Gjest gangstersquad Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Jeg lurer litt på å starte en blogg om rus, altså for oss som er kjæreste/samboer med en som ruser seg, for.å få mine tanker ut og fir å informere og fortelle andre om hvordan jeg føler det. Det er helt sikkert mange som har det på samme måte som meg som ikke tør å stå fram. Hva tenker dere om det? Og hva hadde vært et passende bloggnavn?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Jeg hadde nylig en, og det hjalp veldig å få ut tanker og følelser. Plutselig var jeg på topplista også. Men lagde den kun som en midlertidig dagbok, så nå er den slettet igjen.Men et lite tips før du starter denne bloggen, forlat mannen!!! Anonymous poster hash: 253c8...56a
håperpåvinterbarn Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Jeg skal lese den dersom første inlegg handler om hvordan du har det etter å ha forlatt ham!! Løp!! Dersom du har barn er det pur egoistisk og uansvarlig å være kjæreste med en narkoman!!
Gjest gangstersquad Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Det er såpass ja. Jeg har ikke barn med ham og det skal vi ikke ha før han blir rusfri, og det eneste jeg spurte om var om det er en god ide å blogge om det for å få ut følelser. Jeg har heller ilke tenkt til å forlate ham. Jg bet hvordan han er når han er rusfri (han har hatt noen pauser) og da er han verdens beste gutt
Subwoofer Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Jeg har barn med en som er rusfri store deler av året, og som dyrt og hellig lover at han aldri skal ruse seg igjen etter hver sprekk. Så går det en liten stund, og vips: han må på avrusing. Igjen. Han er og en kjekk kar når han er rusfri, men avhengigheten er så stor at han klarer ikke la være. Ikke bli overrasket om han ikke blir rusfri...
Gjest gangstersquad Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Jeg gidder ikke å være negativ og jeg skal gi han en sjanse.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Håper du aldri får barn med ham Anonymous poster hash: 88e6c...8c4
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Ettersom eksen min døde av overdose bare 23 år,å hadde jeg absolutt vært intressert i å lese en blogg om rus ja. Hadde nok følt meg vedlig igjen i det du skriver.. Anonymous poster hash: 68ed5...1bb
Snuppelupp1988 Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Du sier han har hatt rusfrie perioder? Hvorfor har han begynt igjen? Hvor gammel er han? Hvorfor ruser han seg? Hvorfor vil han slutte? Når skal han slutte? Han må slutte for sin del! Han burde sluttet etter første rusfrie periode! Faller han ofte tilbake vil han ikke forandre seg hvis du allerede har gitt han en sjanse! Syns du tar et stort sjansespill med livet ditt og fremtidige barn.
Gjest gangstersquad Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Ettersom eksen min døde av overdose bare 23 år,å hadde jeg absolutt vært intressert i å lese en blogg om rus ja. Hadde nok følt meg vedlig igjen i det du skriver.. Anonymous poster hash: 68ed5...1bb Uff, så trist Hvis du sender meg en melding så kan jeg gi deg link når bloggen er oppe og går bare jeg finner på et navn til den
Gjest gangstersquad Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Til alle som kommenterer hans rusproblem. Det er ikke det dette innlegget her dreier swg om. Jeg har fått to relevante svar. Ville noen lest bloggen? Kunne jeg hjulpet andre? Jeg er ikke faglært, men egen erfaring er ofte den beste kunnskapen, kanskje det kunne hjulpet andre mennesker å prate med meg samtidig som det hadde hjulpet meg å prate ut om mine følelser og tanker.
Gjest gangstersquad Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Håper du aldri får barn med ham Anonymous poster hash: 88e6c...8c4 Håper du aldri får barn.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Til alle som kommenterer hans rusproblem. Det er ikke det dette innlegget her dreier swg om. Jeg har fått to relevante svar. Ville noen lest bloggen? Kunne jeg hjulpet andre? Jeg er ikke faglært, men egen erfaring er ofte den beste kunnskapen, kanskje det kunne hjulpet andre mennesker å prate med meg samtidig som det hadde hjulpet meg å prate ut om mine følelser og tanker. Jeg ville kun lest bloggen hvis din samboer nykteret seg opp samtidig. Da ville jeg fått respekt for deg. For det er en røff kamp sammen. I mine øyne blir det feil å gi han flere sjanser når han faller utpå. Høres ikke ut som et sunt forhold å bli i. Hvertfall ikke å blogge om. Blir en oppskrift på å bli i et dårlig forhold og syte om det. Jeg tar sikkert feil og dere har det helt sikkert like bra i hans "gode perioder" som hans ruset perioder. Snakker om erfaring og du får min ærlige mening. Anonymous poster hash: ebe22...bbd
Gjest gangstersquad Skrevet 3. mai 2014 #14 Skrevet 3. mai 2014 Til alle som kommenterer hans rusproblem. Det er ikke det dette innlegget her dreier swg om. Jeg har fått to relevante svar. Ville noen lest bloggen? Kunne jeg hjulpet andre? Jeg er ikke faglært, men egen erfaring er ofte den beste kunnskapen, kanskje det kunne hjulpet andre mennesker å prate med meg samtidig som det hadde hjulpet meg å prate ut om mine følelser og tanker. Jeg ville kun lest bloggen hvis din samboer nykteret seg opp samtidig. Da ville jeg fått respekt for deg. For det er en røff kamp sammen. I mine øyne blir det feil å gi han flere sjanser når han faller utpå. Høres ikke ut som et sunt forhold å bli i. Hvertfall ikke å blogge om. Blir en oppskrift på å bli i et dårlig forhold og syte om det. Jeg tar sikkert feil og dere har det helt sikkert like bra i hans "gode perioder" som hans ruset perioder. Snakker om erfaring og du får min ærlige mening. Anonymous poster hash: ebe22...bbd Han har hatt opphold uten hjelp pga. soning. Han skal nå på avrusning og behandling, hvis ikke så hadde jeg gått fra han. Har satt noen kriterier jeg også!
Gjest gangstersquad Skrevet 3. mai 2014 #15 Skrevet 3. mai 2014 Du sier han har hatt rusfrie perioder? Hvorfor har han begynt igjen? Hvor gammel er han? Hvorfor ruser han seg? Hvorfor vil han slutte? Når skal han slutte? Han må slutte for sin del! Han burde sluttet etter første rusfrie periode! Faller han ofte tilbake vil han ikke forandre seg hvis du allerede har gitt han en sjanse! Syns du tar et stort sjansespill med livet ditt og fremtidige barn. 22 år. Han vil ikke ødelegge mer av livet sitt. Alle kompisene ruser seg. Han må komme seg bort fra det miljøet her. Han ruser seg for å glemme problemene sine. Han har mye, og han har skjønt nå at problemene ikke kommer til å læse seg før han slutter å ruse seg.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #16 Skrevet 3. mai 2014 Da syns jeg du skal satse på en blogg Har erfaring som gikk den dårlige veien, men med den innstilling vil han klare det. Vil bli tøft, men trur en blogg kan hjelpe dere begge Anonymous poster hash: ebe22...bbd
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #17 Skrevet 3. mai 2014 Er det kanskje pga hans problemer at du er utmattet, HI? Ikke slemt ment altså, bare tenkte på det når jeg leste hva du skriver om her Anonymous poster hash: dfa0e...e0d
Syrin84 Skrevet 3. mai 2014 #18 Skrevet 3. mai 2014 Hva syns han om at du blogger om hans rusproblem da? Håper virkelig d skal være en anonym blogg.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #19 Skrevet 3. mai 2014 Håper du aldri får barn med ham Anonymous poster hash: 88e6c...8c4 Håper du aldri får barn. Jeg har barn. Er er også selv barn av en mamma som har av- og på rusproblemer. Å vokse opp i et slikt hjem var IKKE noe kjekt Anonymous poster hash: 88e6c...8c4
Gjest gangstersquad Skrevet 3. mai 2014 #20 Skrevet 3. mai 2014 Håper du aldri får barn med ham Anonymous poster hash: 88e6c...8c4 Håper du aldri får barn. Jeg har barn. Er er også selv barn av en mamma som har av- og på rusproblemer. Å vokse opp i et slikt hjem var IKKE noe kjekt Anonymous poster hash: 88e6c...8c4 Da beklager jeg det, men jeg har også en fosterbror som har mor som er rusmisbruker, så jeg har all forståelse for det. Og selvfølgelig er det ingen barn som er skyld i foreldrenes valg, noe mange dessverre må svi for.
Gjest gangstersquad Skrevet 3. mai 2014 #21 Skrevet 3. mai 2014 Er det kanskje pga hans problemer at du er utmattet, HI? Ikke slemt ment altså, bare tenkte på det når jeg leste hva du skriver om her Anonymous poster hash: dfa0e...e0d Det var akkurat det jeg mente med at jeg har en del ting i bagasjen som ingen her vet noe om, i tillegg til en del dødsfall det siste året nå.
Gjest gangstersquad Skrevet 3. mai 2014 #22 Skrevet 3. mai 2014 Hva syns han om at du blogger om hans rusproblem da? Håper virkelig d skal være en anonym blogg. Hvorfor håper du at det skal være en anonym blogg? Jeg har ikke noe problem med å stå fram. Har også prata med ham om det. Da kan han også gå inn og lese, lettere å sette ord på ting i form av skriving enn muntlig synes jeg.
Gjest gangstersquad Skrevet 3. mai 2014 #23 Skrevet 3. mai 2014 Til alle som kommenterer hans rusproblem. Det er ikke det dette innlegget her dreier swg om. Jeg har fått to relevante svar. Ville noen lest bloggen? Kunne jeg hjulpet andre? Jeg er ikke faglært, men egen erfaring er ofte den beste kunnskapen, kanskje det kunne hjulpet andre mennesker å prate med meg samtidig som det hadde hjulpet meg å prate ut om mine følelser og tanker. Jeg ville kun lest bloggen hvis din samboer nykteret seg opp samtidig. Da ville jeg fått respekt for deg. For det er en røff kamp sammen. I mine øyne blir det feil å gi han flere sjanser når han faller utpå. Høres ikke ut som et sunt forhold å bli i. Hvertfall ikke å blogge om. Blir en oppskrift på å bli i et dårlig forhold og syte om det. Jeg tar sikkert feil og dere har det helt sikkert like bra i hans "gode perioder" som hans ruset perioder. Snakker om erfaring og du får min ærlige mening. Anonymous poster hash: ebe22...bbd Han har hatt opphold uten hjelp pga. soning. Han skal nå på avrusning og behandling, hvis ikke så hadde jeg gått fra han. Har satt noen kriterier jeg også! Og syter jeg nå? Nå prøver jeg jo faktisk å gjøre noe jeg følte var fornuftig.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #24 Skrevet 3. mai 2014 Hva slags fokus skal denne bloggen ha? Du vil ikke forlate ham, sier du. Skal du skrive om hva slags dop han fikk tak i den dagen, hvordan rusen var, etc? Jeg spissformulerer det litt, for du er litt uklar i motivasjonen for bloggskrivingen. Ruser du deg i blant? Om du er helt mot rus kan du ikke fortsetre sammen med denne mannen. Da blir du uansett en "enabler" som bidrar til at dette kan fortsette. Du kan jo ikke motsette deg seg samtidig aom du bor med ham! Anonymous poster hash: f598d...f80
Gjest gangstersquad Skrevet 3. mai 2014 #25 Skrevet 3. mai 2014 Hva slags fokus skal denne bloggen ha? Du vil ikke forlate ham, sier du. Skal du skrive om hva slags dop han fikk tak i den dagen, hvordan rusen var, etc? Jeg spissformulerer det litt, for du er litt uklar i motivasjonen for bloggskrivingen. Ruser du deg i blant? Om du er helt mot rus kan du ikke fortsetre sammen med denne mannen. Da blir du uansett en "enabler" som bidrar til at dette kan fortsette. Du kan jo ikke motsette deg seg samtidig aom du bor med ham! Anonymous poster hash: f598d...f80 Mine tanker og følelser rundt det han driver med, og en mulighet for at andre kan komme med spørsmål. Jeg er ikke noen fagperson, men jeg har fått mye erfaring uansett. Hvorfor kan jeg ikke bo med ham selv om jeg selv tar avstand fra det? Tror du jeg støtter det han driver med? Vet du egentlig hva du prater om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå