Malv Skrevet 16. juni 2014 #776 Del Skrevet 16. juni 2014 Da har vi også vært på ultralyd! Var så nervøs for at noe skulle være "galt", så jeg pustet EKSTREMT lettet ut når jordmor sa "her banker hjertet som normalt". Samboeren lo av meg Babyen var ekstremt aktiv idag (noe den har vært på alle ultralydundersøkelsene). Jordmor kommenterte til og med på at det var vanskelig å måle hodet, siden den ikke ville ligge i ro i det hele tatt. Drev og kickbokset der inne, og klødde seg i ansiktet. Det ble altså GUTT på oss! Jeg hadde jo "jentefølelse", og var veldig forberedt på at det skulle bli jente! Jeg ble så rørt at jeg begynte å grine med en gang! Er en helt fantastisk følelse. Har vært ute på shopping idag og kjøpt masse klær- (av den unødvendige typen vel og merke. Ikke noe ullbodyer her, men denimjakker og shortser og bukser til sommeren. Typisk meg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 16. juni 2014 #777 Del Skrevet 16. juni 2014 Jeg kopierte den nyeste lista, og la på hva vi får i parentes, så kan jo de som vet kjønn (og vil dele) skrive det inn der :-) 1.Sunnisol, mipmipmip 2. Nummer2.2014, spire.nr.2<3 3. DrømmeSofie, Toolose 4. JeanetteMarie 5. AlexandraMedMirakeliMagen, Bonusmamma 6. Tuppen85, Makemyday 7. Silhouette 8. illyheart, tikl, Løven 72 9. MammaMia, Malv, Bifrost 10. Håpet om nr 3 :-) 11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth 12. AKO91, Optatium (jente) 13. Snurrballong, Limona, Gi89 14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78, frø-i-magen 15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma 16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike 17. VurdererBaby 18.Solstråle86 19. Milli, Coccobahhia, Panterjenta85 20. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember 21. 22. Eliamali, Mrs Meg 23. lykkeligravid2, Abcsilje 24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89 25. To små troll,Hippetihopp 26. 27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone, Zinas79 28. Novemberlykke 29. Ponkepenk, bellina 30. Frupedersen, Challe Bra! Hadde tenkt å foreslå dette. Kan jo være morsomt å se hva de forskjellige får jeg kopierer på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseHengepupp Skrevet 16. juni 2014 #778 Del Skrevet 16. juni 2014 Siden vi er inne i en OUL-stim her; skal man ha med urinprøve? Jeg har bare fått timen pr telefon, og har glemt å spørre :-P noe annet å huske på? Har time i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 16. juni 2014 #779 Del Skrevet 16. juni 2014 Oi her vare mye kjekk lesing Og veldig glad for at det har gått gint på ultralyd med de av dere som har vært i dag og håper virkelig det ikke er noen som ikke hadde en fin opplevelse. Det er nå bare 3 dager igjen på jobb flr jeg skal på ferie, stresser livet av meg på jobb for å gjøre alt klart til jeg skal reise. Så både forkjølelsen og vond rygg er til stede. Var til legen med den dumme hodepinen jeg har HVER dag. Og de kunne ikke hjelpe meg med noe. Ikke hjelper det å drikke mye vann, ikke hjelper det å gå turer med masse frisk luft, spiser sunt og regelmessig. Ingenting utrolig kjipt. Har så vondt i hode at jeg må ta flere pauser når jeg står på jobb for å ikke kaste opp og når jeg kommer hjem er det bare rett å legge seg I dag må det være bevegelser jeg har kjent, er en rar rumling/ dunking i magen som jeg ikke har kjent før. Veldig koselig men rar følelse. Hva anbefales å gjøre før ultralyd så lille nurket er litt mer rolig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VurdererBaby Skrevet 16. juni 2014 #780 Del Skrevet 16. juni 2014 Kan man virkelig se hvem babyen ligner så tidlig som i uke 17-18? Fikk et 3-d bilde på forrige ultralyd (da uke 17) og innbiller meg å se tydelige trekk, men vil jo tro det er nettopp innbillning ja ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMia :D Skrevet 16. juni 2014 #781 Del Skrevet 16. juni 2014 Hmm det var ikke siste lista.... den ble oppdatert torsdag eller fredag sist uke da bamsemams74(tror jeg det var) var så snill å endret den for meg men ser ut som jeg kanskje greier å fikse de fra brettet uansett så forsøker og håper dere tilgir hvis alt blir på tryne 1.Sunnisol, mipmipmip 2. Nummer2.2014, spire.nr.2<3 3. DrømmeSofie, Toolose 4. JeanetteMarie 5. AlexandraMedMirakeliMagen, Bonusmamma 6. Tuppen85, Makemyday 7. Silhouette 8. illyheart, tikl, Løven 72 9. Malv, Bifrost 10. Håpet om nr 3 :-) 11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth 12. AKO91, Optatium (jente), MammaMia:D(gutt) 13. Snurrballong, Limona, Gi89 14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78, frø-i-magen 15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma 16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike 17. VurdererBaby 18.Solstråle86 19. Milli, Coccobahhia, Panterjenta85 20. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember 21. 22. Eliamali, Mrs Meg 23. lykkeligravid2, Abcsilje 24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89 25. To små troll,Hippetihopp 26. 27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone, Zinas79 28. Novemberlykke 29. Ponkepenk, bellina 30. Frupedersen, Challe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 16. juni 2014 #782 Del Skrevet 16. juni 2014 Tapas hørtes helt forferdelig ut nå som man er gravid!! Kan jo ikke spise noe av det som er godt jo! Tror jeg hadde dødd av utmattelse dersom vi ikke fikk ordentlig mat på Lørdag!!! Skal sies at jeg og noen venner stoppet på en statoil stasjon etter vielsen og kjøpte oss pølser Bruden er kjent for å være kresen på hvilke bilder hun liker av seg selv, så vi visste at de kom til å bruke lang tid på å ta bilder før middagen! haha! Herregud, nå er det bare 3 og en halv timer til jeg skal på ultralyd... Jeg gleder meg, og gruer meg så sinnsykt mye!!! Har hatt vondt i magen etter lørdagen, så jeg har vært en del bekymret, men godtatt at det helt sikkert bare kommer av all ståingen og gåingen på lørdagen. Det som er ille er at jeg sa det i bilen på vei oppover at det hadde vært typisk at det ble servert tapas i dag... Kjedelig for gravide ja. :/ Hadde vi visst at de kom til å bruke så lang tid på bildene så hadde vi sneket oss innom Peppes som lå rett borti høgget for lokalene. Nå har ikke jeg hatt store matlysten, men ble en heftig helg med sent i seng/tidlig opp alle dager, og lite mat. I tillegg har bekkenet slått seg helt vrangt i dag, prøver å holde ut på jobb, har så utrolig mye som må gjøres, og bare to uker til ferie, men tror jeg må krype til korset og spør legen om en 50% sykemelding disse to ukene. SÅ syyyykt spennende med UL! PÅ fredag er det vår tur og vi gleder oss så sinnsykt mye!!!! Fikk meg en liten latter på morgenen i dag da. Sms-samtale mellom meg og kjæresten: -Jeg har begynt å få kynnere. O_o -WHAT!!!!!!! -Slapp av, ikke rier, kynnere. Nesten litt som falske rier. Livmoren trener seg opp til fødselen. -Jeg kan ikke sånt.... Bli stressa hehe Så da forsikret jeg ham om at om plutselig riene skulle starte så kom han ikke til å få beskjed via sms. HAHA! Sånn hadde sikkert samboeren min reagert også. Han er jo helt lost når det gjelder graviditet. Ikke gidder han å lese seg opp på noe, han bare "stoler på at jeg vet hva jeg driver med" Sykemelding syntes jeg du skal be om! Man skal jo ikke gå rundt og ha det vondt på jobb bare fordi man ikke vil sykemelde seg. (Er forsåvidt det sjefen sa til meg når hun ba meg sykemelde meg ) Er jo masse deilig man kan spise i Tapas selv om man er hravid. Kjøttboller, kyllingspyd, scampi, salat, brød Oliven, og hvis tranger for spekemat blir for stor. Spør neste gang om de kan steke noen biter eller grille de i ovnen. Ser ikke helt at Tapas skulle være så gale. Men nå vet jo ikke jeg hva som var på tapas bordet Synes det var verre med koldtbord der er det som oftes kun spekemat, laks og eggerøre kanskje noen andre ting også men jeg slet på 17.mai. hehe. Tror alt har blitt til litt hysteri på hva man kan spise og ikke spise jeg. Bare å finne på lure ideer så kan man spise det MESTE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 16. juni 2014 #783 Del Skrevet 16. juni 2014 Siden vi er inne i en OUL-stim her; skal man ha med urinprøve? Jeg har bare fått timen pr telefon, og har glemt å spørre :-P noe annet å huske på? Har time i morgen Var på ultralyd i uke 13 og da hadde ikke jeg med noe ueinprøve. Eneste jeg synes var litt rart var at jeg da fikk beskjed om å drikke en halv liter vann før jeg kom helst ikke spise eller drikke noe annet 1 time før. Men nå på ordinær ultralyd har jeg ikke fått beskjed om noen ting :/ jeg skal tidlig på morningen så jeg tror jeg dropper frokost. Jeg vil veldig gjerne vite kjønnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optatium Skrevet 16. juni 2014 #784 Del Skrevet 16. juni 2014 Slang på frø-i-magens jente og jeg :-) 1.Sunnisol, mipmipmip 2. Nummer2.2014, spire.nr.2<3 3. DrømmeSofie, Toolose 4. JeanetteMarie 5. AlexandraMedMirakeliMagen, Bonusmamma 6. Tuppen85, Makemyday 7. Silhouette 8. illyheart, tikl, Løven 72 9. Malv, Bifrost 10. Håpet om nr 3 :-) 11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth 12. AKO91, Optatium (jente), MammaMia:D(gutt) 13. Snurrballong, Limona, Gi89 14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78, frø-i-magen (jente) 15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma 16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike 17. VurdererBaby 18.Solstråle86 19. Milli, Coccobahhia, Panterjenta85 20. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember 21. 22. Eliamali, Mrs Meg 23. lykkeligravid2, Abcsilje 24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89 25. To små troll,Hippetihopp 26. 27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone, Zinas79 28. Novemberlykke 29. Ponkepenk, bellina 30. Frupedersen, Challe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optatium Skrevet 16. juni 2014 #785 Del Skrevet 16. juni 2014 PrinsesseHengepupp, on 16 Jun 2014 - 23:02, said: Siden vi er inne i en OUL-stim her; skal man ha med urinprøve? Jeg har bare fått timen pr telefon, og har glemt å spørre :-P noe annet å huske på? Har time i morgen Var på ultralyd i uke 13 og da hadde ikke jeg med noe ueinprøve. Eneste jeg synes var litt rart var at jeg da fikk beskjed om å drikke en halv liter vann før jeg kom helst ikke spise eller drikke noe annet 1 time før. Men nå på ordinær ultralyd har jeg ikke fått beskjed om noen ting :/ jeg skal tidlig på morningen så jeg tror jeg dropper frokost. Jeg vil veldig gjerne vite kjønnet Ingen beskjed om noe her! Men jeg ble sendt ut midtveis for å tisse, min fulle urinblære la visstnok skygger over babyen :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 16. juni 2014 #786 Del Skrevet 16. juni 2014 1.Sunnisol, mipmipmip2. Nummer2.2014, spire.nr.2<33. DrømmeSofie, Toolose4. JeanetteMarie5. AlexandraMedMirakeliMagen, Bonusmamma6. Tuppen85, Makemyday7. Silhouette8. illyheart, tikl, Løven 729. Bifrost10. Håpet om nr 3 :-)11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth12. AKO91, Optatium (jente), MammaMia:D(gutt)13. Snurrballong, Limona, Gi89, Malv(Gutt)14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78, frø-i-magen (jente)15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike17. VurdererBaby18.Solstråle8619. Milli, Coccobahhia, Panterjenta8520. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember21.22. Eliamali, Mrs Meg23. lykkeligravid2, Abcsilje24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie8925. To små troll,Hippetihopp26.27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone, Zinas7928. Novemberlykke29. Ponkepenk, bellina30. Frupedersen, Challe Fikk ny termin idag: 13 November! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 17. juni 2014 #787 Del Skrevet 17. juni 2014 Tapas hørtes helt forferdelig ut nå som man er gravid!! Kan jo ikke spise noe av det som er godt jo! Tror jeg hadde dødd av utmattelse dersom vi ikke fikk ordentlig mat på Lørdag!!! Skal sies at jeg og noen venner stoppet på en statoil stasjon etter vielsen og kjøpte oss pølser Bruden er kjent for å være kresen på hvilke bilder hun liker av seg selv, så vi visste at de kom til å bruke lang tid på å ta bilder før middagen! haha! Herregud, nå er det bare 3 og en halv timer til jeg skal på ultralyd... Jeg gleder meg, og gruer meg så sinnsykt mye!!! Har hatt vondt i magen etter lørdagen, så jeg har vært en del bekymret, men godtatt at det helt sikkert bare kommer av all ståingen og gåingen på lørdagen. Det som er ille er at jeg sa det i bilen på vei oppover at det hadde vært typisk at det ble servert tapas i dag... Kjedelig for gravide ja. :/ Hadde vi visst at de kom til å bruke så lang tid på bildene så hadde vi sneket oss innom Peppes som lå rett borti høgget for lokalene. Nå har ikke jeg hatt store matlysten, men ble en heftig helg med sent i seng/tidlig opp alle dager, og lite mat. I tillegg har bekkenet slått seg helt vrangt i dag, prøver å holde ut på jobb, har så utrolig mye som må gjøres, og bare to uker til ferie, men tror jeg må krype til korset og spør legen om en 50% sykemelding disse to ukene. SÅ syyyykt spennende med UL! PÅ fredag er det vår tur og vi gleder oss så sinnsykt mye!!!! Fikk meg en liten latter på morgenen i dag da. Sms-samtale mellom meg og kjæresten: -Jeg har begynt å få kynnere. O_o -WHAT!!!!!!! -Slapp av, ikke rier, kynnere. Nesten litt som falske rier. Livmoren trener seg opp til fødselen. -Jeg kan ikke sånt.... Bli stressa hehe Så da forsikret jeg ham om at om plutselig riene skulle starte så kom han ikke til å få beskjed via sms. HAHA! Sånn hadde sikkert samboeren min reagert også. Han er jo helt lost når det gjelder graviditet. Ikke gidder han å lese seg opp på noe, han bare "stoler på at jeg vet hva jeg driver med" Sykemelding syntes jeg du skal be om! Man skal jo ikke gå rundt og ha det vondt på jobb bare fordi man ikke vil sykemelde seg. (Er forsåvidt det sjefen sa til meg når hun ba meg sykemelde meg ) Er jo masse deilig man kan spise i Tapas selv om man er hravid. Kjøttboller, kyllingspyd, scampi, salat, brød Oliven, og hvis tranger for spekemat blir for stor. Spør neste gang om de kan steke noen biter eller grille de i ovnen. Ser ikke helt at Tapas skulle være så gale. Men nå vet jo ikke jeg hva som var på tapas bordet Synes det var verre med koldtbord der er det som oftes kun spekemat, laks og eggerøre kanskje noen andre ting også men jeg slet på 17.mai. hehe. Tror alt har blitt til litt hysteri på hva man kan spise og ikke spise jeg. Bare å finne på lure ideer så kan man spise det MESTE Jeg hadde noen sånne kyllingvinger også, men det var så mye krydder på, og da får jeg så lett halsbrann nå. Har skalldyrallergi, så kan ikke ha scampi heller. (Uff, kjenner meg fryktelig vanskelig nå. ) Eller så var det mest spekemat, laks, o.l. Men var et kjempefint bryllup altså, misforstå meg rett, tapas var bare ikke så veldig mettende etter mange timers venting. Hurra for gutt, Malv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 17. juni 2014 #788 Del Skrevet 17. juni 2014 Da var vi ferdig på ul og her er det en suuper søt, frisk lten gutt! Wiiihii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 17. juni 2014 #789 Del Skrevet 17. juni 2014 1.Sunnisol, mipmipmip2. Nummer2.2014, spire.nr.2<33. DrømmeSofie, Toolose4. JeanetteMarie5. AlexandraMedMirakeliMagen, Bonusmamma6. Tuppen85, Makemyday7. Silhouette8. illyheart, tikl, Løven 729. Bifrost10. Håpet om nr 3 :-)11.monson (gutt) 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth12. AKO91, Optatium (jente), MammaMia:D(gutt)13. Snurrballong, Limona, Gi89, Malv(Gutt)14. junior&vesl@, Nordlys13, micke78, frø-i-magen (jente)15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike17. VurdererBaby18.Solstråle8619. Milli, Coccobahhia, Panterjenta8520. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember21.22. Eliamali, Mrs Meg23. lykkeligravid2, Abcsilje24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie8925. To små troll,Hippetihopp26.27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone, Zinas7928. Novemberlykke29. Ponkepenk, bellina30. Frupedersen, Challe Fikk ny termin idag: 13 November! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 17. juni 2014 #790 Del Skrevet 17. juni 2014 1.Sunnisol, mipmipmip2. Nummer2.2014, spire.nr.2<33. DrømmeSofie, Toolose4. JeanetteMarie5. AlexandraMedMirakeliMagen, Bonusmamma6. Tuppen85, Makemyday7. Silhouette8. illyheart, tikl, Løven 729. Bifrost10. Håpet om nr 3 :-)11.monson (gutt) 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth12. AKO91, Optatium (jente), MammaMia:D(gutt)13. Snurrballong, Limona, Gi89, Malv(Gutt)14. junior&vesl@, Nordlys13, micke78, frø-i-magen (jente)15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike17. VurdererBaby18.Solstråle8619. Milli, Coccobahhia, Panterjenta8520. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember21.22. Eliamali, Mrs Meg23. lykkeligravid2, Abcsilje24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie8925. To små troll,Hippetihopp26.27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone, Zinas7928. Novemberlykke29. Ponkepenk, bellina30. Frupedersen, Challe Fikk ny termin idag: 13 November! oj det ble ikke bra.. Kan kanskje noen flytte meg fra 14nov til den 11? og så får jeg gutt, så kan godt ta med det i listen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 17. juni 2014 #791 Del Skrevet 17. juni 2014 1.Sunnisol, mipmipmip2. Nummer2.2014, spire.nr.2<33. DrømmeSofie, Toolose4. JeanetteMarie5. AlexandraMedMirakeliMagen, Bonusmamma6. Tuppen85, Makemyday7. Silhouette8. illyheart, tikl, Løven 729. Bifrost10. Håpet om nr 3 :-)11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth, monson (Gutt)12. AKO91, Optatium (jente), MammaMia:D(gutt)13. Snurrballong, Limona, Gi89, Malv(Gutt)14. junior&vesl@, Nordlys13, micke78, frø-i-magen (jente)15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike17. VurdererBaby18.Solstråle8619. Milli, Coccobahhia, Panterjenta8520. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember21.22. Eliamali, Mrs Meg23. lykkeligravid2, Abcsilje24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie8925. To små troll,Hippetihopp26.27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone, Zinas7928. Novemberlykke29. Ponkepenk, bellina30. Frupedersen, Challe Gratulerer med gutt, monson! Det er rart hvor utrolig mange råd jeg skal få mtp bekkenløsningen min. Og da fra de to damene på jobben som aldri har vært gravide. "Du må bare bevege på deg, så stivner du ikke", "Du burde prøve masasje. Man må jo bare prøve alt". Ikke så lett å bevege seg når jeg har vondt både når jeg sitter og går, masasje er jo heller ikke veldig enkelt når man ikke kan ligge på magen. Og når hverken kiropraktor eller fysioterapi hjalp så ser jeg ikke for meg at ren masasje skulle endre så mye? Mulig jeg er fryktelig negativ nå, men føler liksom at jeg nærmest må forsvare ovenfor kollegene mine at jeg har vondt. Om jeg blir 50% sykemeldt slik jeg tror og håper (Vil jobbe litt, får så dårlig samvittighet ovenfor kollegene som eventuelt må ta mine oppgaver, og føler meg allerede uglesett for det jeg har vært borte) så blir de nok å snakke en del om meg. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 17. juni 2014 #792 Del Skrevet 17. juni 2014 Gratulerer så masse med gutt, Monson! Er så gøy å endelig få vite kjønn! Er fremdeles i lykkerus etter gårsdagen. Ulvemamma: Hva skjer med at folk som ikke har peiling liksom skal gi råd? De aner jo virkelig ikke hvor vondt det kan være!!! Jeg ante ikke at bekkenproblemer kunne være så smertefullt, og jeg antar nesten at du har det verre enn meg igjen, noe som må være helt forferdelig!!! Folk har også sagt til meg at "du må gjøre ditt, du må gjøre datt".. Hjelper virkelig ikke å gå, trene, gjøre knebøy, når det er vondt å reise seg fra en stol! Ahhh.. Må bare himle med øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optatium Skrevet 17. juni 2014 #793 Del Skrevet 17. juni 2014 Det er rart hvor utrolig mange råd jeg skal få mtp bekkenløsningen min. Og da fra de to damene på jobben som aldri har vært gravide. "Du må bare bevege på deg, så stivner du ikke", "Du burde prøve masasje. Man må jo bare prøve alt". Ikke så lett å bevege seg når jeg har vondt både når jeg sitter og går, masasje er jo heller ikke veldig enkelt når man ikke kan ligge på magen. Og når hverken kiropraktor eller fysioterapi hjalp så ser jeg ikke for meg at ren masasje skulle endre så mye? Mulig jeg er fryktelig negativ nå, men føler liksom at jeg nærmest må forsvare ovenfor kollegene mine at jeg har vondt. Om jeg blir 50% sykemeldt slik jeg tror og håper (Vil jobbe litt, får så dårlig samvittighet ovenfor kollegene som eventuelt må ta mine oppgaver, og føler meg allerede uglesett for det jeg har vært borte) så blir de nok å snakke en del om meg. :/ Vil bare nevne at massasje er veldig godt for bekkenet syns jeg Mannen pleier å massere meg nederst i korsryggen mens jeg ligger på magen. Om du ikke kan ligge på magen sier min bekkenplagede venninne at man kan sitte fremoverlent på en krakk eller en stol (bakfrem), da kommer han også til. Fryktelig deilig!! Om det hjelper i lengden skal jeg ikke si noe på, men det er svært godt rett etterpå i alle fall God bedring! Og ikke la deg plage av kollegaer og hva de måtte synse og mene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilde og gutta Skrevet 17. juni 2014 #794 Del Skrevet 17. juni 2014 Da blir det en lillebror her. Flere gutter i gutteglubben. Termin er den 14 november. Så om noen kan ta bort sabahilde og eliasgutten fra den 27 nov så hadde det värt veldig bra. Alt så veldig bra ut. Frisk og litt blyg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseHengepupp Skrevet 17. juni 2014 #795 Del Skrevet 17. juni 2014 OUL overstått, alt vel Og hun klarte å holde seg fra å si kjønn, så vi lever fortsatt i lykkelig uvitenhet. Målene tilsvarte to dager i forskjell fra termin satt fra riksen, men det skulle vi ikke bry oss om. Det betyr vel bare at reka får det den trenger og litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMia :D Skrevet 17. juni 2014 #796 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) 1.Sunnisol, mipmipmip 2. Nummer2.2014, spire.nr.2<3 3. DrømmeSofie, Toolose 4. JeanetteMarie 5. AlexandraMedMirakeliMagen, Bonusmamma 6. Tuppen85, Makemyday 7. Silhouette 8. illyheart, tikl, Løven 72 9. Bifrost 10. Håpet om nr 3 :-) 11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth, monson(gutt) 12. AKO91, Optatium (jente), MammaMia:D(gutt) 13. Snurrballong, Limona, Gi89, Malv(Gutt) 14. junior&vesl@, Nordlys13, micke78, frø-i-magen(jente), hildeeliaslilleputt(gutt) 15. PrinsesseHengepupp(luv), Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma 16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike 17. VurdererBaby 18.Solstråle86 19. Milli, Coccobahhia, Panterjenta85 20. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember 21. 22. Eliamali, Mrs Meg 23. lykkeligravid2, Abcsilje 24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89 25. To små troll,Hippetihopp 26. 27. MartheK, esha, Amone, Zinas79 28. Novemberlykke 29. Ponkepenk, bellina 30. Frupedersen, Challe Så bra Prinsessehengepupp Går da ut i fra at du bare blir der du er på lista... Satte luv bak deg....lykkelig uviten ;p (si i fra hvis dette betyr noe annet som ikke skulle sømme seg ) Føler det mangler noen på listen, eller at noen ligger på feil dato...men de får si i fra så ordner det seg nok Venter i spenning på resten! Endret 17. juni 2014 av MammaMia :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panterjenta85 Skrevet 17. juni 2014 #797 Del Skrevet 17. juni 2014 Det er rart hvor utrolig mange råd jeg skal få mtp bekkenløsningen min. Og da fra de to damene på jobben som aldri har vært gravide. "Du må bare bevege på deg, så stivner du ikke", "Du burde prøve masasje. Man må jo bare prøve alt". Ikke så lett å bevege seg når jeg har vondt både når jeg sitter og går, masasje er jo heller ikke veldig enkelt når man ikke kan ligge på magen. Og når hverken kiropraktor eller fysioterapi hjalp så ser jeg ikke for meg at ren masasje skulle endre så mye? Mulig jeg er fryktelig negativ nå, men føler liksom at jeg nærmest må forsvare ovenfor kollegene mine at jeg har vondt. Om jeg blir 50% sykemeldt slik jeg tror og håper (Vil jobbe litt, får så dårlig samvittighet ovenfor kollegene som eventuelt må ta mine oppgaver, og føler meg allerede uglesett for det jeg har vært borte) så blir de nok å snakke en del om meg. :/ Vil bare nevne at massasje er veldig godt for bekkenet syns jeg Mannen pleier å massere meg nederst i korsryggen mens jeg ligger på magen. Om du ikke kan ligge på magen sier min bekkenplagede venninne at man kan sitte fremoverlent på en krakk eller en stol (bakfrem), da kommer han også til. Fryktelig deilig!! Om det hjelper i lengden skal jeg ikke si noe på, men det er svært godt rett etterpå i alle fall God bedring! Og ikke la deg plage av kollegaer og hva de måtte synse og mene! Jeg får akupunktur for bekkenet og det er helt utrolig effektivt! Jeg har gått fra å bruke krykker til å gå uten noe vondt nå! Det er fremdeles ubehagelig om jeg sitter lenge i samme stilling, eller på harde stoler, men det er helt fantastisk! Da får jeg nåler i bekkenområdet, langs ryggraden, i knefestet og ved anklene. Vet noen gir bare i øret, men kan jeg ikke si noe om virkningen av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panterjenta85 Skrevet 17. juni 2014 #798 Del Skrevet 17. juni 2014 1.Sunnisol, mipmipmip 2. Nummer2.2014, spire.nr.2<3 3. DrømmeSofie, Toolose 4. JeanetteMarie 5. AlexandraMedMirakeliMagen, Bonusmamma 6. Tuppen85, Makemyday 7. Silhouette 8. illyheart, tikl, Løven 72 9. Bifrost 10. Håpet om nr 3 :-) 11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth, monson(gutt) 12. AKO91, Optatium (jente), MammaMia:D(gutt) 13. Snurrballong, Limona, Gi89, Malv(Gutt) 14. junior&vesl@, Nordlys13, micke78, frø-i-magen(jente), hildeeliaslilleputt(gutt) 15. PrinsesseHengepupp(luv), Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma, Panterjenta85 (gutt) 16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike 17. VurdererBaby 18.Solstråle86 19. Milli, Coccobahhia 20. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember 21. 22. Eliamali, Mrs Meg 23. lykkeligravid2, Abcsilje 24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89 25. To små troll,Hippetihopp 26. 27. MartheK, esha, Amone, Zinas79 28. Novemberlykke 29. Ponkepenk, bellina 30. Frupedersen, Challe Da har jeg flytta meg fire dager frem! Herlig ultralyd som var så mye mer omfattende enn jeg noengang har vært med på tidligere og jeg har hatt ca seks ul med hvert barn, så litt morro å være med på noe helt annet! overraskende at det var gutt når vi har to jenter fra før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AKO91 Skrevet 17. juni 2014 #799 Del Skrevet 17. juni 2014 1.Sunnisol, mipmipmip 2. Nummer2.2014, spire.nr.2<3 3. DrømmeSofie, Toolose 4. JeanetteMarie 5. AlexandraMedMirakeliMagen, Bonusmamma 6. Tuppen85, Makemyday 7. Silhouette 8. illyheart, tikl, Løven 72 9. Bifrost 10. Håpet om nr 3 :-) 11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth, monson(gutt) 12. AKO91(jente), Optatium (jente), MammaMia:D(gutt) 13. Snurrballong, Limona, Gi89, Malv(Gutt) 14. junior&vesl@, Nordlys13, micke78, frø-i-magen(jente), hildeeliaslilleputt(gutt) 15. PrinsesseHengepupp(luv), Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma, Panterjenta85 (gutt) 16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike 17. VurdererBaby 18.Solstråle86 19. Milli, Coccobahhia 20. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember 21. 22. Eliamali, Mrs Meg 23. lykkeligravid2, Abcsilje 24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89 25. To små troll,Hippetihopp 26. 27. MartheK, esha, Amone, Zinas79 28. Novemberlykke 29. Ponkepenk, bellina 30. Frupedersen, Challe Skrev på at jeg selv får jente:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrballong Skrevet 17. juni 2014 #800 Del Skrevet 17. juni 2014 Mye herlig lesning her inne om dagen altså! Da har vi også vært på OUL og kikka på verdens nydeligste lille skrukketroll som turnet rundt Alt var i skjønneste orden, og vi har valgt å holde på spenningen og ikke vite kjønnet, så satte lykkelig uvitende på meg også, og flyttet terminen min fra 13. til 14. Gratulerer til alle her inne som har vært på ultralyd, og masse lykke til til dere som ikke har vært ennå -det er virkelig noe å glede seg til! 1.Sunnisol, mipmipmip2. Nummer2.2014, spire.nr.2<33. DrømmeSofie, Toolose4. JeanetteMarie5. AlexandraMedMirakeliMagen, Bonusmamma6. Tuppen85, Makemyday7. Silhouette8. illyheart, tikl, Løven 729. Bifrost10. Håpet om nr 3 :-)11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth, monson(gutt)12. AKO91(jente), Optatium (jente), MammaMia:D(gutt)13. Limona, Gi89, Malv(Gutt)14. junior&vesl@, Nordlys13, micke78, frø-i-magen(jente), hildeeliaslilleputt(gutt), Snurrballong(luv)15. PrinsesseHengepupp(luv), Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma, Panterjenta85 (gutt)16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike17. VurdererBaby18.Solstråle8619. Milli, Coccobahhia20. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember21.22. Eliamali, Mrs Meg23. lykkeligravid2, Abcsilje24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie8925. To små troll,Hippetihopp26.27. MartheK, esha, Amone, Zinas7928. Novemberlykke29. Ponkepenk, bellina30. Frupedersen, Challe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå