Gå til innhold

Er dette greit av mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk framover: hvordan vil du at livet ditt skal bli? Hvordan vil DU at hverdagen skal være? Du setter standarden. Jeg tror ikke du vil at sønnene dine skal bli som han eller at døtrene dine skal bli en dørmatte som deg.

Anonymous poster hash: c47e7...ec9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke det jeg ser på som normalt, tror det er viktigå sette litt krav til han. Eller gå oi deg selv om dette virkelig er noe du ønsker å leve med. At barna vokser opp med at dette er normalt...

Skrevet

Minner meg om min eks....

Merk: EKS

Ikke mulig å oppdra heller, så da dro jeg.

Til mitt forsvar (og kanskje ditt?): han var ikke slik før barna kom - var akkurat som at ansvaret gjorde han mer ansvarsløs...... om det finnes noe logisk i det...?

Jeg har det fint nå da :-)

Anonymous poster hash: 82612...8bf
Skrevet

Ingen grunn til at dere skal være stille fordi han ikke har vett til å legge seg i rett tid med 3 barn i hus.

Her har jeg faktisk sagt nei for alle fotballkampene. Kan se laget sitt men så er det stopp. Hvis ikke så har han blitt sittende foran tv hver kveld. ..

Anonymous poster hash: 474cd...96e

Jeg kan ikke si nei for da drar han på pub og ser fotball istedenfor.

hi

Anonymous poster hash: 0efed...912

Hvis dette skjer hver helg som du skriver i første melding så kan du sette fpten ned å kreve at idag passer det ikke at han går ut. Han er et medlem av familien og kan da ikke gjøre som han vil når det passer han. Skal passe alle. Har det vært min mann har han fått et valg. Familien eller flytt ut.

Skrevet

Håper han har hatt en dårlig dag i dag, og at dette ikke er vanlig.

Anonymous poster hash: 051b3...813
Skrevet

Ble han hjerneskadet før eller etter det tredje barnet?

Anonymous poster hash: 0c525...962

Han er ikke hjerneskadet tror jeg, men han er ikke så flink til å hjelpe til alltid.

Stiller opp innimellom da! Nei det var dumt dette innlegget, beklager det.

hi

Menn skal ikke hjelpe til hjemme, men TA ANSVAR SELV for at jobben blir delt etter evne..

Her både rydder og vasker mannen uten å bli bedt. Å stå opp med unger er begges ansvar hver si gang, ikke slavisk men etter form og andre ting som ytes. er jeg sliten kan godt mannen stå opp begge dagen på ei og samme helg. 

Anonymous poster hash: 1b6e6...fd3

Skrevet

Ingen grunn til at dere skal være stille fordi han ikke har vett til å legge seg i rett tid med 3 barn i hus.

Her har jeg faktisk sagt nei for alle fotballkampene. Kan se laget sitt men så er det stopp. Hvis ikke så har han blitt sittende foran tv hver kveld. ..

Jeg kan ikke si nei for da drar han på pub og ser fotball istedenfor.

hi

Hva så? Bedre å ha han furtende hjemme?

Skrevet

Dette skjønner du selv hi...

Eksen min kun minne om din mann. Jeg så det også, men valgte å unngå konflikter altfor lenge.

Livet med min nye samboer er helt fantastisk. Vi samarbeider. Vi gjør ting sammen. Deler gleder, sorger, og tar fatt på utfordringene sammen.

Anonymous poster hash: e3f72...174

Skrevet

Blowjob midt på dagen når barna var inne??  Og mens du drev å ryddet og tok deg av barn og han ligger på sofaen halve dagen. Ikke ok.

Skrevet

Langt fra noen drømmemann.

Dette må du ta tak i! Ikke noe lykkelig samliv.

Anonymous poster hash: c19d4...fe7

Skrevet

Kanskje på tide at du spør deg selv om hva dette forholdet gir deg...helt ærlig. Muligheten til å kunne få gi en blowjob av og til? Passe på at alle går på tå og hvisker i helgene? Ellers? Siden du fortsatt har beholdt han regner jeg med at han gir deg fotmasasje hver kveld til du sovner. Lager perfekte middager og tar oppvasken ut at du trenger å si noe? osv.

Anonymous poster hash: 1c97d...5eb
Skrevet

Men hvorfor i all verden skal dere liste dere rundt hele dagen for at slasken skal få sove?

Sett på tv, la barna leke sisten og støvsug grundig - eller vekk han med et glass vann - i hodet :P

Du vet nok også at dette ikke er greit.

Skrevet

Herregud, at noen lever sånn ?

Hva i alle dager ?

Skrevet

Her hender det mannen sover på sofaen. Og når vi star opp så er vi ikke stille. Han forlanger det heller ikke. Da kunne han ha gått og lagt seg et annet sted.

Skrevet

Her i huset hadde vi iallefall ikke tatt hensyn å være stille, snarere tvert imot! Makan til hva man skal finne seg i.

Skrevet

Tenk på deg selv HI, og barna. Dere kan umulig ha det bra, kom deg videre...

Anonymous poster hash: 74b98...f78
Skrevet

Huff nei jeg har virkelig ikke råd til å være alene. Her koster en liten leilighet å leie minimum 13000,- og det er umulig å min inntekt.

hi

Skrevet

Synes ikke det var et dumt innlegg. Klart det er lurt å spørre når man er sammen med en forvokst drittunge?

De har 3 barn sammen og har sikkert vært sammen en stund, da er det vel lov å spørre om dette er normalt da hun tydeligvis ikke vet bedre selv?

Jeg blir så forbanna på enkelte folk her inne!

Jeg kan si det sånn HI, at dersom det du beskriver var min mann (les:unge nr 4) så hadde jeg antakelig stappa han i dusjen og spylt han i iskaldt vann.

Altså, nei, det er ikke normalt!

Ha såpass med selvrespekt at du setter deg ned og forklarer han hva du forventer av en samlivspartner og far (? ) til deres 3 barn. Og at dersom han ikke tar seg kraftig sammen så må du faktisk overveie om du orker å se for deg resten av livet som en alenemor til 4 barn.

Ikke holdbart!, og jeg fikk vondt av deg.

Skrevet

Om han jobber nattevakt er det ok å sove til halv to, og få ha litt stillhet i huset. Å sitte oppe og spille poker blir noe helt annet. Da hadde jeg startet støvsuging etc kl 0830-0900 når barna var ferdig med frokost/ kos med barnetv. Og latt ungene ha dundrende disko med hopping i seng etc.

Kjenner jeg er utrolig glad for å ha en mann og ikke et ekstra barn. Sett krav til ham!

Anonymous poster hash: e3d33...332

Skrevet

Men da har du på et vis både fått svar OG tatt et valg ift økonomi.

Det er ikke normalt.

Høres ikke spesielt hyggelig ut.

Skrevet

Han eier ikke respekt for hverken deg eller ungene. Og det er ikke en mann du beskriver, men en bortskjemt, egoistisk liten drittunge.

Litt av et forbilde for barna, du..

Skrevet

Ser at innlegget mitt over kan misforstås.

Det jeg mente var at nå har du fått svar på at det ikke er normalt, eller høres hyggelig ut.

Som du selv skriver er det økonomiske grunner bla til St du ikke går, og sikkert også det fakta at dere har tre barn sammen.

Det er jo fair det. Kanskje ikke ovenfor barna. Tror du selv også vet dette.

Skrevet

Mannen i huset her er og en syvsover og våkner ikke av vekkerklokke når han skal på jobb, så han har fem stykker som kimer etterhverandre, da hjelper det. Soving til langt utpå dagen aksepterer jeg ikke i helgen, hvis det ikke er noen helt spesiell grunn da. (Litt lengre soving er greit.) Barna og jeg tar ingen hensyn, men bråker, har på tv osv som vanlig. Da kommer han tuslende etter en stund. Våkner han ikke av det, så vekker jeg han. Men han sier gjerne at jeg kan gå å legge meg igjen, noe jeg sjelden gjør for har aldri fått til å sovne igjen når jeg først har stått opp.

Syns ellers oppførselen til mannen din er ganske barnslig, og uakseptabel. Bortskjemt?

Skrevet

Håper han i det minste driver inn penger på poker oppi det hele, slik at det ikke er en utgift i tillegg :P

Anonymous poster hash: b4a7e...8c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...