Gå til innhold

Støvsuger dere ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her trengs det hver dag, men det skjer ikke!! Lurer på hva resten gjør?

Anonymous poster hash: 95b67...e51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje for ofte i alle fall. Eg er fornøyd med ein gong i veka.

Skrevet

støvsuger 1-2 ganger i uka avhengig av hvordan det ser ut ;)

Anonymous poster hash: 174d9...077
Skrevet

Skulle blitt gjort oftere her i huset også,men tre barn skal jeg love deg at det ser rett og slett ikke ut under spisebordet!!

Men jeg er veldig glad i tørrmopp jeg da,for den tar finstøvet som ikke støvsugeren gjør,samt det går mye fortere!

tørrmopper på soverommene også,for der er det jo ikke så skittent,kun støv.

Men etter ei uke med tørrmopping(skjer vel hver andre-fjerde dag,kommer an på om det er vinter eller sommer ) så må støvsugeren fram for å ta et ordentlig tak..! :P

Anonymous poster hash: 48ed3...448
Skrevet

1-2 ganger daglig.

Anonymous poster hash: 1291b...086
Skrevet

1-2 ganger daglig.

Da rekner jeg med at du ikke jobber??

Skrevet

1-2 ganger daglig.

Da håper jeg du bor alene.

Anonymous poster hash: d278b...d73

Skrevet

1-2 ganger daglig.

Da rekner jeg med at du ikke jobber??

Selvsagt jobber jeg.. Støvsuger en gang om morgenen og en dag om ettermiddagen/kvelden. Kjapt i 2. etasje der vi har arbeidsværelse og soverom, og mer grundig nede i stue og kjøkken. 

Skrevet

Så og si hver dag, men det betyr ikke at jeg støvsuger alle rom hver eneste dag.

Skrevet

Hver dag når barna er i seng.

Anonymous poster hash: 1376f...fa5

Skrevet

Her trengs det hver dag. Kan ikke skjønne hvorfor. Vi er to voksne, og to barn da, og de er veldig aktive. Har i tillegg to katter, de bidrar nok en del til problemet ;)

Anonymous poster hash: ee8e2...598

Skrevet

Hver dag nå når bikkja røyter og drar inn alt mulig sand og drit. Noen ganger to ganger om dagen. (Og til deg her oppe - ser ikke motsetning mellom å støvsuge og å være i jobb.)

Anonymous poster hash: 271d8...d3f
Skrevet

Ikke så ofte, men bruker feiekost ganske ofte.

Anonymous poster hash: a8009...b9d
Skrevet

Hver dag. Hundemafian...Ugh..

Skrevet

Annenhver dag, har støv på hjernen :-)

Skrevet

Det er varierende. Noen ganger holder det seg renere enn andre ganger, mens noen gang har jeg det så travelt at jeg bare lar støvet ligge. Jeg er ikke fanatisk. men har jeg fri og god tid kan jeg støvsuge hver dag eller annenhver dag. andre ganger en gang i uka. Nå er barna såpass store at de klarer å sitte i ro og spise så da er det ikke smuler i hele huset. Husdyr har vi ikke. gulvtepper har vi heller ikke.

Anonymous poster hash: cfa56...d8c

Skrevet

1-2 ggr i uka?! Da kan det ikke se mye pent ut hjemme hos dere. Urk! Annenhver dag, minst, her. Tar jo ca 10 minutter. Det orker alle. Trenger jo ikke ta kjellerstuen kanskje men kjøkken stue osv. Fjern unødvendige ting så blir det så enkelt.

Anonymous poster hash: b6f6d...c02

Skrevet

Støvsuger 1 gang i uka men bruke enjo tørrmoppen oftere :) å har sopekoste å feiebrett som tar det barna har mistet på gulvet :)

Anonymous poster hash: 14d08...fd0

Skrevet

Hver dag, stort sett. Da støvsuges hele huset utenom kjelleren. 1 gang i uka gjøres det mer grundig, dvs større ting flyttes, det støvsuges innimellom sofaputene osv. 

Vasker gulvene 2 ganger i uka eller ved behov.

Skrevet

På kjøkkenet støvsuges det 1-5 ganger per dag, avhengig av hva ungene har spist og hvor mye de grapser. Resten av huset 1-2 ganger i uken. Mer om de har grapset andre steder også. :-)

Skrevet

Må atøvsuge den hvite trappen hver dag.. ellrs hver 2.-3. dag ca..

Anonymous poster hash: e203c...c92

Skrevet

Annenhver dag. Og det trengs.

Skrevet

Ca en gang i uka, om jeg er "flink" to ganger ;) Prøver å holde støvsuging og gulvvask på forskjellige dager, men noen ganger glipper det også. 

I de periodene hunden røyter står støvsugeren fremme og brukes daglig. 

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

2 ganger hver dag:) tre katter og tre unger. No problem selv med jobb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...