Gå til innhold

Kleint å synge for mannen sin i bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sang i vårt bryllup og har aldri angret på det. Føler absolutt ikke at det var kleint. Hvorfor skulle der være kleint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville elsket å høre bruden synge uansett. Sang er vakkert. Romantisk. Jeg ser alltid meningen bak og den er så utrolig god. Syng av hjertens lyst. Nyt det. Får ikke sagt hvor sterkt jeg mener at du bør synge.

Anonymous poster hash: 698e1...70c

Skrevet

Det høres veldig koselig og personlig ut :)

Kan jeg likevel driste meg til et lite råd? Altså, kassegitar og lavmælt sang er intimt og koselig. Full instrumental playback til romantiske klassikere som I will always love you, der man trøkker til i høyden og holder tonene lenge er litt svulstig, og kan i verste fall bli litt komisk..

Skrevet

Det er også så koselig å lese om dere som har sunget eller blitt sunget for, takk for at dere deler :) Og jeg velger å tenke at majoriteten av gjestene som kommer overlever 2 minutter med potensiell flause og kleinhet ;)

HI

Anonymous poster hash: f1773...dd3

Men overlever du å bli årets snakkis?

Kan du synge?

Anonymous poster hash: 7cf11...80b

Årets snakkis? Fordi man synger for mannen sin i sitt eget bryllup?? Vi to vanker virkelig ikke i de samme kretsene, og det kjenner jeg at jeg er inderlig glad for!

Anonymous poster hash: 10611...68b

Hehe en snakkis skulle jeg alltids ha overlevd å bli. Men tror neppe det blir så spennende at jeg blir årets snakkis, med mindre jeg bukker opp i et kubbelys og setter håret i full fyr. 

HI

Skrevet

Det er også så koselig å lese om dere som har sunget eller blitt sunget for, takk for at dere deler :) Og jeg velger å tenke at majoriteten av gjestene som kommer overlever 2 minutter med potensiell flause og kleinhet ;)

HI

Men overlever du å bli årets snakkis?

Kan du synge?

Anonymous poster hash: 7cf11...80b

Årets snakkis? Fordi man synger for mannen sin i sitt eget bryllup?? Vi to vanker virkelig ikke i de samme kretsene, og det kjenner jeg at jeg er inderlig glad for!

Anonymous poster hash: 10611...68b

Hehe en snakkis skulle jeg alltids ha overlevd å bli. Men tror neppe det blir så spennende at jeg blir årets snakkis, med mindre jeg bukker opp i et kubbelys og setter håret i full fyr. 

HI

...og det kan jo strengt tatt skje om jeg ikke synger også ;) 

HI igjen

Skrevet

Det høres veldig koselig og personlig ut :)

Kan jeg likevel driste meg til et lite råd? Altså, kassegitar og lavmælt sang er intimt og koselig. Full instrumental playback til romantiske klassikere som I will always love you, der man trøkker til i høyden og holder tonene lenge er litt svulstig, og kan i verste fall bli litt komisk..

Takk! :) 

Planen er kassegitar og vokal. Men en mikrofon må nok til for å nå ut til de lengst bak, derav også mannen min ;) Litt malplassert scene i lokalet :P Noe stort show og voldsomme arier holder jeg meg langt unna, fallhøyden blir brått stor da.... 

Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha hørt andre versjoner enn Cassidy sin, så nå måtte jeg inn på Youtube. Og dere har helt rett, originalen er nydelig!

Som regel er originalene bedre rett og slett fordi de er skrevet for eller av den artisten som har dem, og stemningen blir en helt annen.

Finnes selvsagt mange gode coverlåter også altså, ikke misforstå :)

Fleetwood Mac er et av mine favorittband, sikkert derfor jeg liker den så godt:)

Anonymous poster hash: b5a5b...414

Det var en nydelig sang! :) :) Takk for det

HI

Skrevet

Trur det blir koselig. Einig i at du ikkje bør ta dei mest svulstige sangane og legge på kunstig vibrato og greier, men ein enkel og liketil sang er romantisk og hyggelig.  Det viktigaste er at din tilkommande vil like det  :yvonne:

Til lukke med bryllupet!

Skrevet

Jeg hadde lyst til å synge i kirken i bryllupet vårt, men fordi sangen går litt dypt overlot jeg det til ei venninne i stedet. Fant ut at det ville være vanskelig for meg ågjennomføre de dypeste partiene siden jeg sannsynligvis ville være rørt og bli litt grøtet i stemmen. Tanken var at det skulle være i stedet for min tale til mannen, fordi jeg er utrolig dårlig med sånt. Flinkere med sang.

Anonymous poster hash: 51d45...07f
Skrevet

Hva kan være kleint med at en jente vil vise at hun elsker mannen sin? Kjærlighet er vakkert. Bryllup er rørende og flott.

Dere som synes det er kleint, er jammen preget av smålighet og perfeksjonisme. La nå folk gjøre som de vil. Hvilken skade gjør det?

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Jeg har så lyst til å synge for kjæresten min om vi noensinne gifter oss, men jeg er redd for at jeg hadde begynt å grine fordi jeg blir så rørt av alt mulig rart :P

Skrevet

Jeg synes det er kleint, men det er bare fordi det aldri ville falt meg inn å gjøre det selv. Kan gjerne synge for mann og barn, men ikke i mitt eget bryllup. Der ville jeg holdt en tale fordi jeg uttrykker meg mer naturlig med ord enn med sang.

men det er bare sånn jeg er. Er du annerledes så go for it!

Skrevet

Jeg sang for mannen i vårt bryllup. I kirken, under vielsen. Det var bare jeg, presten og pianisten som visste om det. Selv min søster, som aldri blir rørt av noe som helst, ble kjemperørt. Alle gjestene ble rørt, man kunne høre snufsingen og se lommetørklærne ;) Da jeg var ferdig brøt alle ut i spontan stående applaus, så jeg regner med det var en suksess. Mannen ble veldig rørt han også. Fortsatt kommer folk bort og kommenterer hvor fint det passet inn i seremonien, og det er 12 år siden vi giftet oss. Nå skal det sies at jeg synger en del ellers også, både i kor og i en duo som tar på oss diverse oppdrag. Jeg synes du skal gå for det, det blir ikke kleint :)

Anonymous poster hash: 43e22...46e

Anonymous poster hash: 43e22...46e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...