Gå til innhold

Har du skadet deg i fylla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråkket over et par ganger i 20-åra med litt for høye hæler, og en anelse for høy promille :P Selvsagt i februar med stålis.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, alt for mye :( var så smart og skulle hoppe på trampoline i nachspiel, og i fylla tror man at man klarer alt, så gikk på huet og ræva av trampolina, dum som jeg var måtte jeg prøve en gang til, og da landa jeg på nakken, det ble ambulanse og innleggelse, klarte ikke og røre nakken på flere uker.

Har også dansa på bordet og datt ned, hjernerystelse og måtte operere kneet.

Hadde knekt armen fra før, og skulle ta av gipsen to dager seinere, men klarte og tryne så knakk tomlen på samme hånda...

Anonymous poster hash: 3f0f4...2e7

Åååh, jeg ler så jeg griner😂 Hvis ikke dette blir månedens innlegg, så vet ikke jeg! Du må være fantastisk morsom å dra på fylla med:)

Selv har jeg sklidd ned en trapp på et utested..på leggen. Klarte meg fint resten av kvelden, men falt rett i gulvet da jeg sto opp om morgenen. Dro på legevakta. Kraftig forslått, og krykker i et par uker. Legen sa jeg antagelig ville brukket den, om jeg hadde vært edru. Aldri så galt at det ikke er godt for noe;)

I fjor tråkket jeg over på vei ut fra et utested. Hadde høyhælet sko, og tråkket skoen helt av foten:/ Kunne ikke gå på foten. Legevakta dagen etter. Hadde strukket, muligens røket noe greier inni ankelen. Krykker i en uke. Skinne i 6 uker. Sykmelding i to dager.

Anonymous poster hash: 64c74...ede

Skrevet

Skulle gi noen en high five, ble forvekslet med en fist bump eller noe: anyhow, tommelen min ble slått ut av ledd og i forsøk på å slå den på plass igjen brakk den. Vi var alle så fulle at vi konkluderte med at det bare ødela stemninga å dra på legevakta, det kunne vente til dagen etter. Så da drakk vi bort smertene og jeg måtte senere operere komplisert brudd i tommelen.. Er fortsatt ikke helt bra.

Anonymous poster hash: 87f8f...b1e
Skrevet

Åjo da.. Tryna en haug av ganger i min "ungdom". Men dette er det jeg kommer på i farta :

Platåsko+brostein og høy promille= Et veeeeldig dårlig triks.. Flere ganger jeg har haltet i flere dager etter å ta tråkket over etter å ha krysset Drammen torg med platåsko :(

Husker da jeg var ca 18 år og hadde vært på by'n. Dagen etter utbryter min daværende kjæreste "herregud, har du blitt piska, eller?" Da så jeg x antall kutt på kryss og tvers på armene mine. Etterhvert husket jeg at det var på grunn av et litt ublidt møte med et tornekratt. Det er IKKE det smarteste trikset i boka å prøve og ta snarveien igjennom en hekk med 3 cm lange torner :(

Anonymous poster hash: 43f58...868

Skrevet

Åjo da.. Tryna en haug av ganger i min "ungdom". Men dette er det jeg kommer på i farta :

Platåsko+brostein og høy promille= Et veeeeldig dårlig triks.. Flere ganger jeg har haltet i flere dager etter å ta tråkket over etter å ha krysset Drammen torg med platåsko :(

Husker da jeg var ca 18 år og hadde vært på by'n. Dagen etter utbryter min daværende kjæreste "herregud, har du blitt piska, eller?" Da så jeg x antall kutt på kryss og tvers på armene mine. Etterhvert husket jeg at det var på grunn av et litt ublidt møte med et tornekratt. Det er IKKE det smarteste trikset i boka å prøve og ta snarveien igjennom en hekk med 3 cm lange torner :(

Haha:) Minner meg om en kompis av meg. Han drev med "hekkdiving" på vei hjem i fylla. Altså hoppet inn i hekker. De var jo myke å lande på. Helt til den gangen han tok god fart, hoppet, traff hekken..... Og gjerdet som var bak hekken:)

Anonymous poster hash: 4fe8e...793

Skrevet

Huff, ja. Var ung og litt vel for full, skulle lekesuge en øllflaske og slo av en del av fortanna.

Anonymous poster hash: 6e43a...3d0

Skrevet

Heldigvis ikke noe alvorlig. Har falt ned trappa et par ganger, og en gang var jeg veldig full, tok av meg mine høyhælte sko midt i byen og løp over en gate hvor det tilfeldigvis var masse knust glass

Skrevet

Ja, jeg var på et utested og skulle ut på dansegulvet som var to trinn ned, noe jeg ikke fikk med meg i beruset tilstand. Jeg datt og det endte med brudd i armen...

Skrevet

Hahaha, jeg har også prøvd meg på "hekkediving" engang i min ungdom. Lite visste jeg om at det var et stup/bratt nedover bakke bak den hekken. Jeg slo meg ikke i det heletatt da såvidt jeg kan huske, men var litt av ett sjokk :-)

Skrevet

Joda, for ganske mange år siden var jeg ute på byn. Ut på natta var jeg godt bedrukket og som vanlig ble jeg trukket mot dansegulvet. Etter en stund kom en mann og løftet meg opp i lufta. (Noe som ofte skjedde med meg. Jeg er 158 cm og fulle menn syntes tydligvis det var veldig morsomt å løfte på meg...) Mannen danset rundt med meg, han klarte selvsagt å miste meg fra en god høyde og dermed dundra jeg inn i en bordkant. Fordi jeg var rimelig full så kjente jeg ingenting, men dagen etter hadde jeg sinnsykt vond i låret. Antakelig brist i muskelen. Faktisk hadde jeg et synlig søkk i låret i over et år etterpå.

Jeg husker at jeg dro til legen min etter et par måneder for å få han til å se på låret mitt. Det var rimelig flaut å svare på hans spørsmål om hva som hadde skjedd....

Skrevet

Hahaha, jeg har også prøvd meg på "hekkediving" engang i min ungdom. Lite visste jeg om at det var et stup/bratt nedover bakke bak den hekken. Jeg slo meg ikke i det heletatt da såvidt jeg kan huske, men var litt av ett sjokk :-)

Hahahaha:) synes jeg ser det:)

Anonymous poster hash: 4fe8e...793

Skrevet

Trodde jeg var dronninga av barstolen og skulle balansere..... endte med å tryne vanrett ned i murgolvet. Reiste meg opp igjen og gjorde det èn gang til!!

Våknet opp dagen derpå med knekt ankel og så ut som et fargekart over europa :D

Skrevet

Joda, for ganske mange år siden var jeg ute på byn. Ut på natta var jeg godt bedrukket og som vanlig ble jeg trukket mot dansegulvet. Etter en stund kom en mann og løftet meg opp i lufta. (Noe som ofte skjedde med meg. Jeg er 158 cm og fulle menn syntes tydligvis det var veldig morsomt å løfte på meg...) Mannen danset rundt med meg, han klarte selvsagt å miste meg fra en god høyde og dermed dundra jeg inn i en bordkant. Fordi jeg var rimelig full så kjente jeg ingenting, men dagen etter hadde jeg sinnsykt vond i låret. Antakelig brist i muskelen. Faktisk hadde jeg et synlig søkk i låret i over et år etterpå.

Jeg husker at jeg dro til legen min etter et par måneder for å få han til å se på låret mitt. Det var rimelig flaut å svare på hans spørsmål om hva som hadde skjedd....

Beklager avsporing, men hva ER det med det å løfte på damer på by'n!!??

Jeg er 1,56 og en kveld vi satt på vorspiel begynte de andre og fleipe og gjøre narr av at det alltid var en eller annen fyr som løftet på meg. Jeg hadde ikke lagt merke til dette selv, men DA begynte jeg så klart å legge merke til det. For joda, det slår ALDRI feil, det er ALLTID minst EN mann som løfter meg opp ila byturen...og jeg er 34 år!! holy crap :D

Er det liksom normalt å fly og løfte på voksne damer? :P

Igjen, beklager avsporingen :P

Skrevet

Jeg løp ned en bratt grusbakke med høyhælte sko. Og ikke bare en gang, men 2 ganger. Tryna og fikk 3 brudd i benet, ambulanse og operasjon. Etter dette så har jeg gitt meg selv forbud mot for høye hæler.

Anonymous poster hash: 28a0d...128
Skrevet

Ja, alt for mye :( var så smart og skulle hoppe på trampoline i nachspiel, og i fylla tror man at man klarer alt, så gikk på huet og ræva av trampolina, dum som jeg var måtte jeg prøve en gang til, og da landa jeg på nakken, det ble ambulanse og innleggelse, klarte ikke og røre nakken på flere uker.

Har også dansa på bordet og datt ned, hjernerystelse og måtte operere kneet.

Hadde knekt armen fra før, og skulle ta av gipsen to dager seinere, men klarte og tryne så knakk tomlen på samme hånda... Anonymous poster hash: 3f0f4...2e7

Åååh, jeg ler så jeg griner Hvis ikke dette blir månedens innlegg, så vet ikke jeg! Du må være fantastisk morsom å dra på fylla med:)

Selv har jeg sklidd ned en trapp på et utested..på leggen. Klarte meg fint resten av kvelden, men falt rett i gulvet da jeg sto opp om morgenen. Dro på legevakta. Kraftig forslått, og krykker i et par uker. Legen sa jeg antagelig ville brukket den, om jeg hadde vært edru. Aldri så galt at det ikke er godt for noe;)

I fjor tråkket jeg over på vei ut fra et utested. Hadde høyhælet sko, og tråkket skoen helt av foten:/ Kunne ikke gå på foten. Legevakta dagen etter. Hadde strukket, muligens røket noe greier inni ankelen. Krykker i en uke. Skinne i 6 uker. Sykmelding i to dager.Anonymous poster hash: 64c74...ede

Hehe, er utrolig hva man tror man klarer i fylla gitt ;) ja, er til og le av nå, men faen og sint jeg var dagen etter, haha
Skrevet

Sølte baconfett over hele hånda mi en gang. Utrolig vondt.

Anonymous poster hash: 39d83...ddc

Skrevet

Ikke som jeg kan komme på, men jeg hadde ei venninne som var helt RÅ på å skade seg i fylla.

Hun drakk som en kar, og skulle alltid ta den korteste veien, uansett hva hun måtte over.

Klatret som en ape, og falt på trynet minst halvparten av gangene. Det var nesten skummelt å være på byen med henne, for du visste jo aldri hva som kunne skje!

Tror nesten at grunnen til at jeg aldri har skadet meg i fylla, må være at jeg alltid måtte passe på henne, og derfor ikke rakk å finne på noen sprell selv ;)

En gang tok hun i litt for hardt da hun skulle åpne ei bildør, og small den rett i fleisen.

Brakk nesa på to plasser :-p

Det verste var at hun blødde så voldsomt, og det var midt på vinteren med masse snø, så det så jo ut som om det hadde vært rene massakren der etterpå!

Hekkediving har hun også drevet masse med, og hun tenkte aldri over hvilken sort hekk det var, før hun kastet seg utfor. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger vi har plukket torner ut av ansiktet på henne på nachspiel.

Anonymous poster hash: d2c5d...740

Skrevet

Nei, bare små skrubbsår osv.

Søsteren min derimot løp gjennom skogen og tråkka i et stort hull som 16-åring. Kan tro foreldrene våre var fornøyde da venninnen hennes ringte og mamma måtte bestille taxi LANGT unna for å få hente henne, deretter hente mamma og så kjøre til sykehuset siden mamma hadde tatt et glass vin på en lørdag kveld. Søsteren min skulle bare på en rolig hyttetur med et par venninner, men var visst fest :P Hun brakk benet og hadde to sure foreldre og en søster som syntes det var festlig :P

Anonymous poster hash: 3d07d...e17
Skrevet

Satt her og smålo for meg selv og tenkte at "Nei, ingenting har skjedd meg, for jeg drakk ikke så mye som ung." Meeeen, så kom jeg på, at seiden jeg ikke drakk så mye som ung, har jeg ikke lært meg å drikke etter jeg fikk barn heller (skylder på at jeg enda er ung!).

I fjor var jeg sammen med slekt og venner på en liten festival som er knyttet til barndomsplassen til bestefar, vi har hytte der.

Jeg hadde drukket såpass mye at jeg ikke husker mye av det i dag, annet enn at jeg ble en smule paranoid da jeg skulle snike meg inn i skogen for å tisse. Da jeg reiste meg opp, sa alkoholen pang i hodet mitt, og jeg traff hvert et forbanna tre som var på min vei! Jeg trodde jo selvfølgelig at det var noen etter meg, så jeg løp hardt på alle trærne. Dagen etter da jeg våknet, kunne jeg ikke løfte armen min, for overarmen var så forslått og lilla med en kjempekul på. Min bror lot meg jo lenge tro på min egen historie om disse trærne. Men han fortalte meg stille noen dager etter at han måtte avvegre en kollisjon mellom meg og kameraten vår, så brodern deisa meg rett i den tunge benken.

Nå hører det jo til historia at jeg kom meg hjem til hytta, og mannen min hadde heldigvis fulgt etter meg, for jeg sto å grein som en baby for jeg kunne virkelig ikke huske hvor gjemmeplassen til nøkkelen var. Vet ikke hvor sjarmerende det var for ham å dytte en alt for full samboer inn i gjennom et høyt, lite soveromsvindu. Og høre dunket da jeg endelig hadde ramla meg ned på gulvet. Ei heller at jeg satt i dusjen helt til vannet var iskaldt for å rope på elgen. Det var nok ikke hans plan for en fin helg uten barn...

Det skal også sies at alt dette ble gjort før midnatt. Så stolt av meg selv altså!

Vurderer sterkt anonymknappen ^^

Skrevet

Ler godt av dere damer & er litt extra glad for at jeg aldri har rørt alkohol! Jeg som er så klønete til vanlig hadde sikkert stryki med ;) men kan jo fortelle om broren min som kom hjem fra byen kl 5 på en søndags morgen med 2 damer, de brukte 40 min opp trappa & sovna i gangen med klærne på.. Skaden så vi ikke før vi gikk ned på kjøkkenet dagen etter. Han hadde vist begynt å steke pannekaker før de gikk opp & brendt seg skikkelig. Var avtrykk i steke panna av hånda hans med brendt hud. Helt utrolig at han ikke skreik så noen våkna eller at han klarte å komme seg opp trappa med "fangsten" sin aka damene med den hånda. Det hele endte på akkuten med bandasjert hånd i fler uker & han har ikke laget mat i fylla siden ;) nå 7 år etter er det blitt et fast innslag i familie sammenkomster det må nevnes minst en gang

Skrevet

Ler så jeg griner 😂😂😂 You made my day kjære jenter! :D

Har utrolig nok ikke fått til stort i fylla selv. Men det var en gang vi var en gjeng på storbytur med hotell og greier. Ble nash på ene rommet og jeg skulle springe opp å hente noen øl som var på rommet.

Spratt grasiøst (.....) opp trappa, men ned.... Var tretrapp med en lang løper midt på. Hekta hælen min i kanten øverst i trappa så jeg seila ned til neste etasje. Pose med ølflasker på armen, åpna flaske øl i ene handa og røyken i andre (dette var før røykeloven :P )

Jeg berga ALT! :D

Sånn bortsett fra en kraftig forstuet ankel, kutt i panna og ei tann mindre...

Satt egentlig ingen demper på nashspillet ;) Dagen etter derimot... :P

Anonymous poster hash: 728f0...a50

Skrevet

Jeg tryna og forstua ankelen på russedåpen. Resten av russetida foregikk på krykker. Men det flaue er at jeg, som toastmaster, var den eneste som var edru akkurat den kvelden :-P

Forøvrig skada meg lite, men guu så mange rare plasser jeg har sovna i fylla, det er et under at jeg aldri har blitt utsatt for noe. Men det er kanskje fordelen med å rave rundt på bygda og ikke i byen.

Skrevet

Forbausende lite skader på meg tross at jeg drakk alt for mye og fikk black out minst 20 ganger da jeg dro på fylla før. Hoppet på trampoliner, løpt i høye hæler, svømt og en del mer risikoaktiviteter, men hadde tydeligvis kontroll.

En gang slo jeg meg likevel ordentlig. Vi skulle mimre litt om barndommen og dro på lekeplassen. Vi hadde drukket mer sprit enn vi tålte og det endte med at jeg falt gjennom stengene på et klatrestativ og fikk kraftig hjernerystelse. Det gjorde vondt der og da, men var 10 ganger verre dagen etter.

Anonymous poster hash: 3f974...ff8

Skrevet

Klarte å skli på isen å brekke foten… Alle hadde sagt jeg måtte ta flate sko, men sta som jeg var måtte jeg ta di høyeste av di høye hælene jeg hadde! 

Anonymous poster hash: 69e0c...ff1
Skrevet

Ikke alvorlig... Men har hatt masse blåmerker, og en gang var jeg så bortreist at jeg måtte kjenne hvor varmt et stjerneras er!

"Stupid is what stupid does"

Men.. Hva er stjerneras? Stjerneskudd?  :huh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...