Gustav Klitt Skrevet 16. april 2014 #76 Skrevet 16. april 2014 Det Maya-indianerne spådde, og flere andre med dem, var ikke dommedag. Det var begynnelsen på en ny tidsalder hvor menneskene våkner opp og husker hvem vi er, slik at vi kan reparere det vi har ødelagt og redde oss fra å bli vår egen undergang. Om noen år kommer våre etterkommere til å se tilbake på oss og le av hvor naive og konservative vi var. "Hva var det, sa du? Går jorden i bane rundt solen, ikke omvendt? Det er det dummeste jeg har hørt, heng ham!" Just sayin'. Anonymous poster hash: 9efde...e5f Her undergraver du ditt eget poeng. De som mente at jorden er universets sentrum, mente det fordi de syntes det virket logisk. De hadde ikke undersøkt det på noen måte, eller forsøkt å regne på det. De bare følte sterkt at det måtte være sånn. Utfordrerteorien, derimot, var tuftet på fysikk og matematikk, og vitenskapelige, etterprøvbare undersøkelser. NÅ kan du dra den parallellen du prøvde på, og se hvor du ender opp.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #77 Skrevet 16. april 2014 Dytt Anonymous poster hash: 603de...3d1
snille-nille Skrevet 16. april 2014 #78 Skrevet 16. april 2014 Hvem har funnet opp indigobarn, hvor er det nevn først i litteraturen ...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #79 Skrevet 16. april 2014 Kjenner meg igjen i beskrivelsen, men at jeg skulle være sendt for å bane vei osv osv? Eh, nei. Tror bare jeg trives best i eget selskap uten for mye støy og bråk rundt meg, og i jobben min der jeg er min egen sjef. Tror absolutt ikke jeg er spesiell på noen som helst måte, heller kjedelig og "sær". Anonymous poster hash: 16a0a...878
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #80 Skrevet 16. april 2014 Jeg tenkte også først at dette hadde noe med Gulars å gjøre... Dette er noe av det fjerneste jeg har lest/sett på lenge tror jeg! Alt er ikke sant bare fordi det er på internet skjønner dere. Det er underholdende da i alle fall ;-) Anonymous poster hash: ef7ec...7ca
Gjest Antarctica Skrevet 21. april 2014 #81 Skrevet 21. april 2014 Jeg er i hvert fall kommet til verden for å bidra til deres utvikling, og tåler ikke dumhet. Så, ja, jeg er nok indigo-, krystall- og svanevinge-barn. In the dawning of the age of Aquarius. I hodet mitt danser du nå naken over sommerenger med utslått hår og treperlekjede rundt halsen. Og selvsagt vaselin på linsa. Med regnbue i bakgrunnen. Ja, nettopp det jeg driver med! Og bruker Timotei sjampo, så klart. Det gjør seg best på bilder...
sug lut Skrevet 21. april 2014 #82 Skrevet 21. april 2014 Jeg er i hvert fall kommet til verden for å bidra til deres utvikling, og tåler ikke dumhet. Så, ja, jeg er nok indigo-, krystall- og svanevinge-barn. In the dawning of the age of Aquarius. I hodet mitt danser du nå naken over sommerenger med utslått hår og treperlekjede rundt halsen. Og selvsagt vaselin på linsa. Med regnbue i bakgrunnen. Ja, nettopp det jeg driver med! Og bruker Timotei sjampo, så klart. Det gjør seg best på bilder... Timotei - så mild at du må vaske håret så ofte du kan.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #83 Skrevet 21. april 2014 Det er vanskelig å forholde seg til tanken på at absolutt ingenting er som du trodde det var….. …...og jeg ønsker ikke å delta i en diskusjon som holder et så lavt nivå av saklighet. Anonymous poster hash: 704f5...3be Heheheheheh, heri ligger nok nettopp ditt problem.. Anonymous poster hash: 47dc2...751
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. april 2014 #84 Skrevet 21. april 2014 Jeg ser dere gnåler om "anerkjente forskere" og "stadig flere forskere" i annenhver setning. Men ikke EN eneste gang klarer regnbueforkjemperne å komme opp med et navn på en forsker. Ikke _en_. Så, hvor er disse forskerne hen, sånn egentlig? Over the Rainbow? Eller bare i deres hode?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #85 Skrevet 21. april 2014 Ettersom de tar utgangspunkt i milleniumsskiftet må det vel da være Gud som har sendt disse menneskene som spessielt utvalgte til jorden. Er det slik å forstå? Tusenårskiftet kommer jo fra tidsregningen "Etter Kristus". Hadde det vært noe annet som var opprinnelsen ville jo ikke årstallet hatt noen betydning. Hva er det dere tror dere skal tilføre menneskeheten? Anonymous poster hash: 2bd7c...4ba Indigobarn, krystallbarn eller hva man nå vil kalle det blir mer og mer vanlig. De alle fleste er også høysensitive. Det handler om at verden nå er inne i vannmannens tildsalder og nye energier skal forankres på jorden. http://www.sjelensunivers.com/91142307 Anonymous poster hash: 4102b...57f Å hjelpes, er det virkelig noen som tror på dette???? Anonymous poster hash: 83a83...916
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå