Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #26 Skrevet 11. april 2014 Sover stort sett med truse. Det fordi jeg har tvangstanker om at det skal kravle små insekter oppi der når jeg sover. hehe Anonymous poster hash: cf9d9...127
Novemberdama Skrevet 11. april 2014 #27 Skrevet 11. april 2014 Sover stort sett med truse. Det fordi jeg har tvangstanker om at det skal kravle små insekter oppi der når jeg sover. hehe Anonymous poster hash: cf9d9...127 For de kravler jo ikke inn i ørene dine .
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #28 Skrevet 11. april 2014 Sover naken når mannen er hjemme, elsker å ligge inntil han helt naken. Han sover også naken selvfølgelig. Nå som han er borte sover jeg stort sett med truse.. Om barna kommer bryr jeg meg ikke om å kle på meg nei. Om de skulle svinse borti pappans penis er vel ikke det krise. Jeg har den jo i munnen innimellom så den kan ikke være så farlig å komme borti tenker jeg. Anonymous poster hash: 94efc...a4e
Iiiiik Skrevet 11. april 2014 #29 Skrevet 11. april 2014 Om man sover uten undertøy burde man skifte sengetøy hver dag da. For man bytter jo undertøy hvere dag..... Anonymous poster hash: deb59...251 Trusa mi er inntil kroppen med noen få kvadratcentimetre. Dyne og madrass "skitnes til" mer sånn jevnt over, alle potensielle bakterier er ikke samlet på samme sted. Dessuten bæres ikke dyna rundt og er med meg på møter osv. Sengetøyet luftes dessuten ofte på dagtid, sjelden jeg henger ut trusa over natta. Synes sammenligningen din er dum.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #30 Skrevet 11. april 2014 Jeg og mannen ligger alltid nakene, det har vi alltid gjort. Eneste er når vi har sykebarn, da har vi truse på. For vi vet jo at vi plutselig må sprette ut av senga. Ungene har aldri komentert det. De kommer opp i sengs innimellom, selv om det er sjeldent nå som de har blitt større. En av ungene ligger selv naken, hun syns det er ekkelt å ha truse på seg. Eneste jeg har sagt er at om hun har gjester så bør hun ha på seg truse. Det er greit for henne. Har også unger som sover med truse, for de eer t helt feil å ligge uten. Anonymous poster hash: 70900...9c8
Gjest ronja røverdatter Skrevet 11. april 2014 #31 Skrevet 11. april 2014 Jeg sover naken for det synes jeg er best, men har alltid trusa liggende slik at jeg kan ta den på om en av ungene kommer inn og krabber opp i senga til oss. Jeg kan godt rusle rundt naken med ungene tilstede, men med så tett kontakt som i senga, synes jeg det er kjekkest å ta på trusa.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #32 Skrevet 11. april 2014 Sover stort sett med truse. Det fordi jeg har tvangstanker om at det skal kravle små insekter oppi der når jeg sover. hehe Anonymous poster hash: cf9d9...127 For de kravler jo ikke inn i ørene dine Og nettopp derfor takler jeg ikke å sove med håret bak ørene. De må liksom dekkes av håret når jeg legger meg til å sove. Beina kan heller ikke være utenfor dynen. Da får jeg følelsen av at noen skal komme å dra meg i beina Anonymous poster hash: cf9d9...127
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #33 Skrevet 11. april 2014 Jeg har alltid sovet naken. Sønnen min sov naken før, men sluttet med det av seg selv da han helst vil ha på undertøy. Han har aldri klaget på det, men han er midt i pupper er ekkelt perioden så han ligger helst bak ryggen min om han kommer opp i senga. Kjæresten min derimot sover med boxer på. Fatter ikke at noen orker, undertøy er så ubehagelig å ha på seg Anonymous poster hash: 7a928...93d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #34 Skrevet 12. april 2014 Om man sover uten undertøy burde man skifte sengetøy hver dag da. For man bytter jo undertøy hvere dag..... Anonymous poster hash: deb59...251 Mange legger seg vel nydusjet, som for eksempel meg Og jeg har ikke dyne/laken mellom bena, sånn undertøyet er. Man tar vel på seg rent undertøy som nydusjet også. Same shit... Anonymous poster hash: deb59...251 Men gnir du lakenet mot musa når du sover? Eller dyna? Det gjør ikke jeg.. Anonymous poster hash: 1a96c...85f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #35 Skrevet 12. april 2014 Æsj, ville ikke ha rumpelukt i lakene mine. Sover i truse, sportsbh (har stor pupper og vil ikke at de skal henge) og nattkjole. Dropper nattkjolen hvis det er varmt, men har til og med varme sokker om vinteren Anonymous poster hash: 18974...0f3
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #36 Skrevet 12. april 2014 Æsj, ville ikke ha rumpelukt i lakene mine. Sover i truse, sportsbh (har stor pupper og vil ikke at de skal henge) og nattkjole. Dropper nattkjolen hvis det er varmt, men har til og med varme sokker om vinteren Anonymous poster hash: 18974...0f3 Ville kanskje vurdert egen hygiene hvis du er plaget av "rumpelukt"!! Anonymous poster hash: a72e7...38a
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #37 Skrevet 12. april 2014 Vi sover i pysjbukse og t-skjorte om vinteren. Undertøy om sommern Anonymous poster hash: 499f1...2d1
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #38 Skrevet 12. april 2014 Her sover vi nakne, synes det er det beste. Jeg klarer fint å sove i truse, gjorde det helt til jeg ble sammen med mannen. Nå soverjeg kun med truse når jeg har mensen og etter sex. Jeg har en unge som ikke orker tanken på å sove i senga vår, uansett hvor syk hun er. Så det er et ikke-problem Anonymous poster hash: e1078...5cf
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #39 Skrevet 12. april 2014 Dere som må ha på truse dersom barna kommer inn, ser de dere aldri nakne ellers heller? Anonymous poster hash: b7aee...428
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. april 2014 #40 Skrevet 12. april 2014 Jeg ante faktisk ikke at det var vanlig å sove med klær på etter pubertetsalderen. Så nå lærte jeg noe nytt. Men det høres da fryktelig stress og varmt og klamt ut å måtte sove påkledt. Kan strekke meg til sokker når det er beinkaldt på hytta, men der går grensa :-P
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #41 Skrevet 12. april 2014 Hvorfor skal man sove uten klær som voksen? Jeg har alltid sovet med klær, dermed føles det verken ubehagelig eller rart. Har aldri hatt tanker om å droppe trusa. Har selvfølgelig sovet uten noen ganger, men har ikke synes det var noe mer behagelig egentlig. Dessuten er jeg lettfryst, så sover ofte med både pysjbukse og trøye for å holde varmen siden jeg er alene. Synes det var veldig mange som sover nakne her, føler meg plutselig unormal Anonymous poster hash: bf01d...4eb
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #42 Skrevet 12. april 2014 Sover naken, alltid. Dessuten liker jeg at det er lett tilgang til mannens kropp. Vi tafser mye på hverandre. Anonymous poster hash: 7c83f...620
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #43 Skrevet 12. april 2014 Æsj, ville ikke ha rumpelukt i lakene mine. Sover i truse, sportsbh (har stor pupper og vil ikke at de skal henge) og nattkjole. Dropper nattkjolen hvis det er varmt, men har til og med varme sokker om vinteren Anonymous poster hash: 18974...0f3 Ville kanskje vurdert egen hygiene hvis du er plaget av "rumpelukt"!! Anonymous poster hash: a72e7...38a Og du bør kanskje få litt selvinnsikt hvis du ikke tror du selv har rumpelukt! Syntes plutselig dette ble litt ekkelt likevel. Sover dere nakenfolk nakne når dere overnatter hos andre også?? Note to selv: Kun kokesengtøy til overnattingsgjester! Anonymous poster hash: e6699...b49
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #44 Skrevet 12. april 2014 Æsj, ville ikke ha rumpelukt i lakene mine. Sover i truse, sportsbh (har stor pupper og vil ikke at de skal henge) og nattkjole. Dropper nattkjolen hvis det er varmt, men har til og med varme sokker om vinteren Anonymous poster hash: 18974...0f3 Ville kanskje vurdert egen hygiene hvis du er plaget av "rumpelukt"!! Anonymous poster hash: a72e7...38a Og du bør kanskje få litt selvinnsikt hvis du ikke tror du selv har rumpelukt! Syntes plutselig dette ble litt ekkelt likevel. Sover dere nakenfolk nakne når dere overnatter hos andre også?? Note to selv: Kun kokesengtøy til overnattingsgjester! Anonymous poster hash: e6699...b49 Selvfølgelig sover jeg naken hos andre også. Hvorfor skulle jeg ikke det? Anonymous poster hash: 7c83f...620
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #45 Skrevet 12. april 2014 Æsj, ville ikke ha rumpelukt i lakene mine. Sover i truse, sportsbh (har stor pupper og vil ikke at de skal henge) og nattkjole. Dropper nattkjolen hvis det er varmt, men har til og med varme sokker om vinteren Anonymous poster hash: 18974...0f3 Ville kanskje vurdert egen hygiene hvis du er plaget av "rumpelukt"!! Anonymous poster hash: a72e7...38a Og du bør kanskje få litt selvinnsikt hvis du ikke tror du selv har rumpelukt! Syntes plutselig dette ble litt ekkelt likevel. Sover dere nakenfolk nakne når dere overnatter hos andre også?? Note to selv: Kun kokesengtøy til overnattingsgjester! Anonymous poster hash: e6699...b49 Selvfølgelig sover jeg naken hos andre også. Hvorfor skulle jeg ikke det? Anonymous poster hash: 7c83f...620 Nei, hvorfor skulle du ikke det, mon tro? Jeg ville ansett det som pittelitt uhøflig å gni saft inn i andres sengtøy. Anonymous poster hash: e6699...b49
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #46 Skrevet 12. april 2014 Æsj, ville ikke ha rumpelukt i lakene mine. Sover i truse, sportsbh (har stor pupper og vil ikke at de skal henge) og nattkjole. Dropper nattkjolen hvis det er varmt, men har til og med varme sokker om vinteren Anonymous poster hash: 18974...0f3 Ville kanskje vurdert egen hygiene hvis du er plaget av "rumpelukt"!! Anonymous poster hash: a72e7...38a Og du bør kanskje få litt selvinnsikt hvis du ikke tror du selv har rumpelukt! Syntes plutselig dette ble litt ekkelt likevel. Sover dere nakenfolk nakne når dere overnatter hos andre også?? Note to selv: Kun kokesengtøy til overnattingsgjester! Anonymous poster hash: e6699...b49 Selvfølgelig sover jeg naken hos andre også. Hvorfor skulle jeg ikke det? Anonymous poster hash: 7c83f...620 Nei, hvorfor skulle du ikke det, mon tro? Jeg ville ansett det som pittelitt uhøflig å gni saft inn i andres sengtøy. Anonymous poster hash: e6699...b49 Hahahaha, uhøflig!? Du er en skrue Jeg kan glatt ha sex når jeg sover hos andre også. Da snakker vi om saften som kan komme på sengetøyet. Hvis du har overnattingsgjester kan du regne med at mange sover nakne. Hvis du har par som overnatter kan du regne med at mange har sex. Det er sikkert mange som onanerer også! Anonymous poster hash: 7c83f...620
♥Nemi♥ Skrevet 12. april 2014 #47 Skrevet 12. april 2014 Mannen får ikke til å sove med undertøy, og jeg gjør begge deler. Vi har et naturlig forhold til nakenhet, og snuppa vil enda dusje med pappa. Det vil komme en dag hun synes det er unaturlig, så da velger jo barna selv å skjerme seg. Men vi hadde onkelen på overnatting her om dagen, og før hun skulle inn å vekke ham, spurte hun om han sov i truse eller ikke. Så hun er blitt obs på hvem sine kropper som er naturlige å se.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #48 Skrevet 12. april 2014 Æsj, ville ikke ha rumpelukt i lakene mine. Sover i truse, sportsbh (har stor pupper og vil ikke at de skal henge) og nattkjole. Dropper nattkjolen hvis det er varmt, men har til og med varme sokker om vinteren Anonymous poster hash: 18974...0f3 Ville kanskje vurdert egen hygiene hvis du er plaget av "rumpelukt"!! Anonymous poster hash: a72e7...38a Og du bør kanskje få litt selvinnsikt hvis du ikke tror du selv har rumpelukt! Syntes plutselig dette ble litt ekkelt likevel. Sover dere nakenfolk nakne når dere overnatter hos andre også?? Note to selv: Kun kokesengtøy til overnattingsgjester! Anonymous poster hash: e6699...b49 Selvfølgelig sover jeg naken hos andre også. Hvorfor skulle jeg ikke det? Anonymous poster hash: 7c83f...620 Nei, hvorfor skulle du ikke det, mon tro? Jeg ville ansett det som pittelitt uhøflig å gni saft inn i andres sengtøy. Anonymous poster hash: e6699...b49 Hahahaha, uhøflig!? Du er en skrue Jeg kan glatt ha sex når jeg sover hos andre også. Da snakker vi om saften som kan komme på sengetøyet. Hvis du har overnattingsgjester kan du regne med at mange sover nakne. Hvis du har par som overnatter kan du regne med at mange har sex. Det er sikkert mange som onanerer også! Anonymous poster hash: 7c83f...620 Nix, det gjør de ikke, for de er fra pent møblerte hjem alle sammen. Anonymous poster hash: e6699...b49
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #49 Skrevet 12. april 2014 Æsj, ville ikke ha rumpelukt i lakene mine. Sover i truse, sportsbh (har stor pupper og vil ikke at de skal henge) og nattkjole. Dropper nattkjolen hvis det er varmt, men har til og med varme sokker om vinteren Anonymous poster hash: 18974...0f3 Ville kanskje vurdert egen hygiene hvis du er plaget av "rumpelukt"!! Anonymous poster hash: a72e7...38a Og du bør kanskje få litt selvinnsikt hvis du ikke tror du selv har rumpelukt! Syntes plutselig dette ble litt ekkelt likevel. Sover dere nakenfolk nakne når dere overnatter hos andre også?? Note to selv: Kun kokesengtøy til overnattingsgjester! Anonymous poster hash: e6699...b49 Selvfølgelig sover jeg naken hos andre også. Hvorfor skulle jeg ikke det? Anonymous poster hash: 7c83f...620 Nei, hvorfor skulle du ikke det, mon tro? Jeg ville ansett det som pittelitt uhøflig å gni saft inn i andres sengtøy. Anonymous poster hash: e6699...b49 Hahahaha, uhøflig!? Du er en skrue Jeg kan glatt ha sex når jeg sover hos andre også. Da snakker vi om saften som kan komme på sengetøyet. Hvis du har overnattingsgjester kan du regne med at mange sover nakne. Hvis du har par som overnatter kan du regne med at mange har sex. Det er sikkert mange som onanerer også! Anonymous poster hash: 7c83f...620 Nix, det gjør de ikke, for de er fra pent møblerte hjem alle sammen. Anonymous poster hash: e6699...b49 Jada Trollmor Anonymous poster hash: 7c83f...620
humlemamma Skrevet 12. april 2014 #50 Skrevet 12. april 2014 Nei, hvorfor skulle du ikke det, mon tro? Jeg ville ansett det som pittelitt uhøflig å gni saft inn i andres sengtøy. Anonymous poster hash: e6699...b49 Mye mulig ting renner ukontrollert hos deg, men det gjør det ikke hos meg Og det er da naturlig å koke alt sengetøy!? Hva med håndklær, skal man ikke kunne bruke de nedentil om man er gjest hos deg? Og ja, jeg sover både naken og har sex om jeg er borte også. Pleier alltid å slenge på meg truse etter sex pga sæd som renner ut igjen utover natten, men er virkelig sæd og andre safter så mye verre enn snørr og sikkel? Jeg synes generelt at alt som kommer ut av kroppen er ekkelt, men snørr er muligens det ekleste. Laken og sengetøy kokes alltid her ihvertfall, samt håndklær og alt av undertøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå