Von Hertelhofen Skrevet 24. april 2014 #51 Skrevet 24. april 2014 Tror folk flest kaller det for stjerneskudd, ja
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #52 Skrevet 24. april 2014 Var på byen i min ungdom god og full. Måtte tisse og da jeg skulle gå ut av doen fikk jeg ikke opp døra. Bom fast og innelåst. Klatrer da opp på toppen av avlukket, det var høyt og jeg ligger da vannrett på topp for så å tippe ned og deise i gulvet.hvorpå dodøra seff bare glir opp.... For den var jo aldri låst.... Jeg skjønte bare ikke hvordan den skulle åpnes full som jeg var. Fult av folk som så det og lurte på hvordan det gikk, joda blid og full og all good hehe. Dagen derpå derimot var det litt mer vondter her og der hehe. Ble en stuntdame i fylla og var gul, blå, grønn og svart av blåmerker hver eneste søndag hehe Anonymous poster hash: fca57...0fc
Fero Skrevet 24. april 2014 #53 Skrevet 24. april 2014 Dere veit sånn man bare ser på tegnefilm, at noen går bortover en gang, og plutselig er det ikke mer gulv igjen? Sånn har jeg prøvd! Bekmørk gang i et hus jeg aldri hadde vært i før. Skull snike meg opp i andre etasje for å låne den ekstra doen. Fant ikke lysbryter, så gikk sånn passelig rolig og pent bortover gangen mens jeg følte meg frem langs veggen. Alt jeg visste var at doen var i enden av gangen, for det hadde venninnen min fortalt meg. Det hun ikke fortalte meg var at det midt i den dustete gangen var en liten trapp med fire trappetrinn ned.. Det gikk selvfølgelig som det måtte gå: skikkelig på trynet! Verste var at jeg omtrent ikke fattet hva som hadde skjedd. Fikk en skikkelig støkk der gitt. Å gå utfor en trapp, helt uvitende, det er ikke å anbefale.
Fero Skrevet 24. april 2014 #54 Skrevet 24. april 2014 (endret) Altså, det er vel ikke å anbefale å gå utfor en trapp med viten og vilje heller, bare for å ha det nevnt (har ikke prøvd det da) Endret 24. april 2014 av Fero
Iiiiik Skrevet 24. april 2014 #55 Skrevet 24. april 2014 Joda, for ganske mange år siden var jeg ute på byn. Ut på natta var jeg godt bedrukket og som vanlig ble jeg trukket mot dansegulvet. Etter en stund kom en mann og løftet meg opp i lufta. (Noe som ofte skjedde med meg. Jeg er 158 cm og fulle menn syntes tydligvis det var veldig morsomt å løfte på meg...) Mannen danset rundt med meg, han klarte selvsagt å miste meg fra en god høyde og dermed dundra jeg inn i en bordkant. Fordi jeg var rimelig full så kjente jeg ingenting, men dagen etter hadde jeg sinnsykt vond i låret. Antakelig brist i muskelen. Faktisk hadde jeg et synlig søkk i låret i over et år etterpå. Jeg husker at jeg dro til legen min etter et par måneder for å få han til å se på låret mitt. Det var rimelig flaut å svare på hans spørsmål om hva som hadde skjedd.... Beklager avsporing, men hva ER det med det å løfte på damer på by'n!!?? Jeg er 1,56 og en kveld vi satt på vorspiel begynte de andre og fleipe og gjøre narr av at det alltid var en eller annen fyr som løftet på meg. Jeg hadde ikke lagt merke til dette selv, men DA begynte jeg så klart å legge merke til det. For joda, det slår ALDRI feil, det er ALLTID minst EN mann som løfter meg opp ila byturen...og jeg er 34 år!! holy crap Er det liksom normalt å fly og løfte på voksne damer? Igjen, beklager avsporingen Anonymous poster hash: 43f58...868 Jeg er også liten og har samme erfaring. Mamma som er minst like liten ga meg følgende tips til replikk "Hvis du har så stort behov for å vise at du er stor og sterk, bør du løfte på noen større enn meg. Det er ingen som blir imponerte over at du kan løfte den laveste jenta i lokalet". Det funker ofte
MJ<3 Skrevet 24. april 2014 #56 Skrevet 24. april 2014 Jepp, satt i Frognerparken med en hel haug gamle arbeidskollegaer. Jeg hadde ikke mer øl igjen og skulle da sykle (!) bort på REMA for å kjøpe mer. Satte meg på sykkelen og kjørte vel en meter før jeg tryna som en gris på asfalten. Ble drit flau og tittet bort på gjengen som satt rett bortenfor. INGEN hadde sett meg Jeg hoppet på sykkelen igjen (litt mer forsiktig nå) og duret inn på REMA og snappet med meg en sixpack. Da jeg kom tilbake merket jeg at jeg hadde slått hull på begge buksebeina og det blødde som satan... Det stoppet ikke meg, ut skulle jeg! Dagen etter måtte jeg rense og bandasjere, fyttikatta så vondt det gjorde!!
Mandala Skrevet 24. april 2014 #57 Skrevet 24. april 2014 Haha, så mange morsomme historier! utrolig nok tror jeg ikke jeg har skadet meg i fylla. Ikke annet enn blåmerker hva jeg kommer på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå