Gå til innhold

Dette huset blir ikke solgt, hvorfor tror du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prisen kanskje?

vi betalte nettopp kun 400 000 mer for en dobbelt så stor enebolig, som ligger mye mer sentralt (nærmere Oslo..)

Anonymous poster hash: fd5a8...057
Skrevet

Billig og enkel standard på huset, til en avsindig pris.

Jeg ville aldri ha kjøpt det, men så vil jeg ikke bo på Jessheim heller. Vet jo at det er dyrere der enn her jeg bor, men syns likevel dette var stivt.

Skrevet

Alt er salgbart, det er bare spørsmål om pris.

Anonymous poster hash: a095e...78c

Skrevet

Synes ikke det var dyrt, i Oslo her jeg bor koster en slik bolig nærmere 5 mill. Men om jeg skulle bodd på landet, ville jeg ihvertfall hatt mer hage enn det huset på Jessheim hadde.

Anonymous poster hash: 1b44c...d48

Skrevet

For dyrt. Et rekkehus som er finere får man for en rimeligere penge andre steder som er like 'sentrale' som Jessheim.

Anonymous poster hash: fa2de...3c4

Skrevet

For høy pris. Og orket ikke se gjennom alle bildene da møblering var så smakløst. Ser for meg at det lukter hvitløk og krydder i hele kåken.

Anonymous poster hash: d4331...01e

Skrevet

Tror dere at møbler og den stilen holder folk på avstand? Det var det første som falt meg inn. De burde få ut alle møblene og leie en interiørkonsulent og ta nye bilder. Tror dere ikke det hadde hjulpet?

Hi

Anonymous poster hash: 78901...451

Skrevet

Tror dere at møbler og den stilen holder folk på avstand? Det var det første som falt meg inn. De burde få ut alle møblene og leie en interiørkonsulent og ta nye bilder. Tror dere ikke det hadde hjulpet?

Hi

Anonymous poster hash: 78901...451

Ja, jeg tror det har en del å si. Hvorfor leier folk ellers interiørkinsulenter?;-)

Jeg syns det var dyrt. For min del måtte jeg gjort en del, bl.a malt takene. Hadde ikke klart sånn som det var. Måtte også gjort en del annet og til den prisen hadde jg ikke kjøpt noe jeg måtte gjort så mye med.

Anonymous poster hash: bd1ab...3d6

Skrevet

Jeg tenker at det rett og slett ser kjedelig ut. Ingen sjarm. Ikke en plante, verken ute eller inne. Og selvsagt prisen.

Anonymous poster hash: 30e1e...a75

Skrevet

Prisen aner jeg ikke noe om. Men huset i seg selv virket totalt uten wow-faktor. Det som var av farge var hysteriske gulvtepper og ellers fryktelig kjedelig rett og slett. Uteområdet kunne vært fra en mindre hyggelig institusjon uten beplantningsbudsjett. Tror noen blomsterkrukker, og en sittegruppe ute, samt litt "rensking" av inventar hadde gjort seg. For huset i seg selv var jo greit nok, slik jeg ser det. 

Skrevet

Det ser kjedelig ut. Men samtidig er det såpass nytt, at å bytte kjøkken og bad ville jeg ikke gjort. Så måtte jeg leve med noe jeg egentlig ikke var så fornøyd med. For meg er det viktig at bad og kjøkken er noe jeg enten liker veldig godt, eller er veldig klar for oppussing.

Ellers føles det mer ut som rekkehus, synes ikke plassen er godt utnyttet heller. Jeg har selv 120 m2, og har 4 soverom, og føler jeg har større plass.

Og regner med at man kan finne fine rekkehus i samme prisklasse.

Skrevet

Møblene og alle de fordømte teppene overalt,ødelegger mye av inntrykket.

Anonymous poster hash: b421b...e72
Skrevet

Jeg ville ha fjernet gardiner og tepper. Fått inn litt planter og friske blomster.

Ute ville jeg laget til taket på pavaliongen og fått opp krukker med trær og blomster.

Møblene er heller ikke så innbydende, men er vel ikke så greit å bytte de ut heller.

Anonymous poster hash: 33ec1...f00

Skrevet

Prisen er høy,  men jeg har ikke peiling på hva boliger går ellers i det området. Ellers er det en kjedelig stil, mange stygge RØDE tepper. Hiv de ut sier jeg, så blir det straks mye bedre. 

Anonymous poster hash: 58150...1bd
Skrevet

I et hus fra 2008 forventer jeg ikke se dusjforheng! Det kvalmeste som finnes.

Ellers virker huset å ha tidlig 90-talls-preg. Veldig rart.

Skrevet

Det er alltid pris det står på om noe ikke blir solgt. De fleste klarer se forbi stygge tepper og sofa når de skal kjøpe bolig.

Anonymous poster hash: 085be...6f2

Skrevet

Kanskje det er naboene som er problemet...

Anonymous poster hash: 9988a...6ae
Skrevet

Ikke noe ekstra med dette huset og ikke noe som sa wow i mine øyne og prisen burde vært sunket til under 3,5 millioner.

Anonymous poster hash: d1771...5ee
Skrevet

Det er alltid pris det står på om noe ikke blir solgt. De fleste klarer se forbi stygge tepper og sofa når de skal kjøpe bolig.

Anonymous poster hash: 085be...6f2

Det er jo bare tull!

Anonymous poster hash: 70e20...736

Skrevet

Det var jo ingenting ekstraordinært med det huset, helt enkel standard og kjempekjedelig. Når det da i tillegg koster nesten 4 mill og ligger midt i glaningen til ørten andre hus og null privatliv på utsiden og naboer på alle kanter som ser rett inn er det ikke rart de sliter med å selge. 

Man ser jo at det er boligen til en innvandrerfamilie, og da lurer jeg på hvordan nabolaget er? Er det en fin etnisk blanding eller er det en "ghetto" (lenge siden jeg bodde på Jessheim).

Skal du selge en bolig til den prisen bør det være en grei standard altså, og se koselig og innbydende ut, eller ha en litt kul stil. Noe som vekker kjøperens interesse, her var det bare kjedelig...

Anonymous poster hash: 385df...9aa
Skrevet

Det er alltid pris det står på om noe ikke blir solgt. De fleste klarer se forbi stygge tepper og sofa når de skal kjøpe bolig.Anonymous poster hash: 085be...6f2

Det er jo bare tull! Anonymous poster hash: 70e20...736

De som eier litt fantasi klarer jo å se forbi andres ting.... Har vært på flere visninger, hvor det oser av shabby chic prinsesse stil i hele huset, synes det ser grusomt ut:p men jeg har jo gått rundt og tenkt på mulighetene jeg har der. Tingene følger jo ikke med huset!

Anonymous poster hash: 3e427...a55

Skrevet

Fire mill for et rekkehus på Jessheim?!? Nei takk.

Anonymous poster hash: ebf07...88c
Skrevet

Kan ikke uttale meg om prisen da jeg ikke kjenner området. Men ellers var det tre ting jeg la merke til:

1) Veldig dominerende gardiner som tok alt fokuset

2) GRUSOMME tepper...overalt

3) Trehvite tak som kom ned i hodet på deg

Hiv ut gardiner og tepper og mal alle takene hvite, så ville det blitt MYE finere. Styling har faktisk mye å si. Ikke alle klarer å se forbi slike ting. Det er derfor det finnes et marked for interiørkonsulenter.

Skrevet

Jeg tror at prisen er for høy fordi Ekornrud ikke er sentralt på Jessheim. Liten hage, og kjedet enebolig gjør at jeg mistenker at mange tenker "rekkehus" i stedet for enebolig. Disse boligene er det i tillegg sinnssykt mange av på Jessheim, og nei: Møbler og innredning her hjelper nok ikke i positiv retning.

For denne prisen kan man faktisk få en enebolig med tomt på Jessheim, se link. Og denne ligger faktisk nærmere sentrum også...:

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=47782162&searchclickthrough=true

Anonymous poster hash: 45c09...73f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...