Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Jeg er 23 år og har en liten stilling, 13 timer annenhver uke. Problemet er at jeg ikke er motivert for å dra på jobb i det hele tatt. Avslutta studie før eksamen til jul, hadde ikke motivasjon til det heller. Hva burde jeg gjøre? Føler ikke at jeg ikke har noe grunn til å ikke dra på jobb, og hvertfall ikke når det er snakk om så lite, men jeg orker rett og slett ikke... Gruer meg for å dra på jobb og vil ikke prate med noen. Føler at jeg må ta hensyn til meg selv også. Er jeg bare lat? Anonymous poster hash: 643c6...2d6
Superdolly Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Hva tenker du at du skal leve av her i livet da?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Glemte å legge til at jeg ikke møter på jobb, bryr meg ikke. Tenker bare at det ordner seg, men jeg får også litt dårlig samvittighet. Og til dere som kommenterer unødvendige og spydige kommentarer... det er ikke det jeg trenger, ikke min feil at dere ikke har det så bra med dere selv. Anonymous poster hash: 643c6...2d6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Hva tenker du at du skal leve av? Ja du er lat Anonymous poster hash: 128c2...a12
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Kan jeg spørre om hva du gjør for at livet ditt er perfekt hele tiden? Det er ofte sånn at de som ikke har det så bra med seg selv skal rakke ned på andre for å prøve og heve seg selv Hva tenker du at du skal leve av? Ja du er lat Anonymous poster hash: 128c2...a12 Anonymous poster hash: 643c6...2d6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Glemte å legge til at jeg ikke møter på jobb, bryr meg ikke. Tenker bare at det ordner seg, men jeg får også litt dårlig samvittighet. Og til dere som kommenterer unødvendige og spydige kommentarer... det er ikke det jeg trenger, ikke min feil at dere ikke har det så bra med dere selv. Anonymous poster hash: 643c6...2d6 Det er vel deg som ikke har det så bra med deg selv, tenker jeg egentlig. Men hvis du har samme spydige kommentarer på jobb er vel sjansen ganske stor at de ikke vil ha deg lengre etterhvert? Problemet løst. Anonymous poster hash: 08582...73d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Du spør om du er lat og får svar. Ja, du er lat! Skjønner ikke helt hvor du vil med dette innlegget? Vil du høre at det er greit å la være å dra på jobben fordi man ikke gidder? Huff, for en ansatt! Finn deg en jobb du trives med da! Anonymous poster hash: 7982f...ca2
Pengetreet Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Synes Superdolly i grunnen oppsummerer bra. Du bør tenke gjennom hva du ønsker å leve av i fremtiden. At du sliter med en liten deltidsjobb og slutter på skolen, kan tyde på at du ikke tenker langsiktig.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #9 Skrevet 27. april 2014 Så det kan ikke være utbrenthet? Hi Anonymous poster hash: 643c6...2d6
Gjest Skrevet 27. april 2014 #10 Skrevet 27. april 2014 Unnskyld meg...utbrent med 13 timers jobbing?? Nei...Ta deg selv hardt i nakken og se positivt på livet
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #11 Skrevet 27. april 2014 Unnskyld meg...utbrent med 13 timers jobbing?? Nei...Ta deg selv hardt i nakken og se positivt på livet Ja, unnskyldn deg. Vet du hva utbrenthet kommer av? Hvorfor kan det ikke være det? Anonymous poster hash: 643c6...2d6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #12 Skrevet 27. april 2014 De fleste synes det er litt kjipt å jobbe. Jeg begynte å jobbe da jeg var på din alder. Det første året trodde jeg at jeg skulle "dø".. det var så hardt og jeg var så umotivert. Så kun frem til pauser, helger og ferier.. men det kommer seg. Det er en vanesak. Og som de over meg sier.. du må jo ha noe å leve av.. du må nesten bare tåle å gjøre ting du ikke liker.. sånn er det å være voksen Anonymous poster hash: 2a287...3c4
Mandala Skrevet 27. april 2014 #13 Skrevet 27. april 2014 Jeg tenker at du kanskje jobber for lite? Når man ikke er inne i tralten med jobbing, så blir det hardt når man skal på jobb. Det tror jeg alle kan kjenne på etter en helg eller ferie, og du har det sånn hver gang det er ti for jobb igjen. Samtidig kan det jo virke som det er noe annet som egentlig sliter deg ut. Er det vanskelig sosialt? Depresjon? Et eller annet som gjør at du ønsker å isolere deg..
Gjest Skrevet 27. april 2014 #14 Skrevet 27. april 2014 Hadde jeg vært som deg, og trodd at jeg var utbrent etter 13 timers jobbing annenhver uke, så hadde jeg nok vurdert en tur til legen for å sjekke ut formen. !! Normalt er det ikke. Ville heller ha påstått i retning LAT!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #15 Skrevet 27. april 2014 Jo, du er sikkert utbrennt. Tur til legen for å få sykemelding kanskje? Studerer du, HI? Anonymous poster hash: 08582...73d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #16 Skrevet 27. april 2014 Har tenkt på det, men ville sjekke her først. Jeg studerte frem til jul som var nå, da orka jeg ikke mer Anonymous poster hash: 643c6...2d6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #17 Skrevet 27. april 2014 Jo, du er sikkert utbrennt. Tur til legen for å få sykemelding kanskje? Studerer du, HI? Anonymous poster hash: 08582...73d Har tenkt på det, men jeg ville sjekke her først. Jeg studerte frem til jul som var nå, men da orka jeg ikke mer. Anonymous poster hash: 643c6...2d6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #18 Skrevet 27. april 2014 Jeg tenker at du kanskje jobber for lite? Når man ikke er inne i tralten med jobbing, så blir det hardt når man skal på jobb. Det tror jeg alle kan kjenne på etter en helg eller ferie, og du har det sånn hver gang det er ti for jobb igjen. Samtidig kan det jo virke som det er noe annet som egentlig sliter deg ut. Er det vanskelig sosialt? Depresjon? Et eller annet som gjør at du ønsker å isolere deg.. Har vært inne på den tanken pgsåt. Jeg har jo ingen faste rutiner, og det blir litt frustrerende. Søker jobber støtt og stadig, men det er nesten ingen som gir tilbakemelding på søknadene. Hadde en jobb tidligere som jeg trivdes i, tror jeg skal dra ned på og snakke med noen som kan hjelpe meg ut i samme type jobb, da kanskje jeg fullfører studiet også. Bedre å jobbe noen timer om dagen enn å jobbe fulle dager innimellom. Blir mye deprimert av å sitte inne og ikke vite hva som kommer til å skje, om jeg noen gang kommer til å få meg en normal jobb. Anonymous poster hash: 643c6...2d6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #19 Skrevet 27. april 2014 Glemte å legge til at jeg ikke møter på jobb, bryr meg ikke. Tenker bare at det ordner seg, men jeg får også litt dårlig samvittighet. Og til dere som kommenterer unødvendige og spydige kommentarer... det er ikke det jeg trenger, ikke min feil at dere ikke har det så bra med dere selv. Anonymous poster hash: 643c6...2d6 Det er vel deg som ikke har det så bra med deg selv, tenker jeg egentlig. Men hvis du har samme spydige kommentarer på jobb er vel sjansen ganske stor at de ikke vil ha deg lengre etterhvert? Problemet løst. Anonymous poster hash: 08582...73d Må da være lov å si ifra? Jeg har ikke sagt at jeg har det bra med meg selv. Men måten enkelte her inne kan lire av seg dritt på er helt utrolig. Og har jeg sagt at ingen vil ha meg i jobb? Hi Anonymous poster hash: 643c6...2d6
MrsMilla Skrevet 27. april 2014 #20 Skrevet 27. april 2014 Ja, du er faktisk lat. Sjelden jeg sier det til noen, og det er ikke ment vondt. Det er nå en gang sånn at man trenger mat, hus og litt annet småtteri - og dette koster penger. Penger får man ved å jobbe. Altså er ikke spørsmålet om du har motivasjon, man går på jobb med samme selvfølgelighet som man pusser tennene.
Modesty Blaise. Skrevet 27. april 2014 #21 Skrevet 27. april 2014 For meg så høres det ut som den største jobben du har er å ta tak i hvordan du tenker. Prøv å begynne å tenke positivt, så blir det meste litt lettere.... På det du har skrevet hittil så virker det som du kun fokuserer på det negative, og da blir det aller meste tungt. Hva med å først komme igang med å lage deg noen rutiner i hverdagen? Ha en plan på hva du skal gjøre, kom deg ut osv. Og ja, den holdningen du har til jobb er rett og slett litt tvilsom, og feiler det deg ingenting, så vil jeg nok si at du tipper mot lat...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #22 Skrevet 27. april 2014 For meg så høres det ut som den største jobben du har er å ta tak i hvordan du tenker. Prøv å begynne å tenke positivt, så blir det meste litt lettere.... På det du har skrevet hittil så virker det som du kun fokuserer på det negative, og da blir det aller meste tungt. Hva med å først komme igang med å lage deg noen rutiner i hverdagen? Ha en plan på hva du skal gjøre, kom deg ut osv. Og ja, den holdningen du har til jobb er rett og slett litt tvilsom, og feiler det deg ingenting, så vil jeg nok si at du tipper mot lat... Drar til legen på mandag jeg, så ser vi Drre skal få full rapport. Anonymous poster hash: 643c6...2d6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #23 Skrevet 27. april 2014 Eg tenke og at du burde jobbet litt kvar dag i stede for bare av og til. Di jobbene du søker bør du også ring på før frist å etter frist så husker di navnet ditt somregel er det så mange som søker jobb på forskjellige stillinger at meste parten av søknadene blir kastet i bosset før di i det hele tatt blir lest om di ser kjedelige ut. Kjenner akkurat hvordan du har det men jeg drar megselv på jobb å gjør den beste jobbe jeg kan. Ta en tur til legen å nav så kan du får mer hjelp der enn her Anonymous poster hash: 23295...57b
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #24 Skrevet 27. april 2014 Men er dette ekte? Fordi du skjønner vel selv at dette er en veldig rar holdning? Du trenger ikke en sykemelding, men et spark i baken, tror jeg. Anonymous poster hash: 08582...73d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #25 Skrevet 27. april 2014 Jeg forstår deg godt jeg. Jeg er ett menneske med veldig mye energi egentlig, men så fort jeg er i jobb så blir jeg totalt ødelagt og utslitt. Jeg hadde også kun en deltidsstilling der jeg jobbet 2 dager i uken. Jeg gikk til legen og fikk en sykemelding, har nå vært sykemeldt i 7 mnd og trives i livet mitt igjen. Resten av inntekten kommer fra supplerende livsopphold. Gå til legen og få en sykemelding er rådet mitt, resten ordner seg alltid. Anonymous poster hash: 9c804...8ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå