Gå til innhold

Hjelp, jeg blør.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk, legen henviste meg på ø.hj ul på sykehuset. På tur dit nå. :sAnonymous poster hash: 60519...237

Jeg skal krysse alt jeg har for at det er en harmløs blødning. Stor styrkeklem fra meg.

Takk snille! :)

Anonymous poster hash: 60519...237

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg blødde hver dag fra uke 7-14,- friskt blod, brunt blod og endel klumper. Det var MYE, når jeg satt på do rant det ut som om jeg tisset, og hos gyn blødde jeg ned hele stolen, og det dryppet ned på gulvet. Var sikker på at det skulle gå galt, men har datteren min fyller snart 2 år:) Hos meg var det et hematom inne i livmoren som forårsaket dette. Krysser fingrene for deg <3

Anonymous poster hash: 4c05e...427
Skrevet

Jeg ville tatt det opp med legen, eventuelt fått en sykmelding hvis du er i jobb slik at du får slappet godt av noen dager. Jeg fikk blødninger sist gang i uke 11, da mistet jeg, men ble fort gravid igjen, uten blødninger denne gangen. Håper alt er bra med den lille. Tror nok de kan sende deg til UL hvis du ber om det for en sjekk :)

Skrevet

Jeg blødde meg gjennom hele svangerskapet, noen ganger kraftig. Tvillingene mine er sprell levende og seks år gamle i dag.

Lykke til, dette går nok fint! :-)

Anonymous poster hash: 70917...1c0
Skrevet

Har du vært på ul i dag?

Anonymous poster hash: 7b61d...8a4

Skrevet

Hvordan har det gått med deg i dag, hi?

Håper det gikk bra!

Anonymous poster hash: 6e367...5e3

Skrevet

Hvordan gikk det?

Klem

Anonymous poster hash: fa0b5...8b7

Skrevet

Hei. Og takk fine dere som har tenkt på meg. Blir litt rørt jeg <3

Det har vært en tøff dag. Ble sittende og vente og vente i flere timer helt til de stengte avd. Det var visst forferdelig travellt der i dag. Så kunne jeg få bli flyttet til sengeposten (ikke innlegges nei, men for poliklinisk ul der)

Men først så skulle legene ha vaktskifte og rapport, og så visste de ikke om det var noe annet som foregikk der, så kunne ikke si noe tidspunkt.  

Så etter litt om og men ble det så jeg drar tilbake i morgen tidlig. Har fått time, og da skulle det ikke bli så lang ventetid. De lovet meg. Kunne ikke være der hele kvelden da vi har ei som må hentes i bhg. 

Så sitter nå her i fortsatt uvissheten. Ikke noe blod i truseinnlegget i dag, bare litt gammelt blod når jeg tørker meg. Menssmertene er mildere enn i går, men de er der.  Prøver å tenke positivt, men er livredd for at det ikke lenger er noe liv. 

Oppdatterer dere i morgen jeg... Takk igjen <3 

Skrevet

Hadde menssmerter i mange måneder jeg, av og på. Ingen blødninger, men som flere her sier så kan jo blødninger komme av så mye, behøver ikke være farlig :-)

jeg har mistet en gang før så jeg gikk og ventet på blødninger siden jeg hadde menssmerter hele tiden, men de kom aldri, nå er jeg i uke 32. Det vokser og strekker seg, ikke rart det murrer nedi der :-)

Skrevet

Sånn litt på siden av tema her, men dere som har blødd myyye tidlig i svangerskapet, har det noen gang vært sagt at dere faktisk kanskje hadde tvillinger i magen, og så mistet en....? Jeg kjenner ei som har tvillinger, og som blødde masse tidlig, der ble det sagt at det mulig hadde vært trillinger til å begynne med.....

Anonymous poster hash: 2bf01...f59
Skrevet

I mine to første svskap (som gilk helt bra),spottet jeg og hadde murringer. Skyldtes muskelknuter.

Denne gangen blødde jeg masse (rant gjennom klær) 3 ganger mellom uke 11-18, men uten murringer. Endte godt det og:) men hadde økt fare for MA tiø det ordnet seg. Skyldtes et hematom over livmor.

Håper det går bra!

Anonymous poster hash: 12011...ae7

Skrevet

Håper det går bra i morgen!

Skrevet

Når har du time idag, HI?

Anonymous poster hash: c6ca4...dba

Skrevet

Har du vært inne til en sjekk, hi?

Gikk det bra?

Skrevet

hatt styrtblødninger før uke 12, men er nå uke 34.dette går nok helt fint :)

Anonymous poster hash: bb8d5...193
Skrevet

Da har jeg vært og fått sett en spire med bankende hjerte.. <3 Jeg er så letta at jeg har ikke ord :)

Var fortsatt litt gammelt blod, men ingen pågående blødning. Så det virket som om det var en helt ufarlig blødning  :) 

Takk for lykke ønskninger og tanker!

Nå skal jeg hjem og slappe av :) 

*glad og jubler*  Hilsen HI

Skrevet

Det var godt å høre. Kos deg nå ♥

Skrevet

Det var bra å høre! :) slapp av resten av dagen nå! :)

Skrevet

Herlig! :)

Anonymous poster hash: a4d2f...1bb
Skrevet

Da har jeg vært og fått sett en spire med bankende hjerte.. <3 Jeg er så letta at jeg har ikke ord :)Var fortsatt litt gammelt blod, men ingen pågående blødning. Så det virket som om det var en helt ufarlig blødning  :)  Takk for lykke ønskninger og tanker! Nå skal jeg hjem og slappe av :)   *glad og jubler*  Hilsen HI Anonymous poster hash: 60519...237

Åh så herlig <3

Anonymous poster hash: 7f9a9...740

Skrevet

Hei igjen. Siste oppdattering fra meg.

Fikk riesmerter i natt som var og blødninger. Fikk kommet på ul på sykehuset, og der var det ingen hjerteaktivitet lenger. :( Så ble innlagt pga hadde kommet så langt at de ikke ville sende meg hjem. Fikk cytotec og aborterte på 6 timer. Forferdelig knust nå, takk for omtanke underveis. <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...