Gå til innhold

Er dette greit av mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min dag:

Jeg stod opp med yngste 7.30. Vi har tre barn. Jeg laget frokost og stelte barna. Jeg har ryddet og laget middag, tatt meg av yngste i hele dag, han har vært kjempesutrete siden i morges. De to andre har vært inne pga dårlig vær, så jeg har vært mekler mesteparten av tiden der.

Mannen:

Stod opp halv to etter å ha sovnet på sofaen i natt. Ergo frem til halv to måtte vi være stille for å ikke vekke ham... Da han stod opp, forventet han at jeg skulle gi ham en blowjob, noe jeg ikke orker da jeg holdt på med ryddingen. Da ble han sur, og satte seg ved pcen. Der har han blitt siden, i tillegg til at han okkuperte tven i fire timer for å se fotball.

Dette er hverdagskost i helgene... Er det ok?

Anonymous poster hash: 0efed...912

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øhhh - nei :huh:

Anonymous poster hash: 333b6...469
Skrevet

Ehm. Tuller du?

Synesdu bør ta deg sammen og slutte å sutre. Vær glad du har en mann, ikke alle har det.

Skrevet

Tuller du? Snakker dere ikke sammen?

Skrevet

Det lurer du ikke på. 

Anonymous poster hash: 0944c...7e8
Skrevet

Ehm. Tuller du?

Synesdu bør ta deg sammen og slutte å sutre. Vær glad du har en mann, ikke alle har det.

Nei jeg tuller ikke. Men du har gjerne rett. Jeg har nå ihvertfall mannen, selv om han ikke bidrar med noe særlig..

Takk for svar.

hi

Skrevet

Ble han hjerneskadet før eller etter det tredje barnet?

Anonymous poster hash: 0c525...962
Skrevet

Hva slags fjott er dette da?

Ville heller vært alene, enn en fjott som bare er til irritasjon og bry!

Anonymous poster hash: 00b87...06e
Skrevet

Ble han hjerneskadet før eller etter det tredje barnet?

Anonymous poster hash: 0c525...962

Han er ikke hjerneskadet tror jeg, men han er ikke så flink til å hjelpe til alltid.

Stiller opp innimellom da! Nei det var dumt dette innlegget, beklager det.

hi

Skrevet

Nei vet du ka, makan til oppførsel. Får ligge og dra seg på sofaen fram til kl halv to, forlanger en blowjob når han våkner, og blir snurt fordi du ikke vil! Hadde aldri valgt en så egosentrisk mann til mine barn!

Anonymous poster hash: c3474...4c0

Skrevet

Si meg, er alle medlemmene av Dørmattenes Landsforening samlet her inne?

Anonymous poster hash: be8b5...e2a
Skrevet

Hvis dette er hverdagskost i helgene er det på tide å sette foten ned. Du har skjemt han bort, tydeligvis. Sett en stopper for denne egoismen. For en dritt!

Anonymous poster hash: 118d3...426
Skrevet

Takker høyere makter for at jeg er alenemamma når jeg leser om de idiotene enkelte her lever med :P

Jeg er sjef i eget hjem & liv - må være grusomt å dele hus & seng med slike hjernedøde individer.

Anonymous poster hash: f49ed...67f

Skrevet

Ble han hjerneskadet før eller etter det tredje barnet?Anonymous poster hash: 0c525...962

Han er ikke hjerneskadet tror jeg, men han er ikke så flink til å hjelpe til alltid.

Stiller opp innimellom da! Nei det var dumt dette innlegget, beklager det.

hiAnonymous poster hash: 0efed...912

Du må i hvert fall slutte med å ha en sånn 'unnskyld at jeg er til'-holdning - til og med på et anonymt forum!

Jeg trodde helt seriøst at du tulla. Men hvis ikke, synes jeg du må sørge for å ta mer plass i eget liv, gi mannen et spark bak og ei vaskebøtte i hånda/over hodet, alt etter som.

Skrevet

Å herregud....NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIII, det er ikke greit!!!!!!!!!!!!!! :kjefte:

Anonymous poster hash: 8309c...141
Skrevet

Takker høyere makter for at jeg er alenemamma når jeg leser om de idiotene enkelte her lever med :P

Jeg er sjef i eget hjem & liv - må være grusomt å dele hus & seng med slike hjernedøde individer.

Helt enig!

Skrevet

Vi deler ikke seng, han sitter alltid våken halve natten og sovner på sofaen.

hi

Skrevet

Jøss, de fleste hormonelle tenåringer oppfører seg bedre enn det der...

Tenker du skal få gjennomgå når barna deres blir tenåringer og tar etter sin fars oppførsel og behandler deg som husets servitør, vaskehjelp, tjener osv.

Anonymous poster hash: 7fe80...4cb
Skrevet

Jeg er sjef i eget hjem & liv - må være grusomt å dele hus & seng med slike hjernedøde individer.Anonymous poster hash: f49ed...67f

Og grunnen til det er?

Skrevet

Jeg er sjef i eget hjem & liv - må være grusomt å dele hus & seng med slike hjernedøde individer.Anonymous poster hash: f49ed...67f

Og grunnen til det er?

Han sitter våken og spiller poker.

hi

Skrevet

Og grunnen til det er?Anonymous poster hash: c3474...4c0
Unnskyld meg - var det setningen min med dele seng du hang deg opp i ?

Han sitter våken og spiller poker.

Skrevet

Ingen grunn til at dere skal være stille fordi han ikke har vett til å legge seg i rett tid med 3 barn i hus.

Her har jeg faktisk sagt nei for alle fotballkampene. Kan se laget sitt men så er det stopp. Hvis ikke så har han blitt sittende foran tv hver kveld. ..

Anonymous poster hash: 474cd...96e

Skrevet

hvorfor i all verden tar dere hensyn ved å være stille for at han skal ligge å dra seg på sofaen til langt på dag??

Jeg hadde vel heller oppfordra til det motsatte jeg, og vist svært så lite sympati med slubberten.

Han får lære seg å komme i seng når det er natta rett og slett!

Skrevet

Ingen grunn til at dere skal være stille fordi han ikke har vett til å legge seg i rett tid med 3 barn i hus.

Her har jeg faktisk sagt nei for alle fotballkampene. Kan se laget sitt men så er det stopp. Hvis ikke så har han blitt sittende foran tv hver kveld. ..

Anonymous poster hash: 474cd...96e

Jeg kan ikke si nei for da drar han på pub og ser fotball istedenfor.

hi

Skrevet

Er ikke noe mann det der!

Egosentrisk slakt er kanskje mer beskrivende. Men noe attraktivt ved seg må han ha siden du har laget barn med han, eller ble han slik over natten?

Ikke min kopp te i alle fall!

Anonymous poster hash: 599d7...3e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...