Gå til innhold

Mamma til Michelle gravid..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke at hun har kjæreste engang jeg?

 

Anonymous poster hash: 2c259...20a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det hun unge??? Gravid igjen?

 

Anonymous poster hash: 57797...828

Skrevet

Å herregud. Jeg tenkte det var det, når hun sa vi ville "forstå mer om noen uker"

Men hun er i alle fall en oppegående og fantastisk mamma da. 
Har ikke noe negativt å si om henne i det hele tatt.
Hipp hurra for baby nr 2 :D

Skrevet

Ja, hun er heldigvis en flink og omsorgsfull mamma :) Men hun kunne vel kanskje ha ventet litt med èn unge til...

 

Anonymous poster hash: 2c259...20a

Skrevet

Kanskje Michelle blir storesøster til en hund eller katt

 

Anonymous poster hash: aa8d1...c88

Skrevet

Kanskje Michelle blir storesøster til en hund eller katt

 

Anonymous poster hash: aa8d1...c88

"Mamma har en baby i magen" sier hun jo:p

Skrevet

Hvem er pappan da?

 

Anonymous poster hash: 57797...828

Skrevet

Jeg så ikke blogginnlegget. Hadde bare et lite håp om at det ikke var en baby, men en hund eller katt. Hun burde fullføre utdanningen før ny unge.

 

Anonymous poster hash: aa8d1...c88

Skrevet

For all del, hun er nok en god mamma...men hva med utdannelse først? Hun har jo nettopp flyttet for seg selv og begynt å kjenne på hvordan det faktisk er å være alene med ett barn, nå skal hun ha to?  Hun er jo ikke ferdig med vgs en gang?!



Anonymous poster hash: 6af5d...88e
Skrevet (endret)

Men uansett hvor mye dere som er "i mot" denne nye graviditeten, sitter her og bitcher over hvor dum hun er osv, så blir ikke babyen borte av den grunn.
Så hva med å bare senke skuldrene, la Anna få sin nye lille baby, la Michelle være stolt storesøster, og heller komme tilbake om 3-4 år, og bli forbauset over at hun faktisk klarte oppgaven på strak arm! 

(evt bitche litt senere, hvis det viser seg at begge unga er adoptert vekk, og hun har blitt heavy alkis og uføretrygda!)

Endret av Bustetroll
Skrevet

Er lite bitching her... Noen som syns hun kanskje burde fullføre en eller annen utdannelse først, men det må være lov

 

Anonymous poster hash: aa8d1...c88

Skrevet

Er det MULIG å bli så stygg i seg selv som mange av de jentene som sitter her inne og spyr ut eder og galle. Jeg syns ikke det er bekymringsverdig at hun er gravid, jeg syns det er bekymringsverdig at dere hatefulle mennesker har barn, for arv og miljø. La oss oppdra barna til å dømme andre og opptre umoralsk.

Mye omtale rundt nettmobbing i media, men er det rart at barn mobber hverandre på nett og i det daglige når mamma sitter og er ti ganger verre på åpne nettforum? Og ikke nok med det, fegiser som gjemmer seg bak anonymknappen :-) stå ihvertfall for det du spyr fra deg :-)

Skrevet

Hvem er det dere snakker om?



Anonymous poster hash: fd362...8f2
Skrevet

Men uansett hvor mye dere som er "i mot" denne nye graviditeten, sitter her og bitcher over hvor dum hun er osv, så blir ikke babyen borte av den grunn.

Så hva med å bare senke skuldrene, la Anna få sin nye lille baby, la Michelle være stolt storesøster, og heller komme tilbake om 3-4 år, og bli forbauset over at hun faktisk klarte oppgaven på strak arm! 

Det er vel ikke så mange som har bitchet om at hun er dum her inne (bortsett fra en anonym), eller ønsker å lage kvalme for jenta. De fleste sier jo at hun virker som en god mor, men at dette kanskje ikke var det lureste for henne akkurat nå, må det vel være lov å si? Mange av oss har tatt utdannelse og hatt barn samtidig og det er beintøft. Det var vanskelig med en og enda mer vanskelig med to. Det trenger ikke være "bitching" som ligger bak disse kommentarene, men heller omsorg og en erkjennelse av at veien videre kanskje blir mer utfordrende enn den hadde blitt med ett barn. 

 

Anonymous poster hash: 6af5d...88e

Skrevet

Det er en som kritiserer henne og dere mener folk spyr ut eder og galle?

 

Anonymous poster hash: aa8d1...c88

Skrevet

Snakker om dette forumet generelt jeg anonym, ikke bare her inne på denne tråden.

Skrevet

Hva med å feie for sin egen dør før man dømmer andre som skal ha barn? Ja, hun legger kanskje ut ting som andre ikke ville. Det gjør henne ikke til en dårlig mor! Er mye de som sitter her inne å slenger dritt gjør, som jeg sikkert synes er feil. Som f.eks å snakke dritt om andre de ikke kjenner, være dømmende osv. Jeg ville heller hatt noen skrytebilder av barna på nettet enn å lære de dårlige verdier og holdninger! Men det er kanskje bare meg??

 

Anonymous poster hash: 7b3af...572

Skrevet

Hvem er far? 



Anonymous poster hash: 7a740...73d
Skrevet

Og hvem er egentlig vi, som sitter her og dømmer andre mødre nord og ned for hver minste ting?
Jeg tenker ikke kun på Mammaen til Michelle, men også Fotballfrue og Ranveig Heitman osv. 
Stiller meg bak en kommentar her tidligere om at vi skal oppdra barn til å forstå at mobbing og hetsing er galt, men her sitter altså voksne mennesker og kritiserer og dømmer andre. Hva i all verden skal vi forvente av ungene våres når ikke vi er det spøtt bedre sjøl? Det er flaut. 



Anonymous poster hash: e78d5...961
Skrevet

Jeg har ikke kjennskap til denne jenta, men det er da mulig å fullføre en utdannelse selv om man får barn. Jeg fullførte universitetsutdannelse med to små barn (og graviditetene) underveis, fikk barn som 19 og 21 år. Og ofte leser man her inne om folk som ikke har utdannelse og ønsker å ta en eller om de som vil utdanne seg til noe annet, og mange av disse menneskene fullfører da en utdannelse med barn. Ser ikke helt problemet, alle skal alltid spille "utdannelsekortet" når det kommer til barn. Det er vel og bra med en utdannelse, kanskje gjerne før man får barn. Men det er ikke krise om man ikke gjør det på den "riktige" måten.

 

Anonymous poster hash: 79b52...df3

Gjest Tittentott
Skrevet

Hun virker jo som hun er kjempeflink med Michelle, tjener sine egne penger, bor for seg selv og holder på med en utdannelse. Om hun vil få et barn til er det jo hennes valg, men jeg ser ingen grunn til at hun ikke skal det. Personlig ville jeg ventet til jeg var litt eldre, men det er jo fullstendig opp til henne.

Skrevet

Hun virker jo som hun er kjempeflink med Michelle, tjener sine egne penger, bor for seg selv og holder på med en utdannelse. Om hun vil få et barn til er det jo hennes valg, men jeg ser ingen grunn til at hun ikke skal det. Personlig ville jeg ventet til jeg var litt eldre, men det er jo fullstendig opp til henne.

Og hun tjener nok mer penger enn de fleste kjeklehønsene her inne :-)

Skrevet

 

Hun virker jo som hun er kjempeflink med Michelle, tjener sine egne penger, bor for seg selv og holder på med en utdannelse. Om hun vil få et barn til er det jo hennes valg, men jeg ser ingen grunn til at hun ikke skal det. Personlig ville jeg ventet til jeg var litt eldre, men det er jo fullstendig opp til henne.

Og hun tjener nok mer penger enn de fleste kjeklehønsene her inne :-)

 

Jeg synes hun er flink jeg! Tenk - så ung og så selvstendig! Det er beundringsverdig det ;)

Skrevet

La nå hun være i fred da. Fei for deres egne dører, føre hennes blir feiet for. Hun er da ikke den eneste her i verden som får to unger i ung alder? Jenta har klart seg bra hun :)

Skrevet

Jeg har ikke kjennskap til denne jenta, men det er da mulig å fullføre en utdannelse selv om man får barn. Jeg fullførte universitetsutdannelse med to små barn (og graviditetene) underveis, fikk barn som 19 og 21 år. Og ofte leser man her inne om folk som ikke har utdannelse og ønsker å ta en eller om de som vil utdanne seg til noe annet, og mange av disse menneskene fullfører da en utdannelse med barn. Ser ikke helt problemet, alle skal alltid spille "utdannelsekortet" når det kommer til barn. Det er vel og bra med en utdannelse, kanskje gjerne før man får barn. Men det er ikke krise om man ikke gjør det på den "riktige" måten.

 

Anonymous poster hash: 79b52...df3

 

Kanskje greit å være ferdig med ungdomsskolen i det minste før man setter man til verden?

 

Tragisk at et barn skal bli tobarnsmor. Rett og slett tragisk :(

 

Anonymous poster hash: 8a8cc...1f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...