Gå til innhold

å sove naken

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke siden hunden min krøp under dyna & jeg nesten fikk en labb i musa.. hadde helt glemt at hunden var i senga & at hu liker seg under dyna så jeg bare la meg til å sove rett etter dusjen.. hu strakk seg som alltid & den ene labben kom litt for nært til komfort. gjør ikke det igjen gitt... eww

Anonymous poster hash: e5db4...520
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, ville ikke ha rumpelukt i lakene mine. Sover i truse, sportsbh (har stor pupper og vil ikke at de skal henge) og nattkjole. Dropper nattkjolen hvis det er varmt, men har til og med varme sokker om vinteren :)

Anonymous poster hash: 18974...0f3

Ville kanskje vurdert egen hygiene hvis du er plaget av "rumpelukt"!!

Anonymous poster hash: a72e7...38a

Og du bør kanskje få litt selvinnsikt hvis du ikke tror du selv har rumpelukt!

Syntes plutselig dette ble litt ekkelt likevel. Sover dere nakenfolk nakne når dere overnatter hos andre også??

Note to selv: Kun kokesengtøy til overnattingsgjester!

Anonymous poster hash: e6699...b49

Jeg har ikke for vane å spre rompeballene mine og gni meg mot lakenet. Uken har jeg rompelukt heller. Dusjer man og vasker man seg i ræva daglig blir det ikke rompelukt.

Anonymous poster hash: 1a96c...85f

Skrevet

Nei, hvorfor skulle du ikke det, mon tro? Jeg ville ansett det som pittelitt uhøflig å gni saft inn i andres sengtøy.

Mye mulig ting renner ukontrollert hos deg, men det gjør det ikke hos meg ;) Og det er da naturlig å koke alt sengetøy!? Hva med håndklær, skal man ikke kunne bruke de nedentil om man er gjest hos deg?

Og ja, jeg sover både naken og har sex om jeg er borte også. Pleier alltid å slenge på meg truse etter sex pga sæd som renner ut igjen utover natten, men er virkelig sæd og andre safter så mye verre enn snørr og sikkel? Jeg synes generelt at alt som kommer ut av kroppen er ekkelt, men snørr er muligens det ekleste.

Laken og sengetøy kokes alltid her ihvertfall, samt håndklær og alt av undertøy.

Vel, jeg koker ikke mine high thread count, egyptisk bomullslakener og sengtøy.

Så får gjestene heller få kjipkrepp-sengtøy fra -ugh- jysk eller noe slikt.

Og jo - rumpelukt har dere alle sammen, uavhengig av hvor nøye man vasker seg.

Skrevet

Selv om jeg er enig i at det er viktig å vise barna at nakenhet er naturlig, synes jeg man skal være forsiktig med å "presse" dette på barna. Mine foreldre var åpne om nakenhet og kunne gå nakent rundt, noe jeg i og for seg syntes var helt greit. Men jeg husker når det kom til et punkt at jeg syntes det ble ubehaglig å se faren min naken. Og når jeg la meg i sengen sammen med dem om natten (jeg pleide en lengre periode å komme inn til dem når jeg våknet om natten) husker jeg at jeg etter hvert syntes det var ubehagelig med pappa som var naken, og jeg pleide å legge meg lengst mulig inntil moren min.

Så selv om jeg er enig i at nakenhet er natulig, synes jeg man kan være litt obs på at dette faktisk kan være ubehagelig for barna også, når de kommer i en viss alder.

Anonymous poster hash: 6d832...97e
Skrevet

Vet ikke hvorfor men sover jeg uten truse så må jeg tisse hele tiden. Vi må ha det kaldt på soverommet for å sove godt og da fryser jeg, og for å slippe 2-3 dyner oppå meg så bruker jeg pysjamas. Men også fordi jeg må opp på natta for å blande flaska til gutten på kjøkkenet (vegg i vegg med soverommet) og da kan naboene se inn vår store vindu. Vil ikke blotte meg for de om de tilfeldigvis er oppe. Om babyen senere kommer og kryper oppi vår seng så skal vi ikke sove nakne, vil at han skal slippe å komme borti en naken penis el mus.

Anonymous poster hash: bdf22...046

Skrevet

Jeg sover naken utenom når jeg har mensen, når barna sover der og når barna er syke. 

Sover egentlig ikke med truse for at barna ikke skal se meg naken, men vil ikke ha tær i rompa eller andre steder. 

Mannen sover alltid naken. 

Skrevet

Vi sover altid nakne. Om det gjør at ungene heller vil sove i sine egne senger er det bare et pluss.

Å sove uten truse reduserer desuten faren for sopp betraktlig.

Anonymous poster hash: 632f7...883
Skrevet

I forhold til hygiene... Blir det ikke fort litt urenslig å sove naken? At sengetøyet blir litt ekkelt skittent mener jeg...?

Anonymous poster hash: ce7dc...1d4

Skrevet

Vi lå naken før,men nå med tre barn og man må opp midt på natta,så er det tryggere og bedre med truse på.Jeg synes ingenting om nakne voksne og barn i samme seng,selv om det er snakk om foreldrene.

Jeg liker å ligge naken og gjør det om jeg får begynnende soppinfeksjon nedentil,men ikke ellers.

Anonymous poster hash: a68f0...56d
Skrevet

I forhold til hygiene... Blir det ikke fort litt urenslig å sove naken? At sengetøyet blir litt ekkelt skittent mener jeg...?

Anonymous poster hash: ce7dc...1d4

Hvordan skal det blit mer skittent? 

Skjønner ikke noe av hygiene-spørsmålene jeg. Hvor møkkete er folk egentlig nedentil? 

Skrevet

Smilar litt av denne tråden. Eitt er å sove med klede (gjer det ofte sjølv, eg), men å knytte det å sove naken til dårlig hygiene? Sei meg, bur de i hus utan innlagt vatn? Vi som har vatn i kranene kan enkelt sørge for vår personlege hygiene..

Skrevet

Nei, hvorfor skulle du ikke det, mon tro? Jeg ville ansett det som pittelitt uhøflig å gni saft inn i andres sengtøy.

Laken og sengetøy kokes alltid her ihvertfall, samt håndklær og alt av undertøy. 

Virkelig?? Er det vanlig å koke sengetøy, håndklær og undertøy??

Anyway: Vi sover alltid i truse/boxer. Jeg har ofte en singlet også. Er det veldig kaldt, så har jeg pysjamas.

Anonymous poster hash: 56f32...3d9

Skrevet

Her var det mange morsomme, og er par hysteriske svar :-)

Jeg har alltid sovet naken. De siste årene har jeg sovet med truse på, for jeg har ofte vært oppe om natten og gitt flaske. Blir fort litt kaldt da. Liker absolutt best å sove naken.

Skrevet

Mannen og jeg sov alltid nakne før. Da eldste begynte på skolen, ga hun klar beskjed om at nå var hun så stor at vi måtte begynne å ligge i truse, for hun ville ikke se oss nakne lenger, og ihvertfall ikke ligge i senga vår da.

På den måten kunne hun fortsatt komme inn til oss om hun hadde mareritt eller noe. Er veldig stolt over at vi har oppdratt ei jente som er så flink til å kommunisere sine behov til oss på en klar måte :-)

Anonymous poster hash: 7f875...5ad

Skrevet

Sover naken, bortsett fra når jeg har mensen. Gnur glufse-saft i sengklærne og ruller rundt i det! Mmmmm....

Hahaha :D Hvor skitten er egentlig folk?? Uhygienisk å sove uten truse? Teiteste jeg har hørt på lenge!

Mannen sover helst i bokser, er det han er vant med.

Anonymous poster hash: 52da1...996

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...