L'attente Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Som får tittelen "verdens beste sang" hvilken velger du? Jeg har store problemer med å velge siden musikk er en stor og viktig del av livet mitt, men om jeg luker vekk alle artistene jeg simpelthen elsker og kun tenker musikalsk prakteksemplar må det bli sangen bohemian rhapsody av queen. Lurer på hva folk anser som verdens beste musikk :-)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Comfortably numb Anonymous poster hash: 88ec1...690
Modesty Blaise. Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Det er et nesten umulig spørsmål å svare på. Topp 10 ja, eller kanskje topp 3. Men å velge bare 1.... Da må det nok bli Nick Cave og The Ship Song
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Greg Laswell - Comes and Goes Anonymous poster hash: b0571...876
Voilà Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Før jeg trykket meg inn på innlegget, tenkte jeg med en gang bohemian rhapsody. Den er komplett, rett og slett. Har enda ikke møtt et eneste menneske som ikke liker den sangen. Ellers får jeg aldri nok av We are young, av Fun. Den er nydelig!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Give me a reason Anonymous poster hash: 0a775...e8d
L'attente Skrevet 21. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2014 Ååååå jaaaa pink floyd <3 selv liker jeg the great gig in the sky.. Det er sykt vanskelig å velge bare en!!
MissZanta Skrevet 21. april 2014 #8 Skrevet 21. april 2014 Av nye sanger: i see fire og some die young. Gamle sanger: bohemian rhapsody, i will survive, wonderwall ++++++
Fero Skrevet 21. april 2014 #9 Skrevet 21. april 2014 Tror jeg stiller meg bak Bohemian Rhapsody selv, jeg. Den er et mesterverk nesten uten sidestykke
Kathrine. Skrevet 21. april 2014 #10 Skrevet 21. april 2014 (endret) It must have been love med Roxette MEN det MÅ være konsertopptaket på albumet tourism 2009, live-opptak fra Santiago. (Finner den på Spotify) Helt magisk. Vil gjerne ha tilbakemelding om du hører på den. Endret 21. april 2014 av Kathrine.
L'attente Skrevet 21. april 2014 Forfatter #11 Skrevet 21. april 2014 Tror jeg stiller meg bak Bohemian Rhapsody selv, jeg. Den er et mesterverk nesten uten sidestykke Ja det er en sang som man bare MÅÅÅÅ skru opp og gaule med!
skjotta Skrevet 21. april 2014 #12 Skrevet 21. april 2014 American Pie (orginalen med Don McLean) musikkhistorie på sitt beste.
L'attente Skrevet 21. april 2014 Forfatter #13 Skrevet 21. april 2014 Av nye artister er jeg over gjennomsnittet glad i John Mayer og Beth Hart.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #14 Skrevet 21. april 2014 jeg hater den nevnte sangen av Queen....da skrur jeg faktisk av. jeg grøsser ved å høre på den. ellers vet jeg ikke om jeg kommer på 1 sang nå......nei, ikke i farta.... Anonymous poster hash: 4ad87...73f
RosaParasoll Skrevet 21. april 2014 #15 Skrevet 21. april 2014 Vanskelig å velge, men må bli en Pink Floyd sang. Veldig glad i High Hopes, Learning To Fly og Comfortably Numb.
L'attente Skrevet 21. april 2014 Forfatter #16 Skrevet 21. april 2014 jeg hater den nevnte sangen av Queen....da skrur jeg faktisk av. jeg grøsser ved å høre på den. ellers vet jeg ikke om jeg kommer på 1 sang nå......nei, ikke i farta.... Anonymous poster hash: 4ad87...73f Nå er det nettopp derfor jeg spør for alle er forskjellig. Men musikk er heller ikke for alle, for min del er det helt nødvendig for å. Komme gjennom dagene mentalt :-)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #17 Skrevet 21. april 2014 Bridge over troubled water Anonymous poster hash: de9eb...2c7
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #18 Skrevet 21. april 2014 Over med Blake Shelton, pr i dag... Men har så mange jeg synes er fantastiske. http://m.youtube.com/watch?v=8tpctFgADu4 Anonymous poster hash: 00f22...da8
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #19 Skrevet 21. april 2014 Hmm, vanskelig, men... Da tror jeg det må bli "Gabriellas song", fra filmen " Så som i himmelen" .http://m.youtube.com/watch?v=tXnQW_Dve28 Man må nesten ha sett filmen, for å få de "rette grysningene" fra sangen, men utrolig nydelig, både sang og film Anonymous poster hash: a24a1...89a
SuperFries Skrevet 21. april 2014 #20 Skrevet 21. april 2014 Sorrow, av Pink Floyd. Den kan jeg høre på til evig tid. Som det meste annet av Pink Floyd.
chriss04 Skrevet 21. april 2014 #21 Skrevet 21. april 2014 Who wants to live forever av Queen er jo bare helt nydelig!
Musemorbr / Skrevet 21. april 2014 #22 Skrevet 21. april 2014 Jeg har så vanskelig for å velge. Jeg tror jeg har minst ti likestillte. Men ok... jeg får si denne: http://m.youtube.com/watch?v=Tm0nopK1BQM
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #23 Skrevet 21. april 2014 Sabbath bloddy sabbath, av black sabbath. Ellers er det mange fine sanger av, sabbath, ozzy, metallica, pink floyd og volbeat. Anonymous poster hash: 2e392...9ce
Sol Skippertaksdronning Skrevet 21. april 2014 #24 Skrevet 21. april 2014 In flames: Alias. Elsker den!!
Gjest 5 andre Skrevet 21. april 2014 #25 Skrevet 21. april 2014 Oi, så vanskelig. Har mange favorittsanger, så svaret vil nok variere fra dag til dag. I dag hadde nok valget falt på Nick Cave and the bad seeds - Lay me low.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå