Siljesnuppo Skrevet 28. april 2014 #51 Skrevet 28. april 2014 Det er jo så enkelt som at du oppnår det du vil her i livet. Jeg selv er 23 år har to barn på 1 og 4, en ste sønn på 10 som bor hos oss annen hver uke.. Jeg jobber som butikksjef, og siden jeg gikk gravid ut VGs tar jeg nå nettstudie ved siden av :-) Mannen har jobbet mye turnus, offshore osv. Av og til er det bare å bite tennene sammen for det kommer alltid gode perioder etter dårlige ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #52 Skrevet 28. april 2014 Jeg tenker at du kanskje jobber for lite? Når man ikke er inne i tralten med jobbing, så blir det hardt når man skal på jobb. Det tror jeg alle kan kjenne på etter en helg eller ferie, og du har det sånn hver gang det er ti for jobb igjen. Samtidig kan det jo virke som det er noe annet som egentlig sliter deg ut. Er det vanskelig sosialt? Depresjon? Et eller annet som gjør at du ønsker å isolere deg.. Har vært inne på den tanken pgsåt. Jeg har jo ingen faste rutiner, og det blir litt frustrerende. Søker jobber støtt og stadig, men det er nesten ingen som gir tilbakemelding på søknadene. Hadde en jobb tidligere som jeg trivdes i, tror jeg skal dra ned på og snakke med noen som kan hjelpe meg ut i samme type jobb, da kanskje jeg fullfører studiet også. Bedre å jobbe noen timer om dagen enn å jobbe fulle dager innimellom. Blir mye deprimert av å sitte inne og ikke vite hva som kommer til å skje, om jeg noen gang kommer til å få meg en normal jobb.Anonymous poster hash: 643c6...2d6 Jeg er enig med Mandala her; kanskje du jobber for lite. Det blir man lat og tiltaksløs av. Du sier det selv; du har ingen faste rutiner. I likhet med at søvn avler søvn, avler aktivitet energi. Så tren, gå på jobb; helst øk opp stillingen din, fullfør studiene og tenk positivt. En runde eller to til psykolog anbefales på det sterkeste så du kan jobbe litt med holdningene og tankene dine. Støtter rådene her. Hvis du ikke har motivasjon til å jobbe, så burde DET i det minste motivere deg til å studere ferdig slik du får en jobb du vil trives i. Mestringsfølelsen når du er ferdig utdannet er bra for deg. Det er mulig å trives på jobben og like det man gjør. Sett deg ned og skriv ned målene dine for ca fem år frem i tid og se så hva du vil gjøre for å nå de. :-) Anonymous poster hash: d81d8...d7b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #53 Skrevet 1. mai 2014 "Utmatta", altså. Slik som jeg føler meg hver ettermiddag etter jobb, henting i barnehage og middagslaging. Og hva var legens råd til deg for å få bort denne "sykdommen"? Anonymous poster hash: 84580...c9f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #54 Skrevet 1. mai 2014 Fått meg ny jobb allerede jeg. Full stilling i barnehage. Fortell meg hvor mange av dere perfekte her inne som har klart det på en dag da og legen sa også at jeg var utmatta! Så fere som bare har slengt dritt; ta dere ei bolle. Utmattet? Hvordan har du tenkt til og klare og jobbe 100% i barnehage da når du blir utmattet av og jobbe så lite som du har gjort. Jeg gremmes over at du skal jobbe med barn med den holdningen Anonymous poster hash: 136f3...d4d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #55 Skrevet 1. mai 2014 Glemte du anonymknappen, HI?.... Full stilling i bhg, ja. Stakkars barn, de trenger noen med positiv holdning der. Anonymous poster hash: 08582...73d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #56 Skrevet 1. mai 2014 Depresjon kan føre til at man mister mål og mening med alt, og at uansett om man driver med noen man liker så kan motivasjonen bli helt borte for å gjennomføre det. Ofte så hjelper det faktisk å prøve å finne på noe oftere, men ikke presse seg og dra seg helt ut. Finn en jobb og/eller en hobby som tar opp tid og du får brukt hodet til noe.Jeg tror at de som er klar over at de er "late" har som regel en underliggende grunn til det. De som faktisk er late og virkelig gir f i konsekvensene av det, de er de late! Har selv slitt en del med sykdommer som sliter meg ut i hverdagen og gjør at jeg ikke "orker" å jobbe så innmari mye. Det var lenge jeg satt å straffet meg for at jeg var lat, men innså nylig at jeg faktisk ikke har kapasiteten som normale mennesker har.Jeg synes du burde komme i kontakt med en samtalepsykolog Anonymous poster hash: 3b3b3...113
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #57 Skrevet 1. mai 2014 Uff,jeg føler ikke for å jobbe, det er så kjedelig... Så bra at vi bor i Norge,da, hvor jeg kan få penger til hus,mat,klær,luksus uten å løfte en finger Men jeg vet ikke om jeg orker å dra til Nav, jeg tok oppvasken i går så nå er jeg utbrent... Anonymous poster hash: e5012...5f1
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #58 Skrevet 1. mai 2014 Jeg syns faktisk dere er ufine mot HI nå. Hun er tydeligvis deprimert..... Anonymous poster hash: 5c878...45d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #59 Skrevet 1. mai 2014 Hundre prosent stilling i barnehage har jeg fått. Det tok meg en dag å få den jobben. Til alle perfekte kjerringer her inne - suck on that! Jeg er bedre enn dere som bare slenger dritt Hvordan jeg skal orke det når jeg er utbrent? Kanskje det er nettopp barn som er høydepunktet i livet mitt? Anonymous poster hash: 643c6...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå