Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #51 Skrevet 1. mai 2014 Lurte på huset utvendig. Kven har den plikten ? Anonymous poster hash: 9785c...82d Det er meg. Men uansett. Om mannen skifter dekk 2 ganger i året og klipper plenen annenhver uke på sommeren, og måker snø 10-30 ganger på vinteren, er han da fritatt for daglig klesvask, daglig matlaging, daglig omsorg for barna, daglig rydding osv? Anonymous poster hash: ba3bd...bf0
sug lut Skrevet 1. mai 2014 #52 Skrevet 1. mai 2014 Lurte på huset utvendig. Kven har den plikten ? Anonymous poster hash: 9785c...82d Det er meg. Men uansett. Om mannen skifter dekk 2 ganger i året og klipper plenen annenhver uke på sommeren, og måker snø 10-30 ganger på vinteren, er han da fritatt for daglig klesvask, daglig matlaging, daglig omsorg for barna, daglig rydding osv? Anonymous poster hash: ba3bd...bf0 Nei, det er han ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #53 Skrevet 1. mai 2014 Jeg hadde gått, om dette er hele sannheten og det ikke balanseres med at han står ute og hogger ved eller lemper stein eller snekrer på tilbygget eller tilsvarende, hvilket det ikke ser ut fra innlegget ditt som det gjør. Jeg gidder ikke menn som ikke er oppdratt til likeverd og likt ansvar, og jeg gidder heller ikke oppdra voksne.Her er det jeg som stabler/henter ved, vasker bilene, klipper plenen, måker snø. Ellers blir det ikke gjort. Anonymous poster hash: ba3bd...bf0 Sånn var pappa også. Mamma gjorde alt; det var hun som kjørte bil av dem også. Tenkte tidligere at pappa var lat, men tenker nå at han sikkert hadde en slags diagnose( eller burde hatt )Hun er nå fullstendig utslitt i kroppen. Beinskjør, osv. Anonymous poster hash: 392e6...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå