Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #27 Skrevet 8. april 2014 1-2 ggr i uka?! Da kan det ikke se mye pent ut hjemme hos dere. Urk! Annenhver dag, minst, her. Tar jo ca 10 minutter. Det orker alle. Trenger jo ikke ta kjellerstuen kanskje men kjøkken stue osv. Fjern unødvendige ting så blir det så enkelt. Anonymous poster hash: b6f6d...c02 Ser ikke så veldig støvete eller skittent ut hos oss. Og en støvdott i kroken et ærlig talt et ikke et problem. men har barna kastet maten rundt srgctas det nesten med engang Anonymous poster hash: cfa56...d8c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #28 Skrevet 8. april 2014 Aldri. Har ikke støvsuger engang.. Anonymous poster hash: 13819...965
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 8. april 2014 #29 Skrevet 8. april 2014 Minst et par ganger om dagen. Det ser rett og slett ikke ut under kjøkkenbordet etter måltidene. .. og da kan jeg like gjerne ta stue og gang også.
*Miss Marple* Skrevet 8. april 2014 #31 Skrevet 8. april 2014 Som regel hver dag. Jeg har absolutt ikke støv på hjernen, men hvordan ser det ut hos dere som bare støvsuger en gang i uken? Her blir det rusk, støv og hår etter en dag - og vi har ikke dyr engang.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #32 Skrevet 8. april 2014 Aldri Har vaskehjelp annenhver uke og hun støvsuger hele huset før hun vasker. Jeg drar over med tørrmopp hver dag, har ikke tepper og ikke hund, så de smulene og bøsset som blir tar tørrmoppen helt fint. Anonymous poster hash: fe724...beb
Syrin84 Skrevet 8. april 2014 #33 Skrevet 8. april 2014 Støvsuger 1-2 ganger i uken. Og tar husvasken 1 gang i uken. Syns ikke her blir så skittent at d trengs mer. Har 1 datter på 6 år da.. hun roter ikke med maten osv.. uff, hver dag? Nei så nøye gidder jeg ikke være.
Syrin84 Skrevet 8. april 2014 #34 Skrevet 8. april 2014 Det er forresten sambo som bruker å støvsuge:) jeg tar meg av vasking.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #35 Skrevet 8. april 2014 Ja, støvsuger stort sett hver dag. Ikke hele huset, men i et eller annet rom. Anonymous poster hash: a6aee...cc5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #36 Skrevet 8. april 2014 Hvordan orker dere å støvsuge hver eneste dag??jeg fatter ikke at det trengs om alle er ute av huset hele dagen og er hjemme kun på ettermiddagene/kvelden? Enten er dere noen skikkelige støvhjerner eller går og tramper inne med sko..! Har tre barn og støvsuger sjelden.Bruker tørrmopp istedet,men den er fremme hver andre eller tredje dag,selv om jeg og en på 10 mnd er hjemme hver dag,og selv om hun har begynt å spise(les:kaste!) maten selv..! Hadde jeg skullet støvsuge hver dag hadde jeg dødd av kjedsomhet til slutt!! Anonymous poster hash: 48ed3...448
*Miss Marple* Skrevet 8. april 2014 #37 Skrevet 8. april 2014 Hvordan orker dere å støvsuge hver eneste dag??jeg fatter ikke at det trengs om alle er ute av huset hele dagen og er hjemme kun på ettermiddagene/kvelden? Enten er dere noen skikkelige støvhjerner eller går og tramper inne med sko..! Har tre barn og støvsuger sjelden.Bruker tørrmopp istedet,men den er fremme hver andre eller tredje dag,selv om jeg og en på 10 mnd er hjemme hver dag,og selv om hun har begynt å spise(les:kaste!) maten selv..! Hadde jeg skullet støvsuge hver dag hadde jeg dødd av kjedsomhet til slutt!! Anonymous poster hash: 48ed3...448 Det tar jo max 10 min da. Gjør gjerne det for at mini skal slippe å krype i rusk og hår (med to jenter med langt hår blir det en del av det). Klarer ikke når det knaser under tøfler eller det henger rusk fast i sokkene. For ikke å snakke om når man går barbent.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #38 Skrevet 8. april 2014 Litt støv er da helt ufarlig. Ingen som.støvsuge hver dag før i tiden. Dessuten er det ikke bra å støvsuge for ofte med mindre man har sentralstøvsuger. Det verste støvet er småstøvet som kommer fra støvsugeren når man støvsuger. En smule under bordet og en lodott i hjørnet et par dager er seriøst ikke verdens undergang. Lurer mer på hvordan dere andre klarer å grise så mye??? Anonymous poster hash: cfa56...d8c
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. april 2014 #39 Skrevet 8. april 2014 Det tar da ikke lange tiden å støvsuge? 10 min, til hverdags, litt mer når man flytter på alt og støvsuger møblene nøye. Saken er jo nettopp det at om man rydder, støvsuger og tørker støv på jevnlig basis, så tar det ikke lang tid- fordi det jo ikke har rukket å bli skikkelig skittent. Jeg sveiper heller kjapt over ofte enn å måtte ta skikkelige skippertak. Dessuten hater jeg smuler og sand. Og det blir det litt av med små barn i hus.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #40 Skrevet 8. april 2014 Litt støv er da helt ufarlig. Ingen som.støvsuge hver dag før i tiden. Dessuten er det ikke bra å støvsuge for ofte med mindre man har sentralstøvsuger. Det verste støvet er småstøvet som kommer fra støvsugeren når man støvsuger. En smule under bordet og en lodott i hjørnet et par dager er seriøst ikke verdens undergang. Lurer mer på hvordan dere andre klarer å grise så mye??? Anonymous poster hash: cfa56...d8c Du er herved hjertelig invitert til 24 timers observasjon. Vi snakker ikke om støv, vi snakker om sand. Hundehår. Smuler. Men først og fremst sand og hår. Anonymous poster hash: 271d8...d3f
*Miss Marple* Skrevet 8. april 2014 #41 Skrevet 8. april 2014 Litt støv er da helt ufarlig. Ingen som.støvsuge hver dag før i tiden. Dessuten er det ikke bra å støvsuge for ofte med mindre man har sentralstøvsuger. Det verste støvet er småstøvet som kommer fra støvsugeren når man støvsuger. En smule under bordet og en lodott i hjørnet et par dager er seriøst ikke verdens undergang. Lurer mer på hvordan dere andre klarer å grise så mye??? Anonymous poster hash: cfa56...d8c Lurer litt på hvorfor 'før i tiden' skal være en mal for hvordan ting bør være? 'Før i tiden' er også et veldig vidt begrep. Snakker man 20, 50, 100 eller 1000 år? Jeg kan bare svare for meg selv, men vi er tre voksne og en liten som bor her. Vi har en del gjester, men ingen går inne med sko og alle sitter i ro når man spiser. Vi har heller ikke dyr og er generelt renslige av oss. Likevel blir det støv og rusk iløpet av en dag. Kanskje ikke så mye at gjester legger merke til om gulvene er støvsugd/vasket, men nok til at jeg ikke syns det er greit. 10 min med støvsuger eller tørrmopp finner man som regel tid til
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #42 Skrevet 8. april 2014 Litt støv er da helt ufarlig. Ingen som.støvsuge hver dag før i tiden. Dessuten er det ikke bra å støvsuge for ofte med mindre man har sentralstøvsuger. Det verste støvet er småstøvet som kommer fra støvsugeren når man støvsuger. En smule under bordet og en lodott i hjørnet et par dager er seriøst ikke verdens undergang. Lurer mer på hvordan dere andre klarer å grise så mye??? Anonymous poster hash: cfa56...d8c Du er herved hjertelig invitert til 24 timers observasjon. Vi snakker ikke om støv, vi snakker om sand. Hundehår. Smuler. Men først og fremst sand og hår. Anonymous poster hash: 271d8...d3f Ja det tror jeg...men jeg lurte bare på hvorfor noen bryr seg med hvor ofte eller sjelden andre støvsuger. Det varierer vel hvor fort skittent det blir hos folk og dermed varierer det vel også hvor mye man støvsuger. Også er det noen som ikke syns det gjør noe at det er konstant strøkent på gulvet. Blir jo mange ganger like fort skittent uansett, så ikke alle som ser behovet for å stresse med de smulene som blir å komme tilbake om noen timer uansett. Jeg tar det heller med jevne mellomrom med mindre det er svære knekkebrødsmuler.. jeg trenger ikke ta det etter hvert bidige måltid. Anonymous poster hash: cfa56...d8c
Catlady Skrevet 8. april 2014 #43 Skrevet 8. april 2014 Husky+4 katter+ vår = støvsuging MINST 3 ganger om dagen !!!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #44 Skrevet 8. april 2014 Litt støv er da helt ufarlig. Ingen som.støvsuge hver dag før i tiden. Dessuten er det ikke bra å støvsuge for ofte med mindre man har sentralstøvsuger. Det verste støvet er småstøvet som kommer fra støvsugeren når man støvsuger. En smule under bordet og en lodott i hjørnet et par dager er seriøst ikke verdens undergang. Lurer mer på hvordan dere andre klarer å grise så mye??? Anonymous poster hash: cfa56...d8c Lurer litt på hvorfor 'før i tiden' skal være en mal for hvordan ting bør være? 'Før i tiden' er også et veldig vidt begrep. Snakker man 20, 50, 100 eller 1000 år? Jeg kan bare svare for meg selv, men vi er tre voksne og en liten som bor her. Vi har en del gjester, men ingen går inne med sko og alle sitter i ro når man spiser. Vi har heller ikke dyr og er generelt renslige av oss. Likevel blir det støv og rusk iløpet av en dag. Kanskje ikke så mye at gjester legger merke til om gulvene er støvsugd/vasket, men nok til at jeg ikke syns det er greit. 10 min med støvsuger eller tørrmopp finner man som regel tid til Ja tid er det alltids, jeg prøvde å svare på kritikken fra de som mente et par ganger i uka var ekkelt. Er vel individuelt hva man oppfatter som nok rent og hvor fort skittent det blir. Anonymous poster hash: cfa56...d8c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #45 Skrevet 8. april 2014 Jeg merket f.eks at det ble fortere grisete hjemme når jeg var hkemme i permisjon med to barn. Vi hadde mye mer gjester også da. Nå som vi ofte er på jobb eller b.hage blir det mye minde skitt og støv hjemme. og barna griser ikke like mye som før. Anonymous poster hash: cfa56...d8c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #46 Skrevet 8. april 2014 Tja, det trengs vel egentlig hver dag. Men det er virkelig sjeldent det skjer.. Ca 2-3 hver dag kan man vel si. Anonymous poster hash: 02aad...d63
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #47 Skrevet 8. april 2014 1-2 ggr i uka?! Da kan det ikke se mye pent ut hjemme hos dere. Urk! Annenhver dag, minst, her. Tar jo ca 10 minutter. Det orker alle. Trenger jo ikke ta kjellerstuen kanskje men kjøkken stue osv. Fjern unødvendige ting så blir det så enkelt. Anonymous poster hash: b6f6d...c02 Ser ikke så veldig støvete eller skittent ut hos oss. Og en støvdott i kroken et ærlig talt et ikke et problem. men har barna kastet maten rundt srgctas det nesten med engang Anonymous poster hash: cfa56...d8c Det kan umulig vare snakk om 1 støvdott etter en hel uke. Da har du ikke barn kanskje eller så er dere veldigt sjeldent hjemme....? Anonymous poster hash: b6f6d...c02
DaenerysStorm Skrevet 8. april 2014 #48 Skrevet 8. april 2014 Nå er det ikke så ofte, bor alene... Når vi får huset og skal bo der med baby og hund blir det nok litt oftere
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #49 Skrevet 8. april 2014 Jeg sender min automatiske støvsuger roomba ut på tokt nesten hver dag. Da kjører den rundt mens vi er på ute. Klarer ikke puste ordentlig hvis det er mye støv i lufta, og kjenner det virkelig hvis det har gått noen dager mellom støvsugingen. Pluss at min her får spise frokost + kveldsmat i stua, så det blir brødsmuler overalt, så en daglig støvsuging er deilig. For å ikke snakke om under middagsbordet. Uhu. Synes virkelig det er vilt hvor fort/mye støv som samles her? Er det fordi vi bor i by? Innimellom støvsuger jeg med ordentlig støvsuger også. Den automatiske tar ikke hjørner/vanskelig tilgjengelige plasser. Anonymous poster hash: 4472d...cb0
I scream for icecream! Skrevet 8. april 2014 #50 Skrevet 8. april 2014 Støvsugeren står alltid fremme her, så tar det verste når det trengs. Det er som regel hver dag, noen ganger flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå