Gå til innhold

jeg sliiter når d er barnehagefri!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære HI: Ønsker deg en god påske, og håper den blir så bra som mulig!! Har full forståelse for at du har det slitsomt nå, og hadde jeg kunnet hjelpe deg så hadde jeg gjort det...:)

Til dere som er så frekke å kalle HI en dårlig mor, da spesielt "perfektmamma" : møkkakjærringer!!! Jeg er så utrolig gla for at jeg ikke overfører eller viser barna mine en slik total mangel på empati og medfølelse slik dere gjør !! Snakk om dårlige forbilder!!

Trøst deg med kjære HI, at de fleste her inne vet i større eller mindre grad hvordan du har det. Alle mødre opplever stort sett perioder som kan være slitsomme...dager der vi synes barnehagen er den største oppfinnelsen siden hjulet, og det å få gå på do alene føles som enorm luksus... Og vet du hva? Vi elsker barna våre utrolig høyt og er gode mødre allikevel...:)

Klem til deg HI :)

Anonymous poster hash: bda75...435

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja faktisk så innser jeg mine begrensninger. Har også ei på 10 som er hos faren sin i ppsken.

hvis du ser vekk i fra at jeg er delvis invalid pga bekkenet, at pappaen er på sjøen, baby som nesten ikke sover og en 3 åring som topper alle skalaer for hva trassing angår, så vet jeg at jeg scorer høyt på lista over hva en mor er. Eneste jeg mangler er evnen til å være selvhøytidelig, heldigvis.Anonymous poster hash: 88429...343

Herregud! Nei du skårer nok absolutt ikke høyt når det gjelder det å være mor. Det viser jo innlegget ditt veldig godt. Men du får nå bare ha trua da.

Mulig du scorer høyt på mammaskalaen, men som medmenneske er du jammen ikke mer enn et lite knepp fra bunnen av skalaen. Og på empatiskalaen så er det faktisk bunnscore. Grattis til "perfekte" deg!

Anonymous poster hash: c1262...bef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...