Gå til innhold

Støvsuger dere ofte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor på en liten øy. Blir det kanskje mer skittent og støvete når man bor i byen #anonym? Hmmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en liten oppladbar en som jeg tar kjøkken og stue med en eller to ganger til dagen. (Hvis vi er hjemme mye) sentralstøvsugeren tar jeg hele huset en eller to ganger i uka med.

Skrevet

Støvsuger grundig 1 gang i uka, det samme med vasking. Støvsuger ellers ved behov, så denne uka er stua støvsuget 3 ganger hittil pga diverse uhell fra barna. Er oppvokst med en mor med støv på hjernen, det var støvsuging og rydding hver dag og av og til oftere. Det var fælt for både liten og stor . Har lovt meg selv at jeg aldri skal bli slik.

Ellers merker jeg at det er mindre behov for rengjøring/støvsuging når jeg bor i stort hus enn da jeg bodde i liten leilighet, er vel mer plass å fordele støvet på nå. 

Skrevet

1-2-3 ganger i uka, alt etter behov og tid :)

Skrevet

Jeg støvsuger ytterst sjeldent. Mannen gjør det 2-3 ganger i uken.

Skrevet

Grundig en gang i uken og hver dag mens jeg er på jobb av robotstøvsuger.

 

Anonymous poster hash: 499b3...418

Skrevet

Aldri. Gubben støvsuger derimot etter behov. Som er befriende sjeldent.

Skrevet

Annenhver dag minimum. To voksne og en nyfødt. Blir fort støvete i en leilighet!

Skrevet

Hele leiligheten hver dag mellom 17 og 18.00!

Skrevet

Annenhver dag. Har små bar som smuler mye, og jeg hater smuler under føttene!

Skrevet

2 x i uka men i gangen oftere. Tar også en håndholdt støvsuger under spisebordet og stuebordet oftere. Mye lettere enn å dra frem den store;) har ikke husdyr. Hadde nok blitt hver dag hvis så. Takler ikke rusk og rask.

 

Anonymous poster hash: ef59c...90e

Skrevet

2 x i uka men i gangen oftere. Tar også en håndholdt støvsuger under spisebordet og stuebordet oftere. Mye lettere enn å dra frem den store;) har ikke husdyr. Hadde nok blitt hver dag hvis så. Takler ikke rusk og rask.

 

Anonymous poster hash: ef59c...90e

Skrevet

2 x i uka men i gangen oftere. Tar også en håndholdt støvsuger under spisebordet og stuebordet oftere. Mye lettere enn å dra frem den store;) har ikke husdyr. Hadde nok blitt hver dag hvis så. Takler ikke rusk og rask.

 

Anonymous poster hash: ef59c...90e

Skrevet

jeg er en av dem som støvsuger 1-2 ganger i uken. Koster som regel kjøkkengulvet hver annen dag eller så for smuler er ikke moro å tråkke på :) Vi er 2 voksne og 2 barn, men ingen i barnehagealder. Husker det var mer støvsugig da ja ;)

 

Blir egentlig litt oppgitt over at folk automatisk tror det er grisete hos oss, fordi vi ikke støvsuger daglig (!) Klart det er ikke kjemperent på torsdag (vi har fredag som vaskedag) men det er ikke ekkelt! Ikke rart mange kvinner er utbrent når det er dette som er standarden i hjemmet ved siden av 2-3 unger og full jobb  :blink:



Anonymous poster hash: 174d9...077
Skrevet

1 gang i uka og da tas kjøkken, stue, et soverom og gang. Vasker to ganger i uka kjøkken gulv, vasker en gang i uka gulv på soverom, gang, bad, stue. Vasker areal som ikke brukes ofte eller kun gjennomgang( til bod, kjeller) ca en gang i mnd.

 

Anonymous poster hash: 715ea...d2c

Skrevet

1 gang i uka og da tas kjøkken, stue, et soverom og gang. Vasker to ganger i uka kjøkken gulv, vasker en gang i uka gulv på soverom, gang, bad, stue. Vasker areal som ikke brukes ofte eller kun gjennomgang( til bod, kjeller) ca en gang i mnd.

 

Anonymous poster hash: 715ea...d2c

Skrevet

 

jeg er en av dem som støvsuger 1-2 ganger i uken. Koster som regel kjøkkengulvet hver annen dag eller så for smuler er ikke moro å tråkke på :) Vi er 2 voksne og 2 barn, men ingen i barnehagealder. Husker det var mer støvsugig da ja ;)

 

Blir egentlig litt oppgitt over at folk automatisk tror det er grisete hos oss, fordi vi ikke støvsuger daglig (!) Klart det er ikke kjemperent på torsdag (vi har fredag som vaskedag) men det er ikke ekkelt! Ikke rart mange kvinner er utbrent når det er dette som er standarden i hjemmet ved siden av 2-3 unger og full jobb :blink:

 

Anonymous poster hash: 174d9...077

Enig! Det er sjelden jeg ser grisete hus nå til dags. Noen har det alltid strøkent mens andre har litt hybelkaniner i krokene. Ser ikke på de som grisete, bare som mer avslappet i forhold til det.

Derimot overfylte søppelbøtter, brune toaletter og klissete soveromsgulv kan jeg se på som litt ekkelt.

 

Er ikke ekkelt at det ikke støvsuges hver dag. Folk er forskjellige og noen tåler litt mer smuss enn andre. Betyr ikke det er uhygienisk fordi om.

 

Anonymous poster hash: cfa56...d8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...