Gå til innhold

Hjelp, jeg blør.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen. Siste oppdattering fra meg.

Fikk riesmerter i natt som var og blødninger. Fikk kommet på ul på sykehuset, og der var det ingen hjerteaktivitet lenger. :( Så ble innlagt pga hadde kommet så langt at de ikke ville sende meg hjem. Fikk cytotec og aborterte på 6 timer. Forferdelig knust nå, takk for omtanke underveis. <3 Anonymous poster hash: 60519...237

Huff, dette var forferdelig trist lesning :-(

Ønsker deg alt godt i tiden som kommer,mot sender deg mange gode og varme klemmer <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeei :(

Sååå utrolig trist :(

Trøsteklemmer

Skrevet

Kjære deg, så fryktelig trist.

Jeg har vært omtrent der du er nå. Det er tøft, jeg vet det, og jeg føler virkelig med deg.

Ta vare på deg selv nå, søk støtte hos dine nærmeste og tillat deg selv å sørge. 

Mange gode klemmer til deg <3

Skrevet

Kjære deg, så vondt. Det er ikke mye som trøster akkurat nå, tenker jeg, men vit iallefall at selv om det ikke er mye omsnakket vanligvis så er vi veldig mange som har gått veien før deg. Sender deg varme tanker og en klem

Skrevet

Ville ikkje skrive noen ting da det stod på. Jeg følte at detta gjekk gale. Kjente igjen gangen. Slik gjekk det med meg og.

Trist og vondt. Uff. klemz

Anonymous poster hash: de26c...92e

Skrevet

Nei, så trist......

Stor klem til deg. <3

Anonymous poster hash: 2bf01...f59
Skrevet

Nei huff så trist. Det var jo ikke slik det skulle gå. Skjønner at du er knust nå og ikke noe jeg kan si vil trøste. Vil bare sende deg en varm klem, og gode tanker i en tøff tid. KLEM

Skrevet

:( ❤️

Anonymous poster hash: a635c...2cf

Skrevet

Det var veldig trist. Selv om det sikkert ikke hjelper deg kan jeg si at min lege sa at all forskning viser at man veldig ofte mister fordi noe var galt med spiren.

Selv har jeg mistet tre ganger, omtrent slik du beskriver. Likevel har jeg to nydelige barn i dag. 

Du har det vondt, men etterhvert blir det bedre.

Stor klem,

Anonymous poster hash: 409e7...04e
Skrevet

Klem til deg <3 Det er veldig vondt å miste en spire.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...