Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #51 Skrevet 16. april 2014 Jeg ønsker Anna virkelig lykke til. Jeg håper det kommer til å gå bra, men jeg har vansker med å se at dette var et uhell. Hun har lenge snakket på bloggen om at hun ønsker seg et barn til... Anonymous poster hash: 34c2c...166
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #52 Skrevet 16. april 2014 Livet er urettferdig noen ganger. Jeg er nøyaktig like langt på vei som henne, men er snart 30, og har vært sammen med min kjære i mange mange år, og vi har også prøvd å få barn i flere år før jeg endelig ble gravid. Også slumper/glipper (hennes eget ord) tenåringsjenter til å bli gravid når det som minst er planlagt. Og kaller det "feil"... Anonymous poster hash: 82b03...483
Fru vims Skrevet 16. april 2014 #53 Skrevet 16. april 2014 Er jo ikke sikkert at dette barnet var planlagt en gang. Og hun virker som en god mor. Kommer nok til å gå bra. Og utdannelsen kan hun ta senere.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #54 Skrevet 16. april 2014 Livet er urettferdig noen ganger. Jeg er nøyaktig like langt på vei som henne, men er snart 30, og har vært sammen med min kjære i mange mange år, og vi har også prøvd å få barn i flere år før jeg endelig ble gravid. Også slumper/glipper (hennes eget ord) tenåringsjenter til å bli gravid når det som minst er planlagt. Og kaller det "feil"... Anonymous poster hash: 82b03...483 Hva er det som er urettferdig? Det er da ingen hemmelighet at unge mennesker stort sett har lett for å bli gravide. Anonymous poster hash: 79b52...df3
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #55 Skrevet 17. april 2014 Hun er 17 år, ble mor da hun var 14 år selvsagt ikke planlagt, ble da alenemor. Nå er hun 17 år, det samme skjer igjen, blir gravid og jeg regner med at det heller ikke denne gangen var planlagt, da hun selv skiver i bloggen at hun blir alene denne gangen også.. Det er faktisk lov til å tenke seg om, beskytte seg selv og ikke minst datteren sin. Hun er sikkert en god mor, men hun burde absolutt skjerme datteren sin fra offentligheten. Hun er enda liten og kan ikke bestemme dette selv. Det å få 2 barn som ikke var planlagt med 2 forskjellig menn, bli alenemor for andre gang før enn er rukket å bli myndig er ikke et smart og gjennomtenkt valg. Anonymous poster hash: 58de1...57f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #56 Skrevet 17. april 2014 Enig med siste anonyme. Anonymous poster hash: 57797...828
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #57 Skrevet 18. april 2014 Det er en som kritiserer henne og dere mener folk spyr ut eder og galle? Anonymous poster hash: aa8d1...c88 Er bare èn som mener at det blir spydd eder og galle også... Anonymous poster hash: 741f8...d11
Rivjernet Skrevet 18. april 2014 #58 Skrevet 18. april 2014 At det er viktig med utdannelse er det jo ingen tvil om, men det finnes langt eldre mødre uten utdannelse også , uten at det nødvendigvis gjør dem til dårlige mødre. Det jeg ikke forstår er hvorfor noen ønsker å bli mor så ung! Lev livet, få noen erfaringer , se litt av verden! Jeg tror det blir mye lettere å finne roen i morsrollen når man har hatt noen år for seg selv først. Syns nesten det blir litt for dumt når 16-17 åringer påstår at de er mer en moden nok til å bli mor, det alene forteller meg at de ikke er det.
N.A Skrevet 11. juli 2014 #59 Skrevet 11. juli 2014 Fant denne tråden ved en tilfeldighet og klarer bare ikke la vær. Er så dritt lei av folk som klager over at andre blir gravide ved en feil og her har de sitti å prøvd siden de var 36. Newsflash! Kanskje det er fordi kroppen er på sitt beste når man er mellom 16 og 25? Det finnes jo selvfølgelig folk som sliter med å få barn uansett alder, men hvorfor ta sjansen. Når til og med fagfolk uttaler seg om at folk får barn for sent og at man burdd ikke la utdanning bestemme når du burde få barn. Kroppen settes ikke på pause fordi du skal ha en 8 årig utdanning. Vi er så heldig å bo i Norge hvor man kan utdanne seg selvom man er 50, og hvordan hun velger å gjøre det ee opp til henne. Det viktigste er at hun gir barnet det det trenger. Jeez.. Om hun velger å få barn nå, er ikke noe verre en de som velger det i en alder av 38.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #60 Skrevet 11. juli 2014 Fant denne tråden ved en tilfeldighet og klarer bare ikke la vær. Er så dritt lei av folk som klager over at andre blir gravide ved en feil og her har de sitti å prøvd siden de var 36. Newsflash! Kanskje det er fordi kroppen er på sitt beste når man er mellom 16 og 25? Det finnes jo selvfølgelig folk som sliter med å få barn uansett alder, men hvorfor ta sjansen. Når til og med fagfolk uttaler seg om at folk får barn for sent og at man burdd ikke la utdanning bestemme når du burde få barn. Kroppen settes ikke på pause fordi du skal ha en 8 årig utdanning. Vi er så heldig å bo i Norge hvor man kan utdanne seg selvom man er 50, og hvordan hun velger å gjøre det ee opp til henne. Det viktigste er at hun gir barnet det det trenger. Jeez.. Om hun velger å få barn nå, er ikke noe verre en de som velger det i en alder av 38. http://ipad.dagbladet.no/2013/07/21/nyheter/fertilitet/helse/barn/foreldre/28292721/ Anonymous poster hash: 8a8cc...1f5
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #61 Skrevet 11. juli 2014 Fant denne tråden ved en tilfeldighet og klarer bare ikke la vær. Er så dritt lei av folk som klager over at andre blir gravide ved en feil og her har de sitti å prøvd siden de var 36. Newsflash! Kanskje det er fordi kroppen er på sitt beste når man er mellom 16 og 25? Det finnes jo selvfølgelig folk som sliter med å få barn uansett alder, men hvorfor ta sjansen. Når til og med fagfolk uttaler seg om at folk får barn for sent og at man burdd ikke la utdanning bestemme når du burde få barn. Kroppen settes ikke på pause fordi du skal ha en 8 årig utdanning. Vi er så heldig å bo i Norge hvor man kan utdanne seg selvom man er 50, og hvordan hun velger å gjøre det ee opp til henne. Det viktigste er at hun gir barnet det det trenger. Jeez.. Om hun velger å få barn nå, er ikke noe verre en de som velger det i en alder av 38. http://ipad.dagbladet.no/2013/07/21/nyheter/fertilitet/helse/barn/foreldre/28292721/ Anonymous poster hash: 8a8cc...1f5 Én undersøkelse basert på intervjuer holder ikke, altså! Anonymous poster hash: 79b52...df3
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #62 Skrevet 12. juli 2014 Jeg synes hun er kjempe dyktig jeg. Er flink med datteren sin har alt på plass i hjemmet sitt. Selvom hun er ung er hun ikke dum. Du henger da ikke ut på byen heller sim andre på hennes alder. Synes hun tar godt vare på seg,barnet sitt og hjemmet sitt👍 Anonymous poster hash: 0b564...6ff
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #63 Skrevet 12. juli 2014 Jeg synes hun er kjempe dyktig jeg. Er flink med datteren sin har alt på plass i hjemmet sitt. Selvom hun er ung er hun ikke dum. Du henger da ikke ut på byen heller sim andre på hennes alder. Synes hun tar godt vare på seg,barnet sitt og hjemmet sitt👍 Anonymous poster hash: 0b564...6ff *Hun henger da ikke ut på byen heller som andre på hennes alder* Anonymous poster hash: 0b564...6ff
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #64 Skrevet 12. juli 2014 Fant denne tråden ved en tilfeldighet og klarer bare ikke la vær. Er så dritt lei av folk som klager over at andre blir gravide ved en feil og her har de sitti å prøvd siden de var 36. Newsflash! Kanskje det er fordi kroppen er på sitt beste når man er mellom 16 og 25? Det finnes jo selvfølgelig folk som sliter med å få barn uansett alder, men hvorfor ta sjansen. Når til og med fagfolk uttaler seg om at folk får barn for sent og at man burdd ikke la utdanning bestemme når du burde få barn. Kroppen settes ikke på pause fordi du skal ha en 8 årig utdanning. Vi er så heldig å bo i Norge hvor man kan utdanne seg selvom man er 50, og hvordan hun velger å gjøre det ee opp til henne. Det viktigste er at hun gir barnet det det trenger. Jeez.. Om hun velger å få barn nå, er ikke noe verre en de som velger det i en alder av 38. http://ipad.dagbladet.no/2013/07/21/nyheter/fertilitet/helse/barn/foreldre/28292721/Anonymous poster hash: 8a8cc...1f5 Én undersøkelse basert på intervjuer holder ikke, altså!Anonymous poster hash: 79b52...df3 Det burde holde i massevis så tenåringer som ikke engang har fullført videregående slipper å stresse med å bli tobarnsmødre i en alder av 18 år Anonymous poster hash: 8a8cc...1f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå