Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Var og så et sprell levende nurk på fredag som beveget på seg. Hjerteslag på 158 s/min. Var da 8+2. Alt var i sjønneste orden. I kveld har jeg friskt blid på papiret, og svake konstante mensmurringer. Er livredd:( Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 60519...237
Cat.68 Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Så lenge du ikke blør mye, og har kraftige smerter kan dette gå bra. Jeg blødde litt når jeg gikk gravid med minste jenta mi, og hun fyller 9 år i høst Vil bare si at det kan gå bra å. Klem!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Takk, håper virkelig det. Er i tåkeland nå. Småhysterisk, men prøver og slappe av... Vanskelig. Anonymous poster hash: 60519...237
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Hei. Hvordan går det med deg? Jeg blødde litt kraftig i uke 12. Var visst ingenting. Det kan gå fint! Termin idag. Anonymous poster hash: 7b61d...8a4
Elskerhøsten2014 Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Blødde masse i uke 8,12 og 18,men lille levde og er nå en aktiv unge på 15 mnd
Ragna_Rekkverk Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 Slimhinnene til gravide er følsomme, så det trenger nødvendigvis ikke bety at du mster. Jeg blødde også i ca. to uker på grunn på grunn av lavliggende morkake. Fosteret ble ikke påvirket av dette og i dag har jeg en sunn og munter gutt:)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #7 Skrevet 28. april 2014 Takk. Ikke blødd noe i natt, men har fortsatt konstant mensmurring. Har sovet, og våkner nå med de samme murringene... Hadde dere mensmurringer når dere blødde? Anonymous poster hash: 60519...237
Elskerhøsten2014 Skrevet 28. april 2014 #8 Skrevet 28. april 2014 hadde mensmurringer når jeg blødde i uke 8 og 12,men ikke 18
Fandens Oldemor Skrevet 28. april 2014 #9 Skrevet 28. april 2014 Blødde veldig ofte i forrige svangerskap, men det gikk heldigvis fint. Klarer ikke å huske om jeg hadde murringer i tillegg, men det er jo uansett helt normalt med murringer siden alt strekkes og tøyes. Har det av og til fortsatt, i uke 25! Tror det kommer til å gå fint når du har sett hjerteslag og alt; men har du ikke noen du kan ringe til for å få sjekket? Jordmor? Sykehus? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #10 Skrevet 28. april 2014 Husker jeg plutselig begynte å blø og han mensmurringer både tidlig og midt i første svangerskap. I begynnelsen var jeg sikker på at jeg mistet, men jeg gjorde ikke det. Da det skjedde flere ganger konkluderte de med at det var morkaken som flyttet på seg slik at blodkar revnet. Anonymous poster hash: 74837...846
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #11 Skrevet 28. april 2014 Jeg blødde i begge mine svangerskap, de er nå 2 år, og 6 mnd Ta dagen på sofaen, og prøv å slappe helt av Anonymous poster hash: fe863...31f
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #12 Skrevet 28. april 2014 Takk, det var godt å høre. Skal tilfeldigvis til legen i dag pga noe annet, så får be om henvisning til ul. Ahhhhhh, er så redd, men klamrer meg til deres positive historier. Anonymous poster hash: 60519...237
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #13 Skrevet 28. april 2014 Håper det går bra med deg og den lille, HI! Jeg har vært gravid tre ganger (som jeg vet om), og har blødd under alle svangerskapene. Bare den ene gangen gikk det galt. Jeg har altså to friske, fine barn. God klem til deg. Anonymous poster hash: a4d2f...1bb
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #14 Skrevet 28. april 2014 Håper det går bra med deg og den lille, HI! Jeg har vært gravid tre ganger (som jeg vet om), og har blødd under alle svangerskapene. Bare den ene gangen gikk det galt. Jeg har altså to friske, fine barn. God klem til deg. Anonymous poster hash: a4d2f...1bb Den gangen det gikk galt mistet jeg forresten veldig tidlig - i uke 4-5. Anonymous poster hash: a4d2f...1bb
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #15 Skrevet 28. april 2014 Skal krysse armer og bein for deg, hi Jeg blødde litt i 3 av 4 svangerskap, et par ganger måtte jeg sjekke det opp siden det kom endel blod. Har i dag 4 herlige barn Anonymous poster hash: 1da35...a43
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #16 Skrevet 28. april 2014 Prøv å slappe godt av i dag. Ring helsestasjon eller sykehus bare for å snakke med noen profesjonelle som kanskje kan berolige deg. Det går nok mest sannsynlig veldig bra. Lykke til. Anonymous poster hash: ac16d...540
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #17 Skrevet 28. april 2014 Jeg fikk beskjed om at friskt blod nødvendigvis ikke var farlig. Gammelt brunt blod skulle man være obs på. Det er ikke unormalt å ha blødninger tidlig. Hadde selv en kraftig blødning en kveld i uke 9. Er nå i uke 19 og ikke blødd siden og lille spire er perfekt inne i magen. Masse lykke til. :-) Anonymous poster hash: 674aa...d31
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #18 Skrevet 28. april 2014 Takk. Var friskt blod i går kveld. (2 tørk) Ikke noe friskt blod lenger nå, var nå bare litt gammelt blod når jeg tørka meg. Fortsatt mensmurringer. Er fortsatt kvalm, men føler ikke ømhet i brystene, men de har heller ikke vært øm i dette svangerskapet annet enn litt rar følelse i de. Ingen rar følelse nå. Legen klarer vel ikke å høre hjertelyd med doppler enda? (8+ 6 i dag) Anonymous poster hash: 60519...237
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #19 Skrevet 28. april 2014 Takk. Var friskt blod i går kveld. (2 tørk) Ikke noe friskt blod lenger nå, var nå bare litt gammelt blod når jeg tørka meg. Fortsatt mensmurringer. Er fortsatt kvalm, men føler ikke ømhet i brystene, men de har heller ikke vært øm i dette svangerskapet annet enn litt rar følelse i de. Ingen rar følelse nå. Legen klarer vel ikke å høre hjertelyd med doppler enda? (8+ 6 i dag) Anonymous poster hash: 60519...237 Jeg har ikke hatt ømme bryster i det hele tatt jeg. Det med symptomer og fravær av de er utrolig stressende. Jeg skal ikke stille diagnose men høres ut som du har blødd minimalt. Jeg forstår frykten din men prøv å slappe av. Ikke mer blod er et bra tegn. :-) Angående murringer så hadde jeg masse ligament smerter/murringer den første tiden. Vi er alle forskjellige og har forskjellig terskel og jeg merket veldig godt at den lille vokser. Aner ikke om de kan høre med doppler så tidlig. Alternativt ville jeg dratt til en privatklinikk for å få UL. Min erfaring er at sykehuset ikke prioriterer blødning så tidlig. Uansett, med min erfaringer rundt svangerskap og blødning så ville jeg ikke vært så redd. Jeg hadde en STOR kortvarig blødning tidlig og det gikk veldig bra. Pust med mage og prøv å slappe av, krysser fingre for deg. Klem Anonymous poster hash: 674aa...d31
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #20 Skrevet 28. april 2014 Jeg har blødd litt i begge mine svangerskap, og det har gått fint begge ganger. Moren min blødde mye da hun var gravid både med meg og lillebroren min, slik at det gikk gjenom både bindet og klærne, og det gikk også fint. Anonymous poster hash: 59a4a...b52
*Smiley* Skrevet 28. april 2014 #21 Skrevet 28. april 2014 Her er det kun en ul som kan si om alt er bra og ikke. Jeg har mistet 3 ganger og blødd i 2 sv skap som har gått bra . Det er skremmende å blø og man blir veldig bekymret. Sjekk det ihvertfall opp for din egen del slik at du slipper å bekymre deg. Det kan gå begge veier , men jeg krysser fingrene for deg!!!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #22 Skrevet 28. april 2014 Hvis det er en trøst er jeg i mitt åttende svangerskap nå. Har blødd alle gangene, men brunt blod har betydd MA, og friskt blod har gått helt fint (har mistet seks ganger, fått et barn og gravid i uke 32 nå). Så blødninger trenger ikke bety at noe er i veien. Hadde du innvendig ul? Jeg fikk en liten blødning med friskt blod 1-2 dager etter en ul. som visstnok kom av at proben irriterte slimhinnen eller livmorhalsen litt. Det er lettblødende nå. Den fine UL styrker sannsynligheten for at alt er i skjønneste orden, hadde noe vært i gjære er det stor sjans for at fosteret ville hatt vekstavvik, svake hjerteslag eller andre tegn på å gå til grunne (min erfaring i hvert fall...) Lykke til! Anonymous poster hash: f74de...220
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #23 Skrevet 28. april 2014 Hei HI. Jeg blødde masse i hele svangerskapet, var inn pg ut av sykehuset uten at legene fant ut hvorfor. I helgen feiret vi ettårsdag Håper blødningen slutter hos deg, vet hvor skummelt det er når man blør. Anonymous poster hash: bbc8e...e68
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #24 Skrevet 28. april 2014 Takk, legen henviste meg på ø.hj ul på sykehuset. På tur dit nå. :s Anonymous poster hash: 60519...237
Cat.68 Skrevet 28. april 2014 #25 Skrevet 28. april 2014 Takk, legen henviste meg på ø.hj ul på sykehuset. På tur dit nå. :sAnonymous poster hash: 60519...237 Jeg skal krysse alt jeg har for at det er en harmløs blødning. Stor styrkeklem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå