Gå til innhold

Dette huset blir ikke solgt, hvorfor tror du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarene jeg får av dere tilsvarer det jeg alltid har tenkt.

Det jeg vet er at huset har vært dyrere første gang det ble lagt ut til salgs, så gikk prisen litt ned for så igjen opp.

Skjønner ikke? Og megler har kommet med forslag om å hive ut møblene, men eier nekter.

Et vennepar av meg kjøpte en helt ny leilighet rett over veien av dette huset, for tre år siden for 1,9mil. De solgte det i Oktober for 3 mil. De hadde oppgradert den gjennom årene og stylet det skikkelig til visning, og ble solgt etter første visning. Så det har mye å si.

Skjønner ikke hva megleren tenker med, hvorfor kommer han ikke med forslag og råd til dem?

HiAnonymous poster hash: 78901...451

Du forteller jo hva som er problemet her; megler har kommet med forslag om å hive ut møblene, men eier nekter. Det du skriver får meg til å tenke at her er det vanskelige selgere og det er kanskje derfor pris har gått opp/ned også? Det finnes huseiere som tror de vet bedre enn megleren når det kommer til salg av bolig.Anonymous poster hash: a095e...78c

Du har kanskje rett i det du sier. Jeg kjenner dem ikke personlig, men om jeg hadde slitet så lenge med å selge så hadde jeg søkt råd og tips over alt jeg kommer.

Anonymous poster hash: 78901...451

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...