Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Min mann sover naken. Han vil at jeg skal gjøre det. Jeg vil ikke. Jeg synes det er ekkelt. Ser ikke problemet med å ha truse på. Hva sover dere i? Av og til kommer 4 åringen inn i senga til oss, og jeg synes ikke noe om at hun skal ligge i mitten.......æsj, tenk om hun kommer borti penisen til faren.... Hun ligger derfor altyd ytterst på min side. Hun ligger urolig, og borrer føttene og rærne inn mellom låra mine. Hadde jeg ikke hatt truse hadde hun nok stykket tærne inn mellom rompeballenen mine også.... Nei takke meg til truse!! Anonymous poster hash: 8f4d7...0c0
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Med barn i senga stemmer jeg for truse. Uten barn - uten truse Anonymous poster hash: 5e961...825
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Jammen dere... Er ikke nakenhet så naturlig, da? Anonymous poster hash: 6645a...cbe
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Vi sover nakne. Om barna kommer på besøk i senga kler vi på oss truse eller pyjamasbukse... Anonymous poster hash: 55fa9...930
Jippipippi Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Så lenge det er en mulighet for at barna kan komme inn så sover vi med truse. Før vi fikk barn sov vi uten. Gleder meg til de blir store, da slenges trusene veggimellom
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Vi sover uten truse eller noe annet. Om ungene synes det er ekkelt kan de holde seg i sine egne senger. Anonymous poster hash: 632f7...883
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Sover nakne, tar på truse/boxershort (og for meg nattkjole eller t-skjorte) hvis gutten dukker opp. Ikke verre enn det. Anonymous poster hash: 3e943...8c8
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Sov nakne før. Ikke nå lengre med små barn som kommer traskende. Anonymous poster hash: 26080...ad9
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Sover nakne. Ser ikke noe problem ved det selv om barna kommer inn. Anonymous poster hash: 5211d...b19
L'attente Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 Nå når jeg er høygravid får jeg helt åndenød av å sove med truse på, så her sover jeg i kommando med lang singlet på. Om jenten min kommer inn i sengen om natten har vi klar egen dyne og pute til henne, så det er ikke noe form for hudkontakt der. Han sover i boxer. Som regel sover jeg i singlet og truse, men nå på slutten av svangerskapet føler jeg at trusene kveler meg. Har klippet istykker hver eneste truse jeg eier omtrendt, ikke en strikk er hel.
humlemamma Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 Sover naken, uten bekymring. Kommer frøkna inn så kler jeg da ikke på meg, det er min seng og der gjør jeg som jeg vil. De gangene hun kom inn da jeg hadde kjæreste på besøk, så lå hun ytterst og jeg i midten. Har sovet naken i mange, mange år, ser ingen grunn til at det skal være ille selv om hun kommer inn? Skjønner med pappaer og peniser som slenger, men det er jo bare å ha barnet på morens side. Men der har jeg ting som slenger også, puppene ligger jo utover som halvfulle vannballonger...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #12 Skrevet 11. april 2014 Jeg sluttet da jeg plutselig fikk en liten fot inn mellom kjønnsleppene... Så nå er det løs pysjbukse Anonymous poster hash: fc74c...8c6
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #13 Skrevet 11. april 2014 Jøss, så mange nattnudister det var her da! Jeg synes det er kjempeekkelt å sove naken, helt uaktuelt for min del. Ikke at det ER ekkelt, men jeg føler det ekkelt og klamt og svett. Usj! Anonymous poster hash: e6699...b49
Kanutten83 Skrevet 11. april 2014 #14 Skrevet 11. april 2014 Mannen sover naken, jeg klarer det ikke etter å ha blitt tvunget til det som barn... Sover alltid med truse og singlet.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #15 Skrevet 11. april 2014 Mannen sover naken, jeg klarer det ikke etter å ha blitt tvunget til det som barn... Sover alltid med truse og singlet. Hvorfor måtte du sove naken? Anonymous poster hash: fc74c...8c6
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #16 Skrevet 11. april 2014 Dusjer hver eneste kveld og legger meg naken i sengen. Kommer av og til barn tuslende om natten...hvis jeg våkner er jeg sååå trøtt. Aldri i verden om jeg står opp for å kle på meg! Men nå har jeg er avslappet forhold til nakenhet, kropp etc. Den dagen barna mine synes det er ekkelt får de legge seg i egne senger. Men når det er sagt, barna i alderen 4-17 år har alle et avslappet forhold til nakenhet. (Det er ikke 17 åringen som kommer tuslende om natten....) Anonymous poster hash: a72e7...38a
Kanutten83 Skrevet 11. april 2014 #17 Skrevet 11. april 2014 Mannen sover naken, jeg klarer det ikke etter å ha blitt tvunget til det som barn... Sover alltid med truse og singlet. Hvorfor måtte du sove naken?Anonymous poster hash: fc74c...8c6 Straff for at jeg dro i en løs trusestrikk, og stefaren min ville ha en slutt på det. Dessverre glemte jeg meg flere ganger, så måtte sove naken ganske mange ganger før jeg husket å ikke gjøre det... Stefaren min mente det var en mild straff da stesøsteren min alltid ville sove naken og derfor burde det ikke være noe problem for meg heller... Vel... Jeg husker fremdeles med gru på denne straffen...
humlemamma Skrevet 11. april 2014 #18 Skrevet 11. april 2014 Ingen skal bli tvunget til hverken det ene eller det andre! Mitt barn har likevel fått en sterk formaning om å droppe pysj/nattkjole, da hun er så forferdelig varm om natten. Hun har prøvd med nattkjole mange ganger, men det ender opp med en svett og tørst unge midt på natten. Hun var også fascinert over at jeg synes det var godt å sove naken, og ville prøve det en natt. Dagen etter fortalte hun at det skulle hun ikke gjøre mer, hun likte seg best med truse. Fritt valg, skjønner ikke hvordan noen kan bestemme sånt som straff
Verpus Skrevet 11. april 2014 #19 Skrevet 11. april 2014 Ingen barn her, men han er lik på det ormådet. Vil at jeg skal ligge så naken som mulig. Jeg liker å ligge med truse og syns det er ekkelt uten. Bare i truse på sommeren, men med topp ellers på året. Blir så kald på puppene Hadde vi hatt barn, og det hadde vært muligheter for at barnet kom inn, hadde vi nok hatt på oss undertøy begge to.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #20 Skrevet 11. april 2014 sover naken her, best det Anonymous poster hash: af6bc...eeb
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #21 Skrevet 11. april 2014 Om man sover uten undertøy burde man skifte sengetøy hver dag da. For man bytter jo undertøy hvere dag..... Anonymous poster hash: deb59...251
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #22 Skrevet 11. april 2014 (Det er ikke 17 åringen som kommer tuslende om natten....) Anonymous poster hash: a72e7...38a Haha, dagens kommentar Anonymous poster hash: 26080...ad9
humlemamma Skrevet 11. april 2014 #23 Skrevet 11. april 2014 Om man sover uten undertøy burde man skifte sengetøy hver dag da. For man bytter jo undertøy hvere dag..... Anonymous poster hash: deb59...251 Mange legger seg vel nydusjet, som for eksempel meg Og jeg har ikke dyne/laken mellom bena, sånn undertøyet er.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #24 Skrevet 11. april 2014 Om man sover uten undertøy burde man skifte sengetøy hver dag da. For man bytter jo undertøy hvere dag..... Anonymous poster hash: deb59...251 Mange legger seg vel nydusjet, som for eksempel meg Og jeg har ikke dyne/laken mellom bena, sånn undertøyet er. Man tar vel på seg rent undertøy som nydusjet også. Same shit... Anonymous poster hash: deb59...251
Isola&Lille+julegave Skrevet 11. april 2014 #25 Skrevet 11. april 2014 Sover naken. Føles klaustrofobisk og ubehagelig å sove med klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå