Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Hva skjedde? Anonymous poster hash: eee59...083
Appelsinpiken Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Skulle hoppe ned fra en benk, og der landet jeg skeivt på ankelen.. Kunne ikke tråkke på den på 2 dager, kun flaks at det ikke var brudd.
Von Hertelhofen Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Ikke alvorlig... Men har hatt masse blåmerker, og en gang var jeg så bortreist at jeg måtte kjenne hvor varmt et stjerneras er! "Stupid is what stupid does"
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Falt ned trappa (med et brak!), var ikke vondt der og da, men gosh kroppen var øm dagen etter og med masse blåmerker! Anonymous poster hash: aa659...3a8
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Ikke alvorlig... Men har hatt masse blåmerker, og en gang var jeg så bortreist at jeg måtte kjenne hvor varmt et stjerneras er! "Stupid is what stupid does" Hvor varmt er et stjerneras da? Anonymous poster hash: 80c94...013
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Falt ned en trapp og skadet kneet. Måtte operere menisken pga det fallet. Anonymous poster hash: a525c...e4e
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 Ja, alt for mye var så smart og skulle hoppe på trampoline i nachspiel, og i fylla tror man at man klarer alt, så gikk på huet og ræva av trampolina, dum som jeg var måtte jeg prøve en gang til, og da landa jeg på nakken, det ble ambulanse og innleggelse, klarte ikke og røre nakken på flere uker. Har også dansa på bordet og datt ned, hjernerystelse og måtte operere kneet. Hadde knekt armen fra før, og skulle ta av gipsen to dager seinere, men klarte og tryne så knakk tomlen på samme hånda... Anonymous poster hash: 3f0f4...2e7
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #8 Skrevet 21. april 2014 Tryna og brakk ankelen to plasser. Måtte operere inn en plate og 6 skruer. Anonymous poster hash: f0405...0c6
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #9 Skrevet 21. april 2014 Danset på bordet og raste ned sammen med en stor lysestake av glass. Kjente det ble veldig varmt og klissete i bukserumpen. Det eneste logiske for meg da var at det måtte være varm stearin, og var så happy og full at jeg ikke hadde tid til å undersøke det nærmere og glemte det raskt. Var på nachspiel etterpå og ble kalt bløderen lenge etterpå. Jeg hadde et ganske dypt kutt på stumpen som egentlig burde værtsydd men jeg merket ingenting.. men hadde lagt fra meg blodspor på do.. litt spes å ikke merke det! Hadde svinvondt i rumpa da jeg våknet neste dag.. Anonymous poster hash: 75b0a...e86
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #10 Skrevet 21. april 2014 Våknet en morgen og dynetrekket satt fast i knærne. Fått to digre sår. En annen gang ble jeg faktisk syklet ned og slo tommelen ut av ledd?? 😳 både jeg og han som syklet var full, hvem sin skyld det var er fortsatt uklart. Glad jeg har blitt voksen. Anonymous poster hash: 5dab9...526
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #11 Skrevet 21. april 2014 "Danset på line" på rygglenet på en sofa. Sofaen tippet (selvsagt), og jeg slo øyet i en bordkant med påfølgende blåsvart øye en 14 dagers tid etterpå. Det var fest og mye folk, litt småhøytidelig. Om 100 år er allting glemt, sies det, men neppe dette. Anonymous poster hash: e4fb8...d06
Tired mama Skrevet 21. april 2014 #12 Skrevet 21. april 2014 Oh yes!! I mine yngre og villere dagere var jeg på nachspiel hos en fotograf. Jeg og venninna mi hadde en fotosession i senga (med klær på). På en eller annen måte klarte jeg å stupe ut av senga med hodet først og rett inn i en murvegg. Fikk litt vondt men festet videre. Dagen etter våknet jeg med tidenes hodepine og kvalme. Trodde jeg bare var fyllesyk. Men det ble bare verre utover ettermiddagen, så jeg dro til legevakta. Fikk konstatert hjernerystelse og ble sykmeldt en uke. Det verste er at vi var i hjembyen til min daværende kjæreste og bodde hos hans foreldre. Usikker på hva slags inntrykk jeg gav dem...
Von Hertelhofen Skrevet 21. april 2014 #13 Skrevet 21. april 2014 (endret) Ikke alvorlig... Men har hatt masse blåmerker, og en gang var jeg så bortreist at jeg måtte kjenne hvor varmt et stjerneras er! "Stupid is what stupid does" Hvor varmt er et stjerneras da? Anonymous poster hash: 80c94...013 J****g varmt! "Heldigvis" fikk jeg urinveisinfeksjon et par dager senere og måtte få antibiotika. Det tok knekken på infeksjonen i hånda også. Hadde aldri turt å gå til legen med stjerneras-hånda. Endret 21. april 2014 av Bakverket
sug lut Skrevet 21. april 2014 #14 Skrevet 21. april 2014 Nei, men jeg har knekt en lampe. Da jeg satte den sammen igjen så den helt fin ut for meg, men merkelig nok var det noen som reagerte dagen etter.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. april 2014 #15 Skrevet 21. april 2014 Knakk nesa en gang, da jeg skulle vise hvor "grasiøs" jeg kunne være når jeg danset. Så ut som jeg hadde vært i krigen etterpå..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #16 Skrevet 21. april 2014 Ikke alvorlig... Men har hatt masse blåmerker, og en gang var jeg så bortreist at jeg måtte kjenne hvor varmt et stjerneras er! "Stupid is what stupid does" Hvor varmt er et stjerneras da? Anonymous poster hash: 80c94...013 J****g varmt! "Heldigvis" fikk jeg urinveisinfeksjon et par dager senere og måtte få antibiotika. Det tok knekken på infeksjonen i hånda også. Hadde aldri turt å gå til legen med stjerneras-hånda. Huh? Trodde 'stjerneras' var en autocorrect-feil, hva ER et stjerneras?? Artig tråd Ler godt av henne med dyna fast i knærne! Anonymous poster hash: d9119...f39
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #18 Skrevet 21. april 2014 Froststjerner da. Hjelper fortsatt ikke! Er det stjerneskudd du mener? Veldig nysgjerrig nå! Anonymous poster hash: d9119...f39
Von Hertelhofen Skrevet 21. april 2014 #19 Skrevet 21. april 2014 Ja kan godt være det heter stjerneskudd også
megmegmeg Skrevet 21. april 2014 #20 Skrevet 21. april 2014 Gikk i altfor høye hæler, noe som endte i at jeg forstuet ankelen når jeg skulle gå ned en trapp:p
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #21 Skrevet 21. april 2014 Huff ja! Husker det ikke engang! Det eneste j eg husker er den intense smerten når bakhodet smalti asfalten. Jeg hadde visst gått opp en lang trapp å satt på kanten å drakk der. Plutselig ramlet jeg bakover å smalt med bakhodet først i asfalten. Etter det hadde jeg så smerter i ryggen og nakken at jeg gikk på sterke smertestillende tabelletter som fikk av samboeren i 14 dager. Var aldri til lege,er sikkert derfor jeg har hatt mye plager med ryggen og nakken mange år etterpå. Anonymous poster hash: f7d33...45a
LME1001 Skrevet 21. april 2014 #22 Skrevet 21. april 2014 Datt ned fra toppen av en hel fortauskant i tequilafylla. Skulle balansere for å vise hvor lite full jeg var... Gikk på jobb med krykker i seks dager i håp om at det bare var en forstuet ankel, men der tok jeg feil. To brudd, opererte og fikk en bønsj med skruer, plater, sting og dermed arr. Yeeij 😄
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #23 Skrevet 21. april 2014 Tryna ned en trapp i fylla, i hånden hadde jeg en ølflaske. Slo meg noe så for jæ...... Neste dag var jeg full av store blåmerker fra nederst til øverst. Det rare er at jeg sølte ikke en dråpe øl. Ene veninnen min kunne fortelle at jeg hadde holdt ølflasken opp i lufta mens jeg slo kollbøytte nes trappa og var veldig engstelig for om jeg hadde søkt ut mye av den. Klarte knapt å røre meg i en uke etterpå. Anonymous poster hash: 8b3ad...7b3
Fero Skrevet 21. april 2014 #24 Skrevet 21. april 2014 Åh, har gått på trynet i fylla utallige ganger.. Men en gang gikk det sånn passe halvgærent. Ble antastet av en ekkel gris mens jeg ventet på en av nattbussene på brugata i Oslo. Bussen kom og jeg fikk det veldig travelt med å komme meg på. Det skulle vise seg å være en ekstremt dårlig idé å småspringe over brostein i høye heler.. Og enda verre ble det da det var så himla vondt at jeg ble liggende i fosterstilling og hylgrine, i minikjole, antakeligvis med rumpa mer eller mindre bar! Bussen kom og gikk, for jeg klarte ikke å reise meg opp. Var en del som flokket til for å hjelpe, og en kjekke ung herremann tilbød seg å følge meg hjem med neste buss. Sa ja takk, for jeg klarte ikke å gå uten hjelp. Tror egentlig de som fikk med seg opprinnelig prøvde å overtale med til å dra på legevakten, men neidaaaa, jeg skulle hjem for enhver pris! Bare ikke i taxi, for det hadde jeg tydeligvis ikke tenkt til å ta meg råd til.. Så hjem til enhver pris uten om taxipris, altså. Så mannen følger meg hjem, og helt til døra, og jeg tilbyr ham å bli med inn og vente på neste buss som er en time unna. Han skulle bare vente på bussen altså, og jeg hadde ingen baktanker. Men han var så kjekk. Og jeg var veldig singel og fremdeles ganske full.. Så det ene førte til det andre, og plutselig var det dagen etter. Våknet til random mann i senga jeg overhodet ikke husket navnet på, og helt forjævlig vondt i foten. Måtte kaste ut nattens gode hjelper så jeg fikk dratt til....wait for it....legevakta! De mente det var en forstuelse og ga meg gradert sykemelding, og jeg turte ikke annet enn å dra på kveldsvakt i omsorgsboligen jeg jobbet i, på krykker og det hele. Det ble med den ene vakta, for å si det sånn. Viste seg at jeg nesten hadde røket av et leddbånd i foten, og var på krykker i drøyt tre uker. Og siden har jeg ikke hatt på meg sko med høyere heler enn fem cm, og dette begynner å bli noen år siden..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #25 Skrevet 21. april 2014 Hoppet ut av et vindu uten å se at det var en trapp under der. 3 meter ned.. Hoppet fra et tak. 4 meter ned. Brudd begge gangene. Da jeg var 16-17 år trodde jeg visst jeg kunne fly i fylla... Anonymous poster hash: 4fe8e...793
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå