Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #51 Skrevet 7. april 2014 Min dag: Jeg stod opp med yngste 7.30. Vi har tre barn. Jeg laget frokost og stelte barna. Jeg har ryddet og laget middag, tatt meg av yngste i hele dag, han har vært kjempesutrete siden i morges. De to andre har vært inne pga dårlig vær, så jeg har vært mekler mesteparten av tiden der. Mannen: Stod opp halv to etter å ha sovnet på sofaen i natt. Ergo frem til halv to måtte vi være stille for å ikke vekke ham... Da han stod opp, forventet han at jeg skulle gi ham en blowjob, noe jeg ikke orker da jeg holdt på med ryddingen. Da ble han sur, og satte seg ved pcen. Der har han blitt siden, i tillegg til at han okkuperte tven i fire timer for å se fotball. Dette er hverdagskost i helgene... Er det ok? Anonymous poster hash: 0efed...912 Hvordan skal du gi han en blowjob når du har tre våkne barn? Hvor gammel er mannen din,14 år? finn deg en voksen mann på egen alder istedet..! Jeg blir helt sjokkert av slike mennesker,håper virkelig troller! Anonymous poster hash: d75b2...7da
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 7. april 2014 #52 Skrevet 7. april 2014 Snakker om å bli tråkka på.. Omg!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #53 Skrevet 7. april 2014 Min dag: Jeg stod opp med yngste 7.30. Vi har tre barn. Jeg laget frokost og stelte barna. Jeg har ryddet og laget middag, tatt meg av yngste i hele dag, han har vært kjempesutrete siden i morges. De to andre har vært inne pga dårlig vær, så jeg har vært mekler mesteparten av tiden der. Mannen: Stod opp halv to etter å ha sovnet på sofaen i natt. Ergo frem til halv to måtte vi være stille for å ikke vekke ham... Da han stod opp, forventet han at jeg skulle gi ham en blowjob, noe jeg ikke orker da jeg holdt på med ryddingen. Da ble han sur, og satte seg ved pcen. Der har han blitt siden, i tillegg til at han okkuperte tven i fire timer for å se fotball. Dette er hverdagskost i helgene... Er det ok? Anonymous poster hash: 0efed...912 Hvordan skal du gi han en blowjob når du har tre våkne barn?Hvor gammel er mannen din,14 år? finn deg en voksen mann på egen alder istedet..! Jeg blir helt sjokkert av slike mennesker,håper virkelig troller! Anonymous poster hash: d75b2...7da Han mente vel han trengte det før poker og fotball... hi Anonymous poster hash: 0efed...912
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #54 Skrevet 7. april 2014 Da har du valget HI. Være alenemor for 4 barn. Eller være alenemor for 3 barn. ALternativ to høres mindre slitsomt ut. Slutt å vær en dørmatte! GI klar beskjed. Anonymous poster hash: 29028...1e8
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #55 Skrevet 7. april 2014 Da har du valget HI. Være alenemor for 4 barn. Eller være alenemor for 3 barn. ALternativ to høres mindre slitsomt ut. Slutt å vær en dørmatte! GI klar beskjed. Anonymous poster hash: 29028...1e8 Enig! Vil du være sammen med denne store egoisten resten av livet ditt? Føler du han tar deg på alvor når han sover til langt på dag,skal knulle deg når HAN har lyst og ikke bryr seg om deg og hannes egne tre barn? jeg hadde aldri godtatt noe slikt. Nå må du slutte å gjemme deg bak dårlige unnskyldninger og pelle deg på NAV og høre om hvilken støtte du kan få.dette er så lavmål at jeg ikke fatter at du godtar slikt! Hvordan er det mulig?? Er du lykkelig? Elsker du han? Føles det godt å bli behandla som ei jævla dørmatte,servitør og hore? Ta et grep om livet ditt!!!Det er ditt liv,dine muligheter! Du trenger ikke denne idioten her! Anonymous poster hash: d75b2...7da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå