Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #51 Skrevet 4. juni 2014 Min eks opp av dage. Han sluttet ikke de to årene vi var sammen. Ble heller voldelig psykisk. Noe din viser klare tegn på! Nå seks år senere er han fortsatt ikke rusfri og hans dame gjennom de seks årene er like blind som deg! Du er medavhengig (lar han slippe å ta ansvar siden du hjelper han med alt), og tenker bare på de "gode periodene". Nei, dette kommer han seg aldri ut av. Ellers hadde han gjort det før lenge siden. Du må stille krav. Betaler han ikke regningene så la de forfalle osv... Du hjelper ingen på denne måten! Anonymous poster hash: ebe22...bbd
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #52 Skrevet 4. juni 2014 For en tragisk blogg. Tragisk liv dere lever begge to. Den kommer jeg definitivt ikek til å lese! Stakkars meg som velger å være sammen med en narkis. Anonymous poster hash: 31edb...586
Cat.68 Skrevet 4. juni 2014 #53 Skrevet 4. juni 2014 Fy søren for noen fordømmende innlegg det er her. Hva hvis alle som er glad i en som er rusavhengig hadde løpt sin vei og nektet å ha noe med dem å gjøre hvordan skulle de da finne en grunn til å bli rusfri? Man kan være glad i en rusmisbrukere uten å støtte opp om misbruket og stille krav. De aller fleste nær relasjon til en rusmisbruker blir medavhengige i større eller mindre grad, det er jo faktisk derfor en slik blogg kan være til hjelp. Hvor man får mulighet til å sortere sine egne tanker og valg ifht den rusavhengige, samtidig som man kan få råd og hjelp av andre som vært der før en selv. Pluss at man i sin tur kan hjelpe andre å sette tanker i perspektiv som er på samme plass som HI er nå. Jeg skjønner så forbannet godt hvorfor veien er så vanskelig for en ex rusmisbruker å hente seg inn i samfunnet igjenn etter at de blitt rusfri. Bare gjennom å lese innlegg her ser man jo hvor lite villig noen er til å gi de en sjanse å lykkes. Jeg skal lese bloggen din HI
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #54 Skrevet 4. juni 2014 Hvorfor kjører han bil når han er rusmisbruker? Er han ikke involvert i noe som helst for hjelpeapparat? Da hadde han vel mistet lappen? Eller kjører han uten lappen? At du velger å kaste bort livet ditt på han og hans situasjon, det skal du få styre med selv. Men at en rusmisbruker kjører bil og setter andres liv i fare, det er IKKE greit Anonymous poster hash: 5beec...efa
Gjest gangstersquad Skrevet 4. juni 2014 #55 Skrevet 4. juni 2014 Fy søren for noen fordømmende innlegg det er her. Hva hvis alle som er glad i en som er rusavhengig hadde løpt sin vei og nektet å ha noe med dem å gjøre hvordan skulle de da finne en grunn til å bli rusfri? Man kan være glad i en rusmisbrukere uten å støtte opp om misbruket og stille krav. De aller fleste nær relasjon til en rusmisbruker blir medavhengige i større eller mindre grad, det er jo faktisk derfor en slik blogg kan være til hjelp. Hvor man får mulighet til å sortere sine egne tanker og valg ifht den rusavhengige, samtidig som man kan få råd og hjelp av andre som vært der før en selv. Pluss at man i sin tur kan hjelpe andre å sette tanker i perspektiv som er på samme plass som HI er nå. Jeg skjønner så forbannet godt hvorfor veien er så vanskelig for en ex rusmisbruker å hente seg inn i samfunnet igjenn etter at de blitt rusfri. Bare gjennom å lese innlegg her ser man jo hvor lite villig noen er til å gi de en sjanse å lykkes. Jeg skal lese bloggen din HI Takk for at du satt ord på følelsene mine! Det er disse innlegga jeg begynner å grine av, ikke av innelgga til de kalde, kyniske og følelsesløse drittkjerringene som, stort sett, ellers har kommentert her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå