe mindre av at han nå har tatt en katastrofal beslutning og forårsaket det han har. Dette er en tragedie for de involverte, da skal man ikke godte seg slik mange gjør her. Anonymous poster hash: 687d9...55e Det syntes jeg faktisk at han fortjener, når han er en såpass egosentrisk idiot. Tenk på de konsekvensene det kunne fått for andre, hvis noen hadde blitt skadet, eller i værste tilfelle drept. Nå skjedde heldigvis ikke dette, og da kan man poste et slikt "in your face" innlegg! Anonymous poster hash: caa87...1a0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #14 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Feiler deg da kjerring? Hvem har sagt at jeg triumferer da? Var en diskusjon er tidligere, om hva folk mente, og jeg sier bare at vi fikk rett! Gå og legg deg du! Anonymous poster hash: caa87...1a0 Det feiler meg aldeles ingenting. Står det verre til med deg kanskje? som ikke klarer motstå trangen til å spre ekkelheter her på forumet? klart du triumferer når du skriver "var det jeg visste! har halen mellom bena nå ja!" Fysj. Anonymous poster hash: 98b9f...c63
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #15 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Enig! Komplett idioti å fyllekjøre, men dette er en tragedie for de involverte. Han må leve resten av livet at han skadet en annen person, han må trolig i fengsel, han risikerer karrieren sin, alt blir smurt utover i media. Prestasjonen hans på andre områder blir ikke noe mindre av at han nå har tatt en katastrofal beslutning og forårsaket det han har. Dette er en tragedie for de involverte, da skal man ikke godte seg slik mange gjør her. Anonymous poster hash: 687d9...55e Han fyllekjørte i stor fart i et boligområde med fartsgrense 40 km/t (eller var det 50?) Northug skal takke alt som er hellig at han ikke drepte barn eller andre uskyldige da han bestemte seg for å opptre som en jævla idiot. DET hadde vært en tragedie. At han slipper unna med fengsel, dårlig samvittighet og en ødelagt karriere skal han prise seg lykkelig for!!! Jeg driter i det om folk velger å utsette seg selv for risiko, men INGEN har lov til å utsette andre for det samme! Fyllekjørere er SØPPEL! Anonymous poster hash: 62166...e74
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #16 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Enig! Komplett idioti å fyllekjøre, men dette er en tragedie for de involverte. Han må leve resten av livet at han skadet en annen person, han må trolig i fengsel, han risikerer karrieren sin, alt blir smurt utover i media. Prestasjonen hans på andre områder blir ikke noe mindre av at han nå har tatt en katastrofal beslutning og forårsaket det han har. Dette er en tragedie for de involverte, da skal man ikke godte seg slik mange gjør her. Anonymous poster hash: 687d9...55e Heldigvis skadet han ingen person, det var kun hans egen bil det gikk utover. Heldigvis. Anonymous poster hash: 98b9f...c63
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #17 Skrevet 4. mai 2014 Kommer snart en haug med sympati for han snart..... Bruker å gjøre det for folk som legger seg langflate og unnskylder seg. Men beklager, min sympati får han aldri. Jeg har respektert og heiet på PN. Men mister totalt respekt for mennesker som kjører påvirket. Anonymous poster hash: 0b32f...861
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #18 Skrevet 4. mai 2014 Uff, får helt vondt i magen. Klart han har vært idiot og må ta konsekvensene, men å gå gjennom dette i offentlighet... Synes synd på han, håper han ikke knekker helt... Anonymous poster hash: 972f3...d11
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #19 Skrevet 4. mai 2014 Skadet ingen? hva med personen som satt på da????? Anonymous poster hash: ff0ac...d97
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #20 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Enig! Komplett idioti å fyllekjøre, men dette er en tragedie for de involverte. Han må leve resten av livet at han skadet en annen person, han må trolig i fengsel, han risikerer karrieren sin, alt blir smurt utover i media. Prestasjonen hans på andre områder blir ikke noe mindre av at han nå har tatt en katastrofal beslutning og forårsaket det han har. Dette er en tragedie for de involverte, da skal man ikke godte seg slik mange gjør her. Anonymous poster hash: 687d9...55e Heldigvis skadet han ingen person, det var kun hans egen bil det gikk utover. Heldigvis. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Beklager, leste først nå at kameraten fikk bruddskader. Anonymous poster hash: 98b9f...c63
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #21 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Enig! Komplett idioti å fyllekjøre, men dette er en tragedie for de involverte. Han må leve resten av livet at han skadet en annen person, han må trolig i fengsel, han risikerer karrieren sin, alt blir smurt utover i media. Prestasjonen hans på andre områder blir ikke noe mindre av at han nå har tatt en katastrofal beslutning og forårsaket det han har. Dette er en tragedie for de involverte, da skal man ikke godte seg slik mange gjør her. Anonymous poster hash: 687d9...55e Heldigvis skadet han ingen person, det var kun hans egen bil det gikk utover. Heldigvis. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Han skadet passasjeren. Anonymous poster hash: 73f4d...f07
*Miss Marple* Skrevet 4. mai 2014 #22 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person.Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Enig! Komplett idioti å fyllekjøre, men dette er en tragedie for de involverte. Han må leve resten av livet at han skadet en annen person, han må trolig i fengsel, han risikerer karrieren sin, alt blir smurt utover i media. Prestasjonen hans på andre områder blir ikke noe mindre av at han nå har tatt en katastrofal beslutning og forårsaket det han har. Dette er en tragedie for de involverte, da skal man ikke godte seg slik mange gjør her. Anonymous poster hash: 687d9...55e Har absolutt ingen medfølelse eller forståelse for at en godt voksen mann setter eget og andres liv på spill for et øyeblikks ubetenksomhet. Noen ting gjør man bare ikke og jeg unner han både verdens største bonanger og all den straff han får, både av myndigheter, skiforbund og sponsorer. Trasig for familie og treningskollegaer, men Nortug selv har jeg ingen sympati med. Har mistet et nært familiemedlem pga fyllekjøring og er glad for hver tulling som blir tatt før hn gjør ubotelig skade!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. mai 2014 #23 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person.Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Enig! Komplett idioti å fyllekjøre, men dette er en tragedie for de involverte. Han må leve resten av livet at han skadet en annen person, han må trolig i fengsel, han risikerer karrieren sin, alt blir smurt utover i media. Prestasjonen hans på andre områder blir ikke noe mindre av at han nå har tatt en katastrofal beslutning og forårsaket det han har. Dette er en tragedie for de involverte, da skal man ikke godte seg slik mange gjør her. Anonymous poster hash: 687d9...55e Har absolutt ingen medfølelse eller forståelse for at en godt voksen mann setter eget og andres liv på spill for et øyeblikks ubetenksomhet. Noen ting gjør man bare ikke og jeg unner han både verdens største bonanger og all den straff han får, både av myndigheter, skiforbund og sponsorer. Trasig for familie og treningskollegaer, men Nortug selv har jeg ingen sympati med. Har mistet et nært familiemedlem pga fyllekjøring og er glad for hver tulling som blir tatt før hn gjør ubotelig skade! 100 % enig med deg. Trasig og tragisk for familie osv ja.. Men slikt har jeg ingenting tilovers for og mener han fortjener hver eneste bit av straff som følge av dette.
Influences Skrevet 4. mai 2014 #24 Skrevet 4. mai 2014 En idiotisk ting å gjøre. Men du blir tydeligvis glad og triumferende av andres nedturer og det gjør deg til en ganske ræva person. Anonymous poster hash: 98b9f...c63 Enig! Komplett idioti å fyllekjøre, men dette er en tragedie for de involverte. Han må leve resten av livet at han skadet en annen person, han må trolig i fengsel, han risikerer karrieren sin, alt blir smurt utover i media. Prestasjonen hans på andre områder blir ikke noe mindre av at han nå har tatt en katastrofal beslutning og forårsaket det han har. Dette er en tragedie for de involverte, da skal man ikke godte seg slik mange gjør her. Anonymous poster hash: 687d9...55e Han fyllekjørte i stor fart i et boligområde med fartsgrense 40 km/t (eller var det 50?) Northug skal takke alt som er hellig at han ikke drepte barn eller andre uskyldige da han bestemte seg for å opptre som en jævla idiot. DET hadde vært en tragedie. At han slipper unna med fengsel, dårlig samvittighet og en ødelagt karriere skal han prise seg lykkelig for!!! Jeg driter i det om folk velger å utsette seg selv for risiko, men INGEN har lov til å utsette andre for det samme! Fyllekjørere er SØPPEL! Anonymous poster hash: 62166...e74 AMEN!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #25 Skrevet 4. mai 2014 Alle store stjerner har en skandale...dette er Petter sin. Håper han kommer seg gjennom det. I motsetning til alle dere andre her, så heier jeg fortsatt på ham. Selv om jeg selvfølgelig tar avstand fra handlingen. Anonymous poster hash: f56e4...b25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå