Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Jeg har så lyst til å overraske han med en sang, han elsker vanligvis at jeg synger, men er litt redd for at det skal bli ubehagelig og kleint for gjestene i bryllupet. Hva mener dere? Anonymous poster hash: f1773...dd3
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Koselig! Så lenge mannen synes det er greit og du er god til å synge! Min hadde dødd av flauhet, så må droppe det her... Men kunne tenkt meg å gjøre det! Syns det er kjempefint og romantisk 😊 Anonymous poster hash: 3168f...934
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Kleint!! Anonymous poster hash: c5876...656
IreneUtålmodig Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 http://m.youtube.com/results?q=Lauren%20cooper%20sing%20in%20wedding&sm=3
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Syns det er en romantisk og koslig ting å gjøre, selv om man synger som ei kråke
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Syns det er en romantisk og koslig ting å gjøre, selv om man synger som ei kråke Øh, nei. Ikke hvis man synger som ei kråke. Men hvis man kan synge er det derimot fint og vakkert. Anonymous poster hash: dbcb9...384
Gjest Antarctica Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Du bør holde et minimumsnivå. Er du en ok hverdagssanger som holder tonen, syng i vei. Hvis du synger så dårlig at gjestene synes synd på deg, eller begynner å fnise, er det kleint.
Gjest Beatrix Potter Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Synes det høres kjempekoselig ut! Og er veldig modig av deg at du ville ha turt det! Glem nå om du enten synger vakkert eller som ei kråke, det vil bli husket da du sang for mannen din i bryllupet deres.Hva om du ikke gjør det når tanken har streifet deg også? Er ikke mye godt å angre på ting i ettertid.Hadde forloveden min likt synginga mi- han har ikke hørt det ennå, og om tanken hadde slått meg om å gjøre det samme i vårt bryllup, hadde jeg gjort det Blir kjekt å nevne for barna deres!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Det kan bli helt nydelig, litt avhengig av sangvalg og 'attitude'. Sett i gang! Og gratulerer med bryllupet! Jeg haaper dere faar et langt og lykkelig liv sammen! Anonymous poster hash: 52c73...080
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 Veldig kleint!!!! Mye mer personlig hvis du gjør det hjemme, bare dere to Anonymous poster hash: d8164...a8d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #12 Skrevet 1. mai 2014 Jeg gjorde det for min mann når vi giftet oss og det var ikke kleint, men nå blir jeg hyret til å synge i mange bryllup så jeg kan jo å synge. Men er enig i at du bør ha et minimum av sangevner hvis du skal gjøre det. Anonymous poster hash: 48695...751
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #13 Skrevet 1. mai 2014 Jeg gjorde det. "Prøvesang" for forloveren min på forhånd og ga henne streng beskjed om å være helt ærlig, noe jeg stoler på at hun var. Mannen ble veldig rørt, og det skal en del til Jeg synger helt greit, rent vertfall, og jeg valgte en veldig enkel sang. Anonymous poster hash: 058e1...294
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #14 Skrevet 1. mai 2014 Kjempe kleint. Jeg hadde syntes det var grusomt som gjest. Og ser for meg at mannen og blir flau Anonymous poster hash: 0c5ff...4f3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #15 Skrevet 1. mai 2014 Jeg var i et bryllup hvor bruden sang Omtrent alle satt med tårer i øynene Veldig fint - hun var flink Anonymous poster hash: 56df7...a2c
MrsMilla Skrevet 1. mai 2014 #16 Skrevet 1. mai 2014 Deres bryllup er for dere. Om du tror han setter pris på det, så gjør du det :-) Jeg sangt i bryllupet vårt. Det var en symbolsk handling utifra at jeg ikke føler meg komfortabel med å synge for andre, og ville vise ham akkurat hvor langt jeg var villig til å gå ut av min komfortsone for ham. Må nevne at han er musiker med en helt nydelig stemme - og at jeg ikke når opp til tærne engang av den sangstemmen. Sangen var kanskje ikke helt superpen, men hele stemningen som ble satt og hele situasjonen var så flott at folk satt og grein, inkludert mannen min - så det er ikke selve sangen som teller, men handlingen, situasjonen og grunner til at det gjøres :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #17 Skrevet 1. mai 2014 Så sant du kan synge er det ikke kleint i det hele tatt. De som syns det vanker kanskje ikke noe særlig i sangkretser? Jeg synger ikke solo selv, men har mange flinke sangere og musikere i omgangskretsen. Der er det mer regelen enn unntaket at brud og/eller brudgom synger. Mannen min både skrev og sang sang til meg i vårt bryllup - om enn i en ganske humoristisk stil, da Fikk ikke inntrykk av at folk vred seg i stolen. Anonymous poster hash: 4cdb7...f0a
*Miss Marple* Skrevet 1. mai 2014 #19 Skrevet 1. mai 2014 Høres utrolig koselig ut. Skikkelig romantisk. Og om noen syns det er kleint - så hva da, liksom. Det får være deres problem. Så lenge du tror mannen vil sette pris på det så syng i vei. Lykke til med bryllup og ekteskap.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #20 Skrevet 1. mai 2014 Var i et bryllup hvor brudgommen sang til bruden og det var sååå kleint. Han var selv så emosjonell at stemmen skalv og sangen ble bare kjempedårlig og falsk og som publikum/gjest visste en ikke hvor en skulle feste blikket for en ble så flau på hans vegne. Etterpå var det ingen som snakket om sangen heller... Sangen var i tillegg skikkelig lang... Jeg ville nok ikke gjort det, er sikkert flott og fint for brudeparet,men kan bli ubehagelig for gjestene som må sitte høflig gjennom en halvveis "can you feel the love tonight"... Anonymous poster hash: d58e6...501
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #21 Skrevet 1. mai 2014 Jeg sang til mannen i bryllupet vårt, og det var ikke kleint i det hele tatt! Jeg hadde med meg en som spilte gitar, og så sang jeg solo på versene, og vi sang duett på refrengene. Jeg sang vår sang, og det var et stemningsfullt øyeblikk. Jeg er ingen stor sanger, men treffer tonene. Jeg får fremdeles kommentarer på at det var et romantisk øyeblikk, nå 8 år etterpå.. Anonymous poster hash: c0ca9...309
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #22 Skrevet 1. mai 2014 Hva så at det blir kleint for gjestene. Er da du og mannen som gifter dere! Liker mannen at du synger for han så ville jeg gjort det. Slutt å ta hensyn til alt og alle på DIN DAG! Anonymous poster hash: 9640a...75c
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #23 Skrevet 1. mai 2014 SYNG!!!! Anonymous poster hash: 41b5a...360
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 1. mai 2014 #25 Skrevet 1. mai 2014 Syns det er en romantisk og koslig ting å gjøre, selv om man synger som ei kråke Øh, nei. Ikke hvis man synger som ei kråke. Men hvis man kan synge er det derimot fint og vakkert. Anonymous poster hash: dbcb9...384 Øh, jo? Jeg synes det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå