Gå til innhold

Du kan velge EN sang


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som får tittelen "verdens beste sang" hvilken velger du?

 

Jeg har store problemer med å velge siden musikk er en stor og viktig del av livet mitt, men om jeg luker vekk alle artistene jeg simpelthen elsker og kun tenker musikalsk prakteksemplar må det bli sangen bohemian rhapsody av queen.

 

Lurer på hva folk anser som verdens beste musikk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Comfortably numb

 

Anonymous poster hash: 88ec1...690

Skrevet

Det er et nesten umulig spørsmål å svare på. Topp 10 ja, eller kanskje topp 3.

Men å velge bare 1....

Da må det nok bli Nick Cave og The Ship Song

Skrevet

Greg Laswell - Comes and Goes



Anonymous poster hash: b0571...876
Skrevet

Før jeg trykket meg inn på innlegget, tenkte jeg med en gang bohemian rhapsody. Den er komplett, rett og slett. Har enda ikke møtt et eneste menneske som ikke liker den sangen. 

Ellers får jeg aldri nok av We are young, av Fun. Den er nydelig! :) 

Skrevet

Give me a reason 



Anonymous poster hash: 0a775...e8d
Skrevet

Ååååå jaaaa pink floyd <3 selv liker jeg the great gig in the sky.. Det er sykt vanskelig å velge bare en!!

Skrevet

Av nye sanger: i see fire og some die young.

Gamle sanger: bohemian rhapsody, i will survive, wonderwall ++++++

Skrevet

Tror jeg stiller meg bak Bohemian Rhapsody selv, jeg. Den er et mesterverk nesten uten sidestykke :)

Skrevet (endret)

It must have been love med Roxette MEN det MÅ være konsertopptaket på albumet tourism 2009, live-opptak fra Santiago. (Finner den på Spotify)

Helt magisk.

 

Vil gjerne ha tilbakemelding om du hører på den.

Endret av Kathrine.
Skrevet

Tror jeg stiller meg bak Bohemian Rhapsody selv, jeg. Den er et mesterverk nesten uten sidestykke :)

Ja det er en sang som man bare MÅÅÅÅ skru opp og gaule med!

Skrevet

American Pie (orginalen med Don McLean) musikkhistorie på sitt beste.

Skrevet

Av nye artister er jeg over gjennomsnittet glad i John Mayer og Beth Hart.

Skrevet

jeg hater den nevnte sangen av Queen....da skrur jeg faktisk av.

jeg grøsser ved å høre på den.

 

ellers vet jeg ikke om jeg kommer på 1 sang nå......nei, ikke i farta....



Anonymous poster hash: 4ad87...73f
Skrevet

Vanskelig å velge, men må bli en Pink Floyd sang.

Veldig glad i High Hopes, Learning To Fly og Comfortably Numb.

Skrevet

 

jeg hater den nevnte sangen av Queen....da skrur jeg faktisk av.

jeg grøsser ved å høre på den.

 

ellers vet jeg ikke om jeg kommer på 1 sang nå......nei, ikke i farta....

Anonymous poster hash: 4ad87...73f

 

Nå er det nettopp derfor jeg spør for alle er forskjellig. Men musikk er heller ikke for alle, for min del er det helt nødvendig for å. Komme gjennom dagene mentalt :-)

Skrevet

Bridge over troubled water

 

Anonymous poster hash: de9eb...2c7

Skrevet

Hmm, vanskelig, men... Da tror jeg det må bli "Gabriellas song", fra filmen " Så som i himmelen"

.http://m.youtube.com/watch?v=tXnQW_Dve28

Man må nesten ha sett filmen, for å få de "rette grysningene" fra sangen, men utrolig nydelig, både sang og film :)

 

Anonymous poster hash: a24a1...89a

Skrevet

Sorrow, av Pink Floyd. Den kan jeg høre på til evig tid. Som det meste annet av Pink Floyd.

Skrevet

Who wants to live forever av Queen er jo bare helt nydelig! 

Skrevet

Sabbath bloddy sabbath, av black sabbath. Ellers er det mange fine sanger av, sabbath, ozzy, metallica, pink floyd og volbeat.

 

Anonymous poster hash: 2e392...9ce

Skrevet

In flames: Alias. Elsker den!!

Gjest 5 andre
Skrevet

Oi, så vanskelig. Har mange favorittsanger, så svaret vil nok variere fra dag til dag. I dag hadde nok valget falt på Nick Cave and the bad seeds - Lay me low. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...